Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 24 - 25 - 26 | |
Dydzio |
Będziecie mieli niedługo to swoje wsparcie dla animacji castowania i zionięcia na 2 hexy |
Nephretes |
Czuję się ostatnio taki rozpieszczany. Nie chcę aby się to szybko skończyło :> |
Dydzio |
Tylko uważaj, żeby fani multiplayera, skryptów, edytora map itd. nie wyszli do ciebie z pięścią za opóźnianie prac xD |
avatar |
I die-fani konfiguracji budynków specjalnych w modowych miastach :) |
Kurek |
UWAGA! Nie ściągajcie moda do vcmi o nazwie "portraits packs". Wymieniło mi ikony bohaterów na jakieś dziwaczne custom, a gra wywalała się na rozpoczęciu walki i innych czynnościach. Jak usunąłem ten minimod to ikonek oryginalnych już nie było, nie było też nowych, gra crashowała się dalej przy rozpoczęciu walki. UPDATE- inna nazwa moda, wcześniej zły tytuł mod wpisałem |
avatar |
Daj screeny, żeby wiedzieć w którym miejscu szukać fixów. Niestety u mnie mod Neutral Heroes też zawiesza grę, a kiedyś działał bez problemów. Coś w kolejnych daily buildach psuje mody i trzeba je dostosowywać... |
avatar |
Dawno tu nic nie było... Port małego, nikomu niepotrzebnego moda pod Erę. H5 cursors v1.0 Czyli kilka kursorów wyciągniętych z H5 i dostosowanych do możliwości H3. |
Kammer |
Wow, to jest świetne. :D Leci do instalacji! |
Kuririn |
Nie pasuje do trojeczki. Edit: Drwal/Kammer - zróbcie tutaj ład aby wszystkie modyfikacje były na PIERWSZEJ stronie w Pierwszym poście - Dziękuję! |
avatar |
Kolejna nikomu nie potrzebna przeróbka modu z ERY, ale przynajmniej jest okazja z racji, że niedługo Halloween. Pumpkin v.1.0 Mod ten zastępuje grafikę Oka Magika na dyniogłowego stracha na wróble. I tyle. Działa tylko na custom mapach, gdyż Oka Magika nie generują się na mapach losowych. |
MinosKing |
Wygląda to nawet sympatycznie, przetestuję go u siebie. :] |
Kammer |
Dla rozrywki i odpoczynku zrobiłem minimoda Golemcraft. Dodaje on do Fortecy dwóch bohaterów, którzy dość mocno rewolucjonizują grę golemami. Portrety autorstwa niezastąpionego Bacusia. |
Drwal |
Trzeba było zrobić nowe portrety golemów. :P |
avatar |
Prosty, lecz bardzo fajny w swojej prostocie pomysł. Szarpię! Z doświadczenia dodam, że w bonusie SPECIAL_UPGRADE parametry lepiej zapisać jako np. "creature.ironGolem" a nie liczbowo, gdyż gra od jakiegoś czasu formatu liczbowego w tym miejscu nie lubi ;[ |
Kammer |
Skonfigurowanie tego bonusu było wyjątkowo nieintuicyjne, na oficjalnej wikii niedokładnie toto jest opisane, musiałem skopiować od Gelu i pokombinować z parametrami. Ale dzięki za uwagę, jak będą kolejne wersje, to się to naprawi. |
Kuririn |
Ja to bym nagane dal Kammerowi... |
Kammer |
Dostałem na tyle feedbacku, że mogę wydać nową wersję moda. Zmiany: - nowe ikonki specek; - biografie 2.0; - przejście na angielski; - Kalisa ma widzenie zasobów jako zaklęcie, lepiej pasuje do bio; - sporo drobnych fiksów. Dodatkowo zrobiłem moda na strzelające centaury, to też podrzucam. Zwykłe mają po trzy strzały, ulepszenie po pięć. Golemcraft, Shooting centaurs. Mod się rozwinął dzięki wielkiej pomocy Andruidsa i Krotosa. |
Kuririn |
screen? |
Kammer |
Masz w downloadzie. :P |
Warmonger |
Zaraz, strzelające centaury już były. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel