Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 - 22 - 23 | |
Ursus |
Myślę, że alfa H5 to jest na tyle okazałe znalezisko, że mogłoby być umieszczone w Skarbcu. |
Godzilla |
Demo Chaos Theory. Prace nad modem zawieszone, więcej tu: http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,8168.390.html |
avatar |
I pojawił się nowy mod: New Order http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=44183 |
avatar |
Przepraszam za post pod postem, ale... co można ciekawego znaleźć na FB... :) https://www.facebook.com/events/644097559303814/ |
Menelag |
Witajcie po dłuższej przerwie ;) Wielka szkoda, że Khorne odpuścił Chaos Theory - ale ja go rozumiem doskonale. Cieszę się, że zainteresowanie modami do H5 wciąż ma się dobrze - pracuję nad czymś dużym - bardzo dużym... jeśli w najbliższych miesiącach będę stał lepiej z czasem (a wiele na to wskazuje) to pod koniec roku powinienem wypuścić jakąś betę lub final'a :D Pytanie - są tutaj jacyś początkujący moderzy chętni na nowe wyzwania? :) |
Darth Ponda |
Ja jestem, ale ze względu na brak porządnego komputera i małą ilość czasu raczej odpadam. |
voncur |
Czy miał ktoś problem z zainstalowaniem nieoficjalnego patcha do złotej edycji? Bo u mnie error wyskakuje że nie mam zainstalowanej gry... |
Hayven |
Ja też to miałem. To znaczy, że wszystko jest OK. Bo ten fanowski patch jest na wersję 3.0 gry. |
voncur |
Poradziłem sobie starym sposobem, czyli: Universal Extractor Ale mam problem z modami Xaz http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=23840 Nie wiem, czy to przez patcha, czy pl wersje gry, ale połowa z nich zasłania teksty a podczas walki opcje są na środku ekranu(albo to od rozdziałki fhd?). |
Hayven |
Jeśli chodzi o pole bitwy, to to na pewno jest kwestia rozdzielczości. Spróbuj z tą wersją, wydaje mi się, że swego czasu była mowa o rozdziałce i to jest uniwersalna wersja. Ale musiałbyś sprawdzić. A inne... dałbyś screena? |
voncur |
Tak, to naprawia grę :P Pewnie dotyczy to też reszty z tej paczki, ale akurat reszta mi się nie podoba. Teraz mam tylko problem ze skillwheelem w grze po wrzuceniu H5AI 3.1. Przy dodawaniu poziomu tabelki mi się rozjeżdżają... |
Hayven |
Spróbuj i w tych innych przypadkach pobrać wersje zuploadowane w JB, może pomoże :) A co do patcha AI - jesteś pewien, że to wersja na 3.1? Gdzieś po internecie krążyła swego czasu wersja pod 3.0, która troszkę rozjeżdżała interfejs w grze (bo dopiero 3.1 wprowadziła obsługę dziwniejszych rozdziałek, w 3.0 wszystko było po prostu skalowane). |
voncur |
Wersja 3.1j |
MrOrochimaru |
Czy są jakieś mody, które dodają nowe miasta zamiast zmieniać je na inne? |
Aayren |
I czy jest gdzieś jakaś w miarę aktualna skarbnica modów do V razem z opisem instalacji? Chyba umniejszam się z wiekiem, bo jak kiedyś grałem na modach tak teraz mam problem z instalacją skillwheela :p |
Kammer |
1. Nie, nie da się dodawać miast - jest ten sam problem co przy H3, tablica miast jest hardcoded i nikt nie wymyślił tricku jak ją rozszerzyć. 2. To zależy od od rozszerzenia moda - *.h5u do USERmods, *.pak do Data, *.h5m do folderu z mapami, tak to działa. |
MrOrochimaru |
No to skontaktujcie się z tymi od piratów :v |
Hayven |
Ludziom udało się zmienić progi doświadczenia, listy jednostek czy system umiejętności przez modyfikację pliku .exe, ale to jest (przynajmniej jak na razie) poza zasięgiem modowania. Gdyby nie było, myślę, że byłoby to z pewnością wykorzystane :P |
KIng_Mariusz |
Tłumaczenie RC10 Beta dla Heroes 5.5 skończone. Podrzuciłem link Magnomagusowi więc prawdopodobnie jutro znajdziecie je na moddb. Powtórzę tylko swój komentarz z głównej strony, że ta modyfikacja to wersja beta i nie ma w niej wszystkich funkcjonalności (brak encyklopedii jednostek), brak wsparcia dla NCF, Mapmixer nie radzi sobie ze wszystkimi mapkami i znaleziono już parę błędów. Na pewno nie jest to wersja ostateczna i będą poprawki. Co do samego tłumaczenia to oprócz aktualizacji (a było duuużo tekstów) poprawiłem kilka kolejnych błędów. Zmieniłem niezbyt fortunny zwrot "wartość pozycji bohatera na pasku inicjatywy" na "Gotowość Bojową". Brzmi znacznie lepiej i takie sformułowanie znalazłem w jednym miejscu w oryginalnych plikach gry. O Gotowości Bojowej był swego czasu nawet artykuł więc myślę, że ten zwrot wkomponowuje się dobrze. Niektóre zmiany tekstów mogą być kontrowesyjne, np. Zdolność "Duża istota" został zamieniony na "2*2". Właściwość jest taka sama, ale nazwa inna (tak wymyślił sobie Magnomagus) i mnie nie przeszkadza, nie wiem jak Wam. Jeśli macie jakieś uwagi co do tłumaczenia, co poprawić, a co zmienić to jestem otwarty na Wasze sugestie. Gdy w kolejnej aktualizacji będzie Creaturopedia to część zdolności jednostek może się zmienić, aby dopasować je do interfejsu. Co do ciekawostek ze świata Heores V - może nie wszyscy wiedzą, ale Quantomas (autor modyfiakcji SI wykorzystywanej również w heroes 5.5) ukończył na początku roku finalną wersję SI dla swojej przyszłej gry i pracuje aktualnie nad implementacją tej SI dla Heroes V. Projekt m.in. zakłada, że SI ma mieć prędkość działania zbliżoną do heroes III i być na tyle inteligentna aby mogła dać nam łupnia. Co z tego wyjdzie i kiedy zobaczymy. Osobiście trzymam mocno za ten projekt kciuki. Przepraszam za zbyt długi post. |
Kastore |
King_Mariusz: "Duża istota" przynajmniej mówi cokolwiek w przeciwieństwie do "2*2".
Zdolność "Duża istota" został zamieniony na "2*2". Właściwość jest taka sama, ale nazwa inna (tak wymyślił sobie Magnomagus) i mnie nie przeszkadza, nie wiem jak Wam. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 19 - 20 - 21 - 22 - 23 |
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel