Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 14 - 15 - 16 | |
Zachari |
Dzięki, kiedyś jak do tego wrócę to się pobawię. |
Zachari |
Na ochłodę w upalne dni macie ode mnie ośnieżony Kapitol Twierdzy Wkrótce wrzucę też resztę twierdzy, ale póki co nie mogę ogarnąć siły ośnieżenia w reszcie zamku. |
avatar |
Ale fajna niespodzianka! Wygląda to bardzo dobrze! |
Kuririn |
Zapomniałeś o cieniach na dachu, które rzucają wieżyczki. A tak nie mam się do czego przyczepić ;-) |
Andruids |
Ekstra sprawa. Te pozamarzane baseny są po prostu cudne. |
Kammer |
Bardzo mnie cieszy, że projekt postępuje, trzymam kciuki. |
Zachari |
Słuchajcie, słuchajcie mam problem z ośnieżeniem fortu (wsadzanie śniegu do środka chyba nie jest najlepszym pomysłem) może jakieś sugestie: + Poprawiłem cienie w Kapitolu: |
AmiDaDeer |
Nie widzę szczerze mówiąc problemu. Grafika jest czytelna - wiadomo, co przedstawia, a przy tym prezentuje się dobrze wizualnie. Szczerze mówiąc nie mam uwag. |
Kastore |
Śnieg w forcie i na szczycie Kapitolu jest bardzo rozmazany. |
avatar |
Rozmazany śnieg to nie problem -wygląda naturalnie gdyż to czapa bardziej lodowa niż z samych płatków. Tak jak napisał Hobbit - jest czytelnie i to nie toporna sklejka! |
alien500 |
Ciężko takie coś zrobić w photoshopie? I jak wyciągać grafiki z h3 aby móc je skleić? Z chęcią pomogę w projekcie jeśli chcesz, tylko w końcu lepiej photoshopa ogarnę. |
avatar |
Wyciąganie grafik z H3 jest dziecinnie proste - wystarczy ogarnąć dwa narzędzia: MMArchive i defViewer. Co do reszty - jesteś tylko ograniczony własnymi umiejętnościami i wyobraźnią. |
Andruids |
Można też skorzystać ze stron, które zamieszczają wypakowane grafiki (sprite'y) z gier: https://www.spriters-resource.com/pc_computer/heroes3/ Tu jest paczka ze wszystkimi obiektami na mapie przygody: https://www.spriters-resource.com/pc_computer/heroes3/ |
AmiDaDeer |
W powyższych paczkach nie ma rozbudowanych fortów z Hoty, więc lepiej jednak wypakować pliki bezpośrednio z gry. |
Zachari |
alien500: Jak chcesz coś pomóc to bardzo proszę, tylko pisz priv. Wyciąganie grafik nie jest trudne MMArchiwe jest bardzo intuicyjne, ma też podgląd więc raczej łatwo znajdziesz daną grafikę. |
Zachari |
Już chyba nie zmieniam... |
Nephretes |
Zacnie wygląda. |
Zachari |
Idzie całkiem sprawnie :) |
Kammer |
Bardzo mnie cieszy, że te projekt tak optymistycznie idzie naprzód. |
Andruids |
Zieleń u podnóża fortów wygląda trochę łyso. Może dałoby się dokleić jakieś kępki trawy albo krzaczki? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 14 - 15 - 16 |
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel