Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Modowanie Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10

Kammer PW
24 października 2017, 07:12
Mam to na dysku, ale tych skryptów mam wilka, to poszukam całego zipa. JJeśli znajdę, to postaram się wrzucić na Mediafire.

Kammer PW
24 października 2017, 17:02
Proszę - musisz wrzucić do plugins/python.

avatar PW
12 grudnia 2017, 10:04
Ej, naprawdę nikt nie zauważył, że od 4 grudnia hula po sieci nowy patch-mod zaprawiający 85 bugów?

Andruids PW
12 grudnia 2017, 13:00
Dokładnie o to samo spytałem wczoraj Kammera i Krotosa. : D
Jeszcze żaden z nas nie miał okazji zagrać. Jeśli coś się w tym względzie zmieni, to zapewne pojawi się jakaś relacja.

anonim1233 PW
12 grudnia 2017, 17:36
Ja miałem dość poważnego buga. Po obronie miasta zawiesił mi się bohater, a jego ikona na dole ekranu była pusta. Po zapisaniu i wczytaniu gry bohater zniknął.

Antalyan PW
20 grudnia 2017, 18:09
I didn't want to post the information about the Unofficial Community Patch here myself since it would have to be all in English.

I was hoping it could appear among AC news with at least some brief information in Polish.

Anyway, we're still looking for someone to help with the Polish localization of the mod (it's simple, all instructions are on the mod site).

Dark Dragon PW
7 stycznia 2018, 22:28
It did - here. It's nice to know that you're still working on this patch.

Antalyan PW
8 stycznia 2018, 17:17
I meant some more detailed information if possible :) Especially since the mod content has changed with the release of UCP, it was more likely a couple of random bugfixes before than a serious mod.
We have Czech, English, German and Russian version of the mod now, so as mentioned above, it will be nice if anyone volunteers to translate it to Polish, too. (That was actually the main purpose of me posting here, to find a Polish-speaking translator.)



Pointer PW
30 marca 2018, 16:10
Czy ktoś wie coś więcej o modzie Heroes 7.5? Oprócz tego, że to wytwór Koreańczyka i sporo ciekawych rzeczy zmienia. Skąd to ściągnąć? Bo link na forum heroescommunity już nie działa...

avatar PW
30 marca 2018, 16:22
1. Link na HC działa. Tylko nie ten z pierwszego postu, a ten bardziej z dołu. I mod jest po koreańsku. Waży niecały 1 MB :)

Pointer PW
30 marca 2018, 16:29
Może nie ogarniam, ale który bardziej z dołu? Bo ja tam widziałem tylko drugi raz ten sam... Wrzuciłbyś link bezpośrednio do downloadu jak dla prostaka totalnego? ;)

avatar PW
30 marca 2018, 16:42
Link prowadzi do koreańskiej strony hostingowej, którą trzeba google translatorem przetłumaczyć, żeby wiedzieć gdzie kliknąć by ściągnąć. Tak więc ściągnąłem i wrzuciłem na bardziej ludzki serwer.

Pointer PW
30 marca 2018, 16:46
Ok, dzięki. A próbowałeś w ogóle coś grać na tym? Da się?

avatar PW
30 marca 2018, 16:57
Nie mam VII-ki, nie mam kompa za dobrego na nią...

Pointer PW
16 maja 2018, 22:35
Mam pytanie. Jakim programem odpalić pliki z rozszerzeniem .upk? Mam na myśli m.in. pliki z folderu /cookedPC/Editor/Templates i podfolderów tamtejszych. I jeśli taki program da się gdzieś ściągnąć, to czy ktoś link zarzuci?

Kammer PW
16 maja 2018, 22:54
Edytor.

To są pliki Unreal Engine'u, które są możliwe do otwarcia poprzez edytory Unreala - w tym też edytor H7, który jest przerobionym edytorem Unreala.
Stężenie edytora jest 9000+.

Kurek PW
17 maja 2018, 21:54
Wyciąganie zawartości z paczek można robić programem o nazwie UE viewer

http://www.gildor.org/en/projects/umodel

Pointer PW
21 maja 2018, 12:52
Ok... dobra, to ja bym poprosił taką przykładową instrukcję jak dla totalnego nieogara. Jak chciałbym zmienić specjalność bohatera np. na magię ziemi albo przyrost łowców zamiast chociażby łucznictwa u Agathin, to co muszę zrobić krok po kroku?

Kurek PW
22 maja 2018, 02:34
Wejdź w edytor, włącz tryb unreal editor. Potem włącz content viewer, żeby widzieć wszystkie elementy zawartości gry w paczkach. Wyszukaj se tam postać, którą chcesz, albo model jej, albo ikonę, albo cokolwiek chcesz. To, co chcesz zmienić, po prostu skopiuj i jak trzeba wybrać nazwę paczki, daj jakąś nową, nazwaną po swojemu. W kopii możesz robić co zechcesz i se poustawiaj jak chcesz. Potem zrobioną np. jednostkę wstaw na mapę. Jak? Na przykład wstaw dowolną jednostkę w normalnym trybie edytora, a potem w trybie unreal w szczegółach tej jednostki zmień na swoją, a pojawi się wtedy na mapie twoja zamiast poprzedniej.

Polecam filmy na kanale world of heroes cz. Tam jest dużo poradników.

Pamiętaj także o wyłączeniu autozapisu w edytorze.

Pointer PW
25 maja 2018, 10:34
Ok, dzięki. Ogarnąłem co nieco. Myślę nad paroma kosmetycznymi poprawkami, m.in. nad osłabieniem nekromancji, bo IMO Necro jest OP w H7. Testuję aktualnie balans na poziomie nekromancji odpowiednio 2, 5 i 7% przy maksymalnej liczbie szkieletów (tylko i wyłącznie nieulepszonych) z jednej bitwy na poziomie 10, 20 i 40. Zmieniłem też umiejętność dającą dodatkowo Banshee na zwykłe Duchy, też z nieco mniejszą ilością. Co o tym sądzicie?

Próbowałem też "nauczyć" Mantykorę latania, ale widzę, że problem jest gdzieś głębiej niż tylko we wpisaniu jej tej umiejętności (brak animacji? a może jeszcze coś innego?). Ktoś coś wie w tym temacie?
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10
temat: Modowanie Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel