Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3] Brak logiki sztucznej intelignecji
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

Galius887 PW
11 maja 2017, 19:09
Trafiłem na trik ze ścianą ognia i mam pytania.
1. Dlaczego AI nie atakuje jednostki która jest najbliżej?
2. Czy w hocie lub vcmi bitwa wyglądałaby tak samo?

cyklop321 PW
11 maja 2017, 21:03
Galilius powiem to na chłopski rozum sztuczna inteligencja nie jest najlepszej jakości czego możesz się dowiedzieć z tego artykułu http://grajcownik.pl/gry-strategiczne/heroes-3/idiotyzmy

Zapoznaj się z tą dobrą lekturą. Może nie odpowie ci na twoje pytania ale o sztucznej inteligencji w tej grze dowiesz się więcej.Polecam

Galius887 PW
15 maja 2017, 00:02
dzięki cyklop za link, był bardzo przydatny

Warmonger PW
15 maja 2017, 09:08
Cytat:
2. Czy w hocie lub vcmi bitwa wyglądałaby tak samo?
W hocie prawdopodobnie tak, bo AI się nie zmieniło - może poza kilkoma parametrami.

W VCMI będzie zupełnie inaczej. AI w bitwie jest niedopracowane. natomiast AI na mapie przygody nie ma żadnego z problemów z wyszukiwaniem ścieżek wymienionego w artykule. Ma za to inny nowy, ale rzadko spotykany.

cyklop321 PW
15 maja 2017, 19:03
Warmonger tobie dziękuje, za update artykułu.
temat: [H3] Brak logiki sztucznej intelignecji

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel