Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 103 - 104 - 105 ... 128 - 129 - 130

Kuririn PW
21 maja 2017, 10:33
avatarku, pisz listę :P

avatar PW
21 maja 2017, 10:43
Już piszę ;]
Przede wszystkim z modu WoGa koniecznie należy usunąć folder z rosyjskim tłumaczeniem, bo to wprawia początkujących graczy w konsternację.
Tu poprawione mody:
Mountain Dwarf, Man at Arms, Dark Elemental.
New Old Spells z dodanym zaklęciem Fear (droższym niż w pierwszej wersji co Ci pokazywałem)
Mody z artefaktami też chyba miały jakieś drobnostki poprawione.
A Axolotl Creature Pack doczekał się wersji 0.995 (0.996 pooowoli się robi) - link na wiki jakby co.



Kuririn PW
21 maja 2017, 10:46
Oczywiście twojego autorstwa avatarze H3 Themes 1.0

Shael PW
22 maja 2017, 18:28
Siemanko. Chciałem spróbować pograć w VCMI z WoGiem, lecz niestety nie wiem jak go spolszczyć, czy w ogóle da się?

Kammer PW
22 maja 2017, 18:38
Launcher -> lista modów -> rozwiń WoG-a -> wyłącz submoda WoG russian translation.

To, że ten mod jest defaultowo enabled, strasznie miesza. :/

Shael PW
22 maja 2017, 18:46
Oh, dzięki! :) Hmmm, dwa pytania, polskie czcionki-da się? A drugie, nie mogę włączyć opcji WoGa podczas wybierania scenariusza, to normalne?

Kuririn PW
22 maja 2017, 19:12
VCMI to nowy silnik HmmIII, WoG to mod - a mody raczej rozwijane nie będą...(obym się mylił)<kropka>

Dydzio PW
22 maja 2017, 20:44
Czy rozwijane nie będą... no nie wiem... ja jestem za opcjami wogifikacji. Na obecną chwilę rozumiem to tak, że system skryptów VCMI umożliwiłby w końcu przepisanie skryptów wogifikacji na format skryptów vcmi, jakkolwiek będą one wyglądać i ktokolwiek by sie za to zabrał.

Dydzio PW
27 maja 2017, 07:39
Witam,
Nowe wieści z linii frontu:

Wyszła kolejna wersja testowa edytora map - dalej nie ma żadnej gwarancji, że mapy nim stworzone będą kompatybilne z przyszłymi wersjami VCMI.
By odpalić mapy stworzone tym edytorem potrzeba najnowszego builda VCMI: download.vcmi.eu/vcmi-build-62b8991b6ab1fffba768b50c819c03ca296a41c3.7z
Link do edytora: https://github.com/vcmi/vcmi_editor/releases/tag/v0.1.9-alpha (ostatnie dwa buildy edytora stamtąd są zapasowe gdyby pierwsze dwa nie chciały działać)

Ważna rzecz - kod VCMI obsługujący mapy z nowego edytora został wdrożony mimo, że nie został dobrze przetestowany - jest ogromny i trzeba pomocy społeczności. Przy graniu w mapy stworzone nowym edytorem zbugowane może być dosłownie wszystko.

Kto umie to może też odpalić edytor z parametrem, by przekonwertować wszystkie mapy z folderu na nowy format i zapisać je w innym folderze - przykładowa składnia polecenia:
vcmieditor.exe --convert C:\vcmi\Maps C:\vcmi\MapsPrzekonwertowane

Sugestie ulepszeń edytora można podsyłać na bug tracker.

Erui PW
29 maja 2017, 11:16
Ta wersja edytora zadziała z windows 8.1 64 czy nie? Poprzednie wersje nie chciały się uruchamiać na moim kompie. Nawet na czystym VCMI.

Dydzio PW
29 maja 2017, 16:23
No chyba zadziała, masz tam zapasowy trzeci i czwarty link z alternatywną wersją edytora - tak czy siak po co pytasz skoro możesz sprawdzić :P

Warmonger PW
9 czerwca 2017, 15:49
A tymczasem...


MinosKing PW
9 czerwca 2017, 17:52
Nie chcę nic mówić ale chyba Zeryssowi udało się dodać armatę do gry. Więcej informacji tutaj:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=30659&pagenumber=89 a tutaj screen:

Warmonger PW
9 czerwca 2017, 18:42
Tak, ostatnie aktualizacje silnika na to pozwalają. Nie sprawdzałem jeszcze, ale najwyraźniej działa ;)

MinosKing PW
9 czerwca 2017, 18:46
Warmonger a jest jakiś link do tej wersji vcmi w pliku zip czy rar? Bo komputer nie czyta mi obecnego archiwum w którym są spakowane te nowsze aktualizacje vcmi. ;[

Edit: Już nie ważne ktoś mi już z tym pomógł. :)

zeryss PW
9 czerwca 2017, 18:56
factory.
WARNING: mod works only in vcmi last builds
batle

Dydzio PW
9 czerwca 2017, 20:07
Sciagnij 7zip to ci przeczyta "nowy format" paczek vcmi :P. Moge przepakować na rar, ale po co jak nowa paczka jak wyjdzie to znowu może być w nowym formacie itd.

7-zip kompresuje lepiej niż winrar i jest w pełni darmowy "na legalu" w przeciwieństwie do winrara (którego może w 100% zastąpić).

MinosKing PW
9 czerwca 2017, 20:13
Dydzio nie trzeba już. A poza tym konsola vcmi średnio u mnie chodzi. :P

A napisałem do Warmongera ten post bo chciałem tylko sprawdzić czy faktycznie ona działa, no i okazuje się że nie. :x

Chyba że ta z linku podanego przez Zeryssa ale z Factory, gdzie trzeba e-maila podać i hasło...

Warmonger PW
10 czerwca 2017, 07:50
Zeryss w ogóle jest mało wiarygodny. Ostatnio założył "oficjalny" kanał Youtube dla VCMI :v

Prawda jest taka, że najnowsze buildy VCMI nie są nigdzie dostępne.

avatar PW
10 czerwca 2017, 08:08
Kanał to sxx założył, nie wchodzisz na slacka :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 103 - 104 - 105 ... 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel