Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 | |
Kastore |
Czy cokolwiek jeszcze się dzieje z tym modem? |
avatar |
Nic się nie dzieje, gdyż mod jest praktycznie kompletny. A nikt nie potrafi (bądź nie chce) przetransformować go np. pod ERĘ, co mnie smuci. |
Kastore |
Według mnie nie jest kompletny, patrząc choćby na portrety bohaterów. |
Dren |
Może zabrzmię trochę grubiańsko, ale czy nie miała się jeszcze pojawić kampania? Znaczy się nie wiem czy VCMI pozwala dodać kampanię do gry (w sensie takiej jak np. SoD) a nie tych do załadowania |
Nephretes |
VCMI nie pozwala na dodanie własnej kampanii, a ponadto nikt się nie zajmuje Forge od dłuższego czasu. |
Kammer |
A co finalnie z tamtymi artefaktami od Hobbita? |
zeryss |
What is it? http://www.vcmi.acidcave.net/sphinx/mini/overlords_weapons_by_perzo.png |
Daractive |
It's the old version of the 7th level unit for Forge, that has been changed in the proces. It can be found in the Creature Bank. Edit: This seems to be even older version of the creature I'm thinking about. I don't think that this version was ever completed. |
zeryss |
There is no version in the bank http://www.vcmi.acidcave.net/sphinx/mini/overlords_weapons_by_perzo.png |
Daractive |
I don't think this version got ever relased (I saw jokes about it looking like UFO). The only one I saw downloadable is here: http://www.wog.acidcave.net/bank_stworow_13._inne_ii%2C_neutralne_i.html . |
zeryss |
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100716093144/mightandmagic/pl/images/b/b3/Forge_hero1_bigjocker.gif http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100716093217/mightandmagic/pl/images/3/3d/Forge_hero2_bigjocker.gif Someone has this def link? |
Ursus |
Wczoraj pierwszy raz zobaczyłem galerię w sekcji MTD w VCMI i zobaczyłem concept arty różnych jednostek dla Kuźni i chciałbym się spytać, czy pojawią się one w późniejszych wersjach miasta lub alternatywach (chodzi mi o np. mecha-wiwernę i mecha-ważkę)? |
J. M. Sower |
@Ursus, raczej traktowałbym to jedynie jako ciekawostkę. ;) |
Lord Hawk |
Mam propozycje na nowy lub zmienioną funkcje jednego z obecnych budynków specjalnych dla miasta [jak już będą mogły działać], coś w stylu "modernizator" czyli takie połączenie forta na wzgórzu z szkieletornią, a dokładnie budynek który przerabia/ulepsza jednostki z innych zamków na te z Forge [oczywiście za kasę], Awanturnik, Podpalacz, Kanonier i Podniebny Mocarz, ale także lvl 1 i 4, czyli budynek ulepszałby jednostki z poza Forge na te z Forge od 1-6 o 1 lvl, ale tylko kilka konkretnych, dla pozostałych byłby nie użyteczny i wyglądało by to tak: 1 Chłop -> Tarczownik [poza nekro Chłopi tu też by byli przydatni] 2 Goblin -> Awanturnik 3 Gog -> Podpalacz 4 Gryf -> zmechanizowany Gryf [ten z poprzednich wersji i planowany na alternatywy] oraz może Złe Oko -> wersja w mechu [też z poprzednich wersji], ale Gryf raczej wystarczy 5 Ogr -> Kanonier 6 Minotaur -> Podniebny Mocarz Oczywiście tak samo wersje ulepszone [poza Chłopem], było by to ciekawe zarówno strategicznie jak i fabularnie, bo skoro miasto jest głównie stworzone z renegatów z innych miast, to dlaczego nie miało by to też tak działać że np. Minotaur z lochu walczący po naszej stronie, nie mógłby zostać wyszkolony by latać jetpackiem. Co do balansu nie było by to przesadzone, gdyż wątpliwe było by mieć zawsze szanse przerabiać wszystkie jednostki, zwiększając tym wielkość armii dwukrotnie, a takie np. zdobycie Twierdzy i przerobieniu Goblinów i Ogrów aż tak przesądzające by nie było, zwłaszcza że ulepszało by się za kasę, ale zawsze można by było nieco zbalansować to nieco, zmniejszając przyrost jednostek 1-3, lekko polepszając statystyk i cenę, wtedy i miasto bliższe by było temu co miało być czyli technologicznie mocniejsze od pozostałych, ale mniej liczne w wojskach, ale dzięki najemnikom z innych wzrasta w siłę. |
Andruids |
Do puli jednostek z możliwością zamiany w Tarczownika dodałbym też pikinierów, mieczników i rozbójników albo chociaż tych ostatnich. Ponadto, wydaje mi się, że Forge, jako miasto niezwykłe, mogłoby mieć możliwość zamiany wymienionych jednostek bez potrzeby budowy specjalnego budynku. |
Kastore |
A ten projekt jeszcze żyje? |
Trith |
A od czego niby jest nekromancja? |
avatar |
Ale czemu ma żyć/nie żyć? Na obecne możliwości techniczne projekt (bądź projekty) są skończone. A mod skończony z definicji jest 'nieżywy'. Jak pojawi się możliwość konfigurowania budynków specjalnych - to dorobią. Jak będzie możliwość robienia kampanii, to pewnie powstanie kampania. Na razie Forge i Factory jest w pełni grywalne. |
Kastore |
Nie wygląda jak skończony projekt. |
avatar |
Tak, wiem, nie podobają ci się portrety. Ale każdą fanowską produkcję można poprawiać w nieskończoność. Niemniej jednak obie wersje Forge są ukończone i grywalne, choć momentami ustępują jakością Cove. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel