Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 24 - 25 - 26

Andruids PW
28 marca 2018, 22:41
@Kurek Najsssss! Naprawdę wspaniałe, zwłaszcza Demon i Zjawa. Jedynie Dżinn wydaje się zbyt ostry w kolorystyce.

@Szaman Mod NewOldSpells od zawsze dodawał nowe czary do VCMI. Nic niczego nie zastępuje. I nie krępuj się.


Warmonger PW
29 marca 2018, 09:24
Cytat:
Nowe czary zastępują/nadpisują stare?
Nie. W VCMI można dodawać jednostki, bohaterów, zamki, artefakty i czary - już od dawna.
Cytat:
Czy działają jak w opisie. np:wampiryzm pobiera życie, lewitacja, omijasz przeszkody, mury zamków itp...
Skąd. Mają za to wiele ukrytych skutków ubocznych, np. Lewitacja instaluje keyloggera, a Wampiryzm przesyła zdjęcia z twojego komputera na portale gejowskie :v

@Kurek - zacne grafiki, wyglądają jak z oryginału :)

Kastore PW
29 marca 2018, 10:41
Co robią te czary?

MinosKing PW
29 marca 2018, 13:53
@Kurek te grafiki są świetne, dziękuję tobie za twoją pomoc. ;]

Andruids PW
29 marca 2018, 15:17
@Kastore
1) Lewitacja daje wybranej jednostce umiejętność pokonywania przeszkód i murów. Na eksperckim poziomie efekt jest masowy.

2) Koci Refleks daje wybranej jednostce umiejętność podwójnego ataku wręcz. Na eksperckim poziomie efekt jest masowy.

3) Zamęt odbiera wybranej jednostce wroga możliwości kontrataku. Na eksperckim poziomie efekt jest masowy. Nie działa na jednostki odporne na czary Umysłu.

4) Rój os zadaje niewielkie obrażenia (zbliżone do Magicznej Strzały) i na 1 turę obniża szybkość jednostki o 30%/60%/90% w zależności od poziomu czaru. Nie działa na Nieumarłych i jednostki Nieożywione.

5) Strach zabiera wybranej jednostce wroga możliwość atakowania i ruchu - zadaje tylko 1 obrażeń i ma obniżoną szybkość o 25%/50%/75% w zależności od poziomu czaru. Nie działa na Nieumarłych i jednostki Nieożywione.

6) Władca Marionetek pozwala przejąć kontrolę nad wybraną jednostką, ale obniża jej szybkość na poziomach podstawowym i zaawansowanym odpowiednio o 50% i 25%. Efekt mija kiedy jednostka zostanie zaatakowana. Nie działa na jednostki odporne na czary Umysłu.

7) Smocza Siła zwiększa Punkty Życia i Obrażenia wybranej jednostki o 50%/75%/100% w zależności od poziomu czaru. Nie działa na Smoki.

8) Wampiryzm zmienia wybraną jednostkę w nieumarłego i daje jej umiejętność leczenia Punktów Życia za 20%/30%/40%/50% zadanych obrażeń, w zależności od poziomu czaru. Nie działa na jednostki Nieożywione.

9) Zmrożenie zadaje duże obrażenia i sprawia, że jednostka do czasu swojej tury otrzymuje obrażenia zwiększone o 33%/67%/100% w zależności od poziomu czaru.

Kurek PW
30 marca 2018, 22:19
A zmrożenie nie wpływa na ruch i szybkość?

Warmonger PW
31 marca 2018, 09:38
Nie wpływa. To są czary zaczerpnięte z Heroes V / Heroes 4.

Andruids PW
7 kwietnia 2018, 03:57

(Dla przetestowania nowej umiejętności, dałem Większym Gremlinom przyzywanie swoich mniejszych wersji)

Wraz z niedawnym udostępnieniem nowych możliwości w VCMI, mam przyjemność podzielić się z wami pierwszą aktualizacją ikonek do bonusów. Oprócz umiejętności jednostek z H4 (jak szerokie zionięcie Mega Smoka i wyprzedzający kontratak) oraz z WoGa (jak przyzywanie strażników i likantropia), poprawiłem lekko grafiki przedstawiające smoczy oddech, nieożywioną jednostkę i postawę obronną. Stare ikony (a także kilka dodatkowych) można znaleźć w folderze "unused" i podmienić sobie zgodnie z własnymi preferencjami (byle zgadzała się nazwa pliku).

Link do paczki: Andruids_Bonus_icons08.rar

avatar PW
7 kwietnia 2018, 06:12
Yuppi-yay-yey!

avatar PW
22 kwietnia 2018, 00:27
UWAGA: mod bardziej edukacyjny, niż służący do przyjemnego grania.

Kiedyś próbowano w ERZE zaimplementować funkcjonalność, by były obsługiwane grafiki z tzw. kanałem alfa czyli przezroczystością. Można o tym poczytać tu. Powstał nawet mod Alpha MOD, dzięki któremu w edytorze map pojawiły się obiekty z grafiką obsługującą format .png.

W VCMI jak powszechnie wiadomo, nie ma problemu z obsługą takiej grafiki, więc postanowiłem przepisać ten mod pod vcmi.
A więc z tym modem na mapach losowych pojawią się trąby powietrzne, deszcz meteorytów, oko saurona, mgły i inne dziwne rzeczy. Mod jest tak skonfigurowany, by te nowe obiekty generowały się stosunkowo często - dzięki czemu wygenerowana mapa wygląda na upaćkaną. Ale w końcu takie rzeczy mają służyć bardziej mapmakerom, którzy z tych elementów mogą ciekawie zaprojektować krajobraz. Ale grać jak najbardziej można - dajcie znak czy można z takich rzeczy spróbować ulepić coś lepszego.


Alpha Mod VCMI v1.0

zeryss PW
3 czerwca 2018, 00:26
Covenant Town new life on vcmi

avatar PW
9 czerwca 2018, 14:15
Neutral Heroes v1.02.


Nareszcie siadłem i dodałem do moda żeńską wersję Driftera, którą zrobił Nephretes już dawno dawno temu...

Fandor PW
9 czerwca 2018, 17:54
Jak konkretnie działają Ci bohaterowie neutralni? Są do najęcia tylko w karczmach na mapie czy można np. wylosować ich na start?

avatar PW
9 czerwca 2018, 18:01
Nie można ich wylosować na starcie. Są dostępni do wynajęcia w Karczmach na mapie i w dowolnym mieście (choć pojawiają się tam stosunkowo rzadko) oraz można ich uwolnić w Więzieniach (też tam generator rzadko ich umieszcza). Słowem, są tak średnio przydatni, nadają się na zwiadowców przede wszystkim.

Warmonger PW
9 czerwca 2018, 18:41
Cytat:
można ich uwolnić w Więzieniach (też tam generator rzadko ich umieszcza)
Każdy bohater ma dokładnie taką samą szansę, aby zostać wylosowanym w więzieniu.

Fandor PW
10 czerwca 2018, 00:45
Dałoby się przerobić moda tak, aby Ci bohaterowie byli do wybrania w każdym mieście, albo gdy miasto jest losowe móc wybrać któregoś z nich? Macie gdzieś opisy wszystkich tych bohaterów jakie mają specjalizacje i umiejętności?

voncur PW
10 czerwca 2018, 02:42
Też jestem ciekawy co Ci bohaterowie sobą prezentują...

avatar PW
10 czerwca 2018, 09:33
Fandor:
Dałoby się przerobić moda tak, aby Ci bohaterowie byli do wybrania w każdym mieście

W 'każdym' się nie da. Drifterzy są jak każda inna klasa, czyli Klerycy, Magowie Bitewni, Demoniaki - przypisani do danej frakcji/miasta. Ogólnie pomysł na moda był taki, że to mają być bohaterzy, którzy mają specki w neutralnych jednostkach. A ponieważ rzadko ma się w armii neutralne jednostki, więc tacy bohaterowie nie są aż tak potrzebni żeby mieć ich na starcie.
Ten mod naprawdę nie jest specjalnie potrzebny, więcej zastosowań widziałbym dla mapmakera, w tej chwili to tylko takie lekkie graficzne urozmaicenie.

Cytat:
Macie gdzieś opisy wszystkich tych bohaterów jakie mają specjalizacje i umiejętności?
Tak, są tu (po angielsku).

voncur PW
10 czerwca 2018, 22:07
Bardzo ciekawi, choć nie którzy wydają sie przekokszeni inni zaś lipni.
I jak dla mnie, wiekszość powinno umieć przerabiać jednostki na swoją modłe.

Andruids PW
10 czerwca 2018, 22:49
Fandro:
Dałoby się przerobić moda tak, aby Ci bohaterowie byli do wybrania w każdym mieście, albo gdy miasto jest losowe móc wybrać któregoś z nich
Dałoby się, przynajmniej to pierwsze. W Heroes 3 (i pewnie też w każdej innej części), każdy bohater ma parametr przypisanej frakcji (Zamek, Nekropolia, Twierdza), który odpowiada za to, czy pojawi się jako możliwy do wybrania podczas rozpoczynania scenariusza. Po zrobieniu kopii każdego z neutralnych bohaterów i przypisanie ich do każdej z frakcji, będą się wyświetlać po wybraniu odpowiedniego miasta. Nie ma atrybutu, który pozwalałby na wybranie bohatera, kiedy przy wybieraniu scenariusza zostało wybrane losowe miasto.
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 24 - 25 - 26
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel