Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 24 - 25 - 26

zmudziak22 PW
2 marca 2018, 12:00
Myślę, że zamiast tarczy ognia, to Dać Ifrytowi możliwość rzucenia Pogromcy lub Szału(Frenzy).

Szaman PW
2 marca 2018, 14:21
Jak zawsze podwójne standardy tutaj... pamiętam jak jechaliście po WoGu że jednostki mają swoje skille, że to grę uczyniło mniej "Hirołsowego" a bardziej RPG a teraz paradoksalnie chcecie zrobić to samo w VCMI dają każdej jednostce jakiś skill co jest bez sensu. Nie komplikujcie czegoś czego nie wymaga przekombinowania.

Ifryt sam w sobie jest dobry, bez upiększania. (silna jednostka 6 poziomu z zdolnością latania).

avatar PW
2 marca 2018, 18:26
Nie szamanie, tu nie chodzi o to być dać każdej jednostce skilla - to po prostu pomysł na to, by wykorzystać kilka nieużywanych animacji jednostek, która są w każdej kopii w h3 ;] Na zasadzie - Centaury nie strzelają, ale i tak mają animację strzału.
I bardziej chodziło mi o stworzenie wyjątkowych warunków, w których mógłby zaistnieć boost związane właśnie z tą nieużywaną animacją. W swoim modzie Andruids strzelanie centaurów uzależnił od posiadania wozu z amunicją - czyli Centaury nie zawsze strzelają. Można pociągnąć temat dalej - np. Ifryty może rzucać tarczę ognia tylko wtedy kiedy bohater ma założoną Kulę Płonącego Ognia Jednorożec bitewny może rzucić czar/zaatakować na dwa hexy jeszcze pod innymi warunkami - np. jeśli będzie w armii jakiegoś bohatera Fortecy itd. itp. Ogólnie to były mod-pierdołka, dodający parę buffów-ciekawostek ale w ogólności wcale nie burzący balansu.

zeryss PW
5 marca 2018, 01:39
Ruins V 0 91

Zachari PW
5 marca 2018, 20:51
Ekran miasta naprawdę trzyma poziom. Gorzej z jednostkami...

Andruids PW
6 marca 2018, 03:55
Hejka. Nawiedzony nowym pomysłem, napisałem kolejnego głupiutkiego moda, wykorzystującego animację Królewskich Minotaurów. Tym razem trzeba się bardziej nagimnastykować, żeby odkryć ich potencjał. Minotaurzy Królowie (oraz ich nieulepszeni krewni) rozpoczną walkę pod wpływem zaklęcia Szału, jeśli zostanie im odebrana ich chluba i duma - niezachwianie pozytywne morale, a niełatwo do tego doprowadzić.

Link do moda: Enraged Minotaurs.rar
(EDIT: Wersja poprawiona, dzięki MikeScott za zauważenie błędu.)
(EDIT2: Wersja jeszcze bardziej poprawiona, usunięta niepotrzebna linijka kodu.)



PS. w zestawie komplet grafik "Minotaurzego Szału". Nie pojawi się w Gildii, ale być może komuś się przyda.

Warmonger PW
6 marca 2018, 07:43
Dobre, dobre! Naprawdę niezwykły pomysł :D

Pointer PW
7 marca 2018, 23:08
Super pomysł. A pytanie z innej beczki: z jakiego moda jest to tło na polu bitwy? Bo go nie kojarzę, a jest super.

Andruids PW
7 marca 2018, 23:29
Jest to tło Przeklętych ziem z moda "Morn's Battlefields Lite", uszczuplonej wersji moda z ERY, zaadaptowanego do VCMI przez avatara.

Link znajduje się w spisie modów na wiki VCMI, a także w tym poście: Link.

Lord Hawk PW
7 marca 2018, 23:58
Kolejny fajny mod z tym Minotaurem Andruids.

Co do propozycji dla pozostałych w/w jednostek, skoro maja to być niekonwencjonalne rozwiązania, to chyba mam pomysł dla Kapłana, pasują do niego tak naprawdę 3 czary, Zniszczenie Nieumarłych [w końcu egzorcyści to też kapłani], Błogosławieństwo [chociaż to bardziej dla boskich istot] i Modlitwa/Psalm Mocy, więc może ten ostatni czar nie jest taki zły, jednak nie jako rzucanie tak po prostu, tylko uzależniony od ilości oddziałów, a dokładnie, działało by na zasadzie że za każdym razem gdy ginie cały oddział u bohatera który ma Kapłana, wtedy automatycznie załącza się w nim Modlitwa i tutaj parę opcji, jeśli miało by to działać w przypadku Mnicha i Kapłana to np. u Mnich w podstawowym, a u Kapłana zaawansowanym lub obaj wyżej, jednak jakby tylko Kapłan miał mieć tą zdolność to na siebie/na kogoś w oddziale/masowo na każdego [chociaż na inną jednostkę automatycznie mogło by byś problematyczne], oczywiście na 3 tury max, co pozwoliło by na uaktywnienie się zdolności max 6x na walkę, ewentualnie dodatkowe przy wskrzeszaniu jednostek, więc na początku bitw i przy znaczącej przewadze nad wrogiem gdy nie tracimy oddziałów nie włączało by się wcale, bonus działał by tylko gdy walczymy z silniejszym przeciwnikiem i w wielkich bitwach, a dodatkowo była by logiczna [w końcu to Kaplani na pogrzebach odprawiają modlitwę].

Andruids PW
8 marca 2018, 01:07
Hm... wydaje mi się, że nie o coś takiego mi chodziło. Poza tym czuję, że zanim ekipa od VCMI doda śmierć jednostki jako warunek wystąpienia umiejętności, minie jeszcze sporo czasu.

Kapłanom napisałem możliwość rzucenia czaru Modlitwy, ale tylko gdy ich morale będzie wynosiło 3. Zgodnie z tym co jest napisane na wiki VCMI, ten warunek jest w planach, i kiedy tylko zostanie wdrożony i wszystko będzie działać, wypuszczę kolejnego moda ^^

Oprócz Centaura i Kapłana, nieużyte animacje ma jeszcze Harpia, Wampir, Jednorożec, Dendroid, Czarny Rycerz, wspomniany już w temacie Ifryt i Cyklop.
EDIT: Żywiołaki, jak napisał Trith, rzucają odporność na odpowiadający im żywioł.


Kuririn PW
8 marca 2018, 01:31
zywolak elektrycznosci chyba jeszcze :D

Trith PW
8 marca 2018, 01:34
Ulepszone żywiołaki (z wyjątkiem żyw. magii) mogą rzucać na sojusznicze oddziały ochronę przed swoim żywiołem. Tak, też byłem zaskoczony.

Andruids PW
13 marca 2018, 03:07
Kolejny z serii modów, które nie są nikomu potrzebne!!!

Zgodnie z sugestią Kuririna, ten mod wykorzystuje jedną z animacji Żywiołaka Energii (choć zapewne nie tą, którą miał na myśli). Ruch tego Żywiołaka zawsze wydawał mi się dziwaczny, ale kiedy zobaczyłem obraz widma dźwięku jego poruszania, zdziwiłem się jeszcze bardziej, chodź utwierdziło mnie to w moich podejrzeniach. Mianowicie, że Żywiołak Energii, w zamierzeniu miał się teleportować, a nie migać w locie, jak jakiś... epileptyczny świetlik. I to właśnie zmienia owa modyfikacja.

Jest to pomysł, na jaki wpadłem dość dawno temu, ale dopiero dziś w nocy uświadomiłem sobie, że za pomocą platformy VCMI nietrudno wprowadzić go w życie. Dziwię się też, że nie zrobił tego zespół HOTY, wyjątkowo uczulony na punkcie kosmetyki.

Link do moda: Teleporting Elementals.rar

Zachęcam do wypróbowania, zwłaszcza fanów Confluxu. Moim zdaniem, teleportujący się błękitek wypada na polu bitwy o niebo lepiej ^^

avatar PW
13 marca 2018, 08:20
Tak się nie godzi robić... Dawać takie rzeczy o zbójeckiej godzinie i człek musi czekać prawie cały następny dzień by móc to sprawdzić w grze... :p

Andruids PW
14 marca 2018, 05:51
Mod dla tych, którzy lubią sobie urozmaicać rozgrywkę na różne sposoby. Dzięki tej modyfikacji, gracz usłyszy inne dźwięki wydawane m.in. przez meduzy, hydry chaosu, żywiołaki burzy, krzyżowców, zombie i ulepszone drzewce.

Oryginalnie, mod został stworzony przez Hellburna, jako plugin do HD Moda. Ja tylko dostosowałem go do VCMI i poprawiłem 3 przydługie dźwięki.

Link do moda: New Creature Sounds.rar
(EDIT: poprawiona wersja, kompatybilna z innymi modami ingerującymi w pliki jednostek)

zeryss PW
17 marca 2018, 17:45
Ruins v 0.93 + alternative buildings

MinosKing PW
19 marca 2018, 20:24
Dzisiaj mam zaszczyt przedstawić wam mod o nazwie Another Summon który zapoczątkowany został przez kogoś pod Erę, ja zaś po wielu próbach przypisałem go pod VCMI. Dodam że jest to dopiero wersja testowa tego moda:

A tak to wygląda mniej więcej w Księdze Zaklęć:


A tutaj link do pobrania: https://www.easypaste.org/file/0ELMx94R/Test.mod.Another.Summon.rar?lang=pl

Podziękowania za pomoc z nim dla:

Andruidsa,
Kammera,
Avatara.

Główny Autor moda, zapoczątkowanego na Era:

Nieznany

Autor moda na platformie vcmi:

MinosKing

Edit: Przepraszam za wprowadzenie w błąd, w takim razie autor moda pod Era Nieznany.

Crystal Dragon PW
19 marca 2018, 20:29
Mod całkiem spoko, czemu jednak powtarza się tam przywołanie dżina?

MinosKing PW
19 marca 2018, 20:33
Nie powtarza, screen wziąłem stąd: http://www.wog.acidcave.net/mody3.html, a że w VCMI wygląda to podobnie, to pożyczyłem sobie go w ramach przedstawienia jak to mniej więcej wygląda w trakcie gry.
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 24 - 25 - 26
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel