Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 140 - 141 - 142 - 143 - 144

Kastore PW
18 kwietnia 2018, 21:38
Na przykład.

Kammer PW
18 kwietnia 2018, 21:50
Czy można się w jakimś realnym czasie spodziewać dodania artefaktów, które kiedyś szkicował Hobbit?
Osobiście mój stosunek do Forge to stanowcze raczej nie, ale te artefakty zdecydowanie najbardziej mi się podobały w projekcie - potężne i niezwykle rzadkie przedmioty pozostałe po Ciszy, odnalezione i uruchomione, by dawać potężne premie - bardzo mi się taka koncepcja podoba.

Kastore PW
19 kwietnia 2018, 00:17
Właśnie na takiej koncepcji opiera się cały zamek. :/

Andruids PW
19 kwietnia 2018, 00:35
Nie do końca. Fakt, miasto Forge miało zostać wybudowane z użyciem technologii Starożytnych i rzekomo na wzór ich dzieł, ale nie wiadomo na ile jest to zgodne z oryginalnymi wytworami i estetyką z Epoki Cudów (majestatyczne, wysadzane klejnotami zbroje, mówiące złote maski i niezniszczalne, bogato grawerowane miecze), a na ile projektem i wymysłem Kastore'a, zrodzonym w jego wyobraźni albo na podstawie tego co widział podczas podróży kosmicznej z Terry.

Artefakty Hobbita, jeżeli dobrze pamiętam, wpasowują się w to drugie.

Kastore PW
19 kwietnia 2018, 08:23
No i? Na jedno wychodzi, poza tym nie udawaj, że nie rozróżniasz motywów sci-fi i fantasy.

Wydaję się nawet, że fakt, iż Forge miało być wzorowane na dziełach Starożytnych sobie wymyśliłeś.

AmiDaDeer PW
19 kwietnia 2018, 13:37
Kammer:
Czy można się w jakimś realnym czasie spodziewać dodania artefaktów, które kiedyś szkicował Hobbit?
Mogę chyba zdradzić, że jeśli wrócimy do poprawiania Forge, to w pierwszej kolejności będą to poprawki graficzne i ewentualne wprowadzenie nowinek technicznych. Artefakty nie są priorytetem, zwłaszcza że render modeli jest daleki do ideału i nie został zaakceptowany przez resztę zespołu.

Niemniej najważniejsze dla MDT jest w tym momencie ukończenie moda z alternatywami.

J. M. Sower PW
20 kwietnia 2018, 08:48
Hobbit:
[...]w pierwszej kolejności będą to poprawki graficzne[...]
Niemniej najważniejsze dla MDT jest w tym momencie ukończenie moda z alternatywami.
A że ostatnio jeden grafik jest permanentnie nieaktywny... ;P

Nephretes PW
20 kwietnia 2018, 09:08
A drugi jest korposzczurem i nie ma czasu na nic :E

W każdym razie zostało na tyle niewiele, że w tym roku skończymy. Mod zaczynają już testować osoby spoza MDT.

avatar PW
16 maja 2018, 18:14
Proszę państwa bardzo - oto nowa wersja Forge z poprawionymi animacjami stworzeń by Trith.

Andruids PW
16 maja 2018, 18:47
Co dokładnie zostało poprawione?

witchking PW
16 maja 2018, 18:50
Głównie kolor i kontrast.

Warmonger PW
17 maja 2018, 10:16
Fajnie, że coś się dzieje :). Macie pod ręką jakieś grafiki porównawcze?

James_Dean PW
16 października 2019, 14:39
Ogólnie podoba mi się forge, ale jedyne, naprawdę jedyne, co fajnie by było zmienić/dodać to w kuźni zrobić to co w HOTA. Nie zwykły kosz z amunicją, ale coś futurystycznego. Działko laserowe/rakietowe? Skład amunicji? namiot medyka wyglądający choć trochę współcześnie? Tak sobie gdybam :)

Górski Krasnolud PW
16 października 2019, 23:05
Jest nawet fajny kandydat na futurystyczną balistę.

BUM! LASERY!

zeryss PW
18 października 2019, 09:25
can anyone share a forge model monsters for remaking for this project?

Screen test and sprite check

James_Dean PW
18 października 2019, 13:26
Górski Krasnolud:
O to właśnie mi chodziło :) z tym dodatkiem projekt będzie już idealny! Bo serio wóz z amunicją nie pasuje w ogóle do stylistyki miasta :)

Nezerith PW
18 października 2019, 18:03
Może jakieś urządzenie starożytnych rzucające wzmocnienia?

Kastore PW
18 października 2019, 18:28
Lubię takie konkretne propozycje. ;)

Fandor PW
20 października 2019, 00:38
Czy skoro The Forge nie będzie częścią Tides of War (czym jestem bardzo zawiedziony, ale szanuję decyzję twórców) to czy planujecie wypuścić coś nowego około-forge'owego? Prawdę mówiąc cały czas liczyłem, że Tides of War zrobi też jakiś przełom w sprawie Forge - jakieś poprawki, jednostki neutralne, artefakty może już kampania etc. Chociaż może na to wszystko dalej za wcześnie z perspektywy VCMI, nie wiem, ostatnio jestem bardzo nie na bieżąco z możliwościami tej platformy.

Trith PW
20 października 2019, 20:51
Kampanie, czy nawet mapy to niestety na ten moment kwestia niemożliwa do zrealizowania. Z tego co kojarzę edytor map VCMI dalej nie wspiera wydarzeń czasowych.
strona: 1 - 2 - 3 ... 140 - 141 - 142 - 143 - 144
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel