Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 24 - 25 - 26

avatar PW
9 maja 2017, 10:20
Cytat:
W WoG istnieje limit jednostek dostępnych w całej grze, a dowódcy atakujący i broniący okazują się dwoma osobnymi jednostkami ;) Takie dziwy.

Z tego co pamiętam to musiano tak zrobić, gdyż w przypadku bitwy np. Zamek-Zamek każdy z Dowódców ma inne statystyki związane z rozwojem, więc technicznie rzecz ujmując były do dwie różne jednostki o tej samej nazwie - Paladyn.

avatar PW
19 maja 2017, 20:01
Tym razem nie mod, ale sugestia moda. Pytanie do grotowych grafików - czy jest sens próbować robić pewne elementy interfejsu z przezroczystymi elementami czy jednak końcowy efekt będzie zdecydowanie mało fajny?

Chodzi mi o coś takiego...


Andruids PW
19 maja 2017, 20:27
Ekran po prawej jeszcze nawet fajnie się prezentuje, ale smok jako tło listy zdecydowanie odpada.

avatar PW
19 maja 2017, 22:12
Ekran zawsze można zmienić :) Bardziej sugerowałbym się tym, co zrobiono w MoP, gdzie użyto po prostu grubszą czcionkę.

avatar PW
21 czerwca 2017, 22:45
Kolejny drobny, graficzny mod Arrow Tower Icons.
Obecnie na pasku inicjatywy wieżyczki miejskie mają taką paskudną ikonkę je reprezentującą.

Natomiast dzięki uprzejmości Witchkinga, z tym modem wygląda to tak:

Drwal PW
21 czerwca 2017, 23:01
Faktycznie tragedia. W VCMI nie da się ustawić avatarów wieżyczek różnych dla każdego zamku? Jeśli tak, to chyba nie ma problemu by powycinać parę grafik.

avatar PW
22 czerwca 2017, 08:37
(Chyba) nie da się. Wieżyczki we wszystkich miastach zadają te same obrażenia i mają taką samą mechanikę, więc są traktowane jako jedno 'stworzenie'.
Przy okazji, w VCMI wieżyczki przy strzale i obracaniu się w gruz nie wydają żadnego dźwięku. Próbowałem dopisać jakieś wspólne, ale to akurat nie działa :(

Warmonger PW
22 czerwca 2017, 11:58
Nareszcie ktoś się tym zajął ;)

Choć grafikę można było dobrać trochę lepszą.

witchking PW
22 czerwca 2017, 12:28
Jeśli macie konkretne sugestie do grafiki to mogę ją poprawić

Warmonger PW
22 czerwca 2017, 12:34
Coś w tym guście:




MinosKing PW
23 lipca 2017, 12:33
Przyszła pora na małą aktualizację mojego skromnego moda New Old Commanders, mod został zaktualizowany do wersji 1.1. I jak zwykle od wersji testowej jak i 1.0 zaszły drobne zmiany.

Opis nowych zmian: Statystyki Dowódców zostały w niewielkim stopniu zmienione, poprawiłem również trochę balans przy awansie. Zmiany są widoczne gołym okiem, w porównaniu do poprzednich wersji, tym razem awans przebiega zgodnie z tym co wprowadziłem.

Screen z wprowadzonymi zmianami:

Jak widać na screenie głównie zmieniły się Atak, Obrona oraz Siła Obrażeń, w porównaniu do wersji testowej. Zmiany mają na celu poprawienie przydatności Dowódcy w trakcie bitew oraz natarć na miasta wrogów jak i obronie naszych! Zmiany te mają też na celu poprawienie sytuacji w niektórych miastach, gdzie mamy późniejsze jednostki atakujące z dystansu jak np. w Nekropoli, Fortecy czy Wrotach Żywiołów.

Link do wersji PL: https://www.easypaste.org/file/eR0KOarw/New.Old.Commanders.v1.1.rar?lang=pl

Link do wersji EN: https://www.easypaste.org/file/vfziXc2p/New.Old.Commanders.v1.1.rar?lang=en

Drwal PW
23 lipca 2017, 13:09
Przetestuje jak będę coś robić z komnatą VCMI, zwłaszcza, że nie jestem fanem dowódców. Niemniej gratuluje ukończenia kolejnej wersji. Urzekły mnie za to te ikonki. Twoje dzieło? Jak nie, to skąd pochodzą?

MinosKing PW
23 lipca 2017, 13:12
Drwalu w poście z 7 Maja gdzie wydałem wersję 1.0 tego moda, wyjaśniłem skąd pochodzą owe ikonki. Tylko najwidoczniej pewien ktoś? To przeoczył. :P

Cytat:
Urzekły mnie za to nie ikonki.

Edit: Urzekły ciebie "nie ikonki"? Chyba miałeś na myśli "te ikonki"? Drwalu. ;]

avatar PW
6 września 2017, 23:38
Od kilku dni w vcmi można edytować zdolności bohaterów (secondary skills). Nie można co prawda dodawać jeszcze nowych, ale już pojawił się mod autorstwa Macron1, który pokazuje możliwości edycyjne. Ten mod jest dla celów testowych, by zbadać możliwości modowania i mimo nazwy - nie ma na celu zbalansować istniejące umiejętności.
Oto lista zmian:

Arcane (zastępuje Magię Powietrza): wydłuża czas zaklęć.
Poziom Podstawowy: +2 tury
Poziom Zaawansowany: +4 tury
Poziom Mistrzowski: +8 tur

Athletics (zastępuje Pierwszą Pomoc): jednostki otrzymują premię do życia.
Poziom Podstawowy: +5%
Poziom Zaawansowany: +15%
Poziom Mistrzowski: +25%

Convoy (zastępuje Łucznictwo): jednostki strzelające otrzymują więcej strzał.
Poziom Podstawowy: +4 strzały
Poziom Zaawansowany: +8 strzał
Poziom Mistrzowski: +16 strzał

Darkness (zastępuje Mistycyzm): roztacza wokół siebie Całun Ciemności o promieniu:
Poziom Podstawowy: 2 hexy
Poziom Zaawansowany: 3 hexy
Poziom Mistrzowski: 4 hexy

Elementalist (zastępuje Magię Ognia): zwiększa liczbę przywoływanych Żywiołaków:
Poziom Podstawowy: o 35%
Poziom Zaawansowany: o 70%
Poziom Mistrzowski: o 100%

Espionage (zastępuje Odkrywanie): Pozwala na szpiegowanie wrogich miast, armii i bohaterów.
Poziom Podstawowy: szpiegowanie podstawowych informacji
Poziom Zaawansowany: szpiegowanie zaawansowanych informacji
Poziom Mistrzowski: szpiegowanie mistrzowskich informacji

Fencing (zastępuje Taktykę): stworzenia dostają dodatkowy kontratak
Poziom Podstawowy: +1
Poziom Zaawansowany: +2
Poziom Mistrzowski: +3

Fortification (zastępuje Płatnerz): stworzenia w armii zyskuję premię do obrony, jeśli bronią się w swojej turze.
Poziom Podstawowy: +5
Poziom Zaawansowany: +10
Poziom Mistrzowski: +15

Governorship (zastępuje Finanse): zwiększa przyrost stworzeń w mieście (na zasadzie artefaktów Legionisty)
Poziom Podstawowy: poziomu 1-5
Poziom Zaawansowany: poziomu 1-6
Poziom Mistrzowski: poziomu 1-7

Malison (zastępuje Magię Wody): zmniejsza szczęście o:
Poziom Podstawowy: 1
Poziom Zaawansowany: 2
Poziom Mistrzowski: 3

Marching (zastępuje Logistykę): zwiększa szybkość jednostek podczas bitwy
Poziom Podstawowy: +1
Poziom Zaawansowany: +2
Poziom Mistrzowski: +3

Slayer (zastępuje Atak): Jednostki w armii bohatera są pod wpływem zaklęcia Slayer na poziomie:
Poziom Podstawowy: 1
Poziom Zaawansowany: 2
Poziom Mistrzowski: 3

Strategists (zastępuję Magię Ziemi): Jednostki zyskują dodatkowy atak
Poziom Podstawowy: +1
Poziom Zaawansowany: +2
Poziom Mistrzowski: +3

Villainy (zastępuje Naukę): zmniejsza morale wroga o:
Poziom Podstawowy: 1
Poziom Zaawansowany: 2
Poziom Mistrzowski: 3

Witch Hunt (zastępuje Sokoli Wzrok): Jednostki zyskują niewrażliwość na zaklęcia:
Poziom Podstawowy: 1 poziomu
Poziom Zaawansowany: 2 poziomu
Poziom Mistrzowski: 3 poziomu

zmudziak22 PW
7 września 2017, 13:16
A teraz da się zrobić Namiot medyka, aby rzucał masowe Uleczenie oraz wskrzesza jednostki?

avatar PW
7 września 2017, 13:32
Leczyc - tak, wskrzeszać - nie.

Kurek PW
7 września 2017, 20:37
Mod z neutralnymi bohaterami nie działa i Efreet Monarch też.
Świeżo zainstalowałem na laptopie H3, VCMI i mody do VCMI. Dwa ze ściągniętych przeze mnie modów rozwalają grę.


avatar PW
7 września 2017, 20:47
Satyr jest stworzeniem w Hocie, więc musisz mieć mod HotY włączony, albo w modzie Neutral Heroes wyłączony submod HotA heroes (tak samo ma się z WoG heroes). Co do Efreet Monarch to nie wiem z jakiego to moda jest.

Kurek PW
7 września 2017, 21:50
OK, błąd polegał na nieuaktualnieniu modu z HOTĄ. FIX'D! Mod efreet monarch znalazłem na forum VCMI, dodawać ma nowego ifryta, def wzięty ze starych wogowych acidowych new upgades, czyli z M&MVII albo VIII.

avatar PW
7 września 2017, 22:13
Tak w ogóle to najnowszy port HotA ma numer 1.3.21 i nie ma go na liście wiki z modami, jest po grupach facebookowych. Na forum vcmi mogą być stare mody robione pod mocno stare wersje vcmi, więc niekompatybilne z nowymi buildami. Póki co najaktualniejsza lista modów jest tu.
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 24 - 25 - 26
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel