Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 - 22 - 23

Kurek PW
16 stycznia 2018, 15:00
@Kubson

Nie wiem czy o tym wspomniałem, ale Żywiołak Ognia, Światła i Ciemności będą zajmować 1 kratkę tak jak w HVI. Wszystko się zmieści jak się popieści.

A teraz UWAGA!

Prace nad modem zostały wznowione dzięki czeskiemu filmikowi na jutubie.

Rozbudowuję teraz miasto i mam wątpliwość, jak powinien działać budynek o nazwie Magiczna Latarnia, który aby być zbudowanym wymaga 3lvl miasta, Gildię Magów lvl1 i Ogrodu Życia, który daje na takiej zasadzie jak Stajnie bonus żywiołakom w armii bohatera +5% do hp.

Budynek powinien dawać jakiś ciekawy efekt, nie za mocny. Najlepiej efekt na obszar kontroli miasta. Raczej pozytywny buff, choć może być też innego rodzaju. Macie może jakieś pomysły?

Ogród Życia:


Magiczna Latarnia:

Hayven PW
16 stycznia 2018, 16:10
Premia do regeneracji Many? Premia do obrażeń zaklęć?

EDIT: Aj, nie doczytałem, że ma być ciekawy :x

Adolf_Egzekutor PW
16 stycznia 2018, 18:06
Może Arcane Knowledge +1/2 na stałe dla bohatera? Bo z tego co wiem, to żaden budynek nie dodaje.

Kubson PW
16 stycznia 2018, 21:55
Proponuję, aby latarnia sprawiała, że wszystkie czary rzucane przez sojuszniczych bohaterów były mocniejsze o jeden stopień wtajemniczenia na obszarze miasta, w którym została zbudowana. Wiecie, o co mi chodzi?

ShEv441 PW
16 stycznia 2018, 23:07
Bardzo fajnie, że wróciłeś do pracy nad modem. Chyba będę musiał zainstalować ponownie te Heroesy VII ;)

Kurek PW
19 stycznia 2018, 01:04
Dobra, zrobiłem, że w Magicznej Latarni dostaje się buffa na zakres miasta +2 do widoczności i +5% do ruchu w ramach zakresu miasta. Mało kreatywnie, ale też nie najgorzej. Wzmacnianie ruchu to ukłon do Wędrowców, którzy przecież muszą mieć swoje pole do popisu.

Problem jest z Elemental Stockpile(Skład Żywiołów). Chciałem, żeby dało się w nim zamieniać żywiołaki na surowce, ale nie da się tak na razie zrobić, więc jest to po prostu drugi Resource Silo. Przydałoby się ten Stockpile trochę wyróżnić, więc czekam na propozycje.

Magiczna Uczelnia nie będzie działać tak jak w H3 i H4. Będzie ona dawała lvlup w każdym możliwym na bohatera skillu magicznym jednorazowo na bohatera, który odwiedza miasto. Jest to automatyczne i się nic nie płaci. Trochę OP, więc przydałoby się to zmienić, potrzebuję pomysłów od was.

Wieża Shantiri umożliwia teraz zakup zwojów z przywołaniami. Czary przywołań to 6 różnych zwojów przywołań zwykłych żywiołaków, do tego też przywołanie Feniksa i klasyczne przywołanie losowego żywiołaka. Każdy z tych czarów ma inną animację. Te zwoje dużo kosztują, więc nie jest to OP.

Cudowna Tęcza klasycznie działa jak każdy łzoAshowy budynek, do tego dochodzi bonus znajomości wszystkich zaklęć przez odwiedzającego bohatera. OP? Nie, bo wodny bohater dostanie wszystkie czary wody, a innych już nie. Jak jakiś bohater ma zbyt niski poziom wiedzy tajemnej, dostanie tylko takie czary, jakie da radę się nauczyć. Po silniejsze czary trzeba wrócić później.

Co teraz robię?
Ekran miasta. Bardzo duużo przy tym roboty w edytorze, do każdego budynku co najmniej 5 wersji jednej tekstury do importowania do edytora +wklepywanie danych do 48 budynków. Tak, 48. W każdej innej frakcji jest 49 budynków, ale i tak wszystkich na raz się zbudować nie da, a poza tym i tak nie robi to różnicy.

Co pozostało? Dokończyć Ekran miasta, zrobić działającą mapkę oblężeniową, poprawić kilka umiejek w skillu frakcyjnym, modele lokacji (Siedliska Czempionów, Miasto na poziomie 2 i 3, Fort). To będzie wszystko i potrzeba będzie już tylko to zgrać jako MOD do gry i finito. Po ukończeniu modu zrobię kampanię.

Hayven PW
19 stycznia 2018, 01:25
Co byś powiedział na ustalenie losowego dla danego miasta zestawu, powiedzmy, trzech levelowanych umiejek magicznych?

Kurek PW
19 stycznia 2018, 01:42
Wytłumacz proszę dokładniej Hayven.

Kubson PW
19 stycznia 2018, 14:36
Co do magicznej uczelni, nie lepiej zastosować standardy?

Hayven PW
19 stycznia 2018, 18:15
Żeby Magiczna Uczelnia nie dawała premii we wszystkich szkołach magii, tylko w kilku wylosowanych dla danego miasta, podobnie jak działa Gildia Magów. Co więcej, gdyby istnienie Gildii Magów było wymogiem wybudowania Magicznej Uczelni (a mniemam, że jest), można by było np. rozważenie połączenia tego z wyborem preferowanej szkoły magii.

Kurek PW
19 stycznia 2018, 23:49
Przykro mi Hayven, ale tak zrobić się nie da. Potrzebuję innych pomysłów na Magiczną Uczelnię i na Skład Żywiołów.

Kubson PW
20 stycznia 2018, 08:29
Mam pomysł na skład żywiołów, ale jedno pytanie. Czy zaprojektowałeś już budynki zwiększające przyrost?

Kurek PW
22 stycznia 2018, 13:25
Tak, wszystkie budynki są już w grze. Jaki to pomysł?

Kubson PW
22 stycznia 2018, 19:58
Miałem pomysł, żeby zamiast dać żywiołakom budynki zwiększające przyrost, to niech Skład Żywiołów odpowiadałby za ich populację, oraz pozwalał na manipulację przyrostem w trakcie gry np: Masz wybudowane siedlisko żywiołaka powietrza i wody. Dzięki Składowi, mógłbyś w danym tygodniu ustawić przyrost żywiołaka wody lub powietrza o +2 (oczywiście do wyboru), a w następnym tygodniu ustawić większą populację dla tego drugiego, ale musiałbyś dezaktywować zwiększony przyrost tego pierwszego i vice versa. Tym więcej siedlisk żywiołaków wybudowanych w zamku, tym więcej znacznych przyrostów w danym tygodniu na raz można aktywować. Jest to adekwantne wobec pozostałych frakcji np: wybudowanie 1, 2 lub 3 siedliska pozwala na zwiększenie populacji jednego żywiołaka, 4 lub 5 - dwie na raz, 6 - trzy). Można dowolnie włączać oraz wyłączać większe przyrosty i w ten sposób modyfikować liczebność swojej armii. Skład Żywiołów nie dotyczy czempionów, ani budynków, pozwalających ich rekrutować.


PS. Wybacz za masę ciągłych powtórek oraz tyle rozpisanego. Nawet nie masz pojęcia, jak bardzo się męczyłem przy pisaniu tego posta, ale nie mogłem sobie odmówić, ponieważ takie rozwiązanie byłoby bardzo ciekawe i warte rozpatrzenia - oczywiście według mnie:P

Adolf_Egzekutor PW
1 marca 2018, 13:49
I jak Kurku? Jakieś postępy? ;)

Kurek PW
1 marca 2018, 19:31
Dzisiaj robię w blenderze UV do tekstury siedliska żywiołaków z HVI. Potrzebny ten model jest do jednej z lokacji. Niestety model działa, ale ze tekstury nie pasują, więc muszę w blenderze ustawiać własne koordynaty.



Czasami wydaje się, że nic nie robię, a tak na prawdę to pracuję nad modem dużo, ale idzie to dość powoli.

Kurek PW
3 marca 2018, 15:26
Lokacje:


Pomóżcie mi z wymyśleniem wyglądu fortu. Co do wyglądu siedliska dla Feniksa, chciałbym żeby było najbradziej podobne do tego z artbooka z H5. Są gdzieś darmowe modele fbx z wulkanami?

Kurek PW
6 marca 2018, 02:04
Przedstawiam gotowe siedlisko Feniksów i Ognistych Ptaków. Oczywiście w grze mają ładny dym i płomienie, a także gorące powietrze. Podobnie z przedstawionym wcześniej siedliskiem Żywiołaków Magii lub Umysłu, które ma taką samą potężną niebieską poświatę, jak siedlisko żywiołaków w Heroes VI (jest to ten sam model, przeniesiony do HVII).

Jak wam się podoba? Wzorowany na koncepcji z Heroes V, która nie weszła w życie.


Belegor PW
6 marca 2018, 07:47
Robi wrażenie- trzeba przyznać.

Adolf_Egzekutor PW
6 marca 2018, 11:05
10/10 i znowu się podjarałem na tego moda :D
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 - 22 - 23
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel