Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 14 - 15 - 16

Kammer PW
3 sierpnia 2017, 11:56
Zawsze wierzyłem, że ten wspaniały mod dojdzie do skutku - dzięki, avatarze. ♥

Belegor PW
3 sierpnia 2017, 12:12
Gdyby ten mod faktycznie się udał....immersja byłaby jeszcze głębsza. A to działa tylko dla VCMII, czy ogólnie na grę?

avatar PW
3 sierpnia 2017, 12:13
Dzięki chłopaki!
Kurek, brakuje większości. Sower zrobił Zamek na wszystkich terenach, a Trith Inferno na śniegu i Wieżę na trawie.
Belegor, ja umiem zrobić tylko na vcmi. Może szaman albo majaczek umieli by to zakodować na erę.

Andruids PW
3 sierpnia 2017, 12:22
Potem zostaną jeszcze do zrobienia ekrany miast. Widziałem już pustynną Fortecę i śnieżny Zamek. Górska Twierdza też cieszyła się niedawno sporym zainteresowaniem. Najbardziej chyba chciałbym zobaczyć zamarznięte Inferno, albo Loch we wnętrzu wulkanu.

Warmonger PW
3 sierpnia 2017, 12:31
Tego na chwilę obecną zrobić się nie da i nie ma to żadnego związku z tym modem.

J. M. Sower PW
3 sierpnia 2017, 20:32
Fajnie, że moje prace przestaną leżeć bezczynnie. ;) Może skłoni to innych grafików do dorzucenia czegoś od siebie. Sam może jeszcze kiedyś coś wykonam, jeśli mnie najdzie ochota. ;P

Kurek PW
23 sierpnia 2017, 21:34
Pobawiłem się dziś w mały risercz i obliczyłem, ile potrzeba grafik, ile mamy itp.

Wliczam wszystkie grafiki, które już zrobiono, czyli Zamek w 100%, zimowe Inferno, trawiasty Loch (2 różne grafiki fortu), trawiasta Forteca i mamy w sumie 55+1 grafik 55 grafik potrzebnych zrobionych plus 1 fort więcej dla Lochu.

Ilość grafik potrzebnych: 9 frakcji X po 5 grafik każdej frakcji X 8 powierzchni (nie wliczam wody, na której nie robi się miast). W sumie 360 grafik musi być zrobionych, żeby projekt był ukończony.

Jeżeli chodzi o frakcje fanowskie, są to: Przystań, Forge, Pawilon, Grove, Otchłań, Preserve, Asylum Oaza, Szklarnia, Vori, Świątynia. Na czerwono są te nieukończone. Na fioletowo te, które są absolutnie do kitu i nie polecam ściągania ich nikomu. Jeżeli chodzi o powstającą frakcję "Dwór", mam bardzo mieszane uczucia co do jej sensu.

Gdyby wliczać fanowskie frakcje (bez Dworu, Preserve i Asylum), mamy 9 kolejnych. Oznacza to, że powstać będzie musiało dodatkowo 360 grafik!

360 + 360 - 55 = 665

665 grafik mamy wciąż do zrobienia. To bardzo dużo, więc polecałbym połączenie sił, zebranie większą ilość osób do robienia moda, bo inaczej słabo to widzę.

PS

Czy frakcja Abyss powinna mieć możliwość posiadania miast na wodzie? Jeśli tak, to dojdzie 5 grafik więcej.

J. M. Sower PW
23 sierpnia 2017, 21:51
Osobiście nie zamierzałem robić grafik dla miast fanowskich. Co najwyżej mogłoby się na to załapać Forge i Cove, al na początku i je bym odpuścił. Więc liczby które podajesz są zawyżone.

Ps. Avatar się pomylił. Inferno na śniegu też jest mego autorstwa. ;)

Nephretes PW
23 sierpnia 2017, 21:57
Dokładnie, za wersje miast na mapie przygody powinni odpowiadać ich twórcy, chyba że miasto jest dobre i wydane jak Cove czy Forge.

Poza tym po co o tym mówić jeśli na sam początek należałoby skończyć wersję podstawową.

I zgodzę się, Dwór ma potencjał być jednym z lepszych fanowskich miast, więc bez jaj

Kastore PW
23 sierpnia 2017, 21:58
Cytat:
Jeżeli chodzi o powstającą frakcję "Dwór", mam bardzo mieszane uczucia co do jej sensu.
No chyba żarty...

Andruids PW
23 sierpnia 2017, 22:13
Bezsens rozmawiać o sensowności nowych miast do Heroes III. Ktoś robi, bo tak chce i kropka.

Kurek PW
24 sierpnia 2017, 10:14
Andruids:
Bezsens rozmawiać o sensowności nowych miast do Heroes III. Ktoś robi, bo tak chce i kropka.

Jasne, nie zabraniam przecież niczego nikomu, nawet uważam, że ta frakcja jest spoko
graficznie wyglądająca. Mam po prostu wrażenie, że nie ma ona swojego charakteru, nie wiem na czym się wzoruje. Jest to oczywiście tylko moja opinia.

Kastore PW
24 sierpnia 2017, 10:17
Jak zmienisz Twoją opinię o Dworze w pytanie i zadasz je w odpowiednim temacie to nawet ja Ci wszystko wytłumaczę.

Trith PW
24 sierpnia 2017, 11:23
Normalnie papieża obrażajo, łolaboga.

Panowie, posiadanie odmiennej opinii nie jest jeszcze karalne w Polsce. Nie musicie mi tak żarliwie Dworu bronić. Odnośnie tego, że miasto nie ma do końca sensu, to taki był plan.

Może też przestaniemy zbaczać z tematu.

AmiDaDeer PW
24 sierpnia 2017, 12:32
Cytat:
nie wliczam wody, na której nie robi się miast
W sumie to gdyby VCMI na to pozwalało, to pomysł miast umieszczonych na wodzie mógłby być pomysłem całkiem ciekawym. I nie mówię o nowych miastach - fajnie byłoby zobaczyć Fortress czy Nekropolię umieszczone na rafach.

(uprzedzając pytanie, jak bohaterowie mieliby się z takich miast wydostawać albo do nich przybywać: HotA już wprowadziła jakiś czas temu automatyczną "zmianę" bohatera w statek, kiedy ten znajdzie się na wodzie; można bez problemu to wykorzystać)

diabełek412 PW
24 sierpnia 2017, 15:51
Mam 3 pytania do was:

1. Ile dokładnie czasu zajmie wam zrobienie tego moda?
2. Kto robi tego moda obecnie i ile osób przy nim pracuje?
3. Czy robienie takich grafik jest trudne?

Andruids PW
24 sierpnia 2017, 16:11
:
Mam 3 pytania do was:

1. Nie wiadomo, bo...
2. Nikt.
3. Tak.

Alistair PW
24 sierpnia 2017, 19:56
@Hobbit - ja widzę tu mały problem. Mianowicie na wejście i zejście ze statku traci się po jednym dniu ruchu. Czy zostałoby to usunięte dla bohaterów z miast znajdujących się na wodzie? Przynajmniej dla ruchu z zamku i do zamku. Każde inne wchodzenie czy schodzenie ze statku nadal byłoby "karane" utratą punktów ruchu.

AmiDaDeer PW
24 sierpnia 2017, 21:42
Alistair:
Mianowicie na wejście i zejście ze statku traci się po jednym dniu ruchu. Czy zostałoby to usunięte dla bohaterów z miast znajdujących się na wodzie?
Nie musiałoby być usuwane, gdyż bohater wypływający z miasta albo wypływający z miasta automatycznie wsiadałby na statek bez kar - tak jak to się dzieje w przypadku tawerny na wodzie w Hocie.

Alistair PW
24 sierpnia 2017, 22:30
Ok, nadal jednak byłaby utrata ruchu po wylądowaniu na stałym lądzie.
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 14 - 15 - 16
temat: [VCMI/projekt/różne] Wyglądy miast na mapie przygody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel