Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Biblioteka Legendtemat: Zaginione grafiki
komnata: Biblioteka Legend
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5

Haregar PW
12 stycznia 2010, 19:00
No dobrze, ale może opowiedz o tych swoich poszukiwaniach Forge, a nie zmieniaj sprytnie i dyskretnie temat. ;3 No chyba, że chodziło o plany WoG Teamu odnośnie nowych miast.

Acid Dragon PW
12 stycznia 2010, 20:00
Cytat:
Za pewien czas opowiem Wam co wynikło z mojej osobistej kampanii w poszukiwaniu Forge. Ale najpierw chcę wiedzieć czy grupa CoreWoG zainteresuje się tym miastem i czy ewentualnie znajdzie się ktoś inny, kto by się mógł za to wziąć.

Haregar PW
12 stycznia 2010, 20:05
Z tego jak cię pamiętam to równie dobrze może być parę dni jak i parę miesięcy. Ale dobra, poczekamy zobaczymy. :]

Dragonar PW
13 stycznia 2010, 15:30
Acid Dragon:
EDIT: no dobra, na chama zmieściłoby się jeszcze trzecie - wyliczenia wynikały z tego, że pierwotnie każde miasto miało mieć jeszcze jednego dowódcę.
Kiedyś liczyłem i wyszło, że na większego chama wejdą aż 4 miasta - tylko trzeba usunąć posłańców z WoGa. :P

Mitabrin PW
13 stycznia 2010, 16:32
A jakby zabrać kilka neutralnych jednostek to można by dowódców zostawić. :3

Acid Dragon PW
13 stycznia 2010, 16:59
To źle liczyłeś.
Mamy 59 wolnych miejsc. Jedno miasto to 17 stworów (14 jednostek + 2 miejsca na dowódcę + 1 na 8 poziom). 17*3=51. Zostaje 8. Nawet po usunięciu posłańców (co się NIE wydarzy) będzie 12.

Niemniej jednak jeśliby zrealizować pomysł z dodatkowym dowódcą dla każdego miasta, to zostaje 41 miejsc, na jedno miasto potrzeba już 19 stworów, co po wykorzystaniu dwóch miast daje 3 wolne sloty.

Trith PW
13 stycznia 2010, 17:28
Cytat:
pomysł z dodatkowym dowódcą dla każdego miasta, to zostaje 41 miejsc
A mi się wydaje, że będzie możliwe zachowanie tych 8 miejsc w wersji 3.59 z powodu pewnego skryptu, który gdzieś kiedyś widziałem i ma on podobno działać właśnie w 3.59. Chodzi mi o skrypt na zmianę pliku *.def dla jednostki. I tu właśnie to nieszczęsne zajmowanie przez dowódców po dwa miejsca na jednostki umożliwiałoby pewien zabieg z zastosowaniem tego skryptu. Polegałoby to na tym, że sprawdza się najpierw typ dowódcy (przynależność do zamku np. Inferno), a następnie "profesję" (magiczny czy "bojowy") dowódcy wybraną przy zakupie dowódcy dla bohatera atakującego, po czym zmienia się jego (dowódcy) grafikę na polu bitwy na odpowiednią (np. *.def odpowiadający Inferno-mag) oraz dopowiada się inne unikalne rzeczy takie jak statystyki, czy zdolności. Następnie robi się to samo z bohaterem broniącym. Mam nadzieję, że CoreWoG wpadł na podobny pomysł.
Jakby coś w moim twierdzeniu okazało się błędne, to chętnie się dowiem, gdzie napisałem bzdury.

EDIT: A chwilka... Czy mi się wydaje, czy taki sposób umożliwiłby zmniejszenie liczby potrzebnych na wszystkich dowódców do dwóch miejsc (jeden na dowódcę atakującego oraz jeden na broniącego)?

Acid Dragon PW
13 stycznia 2010, 18:56
Byłbym bardzo wdzięczny za niemówienie czegoś co się "wydaje", bo "gdzieś" się słyszało i "podobno" ma być.
Jeśli już - przytocz konkretne źródło, bo plotek to prawdę mówiąc mam po dziurki w pysku.

Z moich informacji (jeszcze z 2008 roku z WoG Teamu, więc coś się mogło zmienić) wynika, że owszem - będzie możliwość oskryptowania wolnych slotów na jednostki przez ERM. Jednak skrypt samemu będzie trzeba do tego napisać. Być może w tej samej mapie będzie można podmienić w ciągu gry jednostkę z danego slotu na inną (osobiście myślę, że to mało prawdopodobne).

Ale to nijak nie dotyczy dowódców, którzy są obecni w grze nawet bez żadnego ERM, a ich "obsługa" podlega "twardemu" kodowi gry. Każdy dowódca zaś musi zabierać dwa miejsca na wypadek spotkania się dwóch dowódców tej samej rasy, a o różnych umiejętnościach i parametrach.

Acid Dragon PW
13 stycznia 2010, 23:54
Za dzień czy dwa przeniosę posty stąd do odpowiedniego tematu o 3.59.

Trochę poszperałem i jakoś w październiku 2008, gdy WoG Team jeszcze cokolwiek robił i utrzymywał kontakt z grupą CoreWoG, ich plany mówiły o 3 nowych miastach (Bastion, Kreml, pirackie), dwóch dowódcach na każde miasto (więc problem 255 stworzeń został rozwiązany(?)) oraz stronie o wszystkich informacjach o 3.59, która miała się pojawić "lada dzień" ;) być może pod adresem heroes35.net. Wspomnieli tez, że przekolorowane wersje jednostek 8 poziomu (i inne przekolorwane stwory neutralne) będą zastąpione nowymi modelami, o nowych kampaniach, a także o tym, ze większość z nich nie porozumiewa się zbyt dobrze po angielsku ;).
Rok temu "połowa" prac grupy miała być już gotowa.

Wyczytałem to tutaj. Szukajcie dalej w poszukiwaniu jakichś informacji.

Aczkolwiek do czasu wypuszczenia jakiejś strony/prezentacji/screenów, to i tak możemy się tylko domyślać, jak obecnie wygląda sytuacja. Nie widziałem tam aktualnych postów twórców odnośnie 3.59, a temat ten zmienił się najwyraźniej w "pytania Valerego o ERM" :P. Ponad rok temu ambicje były spore, jak widać, natomiast na ile udało się je zrealizować do dnia dzisiejszego? Zobaczymy...


Field PW
3 kwietnia 2010, 23:09
Trochę grafik z HV wg. NWC. Niektóre to duble, ale niektóre... ;)

Primo: miasto faerie (lineup: rus... duszek, elf, wilkołak, sfinks, zielony smok i feniks)
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Spirite.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=FairyTown-1.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Elf.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Unicorn.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=FairyTown.jpg

Haven (łucznik, giermek, pikinier, krzyżowiec, kleryk, czempion)
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Archer.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Champion.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Cleric.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Pikeman.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Squire.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=HavenTown.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Castle.jpg

Miasto jaszczurek :P (czyli to, o czym marzy kupa modderów :P - jaszczurolud mag, łucznik, hydra, wiwerna, czarny smok)
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=LizardTown.jpg

Nekropolia (tutaj tylko wampir)

http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Vampire.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=NecropolisBasic.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=NecropolisFinal.jpg

Varia(t) (walkiria, coś na rydwanie - ona?, harpia, minotaur, cyklop, jakieś magiczne w dwóch odsłonach, twierdza czarodzieja, tartak, kopalnia rudy)

http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Valkyrie.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Chariot.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Harpy.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Minotaur.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Cyclops.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Warlock.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Wizard.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=Keep.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=LumberMill.jpg
http://s409.photobucket.com/albums/pp177/Elrath/HoMMV%20NWC/?action=view¤t=OreRefinery.jpg



Niektóre lineupy wzbudziły we mnie osłupienie...

Alamar PW
3 kwietnia 2010, 23:36
Niektóre to duble? Wszystkie! :P

Artov PW
4 kwietnia 2010, 00:38
F!ield, czemu dodałeś same linki do stron?
Chodzi mi to, że coś takiego otwiera się tysiąc razy szybciej niż coś takiego
Ale to tylko taki szczególik ;)

Field PW
4 kwietnia 2010, 10:55
@Artov - bo kopiowałem to z heroescommunity i nie chciało mi się pierniczyć za bardzo z tym, a padałem na pysk :P
@Alamar - cóż, to przynajmniej teraz są w jednym miejscu :P Ja widziałem może połowę z nich :P

Tarnoob PW
17 lipca 2010, 06:41
Część linków przestała działać, a strona George’a Almonda w ogóle zniknęła. Było tam sporo grafik z Forge – ma je ktoś?

Dru PW
20 sierpnia 2011, 01:01
Cytat:
Za pewien czas opowiem Wam co wynikło z mojej osobistej kampanii w poszukiwaniu Forge. Ale najpierw chcę wiedzieć czy grupa CoreWoG zainteresuje się tym miastem i czy ewentualnie znajdzie się ktoś inny, kto by się mógł za to wziąć.

Tak się spytam po czasie.... Czy coś wynikło z tego poszukiwania wogle i na czym polegało dokładnie?

Acid Dragon PW
21 sierpnia 2011, 21:19
O samej kampanii opowiem jak przyjdzie czas na uaktualnienie działu Forge.

Generalnie jej finał opisałem w ukrytej komnacie, do której masz dostęp Dru ;).

W skrócie publicznie mogę powiedzieć, że finałem były oryginalne grafiki miasta Forge, które rok temu zostały upublicznione na Heroes Community, najprawdopodobniej przez ich autorkę.

Odnalazła je ona dla mnie ponad dwa lata wcześniej. Przez ten cały czas miałem nadzieję, że WoG Team, grupa CoreWoG i/lub VCMI zainteresują się nimi i trafią w jak najlepsze ręce. Niestety - WoG Team się rozpadł, z liderem grupy Core WoG mimo licznych prób nie udało mi się skontaktować, a grupa VCMI sukcesywnie realizuje politykę odtworzenia kodu H3 i możliwości WoGa, a nie dodawania nowych elementów (choć oczywiście z Towem się kontaktowałem swojego czasu w tej sprawie).

Prawdopodobnie po tym całym czasie, w którym - przyznaję - poniosłem porażkę próbując jak najlepiej te materiały wykorzystać, autorka grafik zdecydowała, że można te materiały udostępnić "wszystkim" i może ktoś zrobi z nich dobry użytek.

Mimo to lubię myśleć, że to jednak dzięki mojej inicjatywie te dwa lata wcześniej autorka te materiały w ogóle odszukała, skompletowała i w 2010 po prostu było co fanom udostępnić ;).

Poza tym, niestety mimo wielu zdobytych kontaktów, żaden z nich nie doprowadził mnie do Grega Fultona, który był moim głównym "celem" kampanii.

Dru PW
22 sierpnia 2011, 19:04
No tak, skojarzyłem te fakty dopiero po napisaniu postu ;)

Mimo wszystko i tak bardzo dobrze, że udało się odzyskać przynajmniej oryginalne grafiki miasta Forge to naprawdę dużo ;) Oczywiście jakby odnalazły się też jednostki to byłby drugi duży kawałek do reanimacji Forge :) Anyway, wielkie dzięki, że zająłeś się tym i udało się znaleźć te bezcenne materiały :)

Tarnoob PW
7 stycznia 2018, 02:50
Nie spodziewałem się, że po siedmiu (7) latach będzie coś do dodania na ten temat.

Przy którychś świętach Bożego Narodzenia, chyba jeszcze w pierwszej edycji kalendarza adwentowego, w Wigilię była prawdziwa wisienka na torcie. Acid opublikował niezną kompilację cutscenek z HoMM i MM. Piękna muzyka bardzo przypomina tę NWC – chór śpiewający samo „a”, prawdopodobnie skomponowany z gotowych próbek; a do tego współczesna perkusja. Podobne motywy były np. w MM7: Dolina Kurhanów – Barrow Downs, Wyspy Evenmorn i Nighon.

Było dla mnie dużym zdziwieniem dowiedzieć się, że ta muzyka faktycznie pochodzi z… thrillera sci-fi i neo-noir Dark City z 1998, a konkretniej z utworu „Sleep Now”. Jeśli NWC używało tamtej kompilacji jako materiału pro­mo­cyj­ne­go, to musiało się jakoś dogadać z producentami filmu. Jeśli ta kompilacja jest fanowska, to jestem bardzo ciekaw, skąd wzięto materiały.

Byłbym też bardzo wdzięczny Acidowi i innym Starożytnym za podanie tej informacji w opisie ciekawostki – naj­le­piej i w odpowiednim dziale, i na YouTube.

Tarnoob PW
3 sierpnia 2020, 18:35
Na Reddicie ktoś odkopał stare rendery do H3. Niektórych nie widziaem wcześniej; np. te impa, goga czy budynków Cytadeli. Można zaktualizować bazę ciekawostek Groty i odpowiednią galerię w JB. :-)

Kuririn PW
3 sierpnia 2020, 19:27
Fajowo! Acid Dragon Uaktualniaj!
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5
temat: Zaginione grafiki

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel