Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 150 - 151 - 152 ... 162 - 163 - 164 | |
Kurek |
Niedługo niestety update Cheruba- dałem mu zbyt przezroczysty cień, w linku do ściągnięcia omyłkowo dałem starą wersję, dodatkowo nie wiem, czemu edytor map vcmi reaguje alergicznie na mój mod, w plikach .json musi być gdzieś jedna linijka źle lub coś. Nie wiem, czy siedlisko działa poprawnie. |
avatar |
Dajesz nowy link - w razie czego - postaram się pomóc. |
Kurek |
Link do pobrania Cheruba: https://www.dropbox.com/s/sg2zvwmuxpnhpwy/Cherub.rar?dl=0 Wszystko powinno już działać! Specjalne podziękowania dla Kammera za naprawienie dżejsona. |
Fandor |
Brawo Kurek, w końcu wziąłeś się za jedynego słusznego Heroesa, chociaż nie powiem, trochę szkoda, że ciągle nic w kwestii Confluxu. |
Kurek |
Conflux ruszył, zrobiłem nową bohaterkę. Postanowiłem też zrobić Gnoma pod VCMI, gdyż Vori niestety nie pykło. Zestawienie malutkich istot z h3: Mój Gnom byłby niższy niż wszystkie podane jednostki, nie licząc szpiczastej czapeczki. Gnom byłby istotą pierwszopoziomową, byłby lekko odporny na magię, mało życia, reszta raczej też skromnie jak na 1 lvl. Gdyby się dało, dam mu też zdolność generowania złota. Ulepszony Gnom Magik rzucałby magiczną strzałę na podstawowym poziomie raz na walkę. Siedlisko dostanie nazwę "Chatka Górnika". Możliwe, że zrobię 2 siedliska, żeby dało się na mapie rekrutować od razu ulepszone gnomy, byłaby to wtedy "Chatka Magicznego Górnika". |
avatar |
Generowanie złota da się zrobić. Możesz też dodać bohatera, który mógłby ulepszać gnomy do formy ulepszonej mając je w armii. |
Andruids |
@Kurek Zostaw te ozdoby ogrodowe. To nie jest materiał na jednostkę, a dodatkowo wygląda jak skrzyżowanie krasnoluda z gremlinem. Spróbuj iść w inną stronę. Może niech lewituje, to może być magiczny gnom. |
Kuririn |
Superancki szkic! Andre to twoja sprawuszka? |
ewerlordxp |
Czemu ten gnom przypomina mi postać ze starusieńkiego netkomixu Virgin Warrior. |
Andruids |
Czysty przypadek. Wiem co to za komiks, ale pamiętam tylko postacie protagonisty i jego towarzysza barda. I że walczyli z jakimś macko-stworem. |
Eggyslav |
Bardzo mi się podoba monokl tego gnoma, brakuje mu jeszcze białych rękawiczek, laseczki i szapoklaka... :D |
avatar |
Żeby wyszedł prawie-że-hotowski Leprekaun?? |
Eggyslav |
Nie, raczej miałem na myśli Wujka Pennybags z Monopoly... Taki żart, bo monokl to przecież akcesorium przypisywane wszelkiej maści dystyngowanym dżentelmenom, i wygląda dość osobliwie na obdartym gnomie... |
Andruids |
Eggyslav: monokl to przecież akcesorium przypisywane wszelkiej maści dystyngowanym dżentelmenom A może też zegarmistrzom? |
Kuririn |
Takie coś... Jakby jeszcze tekstury odtworzyć :D |
diabełek412 |
Zamierzasz zrobić jednostkę dla naszej królewny z ROE czy tylko to będzie jednostka neutralna? |
Kastore |
To będzie bohater. |
zmudziak22 |
Czyli postacie z kampanii będa miały unikalny model? Tak jak w H4 i nowszych? |
Kurek |
Bardzo dobry pomysł! |
Kurek |
Nowa jednostka się szykuje, zrobię tylko jedną poprawkę i będzie gotowa. W niedzielę lub w poniedziałek udostępnię wam. Marid to wodny odpowiednik Ifyta i Dżina, znany z kilku światów fantasy i wierzeń bliskiego wschodu. Ich siedlisko występuje w dwóch wersjach, na wodzie i lądzie. Siedlisko nazywa się po polsku "Morski Sejar", po angielsku "Marine Serail". Sejar to taki pałac z haremem znany z krajów muzułmańskich. Jest animowane, widać ruch piany morskiej pod budynkiem, tak jak w morskich budynkach w grze powinno być. Efektowny jest sposób poruszania się Mirida, ten wir bardzo ładnie wiruje. Jak na tym gifie, z którego ten wir wziąłem. Podoba się? Opis: The marids dwell on the Plane of Water, and are subjects of Acwalander the Water Lord. The marids on the continent of Enroth were usually neutral, sometimes willing to serve anyone who found their golden shell or a bottle and paid them. Sometimes they don't obey those, who find them due to their very chaotic, selfish and unpredictable behavior. The marids of Antagarich, on the other hand, were extremely rare, considered only a legend by pirates and marinefolk. It isn't sure if any marid survived the Reckoning. The marids never listen to anyone, who doesn't own their golden shell, it is also very hard to trap them in one. They can be found anywhere in the seas and oceans, however its always a very rare event. Some marids prefer living in lakes and rivers, but those are extremely rare. Marids are very powerful, as powerful as efreets and some stronger genies. They don't like genies, but its the efreets that they extremely hate. Most encounters with marids result with drowned sailors, magically cursed ships, bitten off arms and legs, frozen sails, or stolen valuables. Some encounters, however, result with friendships. Its mostly mermaids, tritons, abyssal shamans, pirate mages and sea sorceresses, who manage to convince marids to join their armies, it happens rarely and alway for a high price. All marids are immune to any form of water magic. They can also use their magical powers to completely wash all magic effects from attacked unit. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 150 - 151 - 152 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel