Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 21 - 22 - 23 | |
Kurek |
@Fandor Nic nie trzeba zamieniać, do gry łatwo dodać nowe jednostki bez potrzeby zamiany starych. Te nowe jednostki można dać jako neutralne, lub neutralno-frakcyjne, czyli na przykład Arcymaga spotkasz tylko na mapie, ale w statystykach będzie miał przynależność do Akademii. Zapomniałem o wisience na torcie. Uwaga na rogi: MUUUUUUUU!!! |
Fandor |
Kurek, zapewne znajdą się fani, dla których ilość ma znaczenie, ale mnie jednak za bardzo gryzie w oczy, gdy więcej niż jedna jednostka (pomijając ulepszenia) korzysta z identycznego modelu, także poczekam, aż będzie można w całych miastach podmienić sobie np. wyglądy wszystkich ulepszeń. Popracuj trochę nad Nieumarłym Minotaurem, wiem że wyżej napisałem, że gryzie mnie w oczy dublowanie modeli, ale akurat nieumarły z DoCa jest według mnie jedną z oryginalniejszych jednostek uniwersum, a w AC brakuje alternatyw do Necro. |
Godzilla |
Zdecydowanie za dużo kolorowanek, próbowałeś kiedyś w ogóle zrobić nową animację czy model? |
Kurek |
@Głodzilla Nie umiem. Jak mnie nauczysz to zrobię :D |
Fandor |
Chyba ciągle jeszcze nie ma nikogo, kto by potrafił włożyć całkowicie nowy model z własną animacją do gry, więc jeszcze trochę zajmie dodanie jednostek zupełnie innych od obecnych w grze. |
Godzilla |
Fandor: Są.
Chyba ciągle jeszcze nie ma nikogo, kto by potrafił włożyć całkowicie nowy model z własną animacją do gry, więc jeszcze trochę zajmie dodanie jednostek zupełnie innych od obecnych w grze. |
Kurek |
@UP No może nie jest to najlepszy przykład, bo są to animacje i modele z innej gry zrobionej pod Unreal Engine 4, lepszym byłyby modele twórców z HC z moda "Ashan to Trashcan", gdzie np. ktoś połączył model goblina z Kabirem, żeby powstał Gremlin, a także smoczy golem z tegoż moda. AC MOD Acida przywraca Panterę bojową w kościanej zbroi z MMX, to z kolei przykład przeniesienia modelu z innej gry do pasującego animsetu i szkieletu animacji w HVII. Możliwości jest wiele, ja na przykład chciałbym zrobić Gargantuana z przemalowania jednego z modeli z tego moda z kosmitami. Tak samo chciałbym z Pomnijszym Żywiołakiem Wody zrobić, bo model tego węża, co mają jako katapultę by pasował, pod warunkiem, że jest jakaś animacja chodzenia. |
kochan |
16 kwietnia minął rok od pierwszego posta, czy coś jeszcze jest robione w temacie czy rip jak reszta tego typu projektów? |
Kurek |
@UP Nie RIP, ale bardzo wolno ze względu na brak czasu. Ostatnio Dvoytek zrobił hełm dla Magic Elementala Na brak rąk u Umyślaka nie patrzcie, bo to tylko takie testy moje były. Jeśli chodzi o dalszy progress to udało mi się sprawić, że podczas zapisywania moje mapy się mniej zawieszają o jakieś 30%. Więc jak zapisuję cokolwiek to średnio "tylko" 70% szans na crash. |
Andruids |
Te gwiazdki na szatach są po prostu wstrętne. Obu żywiołakom przydałyby się bardziej proporcjonalne, czyli mniejsze oczy. |
flapdzak |
Usuń proszę te gwiazdki... Są straszne. |
Asderuki |
No niestety zgadzam się, te gwiazdki to nie jest dobry pomysł, a szczególnie w takich ilościach :< Robi się sieczka i przestaje być czytelne. Modele różnią się od siebie wystarczająco, nie potrzeba tych gwiazdek dodatkowo. |
Ursus |
W sumie troszku napaćkane tymi gwiazdkami, ale oczka można pozostawić bez zmian, są pocieszne. |
Kurek |
Niedługo dobre wieści! Projekt nie jest może jeszcze ukończony, ale udało mi się wprowadzić wiele rzeczy, które mocno ruszyły prace nad modem. :) |
Godzilla |
Kurek: Jakie to rzeczy?!
Niedługo dobre wieści! Projekt nie jest może jeszcze ukończony, ale udało mi się wprowadzić wiele rzeczy, które mocno ruszyły prace nad modem. :) |
Kurek |
UPDATE 14.08 Do zrobienia wciąż: - przez siedzibę dla lesser elementali da się przechodzić, nie wiem czemu :( - zdolność kontrataku dla Greater Light Elementala nie działa wciąż, chciałbym osiągnąć taki efekt, jak w HVI, czyli że mrygnie światłem na wszystkie kierunki, raniąc wrogów i lecząc przyjaciół - Summoner często nie zadaje w ogóle obrażeń, a czasami robi to poprawnie, sprawa jest dziwna - Efekt graficzny przywołania pomnijszych żywiołaków nie ma tego ładnego kolorowego mrygania, dziwne, bo nic nie zmieniałem, a działało. Tak samo jest z przywołaniem poszczególnych żywiołaków (oddzielne czary) lub Feniksów. Czary działają prawidłowo, ale brak ładnej animacji - z nieznanych przyczyn jeden z kawałków pizzy na skillwheelu elementalisów (każdy rodzaj) nagle pokazuje puste pole, muszę zrobić im pizzę od nowa, powinno wtedy działać - Modele lokacji do zrobienia: fort, siedliska zwykłych żywiołaków (prawie ukończone, problemy z modelem drobne), siedliska czempionów (chyba każdy będzie miał inny budynek), poziom 2,3,4 miasta - zdolność specjalna nowej elementalistki o imieniu Hester (mój awatar) nie działa (bohaterka kampanii), chciałbym, żeby umiała doprowadzać wrogie żywiołaki do stanu amoku. - Zdolność frakcyjna zrobiona do połowy, jeszcze nie wszystko działa niestety - artefakty do zrobienia (choć grafiki dla nich namalowane i staty zostały już spisane), gotowy na razie dysk shantiri i 6 różnych scrolli do przywołania poszczególnych żywiołaków - Ekran miasta dostał nowy lifting (mury były brzydkie), nie jest zrobiony w grze, bo brakuje mi czasu, dużo bardzo klikania bezmyślnego i nudnego pisania mnie czeka - czary przywołania do zrobienia: feniksa, księżycowego feniksa, oddzielne czary dla każdego żywiołaka, tak jak w HVI - UPDATE, ZROBIONE! - nie ustaliłem, jakie mają być u każdego bohatera wrót ilości domyślne stworów i jakie kto ma zdolności na początku przy kupowaniu ich w tawernie - Opis moonfire aury księycowego feniksa jest błędny i nie pokazuje obrażeń tylko jakieś %dmg0cośtam, jest to bug do poprawienia - circle of winter rzucany przez Większego Żywiołaka Wody ma zbyt wolny czas odniesienia obrażeń, co głupio wygląda, łatwe do naprawienia w sumie ;P - gotowa mapa walki w Składzie żywiołów (model tej lokacji wzięty z H5 i działa ładnie :D), ale nie umiem jej zaimplementować w lokacji, czekam na to, aż czescy modderzy wstawią poradnik jak to zrobić, bo mi obiecali - mapa oblężenia miasta/fortu żywiołów niezrobiona, bo nie działa mi tam wszystko dobrze, podobnie czekam na poradnik od Czechów - po ataku na odległość greater air elementala pozostają brzydkie smugi w powietrzu przez jakiś czas, naprawić tego nie mogę, bo mi się edytor Particle Systems w edytorze zepsuł, kiedyś poproszę o poprawienie tego pliku przez kogoś, kto umie to naprawić i ma w pełni sprawny edytor do HVII, bo nie wszyscy doznają crash, z tego, co wiem tylko połowa ludzi ma ten problem - chyba udało mi się naprawić! - Acwalandar za mocno chlapie wodą przy różnych animacjach - nie wiadomo, czy kiedykolwiek nowe pliki dźwiękowe znajdą się w grze, gdyż nie chcą działać po zaimportowaniu :(((((((( Jeżeli czegoś nie wspomniałem, to znaczy, że działa i jest fajnie z tym. |
kochan |
@kurek Potrzebujesz jakoś pomocy? |
Kurek |
Czy masz H7? Sprawdź, czy ci działają pliki Particle Systems, czy zawiesza edytor, czy nie. Potrzebuję kilka efektów porobić. To proste, ale u mnie od ostatniego update wywala program. |
dvoytek |
@Kurek ...\Dokumenty\My Games\Might & Magic Heroes VII\MMH7Game\Config W katalogu Config usuwasz wszystkie pliki. Włączasz edytor, tworzą się nowe pliki konfiguracji, particle systems nie zawieszają edytora. Napisz, czy działa, a jeśli nie, to co dokładnie robisz, że się zawiesza. U mnie pomogło. |
Kurek |
Dvoytek! Jesteś najlepszy! Działa, od teraz mogę zrobić o wiele więcej! A tutaj dwa obrazki: ARTY WSZYSTKICH BOHATERÓW, pani w prawym górnym rogu potrzebuje jeszcze "wycięcia" i przerobienia, ale reszta jest. Warto zwrócić uwagę na nowy art Pasis, Monere i Erdamona. A tutaj ostateczna wersja ekranu miasta, targowisko i magazyn mają mniej pstrokate kolory, mury obronne mają zupełnie nowy, lepszy wygląd, dodatkowo tytani zamiast wieżyczek obronnych, Żywiołaki Ciemności mają ładniejsze siedlisko, nowy portal miejski. I 2 pytania: Czy podoba się wam ekran miasta? Czy Thunar ma odpowiedni art, czy jest zbyt "retro"? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 21 - 22 - 23 |
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel