Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 102 - 103 - 104 ... 128 - 129 - 130

Klaudek014 PW
2 kwietnia 2017, 19:52
Ok spróbuje. Dam znać jak poszło.

Dydzio PW
2 kwietnia 2017, 20:00
Informacja dla wszystkich: stworzyłem serwer discord dla VCMI, link: https://discord.gg/chBT42V

Plan jest taki: będę tam wchodził w miarę regularnie i go ogarniał, może uda się nawet ogarnąć małą społeczność VCMI - szczególnie, że discord nie wymaga nawet rejestracji by się tam udzielać.

Klaudek014 PW
2 kwietnia 2017, 22:03
@dydzio:
Za ten pierwszy build jestem ci winien coś mocniejszego. Chwała tobie i potomstwu twojemu aż do siódmego pokolenia bo wszystko śmiga. W końcu launcher działa. Mam jeszcze jedno pytanko czy da się grać tak jakby w WoG i Hota równocześnie? Że oba włączone.

MinosKing PW
2 kwietnia 2017, 22:09
dydzio:
Skoro kolega wyżej twierdzi, że na 32 bit mu działa obecna wersja to pewnie ma wspomniane wsparcie i tobie powinna działać też.

Ja nie twierdzę, ja zapewniam że mi vcmi 0.99 działa dobrze. Jedyny problem u mnie to że czasami mi się lekko przycina, no ale to już wina mojego procesora jak już wcześniej wspomniałem. :]

avatar PW
2 kwietnia 2017, 22:27
Można równocześnie włączyć WoGa i Hote.

Kammer PW
2 kwietnia 2017, 22:32
Przy czym warte odnotowania jest to, że HotA i WoG nie są przeniesione toczka w toczkę ze swoich źródeł bazowych - w HotA brakuje na przykład armaty, bardziej zaawansowanych umiejętności stworzeń, zaś w WoG-u - skryptów ERM.

Klaudek014 PW
2 kwietnia 2017, 22:33
Mam problem z ikonami bohaterów, otóż nie mam ich. Czy to błąd/działanie jakiegoś moda?

avatar PW
2 kwietnia 2017, 22:37
Zgaduję w ciemno, że w launcherze kliknąłeś żeby update'ować VCMI essential files (każdy na to się łapie). Jeśli to zrobiłeś to błąd, rozpakuj z Dydziowego linku pliki jeszcze raz.

Klaudek014 PW
2 kwietnia 2017, 22:41
Dałem się nabrać dzięki. A włączać to w ogóle?

avatar PW
2 kwietnia 2017, 22:45
Nie, nigdy nie update'uj tylko VCMI essential files. Wszystko inne możesz update'ować w ten sposób (choć na obecną chwilę nie ma co :)

VCMI essential files MUSI być włączone, lecz nie aktualizowane.

Klaudek014 PW
2 kwietnia 2017, 22:46
Jeszcze raz wypakowane i nie włączone tym razem ale problem nie zniknął. Jakieś inne pomysły?

Problem już rozwiązany. Dzięki Avatar.

Warmonger PW
13 maja 2017, 07:51
Nasze forum z przyległościami mają teraz nowy hosting. Teraz będziemy mogli uporządkować różne sprawy związane z launcherem, dostęp do plików i dodatkowe funkcje.

Andriej PW
13 maja 2017, 14:30
Skoro jest możliwe odpalenie H3 z VCMI na Androidzie, to czy jest też taka możliwość na iOS?

avatar PW
13 maja 2017, 14:59
Jest taka mozliwosć.

Andriej PW
13 maja 2017, 15:17
Chodzi mi o uruchomienie gry na iPhone lub iPad, a nie komputerze z OS X.

avatar PW
13 maja 2017, 15:25
A to nie wiem, nie pomogę :/

avatar PW
19 maja 2017, 23:32
Czy to, że duże mapy losowe dość często generują mnóstwo bezużytecznego terenu to efekt działania bardziej generatora czy template'ów?

Warmonger PW
20 maja 2017, 07:47
To na pewno template. Dwarven Tunnels, czyżby? ;)

avatar PW
20 maja 2017, 11:54
Nie, jakiś inny. Tak się zastanawiam, gdyż nie zauważyłem podobnych kreacji generując mapy w Hocie opartych na tym samym template'ach. Czyżby więc to był problem w konwersji rmg na jsony skryptem Kantora? Muszę potestować bardziej więc...
[edit]
Sprawdziłem, w Hocie template Dwarf Tunnels również daje takie nieprzekraczalne połacie tereny. Uff, wbrew pozorom to dobra wiadomość, bo wszystko działa dobrze :)

Warmonger PW
21 maja 2017, 10:00
Mam już dostęp do repozytorium Launchera, więc gdyby ktoś chciał jakieś mody poprawić / dodać - dajcie znać.
strona: 1 - 2 - 3 ... 102 - 103 - 104 ... 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel