Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 102 - 103 - 104 ... 128 - 129 - 130 | |
Klaudek014 |
Ok spróbuje. Dam znać jak poszło. |
Dydzio |
Informacja dla wszystkich: stworzyłem serwer discord dla VCMI, link: https://discord.gg/chBT42V Plan jest taki: będę tam wchodził w miarę regularnie i go ogarniał, może uda się nawet ogarnąć małą społeczność VCMI - szczególnie, że discord nie wymaga nawet rejestracji by się tam udzielać. |
Klaudek014 |
@dydzio: Za ten pierwszy build jestem ci winien coś mocniejszego. Chwała tobie i potomstwu twojemu aż do siódmego pokolenia bo wszystko śmiga. W końcu launcher działa. Mam jeszcze jedno pytanko czy da się grać tak jakby w WoG i Hota równocześnie? Że oba włączone. |
MinosKing |
dydzio: Skoro kolega wyżej twierdzi, że na 32 bit mu działa obecna wersja to pewnie ma wspomniane wsparcie i tobie powinna działać też. Ja nie twierdzę, ja zapewniam że mi vcmi 0.99 działa dobrze. Jedyny problem u mnie to że czasami mi się lekko przycina, no ale to już wina mojego procesora jak już wcześniej wspomniałem. :] |
avatar |
Można równocześnie włączyć WoGa i Hote. |
Kammer |
Przy czym warte odnotowania jest to, że HotA i WoG nie są przeniesione toczka w toczkę ze swoich źródeł bazowych - w HotA brakuje na przykład armaty, bardziej zaawansowanych umiejętności stworzeń, zaś w WoG-u - skryptów ERM. |
Klaudek014 |
Mam problem z ikonami bohaterów, otóż nie mam ich. Czy to błąd/działanie jakiegoś moda? |
avatar |
Zgaduję w ciemno, że w launcherze kliknąłeś żeby update'ować VCMI essential files (każdy na to się łapie). Jeśli to zrobiłeś to błąd, rozpakuj z Dydziowego linku pliki jeszcze raz. |
Klaudek014 |
Dałem się nabrać dzięki. A włączać to w ogóle? |
avatar |
Nie, nigdy nie update'uj tylko VCMI essential files. Wszystko inne możesz update'ować w ten sposób (choć na obecną chwilę nie ma co :) VCMI essential files MUSI być włączone, lecz nie aktualizowane. |
Klaudek014 |
Jeszcze raz wypakowane i nie włączone tym razem ale problem nie zniknął. Jakieś inne pomysły? Problem już rozwiązany. Dzięki Avatar. |
Warmonger |
Nasze forum z przyległościami mają teraz nowy hosting. Teraz będziemy mogli uporządkować różne sprawy związane z launcherem, dostęp do plików i dodatkowe funkcje. |
Andriej |
Skoro jest możliwe odpalenie H3 z VCMI na Androidzie, to czy jest też taka możliwość na iOS? |
avatar |
Jest taka mozliwosć. |
Andriej |
Chodzi mi o uruchomienie gry na iPhone lub iPad, a nie komputerze z OS X. |
avatar |
A to nie wiem, nie pomogę :/ |
avatar |
Czy to, że duże mapy losowe dość często generują mnóstwo bezużytecznego terenu to efekt działania bardziej generatora czy template'ów? |
Warmonger |
To na pewno template. Dwarven Tunnels, czyżby? ;) |
avatar |
Nie, jakiś inny. Tak się zastanawiam, gdyż nie zauważyłem podobnych kreacji generując mapy w Hocie opartych na tym samym template'ach. Czyżby więc to był problem w konwersji rmg na jsony skryptem Kantora? Muszę potestować bardziej więc... [edit] Sprawdziłem, w Hocie template Dwarf Tunnels również daje takie nieprzekraczalne połacie tereny. Uff, wbrew pozorom to dobra wiadomość, bo wszystko działa dobrze :) |
Warmonger |
Mam już dostęp do repozytorium Launchera, więc gdyby ktoś chciał jakieś mody poprawić / dodać - dajcie znać. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 102 - 103 - 104 ... 128 - 129 - 130 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel