Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Przygody Gunduli - Mini mod-map
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7

Lord Baffourd PW
3 lipca 2017, 21:22
Całkiem przyzwoicie to wygląda, tylko trochę gryzie w oczy to zielone światło przy siedlisku ulepszonych ogó...ogrów, choć barwa pewnie nieprzypadkowa. Moim skromnym zdaniem, jakbyś pyknął tam światełko z siedliska orków, byłoby przyjemniej dla oka.

Wygląd miasta na plus. No i racja - z tego co pamiętam, podobizny budynków z wykazu town hall zwykle wyglądały inaczej niż w samych miastach.

Nie zapomnij o widoku z gildii magów.

Można by też było się pokusić o jakąś subtelną ingerencję w utwór muzyczny. Zmiana tempa, dodanie świerszczy w tle, czy inna pierdoła - mogłyby dodać klimatu.

Kastore PW
3 lipca 2017, 21:38
Pointer:
Mamy tu zachodzący księżyc w pierwszych dniach po nowiu...
A tu wschodzący księżyc w ostatnich dniach przed nowiem...
A skąd wiesz co to za półkula?

Wyraźna zmiana tempa będzie brzmieć źle.

Szaman PW
3 lipca 2017, 22:10
Ukończyłem avatary do budynków...


Drwal PW
3 lipca 2017, 22:40
Dobra robota, chociaż ten księżyc w obrazkach trochę razi po oczach.

Kastore PW
3 lipca 2017, 22:58
I jasne niebo w ikonce zamku i siedliska cyklopów.

Szaman PW
3 lipca 2017, 23:41
Kastore:
I jasne niebo w ikonce zamku i siedliska cyklopów.

Mam nadzieje że rozwiałem wszelkie wątpliwości:) Jest to nadal noc:)

Szaman PW
5 lipca 2017, 00:05
Ukończyłem portrety jednostek.



Krukov PW
15 września 2017, 13:54
Czemu behemoty są na jasnym niebie, a reszta na ciemnym? :)

diabełek412 PW
15 września 2017, 15:59
Spójrz se na scrrena wyżej.

Zachari PW
15 września 2017, 18:10
I co?

diabełek412 PW
15 września 2017, 18:17
Nie nie na ten drugi powyżej.

Szaman PW
16 września 2017, 15:22
Muszę się kiedyś zmotywować i dokończyć te mapy... Miasto już skończone, ERM napisany.. Tylko mapa do dokończenia:)

Krukov:
Czemu behemoty są na jasnym niebie, a reszta na ciemnym? :)

Behemoty zostały wyróżnione :P zamiast noc z księżycem, mają gwieździstą noc;) Jednakże jest to nadal noc:)

diabełek412 PW
16 września 2017, 15:29
Szaman ma rację. I wiecie co? Też to miałem powiedzieć :p

Krukov PW
16 września 2017, 23:13
Bardzo fajnie widzieć, że coś działasz i Ci to wychodzi. Byłem pod wrażeniem Twojej prezentacji nowych zaklęć. Nie wiedziałem, że są teraz takie możliwości.

Kastore PW
17 września 2017, 00:01
Także jestem pod wielkim wrażeniem i trzymam kciuki za rozwój tego projektu, a także liczę, że następna część Przygód Gunduli będzie równie wielkim sukcesem co poprzednie.

Szaman PW
30 grudnia 2017, 00:13
Miss me...:P
Mały update i przypomnienie że Gundula się dobrze trzyma i masz dobrze niż kiedykolwiek a wraz z nową ERĄ 2.6.6 mogę czynić większe cuda.

Nowe element stworzony przez mnie, który będzie dodany do gry:

Umiejętności Bohaterskie.
Każdy bohater (te fabularne) będą miały swoje unikatowe umiejętności (które będą w "piątej zakładce" w księdze zaklęć. Póki co wymyśliłem tylko dla Gunduli i Jengo.

Rampage!

Gundula poprzez długie dzierżenie żelazna piórka, potrafi przekierować moc ostrza do swego ciała, czyniąc ją 6-metrowym kolosem i masakrować wrogie oddziały gołymi rękoma. W tej formie Gundula może wesprzeć jeden oddział czyniąc ich 200% skuteczniejszych na polu bitwy i odbijać wrogie zaklęcia.​

Róg Gondoru Krewlodu
<-- Mało oryginalny obrazek, ale najlepiej pasujący.:P
Róg Krewlodu​

Lud Krewlodu bardzo ukochał Gundule za jej czyny które uczyniła dla swych pobratymców. I w podarunku otrzymała róg który niegdyś należał do jej ojca. Róg Krewlodu.​

Za jej pomocą Gundula może wezwać losowy oddział twierdzy, by stanął w jej obronie gdy znajdzie się w tarapatach, ponadto dźwięk rogu wlewa przerażenie w serce przeciwników uniemożliwiając im atak. (wybrany wrogi oddział traci turę).​

Szał Bojowy

Gundula może z wybranym oddziałem zaszarżować w linie wroga, przebijać się przez nie i czynić spustoszenie.​​

Andruids PW
30 grudnia 2017, 01:06
Szaman:
Róg Gondoru Krewlodu
Crag by się uśmiał ^^
Instrument zrobiony z wyżłobionej kości słoniowej, czyli potocznie zwany "róg", nazywa się "olifantem". Użyj googla, to w trymiga znajdziesz dużo ładnych grafik, zamiast używać artefaktu, który ma już swoją nazwę. Adekwatne ilustracje można też znaleźć po wyszukaniu rogu wojennego, czyli "war horn".

Na przykład:

Szaman PW
30 grudnia 2017, 16:25
Dzięki za info:) Nawet znalazłem ciekawy obrazek, pasujący do stylu H3.
Andruids:
,nazywa się "olifantem"
Kiedy to przeczytałem to pomyślałem o słoniu z śródziemia :D

Szaman PW
8 kwietnia 2018, 16:19


Lament o Władymirze
Władca to mroczny i antyczny,​

Zapomniany, włada ciemnością i ciemność jest w nim,​

Dusza z lodu, serce z ciemności, ścieżkę wiekuistej nocy wyrył na swej duszy.​

Pierwszy kroczący w nocy wiecznej, znienawidzony i budzący trwogę u swych braci w wierze. ​
Plugastwa mu służą z nocy wyjęte i on służy nocy.​

Niegdyś młody i żywy, smak życia miał w sobie.​

Jednakże duma i obłuda ziomków, schłodziło jego serce.​
Samotnik, wygnany w samotne góry. Pojął co to nienawiść, przeklną dzień, pobłogosławił noc.​

Znalazł ukojenie w nocy i oddał dusze nocy. Otworzył on drogę, drogę umarłych, żywych, żyjących w nocy.​

Krew ziomków ma na swej martwych dłoniach. Skrzydlatych rycerzy poniżył, uczynił ich swymi sługami nocy. ​

Krew niewiast spił, dzieci w ciemność wprowadził.​

​O Władimirze! W wiekuistej nocy chodzący.​
Coś świat chce zatopić w nocy.​

Czy jesteś śmiercią wcielony?​

Karą od bogów?​

Lamentem Enroth?​

Coś Tobie świat uczynił, że światłość chcesz ugasić?​

​Siedzi mroczny pan na swym tronie, zapomniany, nieopłakiwany...​

------------

Cześć wszystkim, dawno nic tutaj nie pisałem, z natłoku innych obowiązków, mało czasu poświęcam kolejnym epizodom gunduli. Jednakże projekt jest nadal żywy i ciągle dodaje nowe rzeczy. Już nawet w znacznym stopniu zmieniłem mechaniki gry i teraz będzie bardziej RPG niż strategiczna.

Dużo wam nie będę opowiadał, bo to wszystko jest nadal WIP. I dużo może się zmienić, na pewno system zdobywania umiejętności będzie inny.



Jak widzicie, teraz można wybierać podstawowe perky (atak, obronę, moc i wiedzę) i drugorzędne umiejętności. Wprowadziłem ten system, z tego powodu, że będą takie epizody, gdzie będzie się bardziej liczyła np: Magia niż Siła, czasem na odwrót, a czasem pół na pół. Więc rozwijanie postaci będzie, musiano przemyśleć, bo będzie można spotkać stworzenia (bossy), które są np: 90% odporne na obrażenia fizyczne a będą mniej na magie.

Ukończyłem także zarys z jednego głównych antagonistów, będzie ich więcej, ale ta postać będzie głównym złem, w przygodach gunduli co nie raz ukarze wam swoje mroczne i pokrętne oblicze.

Władymir!



Mało wiadomo o Władimirze. Jedno jest o nim pewne, należy do starszyzny wampirów zamieszkujący świat Enroth, być może jest pierwszym "wampirem" zamieszkujący ten świat. Jakkolwiek by było, nie jest zbytnio akceptowany w tej społeczności z powodu tego, że jest tak naprawdę pół wampirem i pół liszem. Balansuje pomiędzy światem żywych a umarłych. Nie potrzebuje krwi, by żyć, choć z tego nie zrezygnował, musi wysysać ze swych ofiar "energię życiową" by żyć i jak każdy lisz, musi mieć swoje naczynie dusz. Także jego metody rządzenia swoimi ziemiami są przez inne nekromantów uważane za "dziwaczne".​

Z tego, że jest dość długo "żyjącym" bytem, nekromanci mu przepisują prymat w nekromancji, wielu też wierzy, że to on stworzył nekromancje i jest twórcą Ścieżki Wiekuistej Nocy.​

Choć uważany jest za indywidualistę, nekromanci zawdzięczają mu wiele. To on jako pierwszy stworzył kościane smoki, które z czasem ulepszył do Widmowych smoków i jeszcze dalej do Krwawych smoków i nadal ulepsza swoje dzieło, bo jak sam twierdzi "Noc nadal kryje wiele tajemnic, które trzeba wchłonąć, by zrozumieć" jego najnowsze dzieło to przerażające Drakolicze. Które są bardzo spragnionym wynalazkiem wśród gild nekromanckich, nie tylko Antygarichu, ale także Enroth, Jadame i Karigorze.


-----

Na razie to na tyle... Mapa nadal jest w 50% zrobiona tylko z tego powodu, że cały wysiłek idzie teraz na tworzenie u mnie defów. I przy pomocy Freda staram się stworzyć swój własny Def-pack.

Aha... prawie bym zapomniał, Przygody Gunduli będą "multi-platformowe" tzn. Lwia cześć map będzie oczywiście na ERA2 ale też pojawią się mapy na VCMI, HOTA czy Heroes 4.

avatar PW
19 lipca 2018, 06:30
Szaman, where are you?
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7
temat: Przygody Gunduli - Mini mod-map

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel