Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 67 - 68 - 69 ... 86 - 87 - 88 | |
Kastore |
Thaddeus: Wrzuć jakiś filmik ewentualnie. Albo nie, bo i tak źle to wygląda i jest niepraktyczne.Jak ziomek po prawej: Thaddeus: Da radę, ale to słaby pomysł.A żółtą obwódkę koszar pewnie dałoby radę zmienić po wybudowaniu katedry. Thaddeus: Tzn. usunąć?Albo w ogóle ją zmniejszyć, by na mur nie wchodziła. miszczu: Ale nie połowę budynku tylko małą część oraz nie ma potrzeby powtarzania takich działań.Nie wiem skąd taki problem z przysłonięciem części murka gdy, w tym samym zamku, gildia magów przesyłania część murów obronnych. Edit: Sorry, tato. ^^ |
Thaddeus |
witchking: Może wyjaśnię, dla mnie problemem nie jest, że katedra przysłania mur, problemem jest to, że wybudowana jest w miejscu muru. Zarówno wrota w inferno jak i zamek w castle są po prostu zasłonięte. Katedra tymczasem nie zasłania a stoi w miejscu części innego budynku. Taka sytuacja nie ma miejsca w rzadnym innym oryginalnym mieście. Nie musi być wybudowana w miejscu muru. Koszary są kawałek dalej, a mur zbliża się po skosie. Koniec muru może zatem w domyśle łączyć się z bokiem katedry. Katedra oczywiście może być mniejsza, to już od was zależy. |
Dren |
A może katedra niech się łączy z miejscem rekrutacji krzyżowców, wskazywało by to na "Krzyżowskie" pochodzenie Paladynów. |
Szaman |
Czy tylko ja jestem za obecną lokalizacją budynku? W czym obecna lokalizacja jest zła? |
Kuririn |
Dam sobie rękę uciąć że, Witch budynek próbował ustawić w różnych miejscach. Chociaż osobiście aktualne miejsce siedliska mi nie pasuje. |
Thaddeus |
Ciężko to obliczyć dokładnie, ale na tym obrazku katedra ma jakieś 50m wysokości, co nie pobiłoby rekordu Polski Faktycznie być może jednak lepiej wyglądałaby mniejsza: Próbowałem również z miejscem katedry z filmiku, jednak umieszczenie jej w tym miejscu powoduje natłok budynków w narożniku ekranu, podczas gdy tuż obok jest wolna przestrzeń. |
Kammer |
MDT wrzuciło takie coś. O ile uważam, że katedra w ogólności jest taka se, to to już jest naprawdę ładną robotą. Bardzo fajnie wkomponowane kolorystycznie, kojarzy się mocno z mezoamerykańskimi świątyniami. Najwyżej nieco mi przeszkadza trochę odmienna góra, ale i tak to jest kawał dobrej roboty. Teraz czekam na jednostkę. ;p |
J. M. Sower |
Zabawne jak nieraz praca wykonana w ledwie parę popołudni może przyćmić coś z czym gryzł się cały zespół przez dłuższy czas. ;P Pod kątem architektonicznym budynek jest połączeniem azteckiej piramidy z zigguratem. Dlatego góra tak odbiega od tego co można zobaczyć w Mezoameryce. |
Mistrz |
Bardziej nurtuje pytanie: co jest w środku? |
Trith |
Rupiecie, bibeloty i schowek na miotły. Oficjalne info. P.S. Powyższa informacja nie jest stanowiskiem MDT na temat czegokolwiek. Z wyjątkiem jednego z odrzuconych konceptów Gildii Magów Forge. |
Drwal |
Zapraszam do obejrzenia naszej drugiej już prezentacji video, na której zobaczycie nowe zaklęcie, artefakt, alternatywę Nekropolii w praktyce i coś extra. ;) Bezpośredni link (lepsza jakość): https://youtu.be/c_EwiEtGO4I |
Hayven |
Super! Wilkołak świetnie się wpasowuje wyglądem (za to dźwięk przy chodzeniu brzmi jakoś dziwnie, no i nie wiem, czy nie robi on tego za wolno), wilcza jama też dobrze wpasowana w ekran miasta (chociaż nie oglądałem wideo w wysokiej jakości, więc nie bardzo mogłem się jej przyjrzeć dokładnie), różdżka jest raczej klimatyczna, zaklęcie też OK (animacja bardzo w stylu H3, co do dźwięku - nie jestem pewien co do śmiechu, ale nie jest on też zły). Tak w ogóle - Oaza jest już jakoś wydana, czy to jednostki z archiwów Nepha (mogłem coś przegapić)? Bo przyczepiłbym się do tego, że kot też za wolno chodzi, a poza tym, to na plus. Ale dobrze zobaczyć ich wreszcie w akcji :D |
avatar |
Animacje celowo zostały ustawione na najmniejszą szybkość by oglądający mógł się bardziej przyjrzeć poszczególnym klatkom animacji ;] |
Warmonger |
Super, kosmos! Z bonusową Oazą :) Tylko dźwięk przy rzucaniu Wampiryzmu jest jakiś dziwaczny i od czapy. |
Szaman |
A mi się własnie podoba dźwięk i animacja wampiryzmu. Chętnie bym użył je do przygód gunduli:) Ikonka "aury of power" też mnie urzekła... |
Matheo |
Doskonale! Kapitalna jednostka, świetne siedlisko. No i Oazę już widać. Brawo. |
Magiellan |
Model wilkołaka jest bardzo fajny ale nie powstrzymam się... Muszę zadać to pytanie...Nie wiem być może odpowiedź na nie już się przewinęła w tym temacie ale przyznaję, że nie chciało mi się całości czytać... Otóż właściwie skąd pomysł na tego wilkołaka zombi w nekro? Mi się wydaje, że wilkołak jako jednostka do nekro to akurat pasuje średnio, ale sam nie wiem... |
voncur |
Wygląda bardzo spoko. Dzięk czaru to coś odświeżającego, ale czy to dobrze? A może inne czary przydałoby się odświeżyć? Taka implozja to śmiech na sali Jedyne, co mnie ciekawi, to kto weźmie wilka zamiast wampira? Który lata, powstrzymuje kontratak i ma wbudowany wampiryzm na typa wolnego, bez latania, bez powstrzymania kontry i bez wampiryzmu na rzecz -20%dmg? |
AmiDaDeer |
Obniżenie obrażeń o 20% to nie jest jedyna umiejętność wilkołaka. Radzę jeszcze raz obejrzeć filmik - uważnie. voncur: Zagraj w Hotę. :P
Taka implozja to śmiech na sali |
Hayven |
OK, jedna rzecz, którą właśnie zauważyłem, bardziej do Oasis, ale skoro film był tu, to i tu napiszę. Czy kot nie jest przypadkiem zbyt podobny do chochlika? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 67 - 68 - 69 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel