Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 14 - 15 - 16

Trith PW
25 sierpnia 2017, 10:46
Startując na wodzie miałoby się pewną przewagę. Przeciwnik startujący na lądzie musiałby kupić/znaleźć/przywołać sobie statek. Startujący na wodzie już z jednym zaczyna. Pojawiają się jednak pytania.
Co z kolejnymi bohaterami? Statki się mnożą darmowo przy zakupie bohatera z tawerny? Koszt łodzi jest wliczony w koszt nabycia bohatera? Jaki sens mają wtedy stocznie? A co z zamkami bez stoczni?

Zachari PW
25 sierpnia 2017, 14:22
diabełek412:
3. Czy robienie takich grafik jest trudne?

Zależy jaki efekt końcowy cię interesuje (jeżeli taki jak zamieszczony poniżej to nie :P).

A jak już jesteśmy w temacie to ostatnio wyszło mi takie coś wiem że jakość nie jest najlepsza dlatego pytam was robić resztę czy dać sobie spokój? co radzicie?


Andruids PW
25 sierpnia 2017, 14:26
Toffi:
ostatnio wyszło mi takie coś wiem że jakość nie jest najlepsza dlatego pytam was robić resztę czy dać sobie spokój?
Budowla z drewna i słomy na skale wulkanicznej? Aż się prosi, żeby była cała zwęglona i rozżarzona.

Kastore PW
25 sierpnia 2017, 14:27
Ale startowanie na wodzie się totalnie nie opłaca z miliona powodów, które są chyba oczywiste. Tak tylko przypominam.

witchking PW
25 sierpnia 2017, 14:43
@Toffi moim zdaniem jak na początek to wygląda nieźle. Działaj dalej:)

AmiDaDeer PW
25 sierpnia 2017, 14:45
Trith:
Co z kolejnymi bohaterami? Statki się mnożą darmowo przy zakupie bohatera z tawerny?
Tak jak w wodnej tawernie w Hocie - statek wtedy nic nie kosztuje.

Trith:
Jaki sens mają wtedy stocznie? A co z zamkami bez stoczni?
Sytuacja taka sama jak w mieście na suchym lądzie bez dostępu do wody - stocznie są zablokowane.

Kastore:
Ale startowanie na wodzie się totalnie nie opłaca z miliona powodów, które są chyba oczywiste.
To i tak byłoby typowe tylko dla map, w których miałoby to jakieś uzasadnienie (np. mapa złożona z niemalże samej wody). Przy czym można byłoby sprawić, żeby takie miasta nie pojawiały się na wodzie na mapach losowych.

Toffi:
A jak już jesteśmy w temacie to ostatnio wyszło mi takie coś wiem że jakość nie jest najlepsza dlatego pytam was robić resztę czy dać sobie spokój?
Niestety jakość psuje nieco obraz i w efekcie kolory są przekłamane, ale sama grafika wydaje się być w porządku.

Zachari PW
25 sierpnia 2017, 18:11
Andruis:
Budowla z drewna i słomy na skale wulkanicznej? Aż się prosi, żeby była cała zwęglona i rozżarzona.

Dlatego efekt osmolenia wydaje mi się bez sensu... I tak na bastionie nie wyglądał najlepiej (chwile się bawiłem efektami w photoshopie) choć może być to kwestia znikomych umiejętności :P

Macie resztę bastionów:

Fort

Cytadela

Zamek

Zachari PW
26 sierpnia 2017, 16:08
Kapitol Bastionu

Twierdza

Fort

Cytadela

Zamek

Warmonger PW
26 sierpnia 2017, 16:47
Powtórzę swoje zdanie z początków tego moda: bez osmolenia i innych efektów mod traci sens, bo grafiki i tak nie będą do siebie pasować.

witchking PW
26 sierpnia 2017, 17:04
Moim zdaniem grafiki wyglądają dobrze, wklejenie zamków na odpowiednie tereny to sporo pracy, ewentualne osmolenie można dodawać w późniejszym terminie.

Zachari PW
26 sierpnia 2017, 17:14
Przesadziłem i to solidnie...

avatar PW
26 sierpnia 2017, 19:08
...i wyszło całkiem dobrze!

Nephretes PW
26 sierpnia 2017, 19:43
Wygląda nieźle. Poszedłbym w tym kierunku i poprawił też bastion w ten sam sposób.

avatar PW
10 listopada 2017, 08:53
Nic dalej w tym temacie? :(

diabełek412 PW
25 lutego 2018, 21:25
Coś się zmieniło w tym modzie czy raczej nic z tego?

J. M. Sower PW
25 lutego 2018, 23:09
O, przeoczyłem, że ktoś kontynuował moje dłubanko. ;)

Z pewnością jeśli ktoś zrobi coś nowego, to sam da w końcu znać. ;)

Zachari PW
26 lutego 2018, 00:49
O, zapomniałem w ogóle że miałem coś robić w tym kierunku, jednak na tę chwilę potrafię zrobić jedynie zamki na wulkanicznym terenie. Reszta wymagała by modelu 3D czego (jeszcze) nie potrafię zrobić.

J. M. Sower PW
26 lutego 2018, 21:28
Modelu 3D? Ja tam wszystko w Photoshopie kleiłem. ;P

Zachari PW
27 lutego 2018, 14:55
O to bardzo dobrze, myślałem ze podłoże było modelowane bo gdzies tam przewinął się model od Tritha.

Pamiętasz może jak zrobiłeś efekt ośnieżenia? (jeśli był twojego autorstwa :P)

J. M. Sower PW
27 lutego 2018, 18:33
Nie było w tym nic nadzwyczajnego. Z tego co pamiętam to ograniczało się to do mniej więcej trzech głównych warstw w Photoshopie. Jedna miejscowo zmieniająca kolor na niebieski (oblodzenia), następna z półprzezroczystą bielą, i na koniec miejscami dodatkowa warstwa bieli tworząca mocno ośnieżone fragmenty. Sugeruję jednak się pobawić i poeksperymentować. ;)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 14 - 15 - 16
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel