Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 14 - 15 - 16

Zachari PW
27 lutego 2018, 18:38
Dzięki, kiedyś jak do tego wrócę to się pobawię.

Zachari PW
29 lipca 2018, 17:13
Na ochłodę w upalne dni macie ode mnie ośnieżony Kapitol Twierdzy
Wkrótce wrzucę też resztę twierdzy, ale póki co nie mogę ogarnąć siły ośnieżenia w reszcie zamku.

avatar PW
29 lipca 2018, 17:39
Ale fajna niespodzianka! Wygląda to bardzo dobrze!

Kuririn PW
29 lipca 2018, 19:46
Zapomniałeś o cieniach na dachu, które rzucają wieżyczki. A tak nie mam się do czego przyczepić ;-)

Andruids PW
29 lipca 2018, 20:06
Ekstra sprawa. Te pozamarzane baseny są po prostu cudne.

Kammer PW
29 lipca 2018, 22:10
Bardzo mnie cieszy, że projekt postępuje, trzymam kciuki.

Zachari PW
30 lipca 2018, 14:22
Słuchajcie, słuchajcie mam problem z ośnieżeniem fortu (wsadzanie śniegu do środka chyba nie jest najlepszym pomysłem) może jakieś sugestie:

+ Poprawiłem cienie w Kapitolu:

AmiDaDeer PW
30 lipca 2018, 16:11
Nie widzę szczerze mówiąc problemu. Grafika jest czytelna - wiadomo, co przedstawia, a przy tym prezentuje się dobrze wizualnie. Szczerze mówiąc nie mam uwag.

Kastore PW
30 lipca 2018, 16:36
Śnieg w forcie i na szczycie Kapitolu jest bardzo rozmazany.

avatar PW
31 lipca 2018, 08:42
Rozmazany śnieg to nie problem -wygląda naturalnie gdyż to czapa bardziej lodowa niż z samych płatków. Tak jak napisał Hobbit - jest czytelnie i to nie toporna sklejka!

alien500 PW
1 sierpnia 2018, 12:15
Ciężko takie coś zrobić w photoshopie? I jak wyciągać grafiki z h3 aby móc je skleić? Z chęcią pomogę w projekcie jeśli chcesz, tylko w końcu lepiej photoshopa ogarnę.

avatar PW
1 sierpnia 2018, 13:16
Wyciąganie grafik z H3 jest dziecinnie proste - wystarczy ogarnąć dwa narzędzia: MMArchive i defViewer.
Co do reszty - jesteś tylko ograniczony własnymi umiejętnościami i wyobraźnią.

Andruids PW
1 sierpnia 2018, 16:20
Można też skorzystać ze stron, które zamieszczają wypakowane grafiki (sprite'y) z gier:
https://www.spriters-resource.com/pc_computer/heroes3/

Tu jest paczka ze wszystkimi obiektami na mapie przygody:
https://www.spriters-resource.com/pc_computer/heroes3/

AmiDaDeer PW
1 sierpnia 2018, 17:58
W powyższych paczkach nie ma rozbudowanych fortów z Hoty, więc lepiej jednak wypakować pliki bezpośrednio z gry.

Zachari PW
1 sierpnia 2018, 22:09
alien500:

Jak chcesz coś pomóc to bardzo proszę, tylko pisz priv.

Wyciąganie grafik nie jest trudne MMArchiwe jest bardzo intuicyjne, ma też podgląd więc raczej łatwo znajdziesz daną grafikę.

Zachari PW
2 sierpnia 2018, 00:05
Już chyba nie zmieniam...


Nephretes PW
2 sierpnia 2018, 08:53
Zacnie wygląda.

Zachari PW
2 sierpnia 2018, 13:59
Idzie całkiem sprawnie :)


Kammer PW
2 sierpnia 2018, 14:42
Bardzo mnie cieszy, że te projekt tak optymistycznie idzie naprzód.

Andruids PW
2 sierpnia 2018, 16:06
Zieleń u podnóża fortów wygląda trochę łyso. Może dałoby się dokleić jakieś kępki trawy albo krzaczki?
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 14 - 15 - 16
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel