Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 24 - 25 - 26

Fandor PW
10 czerwca 2018, 22:56
Najlepszym rozwiązaniem by było, aby taki bohater mógł ulepszać kilka określonych jednostek w daną neutralną wtedy bardzo rośnie jego użyteczność.
Andruids a czy w VCMI to działa tak samo jak w SoDzie? No i czy takie kopiowanie nie sprawi, że nagle na mapie może się pojawić 9 i więcej kopii danego bohatera?

Andruids PW
10 czerwca 2018, 23:06
Fandor:
Andruids a czy w VCMI to działa tak samo jak w SoDzie?
Dokładnie tak.
Fandor:
No i czy takie kopiowanie nie sprawi, że nagle na mapie może się pojawić 9 i więcej kopii danego bohatera?
W rzeczy samej.

avatar PW
11 czerwca 2018, 20:48
A oto kolejny raczej "szkoleniowy" mod - gdyż jest bardzo niezbalansowany - pokazujący jakie zabawy (w tym przypadku z bankami stworzeń) można robić by urozmaicić sobie mapę i niekoniecznie dysponując grafikami.

Abaddon Column v1.0

Mod ten generuje na "złych" terenach nowy bank stworzeń o nazwie Abaddon Column. W środku tylko Licze, Chowańce i Magogi i to zawsze w tych samych ilościach.


Nie chcę zdradzać co w środku się dzieje - powiem tylko, że nagroda dość sowita, choć by wygrać trzeba mieć dość wykokszoną armię. Ogólnie mod inspirowany jedną z lokacji WoGa - Death Chamber.



Powodzenia. Nie patrzcie od razu w jsony, by nie zaspoilerować sobie niespodzianek :)

Andruids PW
12 czerwca 2018, 00:30
Magogi strzelające 4 razy? Porąbało ich?

avatar:
Nie chcę zdradzać co w środku się dzieje - powiem tylko, że nagroda dość sowita, choć by wygrać trzeba mieć dość wykokszoną armię.
Faktycznie sowita, ale w przeciwieństwie do strażników, nic zaskakującego.

avatar PW
12 czerwca 2018, 07:15
Cytat:
Faktycznie sowita, ale w przeciwieństwie do strażników, nic zaskakującego.
Tu już moja pomysłowość się skończyła :(

Kuririn PW
12 czerwca 2018, 10:37
avatar:
Tu już moja pomysłowość się skończyła :(
I tak Ci nie wierzę!

Andruids PW
20 czerwca 2018, 04:46


Dawno temu wpadłem na pomysł dodania 6 masowych czarów do mojego moda zmieniającego zasięg czarów na poziomie Eksperta (na obejmujący zasięg w promieniu 2, 3 albo 4 heksów). Te czary pojawiają się w książce każdego bohatera, który pozna Podstawowy (dla 3-poziomowych czarów) albo Zaawansowany (dla 4-poziomowych) poziom Mądrości, ale będą możliwe do rzucenia dopiero po opanowaniu eksperckiego poziomu szkoły magii, do którego należą. Te masowe wersje czarów kosztują więcej punktów many.

Pewnym wyjątkiem wśród nowych czarów jest "Masowe Rozbrojenie" (Mass Disruption), które lekko różni się od swojego pierwowzoru. Podobnie jak "Promień Osłabienia" (Disrupting Ray), obniża obronę przeciwnika, ale jego efekt nie kumuluje się po kolejnym rzuceniu (za to sumuje się razem z Promieniem Osłabienia).

Kolejną małą zmianą jest przeniesienie czaru Spowolnienie na drugi poziom Magii Ziemi i zwiększenie jego kosztu o 1 (brak różnicy w koszcie po poznaniu przez bohatera Umiejętności Magii Ziemi).

(EDIT:) Nieocenioną pomocą w stworzeniu 2/3 z pod-modów zawartych w tej kompilacji był Kammer, który powiedział w jaki sposób (bardzo łatwy swoją drogą) je napisać. Dzięki.

Zapraszam do testowania i pisania co o tym sądzicie.

LINK: New Magic Balance 0.85
(zaktualizowany link - 24.06.22)

avatar PW
20 czerwca 2018, 08:35
Widząc jak gracze są przewrażliwieni na punkcie magii w grze (słynny nerf w HotA), tak temu modowi nie wróżę dużej popularności :) Z chęcią potestuję - proponowane oddzielenie masowych zaklęć od niemasowych ma sens, choć zmienia konkretnie przebieg potyczek, powodując że straty bitewne będą większe niż zazwyczaj i to po obu stronach!

Andruids PW
21 czerwca 2018, 02:40
Jeszcze taki mały dopisek do poprzedniego posta.

Pisałem go dość późno nad ranem, dlatego zapomniałem wspomnieć o jednej ważnej rzeczy. Nie byłoby tego moda gdyby nie Kammer, który w gruncie rzeczy powiedział, że da się go zrobić, i jak to zrobić. Trochę się orientuję w możliwościach VCMI, ale jeśli kiedykolwiek będziecie potrzebowali ekspertyzy w tworzeniu własnego moda, powinniście się zwrócić do tego grotowicza. Na 99% będzie ogarniał temat i powie wam czy da się zrobić to, co chcecie zrobić, a prawdopodobnie powie wam także jak to zrobić ^^

Kurek PW
28 czerwca 2018, 10:17
Jest na facebooku pewna grupka, na której od czasu do czasu wrzucane są minimody pod VCMI. Większość z nich są średniej lub niskiej jakości, ale od czasu do czasu coś się ciekawszego pojawi.

Link do grupki:
klik

Dziś coś takiego:
cytat:
Are you poor enough not to buy ballista? So maybe some fights in ballista bank and get it for free? :)

Autorem jest chyba Avatar



Nie wiem niestety jak wygląda lokacja związana z tym bankiem.

tu link do pobrania:
https://cdn.discordapp.com/attachments/370383394724642836/458606526932713473/Ballista_Bank.zip

avatar PW
28 czerwca 2018, 10:24
Nie avatar, tylko Andruids i Kammer :)

Lokacja wygląda tak:

Warmonger PW
28 czerwca 2018, 11:39
Wóz z amunicją jako strażnik jest zupełnie dziwaczny, ale poza tym pomysł bardzo fajny :)

Fandor PW
28 czerwca 2018, 18:23
Tak jak napisano wyżej, banki z machinami oblężniczymi to świetny pomysł, aczkolwiek te same machiny jako strażnicy trochę nie trafieni, dałbym jednak jakieś jednostki.

avatar PW
28 czerwca 2018, 22:26
Combine Grail (1.0)



Z tym modem gracz dostaje drugą możliwość zdobycia Grala - złożyć go sobie z 10 artefaktów:)

Głębszej myśli w tym nie było - chciałem użyć artefaktów nie będących już częściami składowymi innych składanych artefaktów:

- Znak Odwagi (Pendant Of Courage)
- Samonapełniający się Wóz Rudy (Inexhaustible Cart Of Ore)
- Samonapełniający się Wóz Drewna (Inexhaustible Cart Of Lumber)
- Płaszcz Zwinności (Cape Of Velocity)
- Buty Przyśpieszenia (Boots Of Speed)
- Rękawice Jeźdźca (Equestrian's Gloves)
- Złoty Łuk (Golden Bow)
- Kula Przeciwstawienia (Orb Of Inhibition)
- Kajdany Wojny(Shackles Of War)
- Kapelusz Czarodzieja (Spellbinder's Hat)

Co ciekawe - po złożeniu i wybudowaniu Sanktuarium Grala, składowe artefakty znikają z ekwipunku. Tak więc... :)

Kurek PW
29 czerwca 2018, 12:46
A co byś powiedział, żeby zamiast używania już istniejących artefaktów trzeba by odnaleźć kilka artefaktów nowododanych. Byłoby to mniejsze ingerowanie w balans itp. Coś na zasadzie dysku shantiri z H6.

Możnaby wtedy zrobić mapę, w której zamiast szukania obelisków szukałbyś artefaktów, albo byłoby to alternatywne do obelisków.

Mogłyby to być małe szkatułki o różnych odcieniach złotego.

Co ty na to?

avatar PW
29 czerwca 2018, 17:09
Ja bardzo chętnie takie rozwiązanie bym zobaczył w grze, ale:

a) mam niewielkie zdolności graficzne. Owszem, można wziąć defy z netu ale fajnie, by miały jakiś wspólny element je łączący, a to już problem.
b) warto by te artefakty składowe przed połączeniem dawałby mierzalny bonus. Nie byłyby bardzo OP ale też nie byłyby śmieciowe jak Stoicki Obserwator :) A to już ciężko coś fajnego wymyślić w obrębie możliwości VCMI.

Ale gdyby ktoś porobił artefakty, to może i wspólnymi siłami by się coś takiego stworzyło!

Kurek PW
29 czerwca 2018, 20:22
Hold my beer!

avatar PW
30 czerwca 2018, 01:00
I'm in ;)

Kurek PW
12 lipca 2018, 21:53


Ups, zrobiłem te grafiki jeszcze tego samego dnia, ale o temacie zapomniałem i nagle sobie uświadomiłem, że nie wysłałem tego.

Nie wiem tylko jakie właściwości mogłyby mieć te artefakty. Ciężko cokolwiek wymyślić.

Kastore PW
12 lipca 2018, 21:58
Budowałyby różnokolorowe budowle graala. B-)
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 24 - 25 - 26
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel