Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 147 - 148 - 149 ... 200 - 201 - 202 | |
Dydzio |
Jak dla mnie wyrenderowany diabeł ma za jasny strój. Nie wiem czy to oryginalnie miały być połyski, czy co ale wyszło mu szare ubranie. Kosa prezentuje się trochę mało okazale jak na kolejne ulepszenie. Trochę krótka i niezbyt wypasiona. Pierwsza kosa pokazana przez avatara byłaby idealna. Ewentualnie dać mu jakąś szlachecką broń np. miecz piekielny |
Hayven |
Ostrze kosy jest zbyt matowe, widać to choćby na zestawieniu Arcydiabła oryginalnego i odtworzonego. |
Szaman |
Cytat: Kosa prezentuje się trochę mało okazale jak na kolejne ulepszenie. Trochę krótka i niezbyt wypasiona. To nie "kAshana" tym mniej duperelek i błyskotek tym lepiej dla modelu. Jak dla mnie sama peleryna i rogi wystarczą, może zamiast skupiać się na wyglądzie to zrobić fajną animacje dla niego co będzie go wyróżniało. Zrobienie wyjątkowego modelu nie musi się ograniczyć do wyglądu. |
Kuririn |
Dydzio: Zerknij na diabła i Arcydiabła - tam to się nie zmienia. U anioła i archanioła jest odwrotnie. Więc postanowiłem pozostać przy tym standardzie. :D
Kosa prezentuje się trochę mało okazale jak na kolejne ulepszenie. |
Warmonger |
Jakiś bajer na kosie jednak by się przydał - na przykład metalowe bądź złote okucia na trzonku. |
Kuririn |
Nie dopatrzyłem się dobrze kosie, ale kosa jest zrobiona tak jak na oryginalnym szkicu. Więc poprawka będzie :/ |
Kurek |
Niestety ten w płaszczu prawie nie różni się od Arcydiabła, uparcie będę stał przy wersji ze skrzydłami, siwe włosy też dobrze by go poprawiły. |
Andruids |
Kurek: Niestety ten w płaszczu prawie nie różni się od Arcydiabła Zgadzam się z przedmówcą. Moim zdaniem, złota zbroja i bardziej wyraźna kosa załatwiłyby sprawę. |
Kuririn |
Może coś oryginalnego co? Bo "kopia" się nie przyjęła... |
Kurek |
Też spoko. |
Kuririn |
OOOOOOOOOOOOOOOOOO Kurek wiesz co to jest? |
Lord Hawk |
Nowy diabełek bardzo fajny, ale jak już coś zmieniać by się bardziej różnił od ArcyDiabła to może zmienić kolor zbroi, tak samo jak różni się Archanioł od Serafina, to tak samo tu, z tym że skoro Serafin dostał błękitną zbroje która kojarzy się z niebem, to dla ulepszenia ArcyDiabła może pomarańczowa, nawet lekko rażąca, z czarnymi zdobieniami, taka jednoznacznie kojarząca się z ogniem piekielnym i zwieńczenie siły Inferno, a do tego na 1 rzut oka było by widać zmianę, oczywiście rogi i peleryna [nie jakieś zbędne skrzydła] tak jak są bo są wystarczające. |
Szaman |
Kuririn: OOOOOOOOOOOOOOOOOO Kurek wiesz co to jest? Podejrzewam że kiedy autor tego obrazka malował ów szkic, to kurek był jeszcze pojedynczą gametą:P Co do samego obrazku, jest zbyt wypasiony i szczegóły zginą w pikselach. |
Matikun |
A ja jestem za tym, żeby została peleryna, tylko można wprowadzić siwe włosy i rogi od Kurka, skrzydła byłby fajne, ale zbyt wiele osób narzeka na ich niepraktyczność, niech istnieje jakaś forma demokracji, skoro mod jest tworzony dla graczy :P. |
Kurek |
Ejże, ja wiem że to jest concept art, mi chodziło o to, że elementy zbroi z artu spoko. Do tego musi dojść jeden nowy kolor, jak niebieski u Serafa. |
Kuririn |
Proszę o sensowną propozycje ul tego Pana. Taka syt: Coś ktoś? *** Andruidzie, pamiętam o twoim rysunku. |
Belegor |
Może coś w tym stylu Ukrytego z Wiedźmina 3: https://vignette2.wikia.nocookie.net/wiedzmin/images/5/50/Ukryty1.jpg/revision/latest?cb=20161013220938 Czyli jakaś ozdoba na nagi tors i długa szata od pasa w dół, oraz dłuższe pazury. Pamiętając o tym, że zmienia się w nietoperza, nie dałbym żadnej zbroi - ja bym tylko powiększy model gacka, by się różnił od pozostałych nietoperków. |
Matikun |
A może tak szata z kołnierzem? :P. Takim widocznym z tyłu jak u arcymaga. Bardziej blada skóra i czerwone dodatki, a może radykalnie - jakieś włosy? |
Mistrz |
Połącz tego pana z tym: i powinno być dobrze Czerwona szata i wysoki kołnież! |
Nitj'sefni |
Można by zmienić nieco kolor skóry: I obowiązkowo kołnierz |
strona: 1 - 2 - 3 ... 147 - 148 - 149 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel