Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 108 - 109 - 110 ... 128 - 129 - 130 | |
avatar |
Na razie rób szkielet map w zwykłym edytorze SoD. Szykują się poważne zmiany w dystrybucji modów, tak że większość będzie można ściągnąć i aktualizować przez vcmi. Ale te obecne mody będą trochę przerobione (po względem strukturalnym) do tego celu. Lepiej więc zaczekać na koniec roszad. A dobre kampanie zawsze w cenie. |
Kammer |
Co do aktualizacji moda - myślę, że wiem coś na ten temat. Generalnie VCMI zdaje się oznaczać elementy w postaci źródło.obiekt i myślę, że w ten sam sposób działa edytor map i samo otwieranie map w VCMI. Dlatego właśnie MDT może dodać wilkołaka do gry niezależnie od istniejącego wilkołaka z WoG-a - gra nie będzie bowiem szukać jakiegoś werewolf, a wog.werewolf lub też mdtAlternatives.werewolf. Tak samo z położeniem na mapie - tu będzie szukana konkretna jednostka. Kontynuujmy pracę nad przykładami. Powiedzmy, że mamy hipotetyczne miasto VVori i w nim hipotetyczną jednostkę Andrew Sacharusa. W związku z tym gra będzie szukać vvori.andrewSacharus. Dopóki będzie mogła znaleźć tę jednostkę w tym modzie - nie będzie problemów. Ale jeżeli zostanie zmieniona nazwa jednostki (a konkretniej - oznaczenie w JSON-ie) na, dajmy na to andrewFruktus albo andrewGlukus, to system się przewróci - będzie szukać czegoś, czego w ogóle nie będzie w modzie. Tak samo w przypadku zmiany nazwy moda - zamiana vvori na loknar zepsuje grę. EWENTUALNIE te problemy będą możliwe do uniknięcia, jeżeli sama mapa będzie w sobie zawierać wszystkie pliki modów, które wykorzystano do tworzenia jej, ale to byłoby cokolwiek nieopłacalne pod względem ciężaru plików. Inna kwestia, że ja mogę się mylić, nie daję 100% gwarancji na moje słowa - najlepiej posłuchać się rady avatara, bo bardzo mądrze mówić. Wszelkie podobieństwa do prawdziwych postaci i zdarzeń są dziełem przypadku. |
Kurek |
Dobrze prawicie! Robię więc ostrożnie w edytorze do H3, a potem drobne elementy dodaję na mapę w vcmieditorze, pozostawiając w pogotowiu oryginalną mapę bez modów. Szczerze powiem, że jest to proste, gdyż nawet mocno zmodowana mapa nie różni się mocno od jej "szkieletu". |
Warmonger |
Wszystko, co napisał Kammer, to prawda, choć z jednym zastrzeżeniem - tak to powinno działać. Czy działa obecnie i czy będzie działać w przyszłości, to osobna kwestia. Póki co edytor jest w fazie eksperymentalnej. |
Luckas558 |
Hej! Mam pewien problem i nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania. Da się odpalić VCMI 0.99 na windowsie xp? Wyskakuje mi taki błąd: VCMI launcher. exe nie jest prawidłową aplikacją systemu win32. Wie ktoś jak to naprawić? |
Andruids |
Chyba właśnie nie da rady, może jakieś stare wersje, które są właściwie niegrywalne. Musiałbyś mieć zainstalowaną 64-bitową wersję systemu. |
Luckas558 |
Ok. Czyli muszę zmienić system. Dzięki za pomoc :) |
avatar |
Niezobowiązująca zabawa czcionkami w vcmi ;] |
Nephretes |
To ci diabelna ciekawostka :D |
Kurek |
:O Piękna! Najlepsza! |
Kuririn |
Ktoś robi spolszczenie do VCMI? |
avatar |
Od dzisiejszych daily buildów w grze jest dostępne okno szybkiej rekrutacji - rozwiązanie znane z hd moda. Na razie wygląda dość surowo. Wszelkie pomysły jak te okno ulepszyć a przede wszystkim grafiki [wzięcie grafik z hd moda nie wchodzi w grę] można tu zamieszczać. Feniksfire, twórca tej cząstki kodu na pewno się ucieszy ;p |
Khemiel |
Hej, od dwóch dni próbuję odpalić jakikolwiek mod na VCMI. Problem polega na tym, że samo VCMI działa(włączają się scenariusze) dopóki nie spróbuję odpalić go z jakimkolwiek modem. Po tym nawet po wyłączeniu moda w launcherze VCMI przestaje działać na dobre, po próbie włączenia scenariuszu następuje crash, bez żadnego okienka, ani raportu gra po prostu się wyłącza. Ponad to od kiedy usunąłęm wszystkie pliki VCMI z mojego folderu z grą, nie mogę skopiować pliku "VCMI_server" na nowo do lokalizacji... Wszystkie inne pliki przechodzą gładko tylko przed tym komputer zapiera się rękami i nogami, pokazuje komunikat że nie mam do tego uprawnień(jestem jedynym użytkownikiem i co za tym idzie jestem administratorem tej przeklętej maszyny). Ktoś miał podobne przeżycia i może udało mu się przez nie przebrnąć? |
Kuririn |
Jest moc! I znowuż po 30 minutach naparzanki wywaliło mnie do pulpitu... A nie grałem na silniku VCMI łohoho albo i jeszcze dłużej :P |
Warmonger |
Cytat: Burdel w systemie. To nie VCMI a system decyduje o tym, kto co może przenosić i do czego ma uprawnienia. Prawdopodobnie jeśli serwera nie można przenieść, to aplikacji jest ciągle uruchomiona w tle.
Ponad to od kiedy usunąłęm wszystkie pliki VCMI z mojego folderu z grą, nie mogę skopiować pliku "VCMI_server" na nowo do lokalizacji... Wszystkie inne pliki przechodzą gładko tylko przed tym komputer zapiera się rękami i nogami, pokazuje komunikat że nie mam do tego uprawnień |
avatar |
Khemielu - najlepiej ściągać ostatnie wersje vcmi stąd. Wersja 0.99 jest dość stara, od tamtego czasu dużo kodu i własności dołożono, z których korzystają niektóre mody. Także taki mod z pewnością wywoła crash. Druga rzecz - jak odpalasz launcher NIGDY w launcherze NIE aktualizuj vcmi essential files - to pozostałość ze starszych wersji i aktualizowanie tego w ten sposób przynosi dużo szkód a pożytku żadnego. I Warmoneger miał rację - jeśli jakiś plik nie chce się przenieść w innej miejsce, najpewniej nie zamknął się do końca i trzeba go skillować poprzez manager zadań. Aha i mam nadzieję, że nie używasz XP. Od jakiegoś czasu vcmi przestało być zgodne z tym systemem. |
planetavril |
is possible insert the hota as mod for era II? or to play with new cities in hota, opening the hota.exe file to add vcmi files? |
Dydzio |
No |
xardas33 |
Takie pytanko drobne - czy zespół VCMI / ktoś naprawi niepoprawnie wyświetlającą się stocznię w Zamku? |
Warmonger |
Dodaj swoje drobne pytanko do listy 634 innych pytanek. Sam wiem, że taki problem był już poruszany, ale kiedy i czy został rozwiązany - tego nikt nie spamięta. Po to właśnie jest bugtracker. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 108 - 109 - 110 ... 128 - 129 - 130 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel