Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Modowanie Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10

dvoytek PW
25 maja 2018, 11:32
"Nauczyłem" mantykorę latać i wrzuciłem tę poprawkę do AC Moda. Poza zmianą ruchu na latanie, to było coś nie tak z animacjami, ale już zapomniałem co :P

Niestety nie wiem kiedy mod wyjdzie. Ze strony Acida nie mam żadnego kontaktu.

Pointer PW
25 maja 2018, 16:14
To wrzuć może moda z samą "poprawką" Mantykory. Przydałby się, bo nie ukrywam, że brak latania u Mantykor wkurza mnie odkąd pojawiła się ona w h7.

Kurek PW
26 maja 2018, 12:03
Tu na pewno chodzi o nazwy ruchów animacji w pliku z animacją mantykory. Proces zmiany tego jest skomplikowany, ale do nauczenia się.

Mantykora musi mieć te same animacji, co na przykład gryf, który i lata i chodzi.

Co zrobić, żeby mieć nowy animset, który będzie zawierał odpowiednie nazyw animacji?

Napisał mi kiedyś Dvoytek:

- kopiujesz oryginalny animset mantykory
- eksportujesz z niego każdą animację (idle, move, hit, fly, itp.)
- przeciągasz jedną z nich do paczki w content browser, tworzy się nowy animset z tą animacją
- otwierasz i następnie importujesz do niego wszystkie pozostałe animacje
W tym animsecie edytor nie wiesza się przy zmianie nazwy poszczególnych animacji.
Potem zostaje w nim kilka rzeczy do poprawki.
- należy odznaczyć opcję anim rotation only(chyba coś w tym stylu, ale z pamięci piszę) jeśli się tego nie zrobi, to animacja nie będzie uznawać przemieszczenia modelu i np. bezimienny zamiast nurkować pod ziemię przy teleportacji, po prostu się obróci
- potem należy skopiować wszystkie "notifies"(chyba tak to się nazywało, ale też z pamięci piszę ) z oryginalnego animsetu do nowego

Pointer PW
27 maja 2018, 14:36
Ok, dzieki za wskazowki. Pokombinowac mozna, aczkolwiek skoro dvoytek juz to naprawil, to szkoda czasu mojego czy czyjegokolwiek innego na robienie drugi raz tej samej roboty. Dlatego pytalem o gotowe pliki naprawionej mantykory.

lordgraa PW
13 czerwca 2018, 22:41
Hello Heroes!

Should you need help with translating/localization of your MOD for Heroes VII, here is a quick and simply guide how to do it:


Kurek PW
13 czerwca 2018, 22:42
Great, thats very helpful.

Pointer PW
14 czerwca 2018, 12:20
Po własnym przetestowaniu na HotSeat wrzucam do szerszych testów. Mod osłabiający nekromancję w celu zbalansowania nieco Nekropolii względem innych miast. Czekam na Wasze opinie i sugestie.

Pointer PW
3 lipca 2018, 00:44
Mam pytanie. Czy jeśli chcę dodać nowego bohatera do gry (tryb multiplayer hot seat), paczka z jego imieniem musi znajdować się koniecznie w Global Names czy też może gdziekolwiek? Zauważyłem, że portret może być gdziekolwiek, wystarczy tylko odpowiednio wpisać ścieżkę w paczce z danymi bohatera, ale już w przypadku imienia to nie działa. W grze bohater jest, ma wszystkie skille, czary itp zgodnie z tym, co ustawiłem w edytorze, jednak występuje pod tym samym imieniem, pod jakim występuje bohater na bazie którego stworzyłem swojego herosa... Pomoże ktoś?

Kurek albo dvoytek, chyba najbardziej ogarniacie takie sprawy, chociażby ze względu na tworzenie Wrót Żywiołów. Pomożecie?

P.S. Testował ktoś mojego moda nekromancji?

Kurek PW
4 lipca 2018, 13:55
Sam nie wiem, serio. Ja wszystko trzymam w jednej paczce, a mój mod jest niedokończony, nie wiem jak ci pomóc.

Co do testowania moda nekromancji, nie testowałem jeszcze. Na razie nie instaluję żadnych modów, ale jak się tym będę zajmował to chętnie spoglądnę.

Pointer PW
4 lipca 2018, 17:31
Ok, to ja popróbuję jeszcze rozkminić coś na podstawie paczki dodającej bohaterkę Adowyn. Tam niby jest wszystko w jednej paczce, ale nie wiem do końca co jest czym, bo nie jest to według tego schematu co bohaterowie już istniejący.

lordgraa PW
11 lipca 2018, 19:46
Should you need insight into Heroes 7 variables, here is a quick guide how to use them properly:



A nice example is bugged Dryad's Treant Synergy ability description where devs used bad variable format (you can check it by yourself in the game) so the stat is not showing.

And how to fix it? Just by a small "patch": Treant Synergy FIX

I hope we can fix more bugs in H7 as easily as this one :O)

Alistair PW
11 lipca 2018, 20:05
I think I have to start playing this game :)

flapdzak PW
31 sierpnia 2019, 15:55
Wytłumaczyłby ktoś, jak globalnie zmienić jednostce statystyki i jej wielkość (z 2x2 na 1x1)?

Edit: Już mam :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10
temat: Modowanie Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel