Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT] The Tides of War
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 86 - 87 - 88

Kastore PW
11 listopada 2017, 20:56
Pomysł na animację czaru bardzo odbry, wykonanie jest jeszcze takie sobie, bo wygląda zbyt gumowo. Śmiechowi trochę bym go ściszył, podniósł tonację i spróbował dać lekki delay i reverb. I też mam wrażenie, że wilkołak jest za słaby i nikt nie będzie go wybierał dla -20% dmg i rage'u (swoją drogą to powinno być jako pasywka nie jako czar, ale nwm na ile pozwala na to vcmi), nawet mimo niskiej ceny, bo wampir jest po prostu zbyt OP. Spróbowałbym mimo wszystko podnieść jego koszt do okolic kosztu wampira i zwiększył życie do 40 albo do 50, żeby wilkołaki też były OP.

A kot jest brzydki, zwłaszcza jego koślawa animacja. Nie wiem jak zanimować kota w H3, żeby wyglądało to dobrze, może niech chodzi zgarbiony na dwóch łapach.

avatar PW
11 listopada 2017, 21:01
Wilkołak jest słaby, ale tylko... w pierwszych turach potyczki ;]
Rage jest pasywką, filmik jest dość mylący ;p

Kastore PW
11 listopada 2017, 21:08
A wampir jest ultra silny od początku do końca, zresztą Nekropolia i tak jest już bardzo powolna, co było notabene jakoś tam równoważone przez wampira.

avatar PW
11 listopada 2017, 21:14
Moim zdaniem umiejka Wilczka jest z gatunku tych 'pomysłowych' gdzie trzeba wymyślić dla niego specyficzną taktykę a nie prosty ruch do przodu. Jak dla przykładu farmienie Demonami - tę taktykę też wymyślono nie od razu, tylko kombinując. I moim zdaniem podobnie będzie z Rage, gdzie trzeba będzie na początku dbać o wilczka, trzymać go na poczekaniu, by zrobić z niego tanka. Co jest ciekawym rozwiązaniem i godnym zastępstwem dla OP Wampira.

Kastore PW
11 listopada 2017, 23:29
Jak będzie się walczyć z wolniejszymi, najlepiej neutralnymi jednostkami, które nie potrafią strzelać to będzie można uciekać przez kilkadziesiąt tur a potem BUM!!! rozwalić typa na kawałki takim killing blowem!...

...albo zaatakować wampirem, bo i tak będzie się regenerował. <shrug>

Dru PW
11 grudnia 2017, 17:47
Powiem szczerze, że ten mod coraz bardziej mi się podoba :) Jedną z moich ulubionych opcji w Heroes IV, były właśnie alternatywne jednostki. Przez to każdy zamek trochę się różnił od pozostałych. A skoro macie w planach dodać docelowo, alternatywne jednostki na każdy poziom, to sprawa staje się jeszcze ciekawsza :)

Jedyny zgrzyt jaki się pojawia to alternatywa dla zamku. Wiem, że zamek jest typowo ludzki, ale dodajmy do alternatyw coś innego, niż kolejnego człeka :P Niech Zamek stanie się bardziej różnorodny i dorówna pod tym względem innym niemonotematycznym zamkom w grze :)
Może na innych poziomach weźmiecie to pod uwagę?

Rozumiem, że alternatywną jednostkę tworzycie też pod Wasze Forge i przyszłe Oasis? Czy do Przystani też jest tworzona alternatywa?

W każdym razie życzę powodzenia i czekam niecierpliwie na szybką premierę modyfikacji :)

AmiDaDeer PW
11 grudnia 2017, 17:55
Dru:
Wiem, że zamek jest typowo ludzki
It's not a bug, it's a feature. :P

witchking PW
5 stycznia 2018, 15:37
Dla ciekawych jak idą prace nad projektem:

"W niektórych regionach Krewlod można napotkać dziwne piramidy służące za świątynie kultu Wielkiego Pierzastego Węża. Choć istnienia tego bóstwa możemy się tylko domyślać, prawdziwe, śmiertelne couatle są traktowane w tych świątyniach jak uosobienie siły wyższej i darzone wielkim szacunkiem. W zamian za to pierzaste węże przyłączają się często do armii barbarzyńców, służąc im swoją szybkością i walecznością."


Dydzio PW
5 stycznia 2018, 15:59
Mi się podoba, choć czy ja wiem czy cyklopy to taka optymalna jednostka pod alternatywę... Trochę oklepane, wybór strzelec / nie strzelec :P

Roki i ogry też są dobrymi kandydatami - roki mają solidne wszystkie suche statystyki, a ogry mają aż nazbyt solidne punkty życia :P

Fandor PW
5 stycznia 2018, 16:13
Mam wrażenie, że w niektórych miastach MDT, chce mieć jak największe wyzwanie, chociażby zamiana wampira wilkołakiem wymaga niezłej gimnastyki, żeby ten wybór był ciekawy i tutaj będzie tak samo, bo to nie będzie do końca wybór dodatkowy latacz lub dodatkowy strzelec, cyklop mógł niszczyć mury miasta, co dawało dodatkowe zastosowanie taktyczne.

Warmonger PW
5 stycznia 2018, 16:29
Ładny bo ładny, ale pomysł mnie nie przekonuje. Kilka słów o takiej decyzji?

Topork PW
5 stycznia 2018, 16:29
Jednosta ekstra, ale myślę ze jest zbyt monochromatyczna.Nie lepiej byłoby,gdyby dla kontrastu i aby wyróżnić się na tle reszty lineupu jednostka miala inne barwy niż wszechobecny brąz?Może czerwien?

AmiDaDeer PW
5 stycznia 2018, 16:38
Dydzio:
Trochę oklepane, wybór strzelec / nie strzelec
Raczej wybór drugi strzelec / drugi latacz.

Fandor:
cyklop mógł niszczyć mury miasta, co dawało dodatkowe zastosowanie taktyczne.
Od tego są umiejętności specjalne dla węża. To kwestia przede wszystkim balansu, nad którym się pochylimy i zadbamy o niego najlepiej, jak tylko możemy.

Kastore PW
5 stycznia 2018, 16:43
Cyklop to jeden z największych chłamów na 6. poziomie. Ten wąż musiałby być naprawdę słaby, żebym miał się zastanawiać nad ewentualnym wyborem jednookiego. :P

Topork:
Nie lepiej byłoby,gdyby dla kontrastu i aby wyróżnić się na tle reszty lineupu jednostka miala inne barwy niż wszechobecny brąz?Może czerwien?
Nieulepszona wersja mogłaby być niebieska a ulepszona czerwona.

Dydzio PW
5 stycznia 2018, 17:09
Coo wy chcecie od kolorów, od natury w realnym świecie też macie pretensje, że wiele futrzaków jest brązowych zamiast robić pełną paletę rgb bo "fajniej by wyglądały". Jakie są takie są, pasują kolorystycznie do twierdzy.

Andruids PW
5 stycznia 2018, 17:15
Według podręcznikowych bestiariuszy i mitologicznego pierwowzoru, Couatl powinien mieć "tęczowe" opierzenie. Nie sądzę, żeby to był akurat dobry pomysł, ale wkomponowanie w skrzydła odrobiny np. zieleni, skutecznie odróżniłoby go od zniekształconego Roka.

Fandor PW
5 stycznia 2018, 17:17
Hobbit, wcale w to nie wątpię, wręcz przeciwnie, pochwalam taki wybór zamiast wymyślić jakiegoś strzelca zamiast ogra i dać mu nie wiadomo jak mało punktów życia lub coś w tym stylu.

DragoHomm PW
5 stycznia 2018, 17:42
Dla mnie to już jest za dużo wężoogoniatych jednostek w Heroes 3, meduza, naga, wąż morski z Hoty. Nawet sam koncept... sceptycznie podchodzę i nie wyobrażam sobie animacji lotu tego gagadka. Nie pasuje mi tu on.

Kastore PW
5 stycznia 2018, 18:11
A mnie się podoba, że niektóre koncepty jednostek się powtarzają i nie mam nic przeciwko kolorowym wężom, jakimś możne z dominacją pomarańczowego i fioletowego jak w MM8.

Fandor PW
6 stycznia 2018, 00:25
Jakiś czas temu też rzuciłem, że fiolet byłby najodpowiedniejszym kolorem dla węża, bo stalowa kolczuga ogra wygląda dla wielu osób jak fioletowa, więc można powiedzieć, że trafiałoby to w kolorystykę frakcji jednocześnie miło ją urozmaicając.
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 86 - 87 - 88
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel