Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 24 - 25 - 26

zeryss PW
14 marca 2017, 19:20
Foundry


avatar PW
15 marca 2017, 21:07
Kolejne dwa, właściwie nikomu niepotrzebne mini-mody :)

Hidden Graphics

W pliku h3sprites.lod jest kilka niewykorzystywanych przez grę defów (które najpewniej przez nieuwagę zostały pozostawione w nim przez twórców z wcześniejszych demo wersji). Mod ten przywraca je do edytora map oraz generuje na mapach losowych).


1. Obozowisko. Wedle znalezionych informacji, miało występować na terenie bagiennym. Więc generuje się na mapach losowych tylko tam.
2. Wiatrak. No więc obiekt ten jest wiatrakiem. Jest mniejszy od znanych wiatraków i bardzo szybko kręci 'śmigłami'.
3. Szkoła Magii. Def jest mniejszy od standardowej lokacji i pozbawiony animacji lśnienia.
4. Chatka Jasnowidza. Def ten występuje w HoMM na jednej mapie, jest pusty, pierwotnie miało być to siedlisko Gnolli. Ale trochę bez sensu by były dwie alternatywy tego siedliska, więc przypisałem mu właściwości Chatki.
5. Obelisk. Obelisk to obelisk. Mamy w grze Czerwony Namiot Klucznika, więc możemy sobie mieć Czerwony Obelisk:)
6. Targowisko. Def ten znany jest z mapy Zima Tytanów (gdzie nie ma żadnej funkcji) oraz w WoGa, gdzie jest lokacją, w której za dwa tysiaki można zapomnieć wybraną umiejętność. Oczywiście nie da się w vcmi zrobić z niego Jarmarku Czasu, więc dałem mu funkcję właśnie Targowiska. A i tak mimo gry z tym modem, lokacja ta na Zimie Tytanów pozostaje pusta:)

Dodatkowo w paczce znajdują się przerobione defy Złego Oka, Beholdera i Złotego Golema. W H3 defy te miały alternatywną, niewykorzystywaną animację śmierci (Beholdery - wybuch czaszki, Złote Golemy - stopienie jak ciekłe złoto). Zamieniłem ze sobą obie te animacje, więc teraz te stworzenia umierają w sposób alternatywny. W nowej Hocie Złoty Golem chyba też przywrócą alt. animację, co widać po screenach.

Shooting Centaurus
(UWAGA: mod działa z vcmi daily buildem nie starszym niż z 10 marca). W wersji 0.99 przy strzelaniu następuje crash.

Niewykorzystywanych animacji stworzeń w H3 jest więcej. Np. Centaury i Centaury Bojowe mają animację strzału. Stworzyłem więc nowego bohatera Rampartu, którego specjalizacja polega na tym, że każdy Centaur w jego armii potrafi strzelać.

Portret jest znaleziskiem Hobbita i podobno jest odrzuconym z finalnej produkcji portretem jednego z herosów Bastionu.



Kammer PW
15 marca 2017, 21:16
avatar:
Niewykorzystywanych animacji stworzeń w H3 jest więcej. Np. Centaury i Centaury Bojowe mają animację strzału. Stworzyłem więc nowego bohatera Rampartu, którego specjalizacja polega na tym, że każdy Centaur w jego armii potrafi strzelać
Uwielbiałem tę opcję w doświadczeniu stworzeń, że centaury (zwykłe!) w pewnym momencie uczyły się strzelać. To i +4% dziennego wzrostu armii... coś pięknego to było. ❤️

avatar PW
15 marca 2017, 21:21
Ech, a wiesz że o tym nie pomyślałem? Przecież to da się zrobić na 95% w VCMI. Może kiedyś się uprę i przepiszę z WoGa doświadczenie jednostek do jsonów? Gdyż nie wiem czy to powszechna wiedza, ale w vcmi można włączyć doświadczenie jednostek nie mając woga wcale!

Fandor PW
15 marca 2017, 23:25
Fanem doświadczenia jednostek nigdy nie byłem, ale może dlatego, że jakoś nie dawało wystarczająco interesujących bonusów. Gdyby dało się takim 1 poziomowym strzelcom dopiero na jakimś poziomie doświadczenia dać strzelectwo i innym jednostkom podobne cuda to mogłoby się zrobić znacznie bardziej interesujące.

Szaman PW
15 marca 2017, 23:38
Przecież Wogowski Centaur, mają taką zdolność, od X jakiegoś poziomu doświadczenia, jednostka może strzelać...

Magiellan PW
16 marca 2017, 11:25
Faktycznie. Też pamiętam, że kiedyś w pewnym momencie słabsze centaury zaczynały strzelać. Ale jeśli się nie mylę to już nie strzelają. Mam teraz ere 2.4 i przyznaję, że rzadko grywam Rampartem ale jestem niemal pewien, że te centaury już nie strzelają. A szkoda, bo to był całkiem ciekawy pomysł. Choć z drugiej strony wychodziło na to, że właściwie nie opłacało się ich ulepszać...

Szaman PW
16 marca 2017, 12:42


Jest, jest w erze... Nawet łatwo nabić by mógł strzelać... Dziesięć bitew i twój centaur strzela:)

Nie jest to żaden dylemat... To jest tak samo z Gogami czy je ulepszać czy nie... w WoGu wraz z doświadczeniem jednostek, gra nabrała inny charakter i nieulepszona już nie oznacza gorsza, tylko inny sposób grania nimi.

Ursus PW
16 marca 2017, 17:46
To ci ciekawostka, nie wiedziałem, że centaury miały pierwotnie strzelać, chociaż się czasem zastanawiałem czemu tylko w H3 walczyły wręcz, a w innych odsłonach strzelały. Co do portretu nowego bohatera to wcale nie był ukryty, tylko to był przerobiony szkic koncepcyjny:

planetavril PW
17 marca 2017, 21:16
you can add more than one image aishield inside the mod,
for example aishield.bmp, aishield1.bmp, aishield2.bmp, etc.
in the main-menu.json files?

planetavril PW
17 marca 2017, 21:18
or it is impossible to

Kuririn PW
28 marca 2017, 07:04
Mam się bać?

MinosKing PW
29 marca 2017, 18:18
Niedawno zrobiłem małą aktualizację mojego moda:

Link do nowej wersji moda: https://www.easypaste.org/file/GEeNZqAM/Extra.Creature.Pack.rar?lang=en

Opis zmian:

*Poprawiony balans u jednostek;
*Trzy nowe jednostki: Big Spider, Dwarf Technic oraz jedna na 8 poziomie: Enormous Crab.

Screen:

Łącznie w paczce powinno być teraz 23 jednostki, zaś nowa wersja moda to v1.1.




Drwal PW
29 marca 2017, 18:22
Screeny, screeny, screeny...

MinosKing PW
29 marca 2017, 19:04
Screen dodany, zaś z ciebie Drwalu czasem straszny uparciuch wiesz? :P

Drwal PW
29 marca 2017, 21:18
No bo to jak sprzedawanie czegokolwiek na allegro bez pokazania zdjęcia. Nie bądź drugim majaczkiem. :P

AmiDaDeer PW
1 kwietnia 2017, 14:38
avatar:
Portret jest znaleziskiem Hobbita i podobno jest odrzuconym z finalnej produkcji portretem jednego z herosów Bastionu.
Nie. Portret jest zrobiony na podstawie menu wyboru scenariusza w HotA 1.0, który to został oparty o szkic centaura. Trochę go jednak poprawiłem, by bardziej pasował do stylistyki portretów Rampartu.

avatar PW
15 kwietnia 2017, 19:22
Postanowiłem dziś trochę poeksperymentować i za pomocą programu FenixFire wyciągnąłem z wersji HD od Ubisoftu grafiki portretów, a następnie znów zmniejszyłem je do standardowej rozdzielczości H3. Pytanie do Was - czy mimo tych przekształceń widać jakąś różnicę w 'wyraźności' portretów? Proszę o wrażenia z gry, niekoniecznie z przeglądarki plików graficznych. A te portrety są tu.

Szaman PW
15 kwietnia 2017, 23:50
A można poprosić byście dali jakąż normalną stronę hostingową gdzie można pobrać moda?:P Bez malware/spamu i temu podobne?:)

Andruids PW
16 kwietnia 2017, 00:02
@Szaman Nie ściągaj nic, co nie nazywa się "HDEportraits_v1.0.zip", a nie wprowadzisz do komputera żadnych śmieci.

@avatar Niemniej, uwaga Szamana jest słuszna. Np. taki Mediafire nie otwiera przy kliknięciu niechcianych okien i nie naraża na ściągnięcie groźnych dla komputera plików. Można?
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 24 - 25 - 26
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel