Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 24 - 25 - 26

MinosKing PW
24 listopada 2017, 20:29
Tak były, coś podobnego zrobił chyba Avatar? O ile się nie mylę. W sumie info o autorze moda jest na stronce vcmi wiki.

Z tego co sprawdziłem nawet nazwa moda taka sama jak u ciebie Kammer. :P

Kammer PW
24 listopada 2017, 21:10
Przyznam się szczerze, że nie szukałem, czy ktoś kiedyś coś takiego zrobił.

Piszę mody czysto 4fun i dla własnego w sumie użytku, uznałem, że się podzielę. ^L^'

avatar PW
24 listopada 2017, 21:16
Są różnice. W moim modzie centaury strzelają tylko u jednego bohatera, u Kammera u wszystkich :) I mod Kammera działa z oficjalną wersją 0.99,mój dopiero z którymś daily buildem :)

MinosKing PW
25 listopada 2017, 11:32
@Kammer oraz Avatarze ale nie uważacie to za nietypowy zbieg okoliczności? ;]

A tak z innej beczki, Kammerze skąd ta wena u ciebie na mody? Nie sądziłem że jakiś zrobisz, a tutaj proszę zrobiłeś aż dwa. :P

Kammer PW
25 listopada 2017, 13:38
Bardzo typowy zbieg okoliczności. Jakbym miał wymienić jakąkolwiek umiejętność z WoG-owego doświadczenia jednostek, to od razu powiedziałbym o strzelających centaurach.

A co do robienia modów... Jednych odpręża granie w H3, a innych modowanie tegóż H3. :P

zeryss PW
6 lutego 2018, 16:33
Red castle

zeryss PW
12 lutego 2018, 00:19
vcmi Mods Red Catle
https://www.youtube.com/watch?v=ujHrL55LS7k
WARNING: mod works only with latest vcmi daily builds!!! enjoyable testing

zeryss PW
17 lutego 2018, 02:31
VCMI Faction Ruins beta testing

Andruids PW
25 lutego 2018, 00:29
Cześć. Mam przyjemność podzielić się owocem mojej pracy - modem graficznym zmieniającym ikonki w VCMI na (moim zdaniem) bardziej odpowiadające estetyce Heroes 3. Mod będzie rozwijany, w miarę jak będą pojawiać się nowe umiejętności jednostek w VCMI.
(Większość grafik widniejących na ikonkach to prace graficzne Briana Kempera i innych artystów związanych z Might and Magic. Nie przypisuję sobie do nich autorstwa - tylko odpowiednio je dopasowałem.)

Można pobrać go tutaj: Andruids_Bonus_icons.rar
(jeśli masz już ściągnięte ikonki ze strony VCMI, musisz je wyłączyć w launcherze, żeby mój mod działał)

Dodatkowo, mod zawiera ikonki odporności na czary i umiejętności z Heroes 3. Dołączyłem również plik .psd, z szablonem umożliwiającym łatwe tworzenie własnych ikonek odporności.

Poniżej zrzuty ekranu pokazujące mod w akcji:








Nephretes PW
25 lutego 2018, 01:05
Ikonki są przepiękne, wielkie brawa. Bardzo szkoda, że nie mogą wejść do oficjalnego VCMI w innej postaci niż mod. Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu by i dla nowych umiejętności u MDT coś wykombinować. Brawo Ty +

Fandor PW
25 lutego 2018, 01:24
Właściwie, dlaczego nie można w głównym VCMI zamienić tych grafik?

Andruids PW
25 lutego 2018, 01:36
@Fandor zapomniałem to dokładnie wyjaśnić. Ikonki to głównie prace graficzne Briana Kempera i innych artystów związanych z grami Might and Magic. Ja tylko odpowiednio je dopasowałem. Gdybym miał zrobić wszystko od zera, nie zajęło by mi to około 1,5 tygodnia, tylko jakieś 10 razy tyle. Niestety, efektem tego jest, że ani ja, ani zespół VCMI nie może przypisać sobie autorstwa i oficjalnie rozpowszechniać tych grafik. Byłoby to łamanie praw autorskich.

@Nephretes dziękuję za ciepłe słowa. Ikonki dla nowych umiejętności pojawią się prędzej czy później, ale najbardziej czasożernym elementem jest sam pomysł. Dlatego, ponad wszystko, zapraszam do przesyłania mi pomysłów ^^.

Fandor PW
25 lutego 2018, 04:57
Te grafiki, które wykorzystuje VCMI chyba też pochodzą z innych źródeł, dlaczego ich wykorzystanie nie narusza praw, a wykorzystanie tych by naruszyło, i skoro w twoim modzie można z nim skorzystać to i tak będą złamane.

avatar PW
25 lutego 2018, 08:53
Andruidzie - kapitalna robota! Potwierdza się teza, że nawet małe a dobrze pomyślane mody potrafią zachwycić. Twój mod będzie modem pierwszej potrzeby!

Fandorze - VCMI jest otwartych projektem, który jest umieszczony na github.com a na tej stronie nie znajdziesz starych ikonek, tam znajduje się stosunkowo niewiele grafik - te które zostały stworzone 'od zera'. Stare ikony są oficjalnym modem od vcmi teamu i są dystrybuowane w inny sposób. Choć sądzę, że jak pojawi się oficjalny następca wersji 0.99, to Warmonger podziała coś w tym temacie ;]

Warmonger PW
25 lutego 2018, 14:15
Cytat:
Te grafiki, które wykorzystuje VCMI chyba też pochodzą z innych źródeł, dlaczego ich wykorzystanie nie narusza praw, a wykorzystanie tych by naruszyło, i skoro w twoim modzie można z nim skorzystać to i tak będą złamane.
Wszystkie dodatkowe grafiki VCMI zostały wykonane przez zespół i moderów. Nie ma tam żadnych grafik innych / nieznanych autorów.

Wbrew pozorom niektóre platformy są bardzo wyczulone na kwestie licencji i praw autorskich.

witchking PW
25 lutego 2018, 16:00
Ikonki są świetne, dużo lepiej pasują mi do H3 niż te wcześniejsze. Brawo Andruids.

Lord Hawk PW
25 lutego 2018, 22:39
Dobra robota, mod klimatyczny i miły dla oka bardziej niż poprzednie ikonki.
Jednak ikonka "king 2" trochę gryzie się z modem "Witchking artifacts", a dokładnie chodzi o przedmiot "Crown of Skies" który ma te samą grafikę, jednak to nie wina moda i zasługuję by być jednym z obowiązkowych w VCMI.

Andruids PW
1 marca 2018, 16:15
Zrobiłem śmiesznego małego moda. Centaury strzelają, ale tylko jak mają czym, to znaczy, że Wóz z Amunicją staje się dla Bastionu cenną zdobyczą.

Link do moda: Alternative Shooting Centaurs
(propsy za ładne pociski-włócznie należą się twórcom pierwszego moda ze strzelającymi centaurami)

avatar PW
1 marca 2018, 16:22
O! Niezły pomysł! W podobny sposób możesz jakoś wykorzystać nie używane animacje rzucania czarów/ataku 2 hex dla jednośladów, ifrytów czy mnichów:)

Andruids PW
1 marca 2018, 22:54
Chętnie przytulę jakieś pomysły. Bo wprawdzie mógłbym pójść po linii najmniejszego oporu, ale wolałbym nie wprowadzać drastycznych zmian w mechanice, a takie niestety jako pierwsze nasuwają mi się na myśl, mianowicie rzucanie Modlitwy przez Kapłanów i Ognistej Tarczy przez Ifryty.
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 24 - 25 - 26
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel