Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 131 - 132 - 133 ... 135 - 136 - 137 | |
avatar |
Też się nie da :( |
Matikun |
Za to możliwość rzucenia haste'a (może mass, z uwagi na poziom jednostki) kojarzy mi się z pośpiechem z części piątej i też jest fajną opcją :D. Podwójnych obrażeń w kontrze się nie da wprowadzić, a podwójną kontrę? cóż, przypuszczam, że też nie, ale warto zapytać. |
Warmonger |
Może lepiej byłoby przejrzeć listę wszystkich bonusów i modyfikatorów, a następnie zastanowić się, co można z nich ułożyć ciekawego? :P |
Kammer |
avatar wzywał, więc jestem. :P Wypowiem się co do tych, gdzie pojawiły się jakieś wątpliwości. Cytat: To jest zabawna kwestia. Wydaje mi się, że pomocą combo'a "range": X, "smart": true, "flags" : {"positive": true} i "targetType":"CREATURE" można zrobić takiego myka, że ona po ataku rzuca obszarowo zaklęcie na swoich sojuszników. Tu najwyżej szansą na rzucenie trzeba byłoby poeksperymentować.Błogosławieństwo na jednostkę Cytat: Tu oczywiste wydaje się być wzięcie aury jednorożca i przerobienie jej, ale... tego się nie da.Zwiększanie morale/szczęście (aura) Jeżeli myśleliście, że mój poprzedni trick jest skomplikowany, to teraz dopiero będzie ciekawie. :P Można popełnić quasiaurę i... to nawet na dwa sposoby teoretycznie: za pomocą ENCHANTED i ENCHANTER. W opisie tego pierwszego pojawia się wspomnienie, iż Enchantment is refreshed every turn., co interpretuję, że co turę to zaklęcie jest rzucane ponownie. W drugim po prostu wykorzystujemy efekt Czarodzieja. Wystarczy dodać zasięg jednej kratki i w ten sposób niby to zaklęcie będzie rzucane na jednostki otaczające tancerkę. W podobny sposób można też rozwiązać kwestię tancerki - rzucanie bez straty ruchu. Cytat: Też się nie da tego zrobić w 1:1. Jakby to było H5, to można byłoby ustawić inicjatywę na jedną turę na kosmiczną wartością i tura nastąpiłaby natychmiast, a tutaj to z szybkością nie przejdzie, bo jednostka ma jeden ruch an turę. :/Daje jednostkom dodatkowy ruch- Fire emblem Cytat: - Znów ENCHANTER. Ale... jest haczyk w tym, że kumulowanie nie działa. Nawet Disrupting Ray się nie sumuje. :PZwiększanie obrażeń/szybkości co turę Cytat: Zaklęcie z redukcją obrony o 75% z jakąś kosmiczną długością i brakiem czynników rozpraszających.20% na zmniejszenie obrony przeciwnika 75% do końca bitwy Cytat: Da się!ty: Lets them dodge the first attack used against them or if you don't act, your initiative (or in H3 speed) increases. Niech na początku walki rzucają na siebie zaklęcie, które daje im 100% odporności na obrażenia i... w duration tego bonusu trzeba podać UNTIL_BEING_ATTACKED stąd. Cytat: Chyba... się da. Podwojenie obrażeń z bonusu (bo to z nich jest liczony kontratak) i STACK_GETS_TURN w czasie trwania - jednostka będzie mieć o 100% większe obrażenia akurat wtedy, gdy nie będzie mieć tury. Haczyk w wymyśleniu ponownego rzucania tego.Double damage counter attack Cytat: Dałoby się (SPELL_AFTER_ATTACK), ale nie działa kumulowanie efektów. :/Gains attack while making concurrent attacks, but loses temporary boost if spent any turn not attacking. --- BTW, Neph, zatrudnij jakiegoś czarodzieja ERM-u i rób Oazę też na ERA II, tam wszystkie te cuda pewnie przejdą. :P |
ShEv441 |
Jak prace nad ekranem miasta? Zastanawiasz się może jeszcze nad wznowieniem współpracy z HotA? Widzę, że twoje umiejętności znacznie wzrosły na przestrzeni tych 2 ostatnich lat. Myślę, że niektóre z twoich jednostek, a być może i całe miasto?, miało by szanse przejść przez ich ogień krytyki i znaleźć się w przyszłych wersjach dodatku. HotA jest najpopularniejszym i najlepszym dodatkiem, w który gra najwięcej osób. Udział w ich pracy pozwoliłby dotrzeć twoim kreaturom do znacznie większego grona osób. Sam bardzo rzadko korzystam z VCMI, ponieważ jest zabugowane i ma bardzo kiepską SI. Co do jednostek, najbardziej podoba mi się "piaskowy" duch. Mag oraz skorpion również prezentują się bardzo dobrze. Nie jestem również przekonany co do kolejności line-up. Czarodziej bardziej pasuje mi na poziom 4/5 niż 6. |
Warmonger |
Cytat: Akurat trwają prace w tym kierunku :)
- Znów ENCHANTER. Ale... jest haczyk w tym, że kumulowanie nie działa. Nawet Disrupting Ray się nie sumuje. :P |
Felag |
@ShEv441 Współpraca z Hotą była przez Oazę w pewnym momencie prowadzona, ale Neph stwierdził, że woli sam być kowalem własnego losu i wydać miasto na VCMI (poczytaj sobie wcześniejsze strony tematu). |
Mistrz |
Mam pytanie, dlaczego w dziale poświęconym VCMI brak jakichkolwiek informacji o Oazie? Nawet na heroes3towns.ru jest artykuł ( http://heroes3towns.com/?town=oasis&page=buildings ) choć mało aktualny. To ambitny projekt i warto było by dać mu lepszą reklamę ;) |
Drwal |
Słabo szukałeś: http://www.vcmi.acidcave.net/artykuly_nadzieje.html Nie mówię, że jest to mocno aktualne, ale nie będę co miesiąc edytować artykułu. :) |
Mistrz |
Ok. dzięki za pomoc. |
Kuririn |
Na jakim silniku w Blenderze ostatecznie się zdecydowałeś zrobić ekran miasta? |
Kurek |
Jak tam prace? Jaki będzie w końcu ostateczny lineup? Jakie jednostki poszły do rezygnacji? Jakie nazwy po polsku lub angielsku? |
Nephretes |
Powoli dłubię. Jak dociśniemy alternatywy to dopiero będzie o czym rozmawiać. |
Kurek |
Alternatywy robicie? To świetnie! Jak ustalicie oba lineupy (14 jednostek?), podeślijcie, bo spisuję pewne rzeczy do excela i Oazę uwzględniam w tym. <33333333333333333 |
Nephretes |
Huh? Miałem na myśli kolektywny projekt MDT dla podstawowych miast. 14 jednostek dla jednego miasta? Lol, U mad? Autorskie miasta, w tym Oasis pewnie też będą miały jednostkę alternatywną, ale najwyżej jedną, być może w odległej przyszłości dwie. Więcej nie da rady zbalansować. |
Fandor |
Neph, mam nadzieję, że po dokończeniu alternatyw Oasis będzie priorytetem, ewentualnie Courtyard i Oasis, i MDT jakoś was wspomoże w wykończeniu miast. |
Nephretes |
Z tego co wiem Trith nie będzie wydawał miasta pod MDT, acz nie powiem byśmy nie współpracowali chociaż pod względem konsultacji, czy upewniając się, że nasze pomysły i plany nie kolidują z kolektywnym wysiłkiem jakim są alternatywy. Oasis to w sumie też projekt osobnej grupy, ale niektórzy z zacnego grona MDT również w nim partycypują. O Oasis nie zapominam, ale prace toczą się wolniej. Wy mnie tu pytacie o ekran miasta, a ja dalej wszystko szlifuję :p Macie na dokładkę ewolucję defa dervish_female joł To tak by was dalej poirytować, że nie wydaję alfy a dalej dłubię ლ(ಠ益ಠლ) |
Kammer |
Ale w tej Oazie muszą mieć solidną fasolkę, skoro jej tak poły płaszcza podwiewa. ;p |
Warmonger |
Już wcześniej było dobrze. Teraz bohaterka jest oczywiście bardziej wyraźna, ale straciła coś ze swego wyjątkowego uroku. |
Kuririn |
Wywal wagę z lejców - bo widzę są przypisane do nóg czegokolwiek jak to w automatach bywa... Tego nie ma w oryginale... Osobiście traktuje to jako błąd! |
strona: 1 - 2 - 3 ... 131 - 132 - 133 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel