Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 66 - 67 - 68 ... 86 - 87 - 88 | |
Kastore |
Nie wiem czy już mówiłem, ale katedra ma złą perspektywę, który powinna być taka sama jak w siedlisku gryfów, a nie taka jak w siedliskach pikinierów, kuszników i zbrojnych. |
zmudziak22 |
Katedrę można jeszcze postawić między Klasztorem a Stajniami lub może pobawić się w skalowanie i umieścić na wyspie zamkowej albo połączyć z klasztorem jakoś. |
Mistrz |
Między stajniami a klasztorem zasłoni dok. Wyspa zamkowa to by było to! |
AmiDaDeer |
Gdzie na wyspie zamkowej jest miejsce na cokolwiek, a co dopiero na dużą katedrę? |
zmudziak22 |
Na Zamkowej wyspie, to katedra musiałaby być częścią murów obronnych, albo umieścić ją w miejscu latarni. |
Thaddeus |
A tak? |
bRyland |
Moim skromnym zdaniem to bardzo dobry pomysł, ale zdecydowanie kolory do sąsiędzctwa należy dostosować ;-) |
voncur |
Wywalić grala i tam ją walnąć xD |
witchking |
Rozwalenie części koszar i wstawienie w ich miejsce katedry to moim zdaniem średni pomysł. |
Warmonger |
Kontrowersyjne z punktu widzenia logiki, ale wygląda bardzo dobrze. |
Kastore |
Beznadzieja, bo przykrywa większość koszar. |
Thaddeus |
Alternatywa Koszary nie potrzebują całego tego muru. Poza tym mogą być powiązane z katedrą, jak stajnie z siedliskiem czempionów. Mur koszarów byłby po to, by zapełnić pustkę w wypadku wyboru aniołów. A co do samych paladynów, jestem za pomysłem, jednak faktycznie zbyt mocno świdrują tym mieczem (co było i problemem paladynów z Hoty). Proponuję albo żeby cały czas trzymał miecz na ramieniu, jak w przypadku chodu, albo, jeśli ma mieć miecz wbity w ziemię, niech przy chodzie ciągnie go za sobą w powietrzu, a przy ataku niech robi cięcie od dołu wzwyż, by przy opadaniu miecza wbijał go z powrotem w ziemię. |
Kastore |
Żółta obwódka koszar będzie sięgać za bardzo w głąb katedry. To nie jest dobry pomysł. Thaddeus: Tzn. jak?niech przy chodzie ciągnie go za sobą w powietrzu Thaddeus: Mieczem dwuręcznym... LOL
a przy ataku niech robi cięcie od dołu wzwyż |
Thaddeus |
Jak ziomek po prawej: Oczywiście, że nie jest to realistyczne, dlatego najlepiej, żeby trzymał miecz jak paladyn z heroesów 1. Jeśli jednak musi już trzymać miecz do dołu, to albo niech atakuje od dołu, albo niech robi pełen obrót mieczem wokół tułowia. A żółtą obwódkę koszar pewnie dałoby radę zmienić po wybudowaniu katedry. Gorsze rzeczy się dzieją w oryginale. Albo w ogóle ją zmniejszyć, by na mur nie wchodziła. |
Kurek |
Moim zdaniem wersja z filmiku była o wiele lepsza. |
witchking |
@Thaddeus doceniam włożoną prace, druga propozycja znacznie bardziej pasuje kolorystycznie, ale zdecydowanie jest przeskalowana. Katedra w tej wersji jest większa nawet od zamku. Do tego nie przypominam sobie by jakiekolwiek siedlisko w oryginalnych zamkach było demontowane wraz z wybudowaniem innego. Oczywiście można przerobić siedlisko mieczników w oryginalnym defie i zlikwidować ten mur, jednak wtedy w przypadku wybrania aniołów zwyczajnie będzie tam dziura. Przyznaje jednak, że Twój kolaż prezentuje się bardzo przyjemnie. Może chciałbyś nam pomóc swoimi zdolnościami w grafice 2d? |
Thaddeus |
Kurek: Moim zdaniem wersja z filmiku była o wiele lepsza. Nie twierdzę, że nie. Ale i tak coś by się przydało w niej ulepszyć. Na przykład czemu nie ma ona charakterystycznego zaostrzonego gotyckiego wejścia? Większość cięższych budowli w Zamku takie posiada, z wyjątkiem Wieży Gryfów. Ten typ wejścia służył lepszemu rozłożeniu ciężaru budowli, zwiększając możliwości wysokiej konstrukcji. Zatem w cięższej budowli jaką jest Katedra nie ma powodu, by go nie umieszczać. Wieża Gryfów to co innego, ponieważ jej 'wejście' jest na tyle wysokie, że nie musi wytrzymywać dużych naporów. Oczywiście moja propozycja katedry była tylko niedorobioną propozycją, jednak gigantyczne katedry to coś w miarę 'normalnego'. A pomóc mógłbym w miarę możliwości. Do tego nie przypominam sobie by jakiekolwiek siedlisko w oryginalnych zamkach było demontowane wraz z wybudowaniem innego. Oczywiście można przerobić siedlisko mieczników w oryginalnym defie i zlikwidować ten mur, jednak wtedy w przypadku wybrania aniołów zwyczajnie będzie tam dziura.: Wcale nie trzeba niczego demontować. Grafika budynku i linia wyboru działają oddzielnie. Jeśli się nie mylę, min. ratusze dodają dodatkowe budynki w mieście itp. |
Mistrz |
@Theddeus Twoja lokalizacja katedry bardzo mi odpowiada. Mogła by być ciut krótsza. Nie wiem skąd taki problem z przysłonięciem części murka gdy, w tym samym zamku, gildia magów przesyłania część murów obronnych. |
Dren |
Moim zdaniem katedra jest w dobrym miejscu, tylko faktycznie trochę ją zmniejszyć,poza tym jest w Heroesach jeden budynek przysłaniany przez inny, chodzi mi o wrota wymiarów w Inferno. |
witchking |
Może wyjaśnię, dla mnie problemem nie jest, że katedra przysłania mur, problemem jest to, że wybudowana jest w miejscu muru. Zarówno wrota w inferno jak i zamek w castle są po prostu zasłonięte. Katedra tymczasem nie zasłania a stoi w miejscu części innego budynku. Taka sytuacja nie ma miejsca w rzadnym innym oryginalnym mieście. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 66 - 67 - 68 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel