Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 158 - 159 - 160 ... 200 - 201 - 202 | |
Alistair |
Nie upierając się wygląda jakoś dostojnie. Mi ten szary nie przeszkadza. |
Warmonger |
Cytat: Ok, więc co właściwie przedstawia obrazek?
Ta szarość, to brak tekstur (goły mesh) :D |
Kuririn |
Warmonger: Dłubaninę!
Ok, więc co właściwie przedstawia obrazek? |
Mistrz |
Kuri znowu odstawiłeś kawał świetnej roboty. Pomimo że nie jest to jeszcze finalny efekt, to i tak daje niezły pogląd na to jak będzie wyglądał gotowy smok. Jestem pod wielkim wrażeniem i wprost niemogę się doczekać wizji ulepszania tej jednostki. Czarne smoki to zdecydowanie najwyższa półka jednostek z homm3, a ty zgrabnie radzisz sobie z tym wyzwaniem. Oby tak dalej! |
Kuririn |
A to tutaj zostawię... Szczególne podziękowania dla kolegi Kurka za Łuski i Łuski ;) |
Kastore |
A pokaż jeszcze w rozdziałce hirosowej. <3 |
Kuririn |
Proszę. |
Kastore |
No wygląda prawie idealnie tylko ma za duże wcięcie na środku wierzchu pyska. |
Kuririn |
To chyba przez rogi, do ogarnięcia. Skupiam się na ul. i doszlifowaniu całości. |
Drwal |
Czarny Smok w naprawdę dużej rozdzielczości |
Mistrz |
Klasa Smok! |
Kuririn |
Drwalu, dopadłem Twój stary model z lat 90stych, popijając przy tym kawę... |
voncur |
Zacnie wyszedło! Tak się zastanowiłem, czy 3DO by dalej istniało, jakby zamiast te karykaturalnego h4 zrobili HIII+? Znaczy wykorzystali te same modele i szkielet gry w 3D? Ile w ogóle trwa stworzenie jednego modela? Znaczy się ciągłej pracy? |
Drwal |
@kuririn moja była płaska jak kobieta z anoreksją. ;p |
Andruids |
drwal: płaska jak kobieta z anoreksją Wydawało mi się, że takie kobiety są raczej wklęsłe niż płaskie. |
Drwal |
W sumie racja. ;P |
Kuririn |
voncur: To zależy od modelu. Gorgonie robiłem 4h(bez animacji i poprawek na które jestem gotowy - chyba), Archaniioła/Serafina sam nie wiem.Ile w ogóle trwa stworzenie jednego modela? Znaczy się ciągłej pracy? Jakieś sugestie z waszej strony? |
AmiDaDeer |
Sugestie są takie, żebyś zmienił perspektywę - gorgona jest jednym z tych nielicznych modeli, które są zrenderowane z inną pozycją kamery niż pozostałe jednostki. Konkretnie - przednie kopyta są ustawione wyżej niż tylne. Natomiast co do ulepszenia, to ogólnie poszedłbym dla jednostek z Fortress w jakieś "brudne" złoto, jak jakieś azteckie ozdoby wyciągnięte z błota. :P |
Kuririn |
|
avatar |
Dołożyłbym jeszcze kolczyk w chrapach, jak u Minotaura. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 158 - 159 - 160 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel