Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 131 - 132 - 133 ... 135 - 136 - 137

avatar PW
31 maja 2017, 20:56
Też się nie da :(

Matikun PW
31 maja 2017, 21:58
Za to możliwość rzucenia haste'a (może mass, z uwagi na poziom jednostki) kojarzy mi się z pośpiechem z części piątej i też jest fajną opcją :D.

Podwójnych obrażeń w kontrze się nie da wprowadzić, a podwójną kontrę? cóż, przypuszczam, że też nie, ale warto zapytać.

Warmonger PW
31 maja 2017, 22:08
Może lepiej byłoby przejrzeć listę wszystkich bonusów i modyfikatorów, a następnie zastanowić się, co można z nich ułożyć ciekawego? :P

Kammer PW
4 czerwca 2017, 21:04
avatar wzywał, więc jestem. :P
Wypowiem się co do tych, gdzie pojawiły się jakieś wątpliwości.

Cytat:
Błogosławieństwo na jednostkę
To jest zabawna kwestia. Wydaje mi się, że pomocą combo'a "range": X, "smart": true, "flags" : {"positive": true} i "targetType":"CREATURE" można zrobić takiego myka, że ona po ataku rzuca obszarowo zaklęcie na swoich sojuszników. Tu najwyżej szansą na rzucenie trzeba byłoby poeksperymentować.

Cytat:
Zwiększanie morale/szczęście (aura)
Tu oczywiste wydaje się być wzięcie aury jednorożca i przerobienie jej, ale... tego się nie da.
Jeżeli myśleliście, że mój poprzedni trick jest skomplikowany, to teraz dopiero będzie ciekawie. :P
Można popełnić quasiaurę i... to nawet na dwa sposoby teoretycznie: za pomocą ENCHANTED i ENCHANTER. W opisie tego pierwszego pojawia się wspomnienie, iż Enchantment is refreshed every turn., co interpretuję, że co turę to zaklęcie jest rzucane ponownie. W drugim po prostu wykorzystujemy efekt Czarodzieja. Wystarczy dodać zasięg jednej kratki i w ten sposób niby to zaklęcie będzie rzucane na jednostki otaczające tancerkę. W podobny sposób można też rozwiązać kwestię tancerki - rzucanie bez straty ruchu.

Cytat:
Daje jednostkom dodatkowy ruch- Fire emblem
Też się nie da tego zrobić w 1:1. Jakby to było H5, to można byłoby ustawić inicjatywę na jedną turę na kosmiczną wartością i tura nastąpiłaby natychmiast, a tutaj to z szybkością nie przejdzie, bo jednostka ma jeden ruch an turę. :/

Cytat:
Zwiększanie obrażeń/szybkości co turę
- Znów ENCHANTER. Ale... jest haczyk w tym, że kumulowanie nie działa. Nawet Disrupting Ray się nie sumuje. :P

Cytat:
20% na zmniejszenie obrony przeciwnika 75% do końca bitwy
Zaklęcie z redukcją obrony o 75% z jakąś kosmiczną długością i brakiem czynników rozpraszających.

Cytat:
ty: Lets them dodge the first attack used against them or if you don't act, your initiative (or in H3 speed) increases.
Da się!
Niech na początku walki rzucają na siebie zaklęcie, które daje im 100% odporności na obrażenia i... w duration tego bonusu trzeba podać UNTIL_BEING_ATTACKED stąd.

Cytat:
Double damage counter attack
Chyba... się da. Podwojenie obrażeń z bonusu (bo to z nich jest liczony kontratak) i STACK_GETS_TURN w czasie trwania - jednostka będzie mieć o 100% większe obrażenia akurat wtedy, gdy nie będzie mieć tury. Haczyk w wymyśleniu ponownego rzucania tego.

Cytat:
Gains attack while making concurrent attacks, but loses temporary boost if spent any turn not attacking.
Dałoby się (SPELL_AFTER_ATTACK), ale nie działa kumulowanie efektów. :/

---

BTW, Neph, zatrudnij jakiegoś czarodzieja ERM-u i rób Oazę też na ERA II, tam wszystkie te cuda pewnie przejdą. :P

ShEv441 PW
8 czerwca 2017, 14:50
Jak prace nad ekranem miasta?

Zastanawiasz się może jeszcze nad wznowieniem współpracy z HotA? Widzę, że twoje umiejętności znacznie wzrosły na przestrzeni tych 2 ostatnich lat. Myślę, że niektóre z twoich jednostek, a być może i całe miasto?, miało by szanse przejść przez ich ogień krytyki i znaleźć się w przyszłych wersjach dodatku. HotA jest najpopularniejszym i najlepszym dodatkiem, w który gra najwięcej osób. Udział w ich pracy pozwoliłby dotrzeć twoim kreaturom do znacznie większego grona osób. Sam bardzo rzadko korzystam z VCMI, ponieważ jest zabugowane i ma bardzo kiepską SI.

Co do jednostek, najbardziej podoba mi się "piaskowy" duch. Mag oraz skorpion również prezentują się bardzo dobrze. Nie jestem również przekonany co do kolejności line-up. Czarodziej bardziej pasuje mi na poziom 4/5 niż 6.

Warmonger PW
8 czerwca 2017, 16:49
Cytat:
- Znów ENCHANTER. Ale... jest haczyk w tym, że kumulowanie nie działa. Nawet Disrupting Ray się nie sumuje. :P
Akurat trwają prace w tym kierunku :)

Felag PW
8 czerwca 2017, 16:52
@ShEv441
Współpraca z Hotą była przez Oazę w pewnym momencie prowadzona, ale Neph stwierdził, że woli sam być kowalem własnego losu i wydać miasto na VCMI (poczytaj sobie wcześniejsze strony tematu).

Mistrz PW
21 czerwca 2017, 14:16
Mam pytanie, dlaczego w dziale poświęconym VCMI brak jakichkolwiek informacji o Oazie? Nawet na heroes3towns.ru jest artykuł (
http://heroes3towns.com/?town=oasis&page=buildings ) choć mało aktualny. To ambitny projekt i warto było by dać mu lepszą reklamę ;)

Drwal PW
21 czerwca 2017, 14:24
Słabo szukałeś: http://www.vcmi.acidcave.net/artykuly_nadzieje.html

Nie mówię, że jest to mocno aktualne, ale nie będę co miesiąc edytować artykułu. :)

Mistrz PW
21 czerwca 2017, 15:05
Ok. dzięki za pomoc.

Kuririn PW
9 sierpnia 2017, 20:25
Na jakim silniku w Blenderze ostatecznie się zdecydowałeś zrobić ekran miasta?

Kurek PW
5 września 2017, 16:06
Jak tam prace? Jaki będzie w końcu ostateczny lineup? Jakie jednostki poszły do rezygnacji? Jakie nazwy po polsku lub angielsku?

Nephretes PW
6 września 2017, 00:45
Powoli dłubię. Jak dociśniemy alternatywy to dopiero będzie o czym rozmawiać.

Kurek PW
6 września 2017, 11:19
Alternatywy robicie? To świetnie! Jak ustalicie oba lineupy (14 jednostek?), podeślijcie, bo spisuję pewne rzeczy do excela i Oazę uwzględniam w tym.

<33333333333333333

Nephretes PW
6 września 2017, 11:28
Huh? Miałem na myśli kolektywny projekt MDT dla podstawowych miast. 14 jednostek dla jednego miasta? Lol, U mad?

Autorskie miasta, w tym Oasis pewnie też będą miały jednostkę alternatywną, ale najwyżej jedną, być może w odległej przyszłości dwie. Więcej nie da rady zbalansować.

Fandor PW
7 września 2017, 21:02
Neph, mam nadzieję, że po dokończeniu alternatyw Oasis będzie priorytetem, ewentualnie Courtyard i Oasis, i MDT jakoś was wspomoże w wykończeniu miast.

Nephretes PW
13 września 2017, 20:01
Z tego co wiem Trith nie będzie wydawał miasta pod MDT, acz nie powiem byśmy nie współpracowali chociaż pod względem konsultacji, czy upewniając się, że nasze pomysły i plany nie kolidują z kolektywnym wysiłkiem jakim są alternatywy.

Oasis to w sumie też projekt osobnej grupy, ale niektórzy z zacnego grona MDT również w nim partycypują.

O Oasis nie zapominam, ale prace toczą się wolniej. Wy mnie tu pytacie o ekran miasta, a ja dalej wszystko szlifuję :p Macie na dokładkę ewolucję defa dervish_female joł



To tak by was dalej poirytować, że nie wydaję alfy a dalej dłubię ლ(ಠ益ಠლ)

Kammer PW
13 września 2017, 20:07
Ale w tej Oazie muszą mieć solidną fasolkę, skoro jej tak poły płaszcza podwiewa. ;p

Warmonger PW
13 września 2017, 20:40
Już wcześniej było dobrze. Teraz bohaterka jest oczywiście bardziej wyraźna, ale straciła coś ze swego wyjątkowego uroku.

Kuririn PW
13 września 2017, 20:43
Wywal wagę z lejców - bo widzę są przypisane do nóg czegokolwiek jak to w automatach bywa... Tego nie ma w oryginale... Osobiście traktuje to jako błąd!
strona: 1 - 2 - 3 ... 131 - 132 - 133 ... 135 - 136 - 137
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel