Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Nieznane Opowieścitemat: [Ogólny] Pradawna Groza - Ancient Fear
komnata: Nieznane Opowieści
strona: 1 - 2 - 3

Nicolai PW
14 grudnia 2016, 16:29
Zatwierdzam te KP.

Garett PW
14 grudnia 2016, 20:35
@Matheo Z takimi statystykami nie bardziej ci się opłaca grać Rycerzem Śmierci?

Matheo PW
14 grudnia 2016, 20:42
Rycerz Śmierci to nie moja bajka.

Drwal PW
14 grudnia 2016, 20:54
Imię: Rufete
Rasa: Człowiek
Wiek: 27 lat
Wygląd: Wysoki mężczyzna z niewielkimi zakolami na głowie, które jak niektórzy mówią dodają mu wdźwięku. Człowiek ten ma dość duże powodzenie u kobiet - znane jest wśród wiejskich dziewek przysłowie "tak na kobietę działa Rufete". Niestety coraz więcej osób uważa, że to tylko mit.
Charakter:
Dość zmienny. Jest przyjazny i otwarty w bezpośrednim kontakcie, jednak potrafi za plecami obgadywać ludzi. Pomaga dość często, jednak ma słomiany zapał i porzuca ludzi w potrzebie.

Klasa: Mag (Czarnoksiężnik)

Statystyki:
Siła 3
Zręczność 3
Wytrzymałość 3
Inteligencja 7
Mądrość 7
Charyzma 3
Szczęście 4

Umiejętności:
Magia Ziemi
Odporność Magiczna
Magia Ciemności

Biografia:
Rufete jest młodym czarnoksiężnikiem. W młodości chciał być rycerzem, ale nie miał odpowiednich warunków do nauki, w dodatku rodzice naciskali na edukacje magiczną. Ma sporą wiedzę teoretyczną, ale w praktyce bywa różnie. Widać, że nie czuje się dobrze z tym co robi. Ma jednak spory majątek, więc nie musi się trudzić i być ambitny.

Towarzysze:
Pimpong - hybryda psa i małego smoka. Rufete dostał go na urodziny w dzieciństwie (jego ojciec stworzył go samodzielnie) i od tego momentu stanowią dobry duet. Ta mieszanka jest dość rzadka, ale nie stanowi większego niebezpieczeństwa.

Ekwipunek:
Sporo tego ma, wszystko pochowane w kieszeniach, jednak sam Rufete nawet nie wie co ma dokładnie. Jest tam na pewno sporo gotówki, sporo papierów, mały nożyk, magiczna kula i okulary pozwalające widzieć niewidzialnych, no i kobiety bez ubrań.

Garett PW
14 grudnia 2016, 21:33
Zatwierdzam.

Kammer PW
14 grudnia 2016, 21:36
WINCYJ LUDZI - MAGÓW CIEMNOŚCI, WINCYJ!

Nicolai PW
14 grudnia 2016, 21:43
Dekret #1: Zamykamy okienko trasferowe.
Dekret #2: Koniec z ludzkimi magami ciemności.

Garett PW
14 grudnia 2016, 22:53
I najlepiej w ogóle z magami - weźcie róbcie kapłanów albo paladynów, co wam szkodzi? ;P

Belegor PW
14 grudnia 2016, 22:59
Bo paladyn jest tylko JEDEN - Shiro Kyogetsu :P

Nicolai PW
15 grudnia 2016, 12:11
Mem odnośnie nazi orka, które wprowadziłem w wątku Matheo i Drwala :P


Kammer PW
15 grudnia 2016, 13:00

Matheo PW
17 grudnia 2016, 17:40
Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o RPG, tragicznie rozpisałem sobie statystyki. Nicolai się zlitował i pozwolił mi to poprawić.

Nicolai PW
10 lutego 2017, 12:01
NicolaiNicolaiUwaga, PG znów nadaje :)

Alphaeus PW
21 lutego 2017, 11:33
Jak się ma rekrutacja?

Nicolai PW
21 lutego 2017, 12:13
Zasadniczo tutaj masz wymagania.

Alphaeus PW
23 lutego 2017, 21:56
Imię: Alphaeus

Rasa: mumia (nieumarły)

Wiek: ok. 1000 lat

Wygląd: Czas odcisnął znaczące piętno na jego fizyczności. Śmiało można stwierdzić, że stare, brunatne od własnych prochów i brudu szmaty są tym, co z niego zostało, lecz dzięki swej nieumarłej naturze potrafi egzystować nawet w takim stanie. Ciało ukrywa pod płaszczem, twarz za kapturem.

Charakter: Wyjątkowo stonowany. Woli trzymać się na uboczu i obserwować, niż działać. Umysłowo sprawia wrażenie nieco opornego, choć potrafi zaskakiwać swoją wiedzą. Szuka własnego celu, tuła się, a przy tym stara się być na tyle przyjazny, na ile nieumarły może.

Klasa: Rzemieślnik

Wyznanie: Pajęczy kult Ashy

Statystyki:
Siła: 5+1-1=5
Zręczność: 2+1-1=2
Wytrzymałość: 6+1-1=6
Inteligencja: 1+4=5
Mądrość: 5+4=9
Charyzma: 4-1-1=2
Szczęście: 7-1=6

Umiejętności:
- Sztylet (podstawowy)
- Nekromancja (podstawowy)
- Balsamacja


Biografia: Mumia, jak każdy podobny, egzotyczny nabytek w armii Heresh, pochodzi z zapomnianych, starożytnych grobowców - no, prawie starożytnych. Pustynia Sahaar stanowi idealne miejsce do ich poszukiwań, miejsce nieprzyjazne dla wszelkiego życia, dla nieumarłych jest zupełnie obojętne, którzy bez potrzeby odpoczynku i jedzenia mogą przekopywać piasek dniami i nocami.
Alphaeus nie stanowił wyjątku. W grobowcu, w którym spoczywało jego ciało nie było śladów historii jego życia, na zatartych inskrypcjach pojawiało się jednak wielokrotnie imię: Sar-Antor. Czy miał coś wspólnego z zakonem Ślepych Braci? Jego ciało było jedynym dość dobrze zachowanym, by je ożywić, tylko to wtedy miało znaczenie. Szczęście? Trudno stwierdzić.

W tym samym czasie Heresh dopiero zaczynało dążyć do porządku po rządach Markala. Alphaeus, choć pozbawiony pamięci o swoim dawnym życiu, nie zatracił pewnych umiejętności. Wiedza pozwalająca na fizyczną "naprawę" nieumarłych była ceniona, a w połączeniu z nekromancją stała się bardzo przydatna na polach bitwy. Służył w walkach przeciw Kościołowi Świętej Izabeli, lecz gdy Biara poległa, a Heresh stał się spokojniejszy niż zwykle, zaczął myśleć o swoim dawnym życiu. Właśnie dlatego zaczął się tułać, poznawać świat, jego historię - uczyć się życia na nowo z nadzieją, że pozbędzie się dręczących go pytań.


Towarzysze:
- Zwyczajny, nieco wychudzony, brunatny koń. Choć nie należy do najszybszych, jest bardziej wytrzymały, niż na to wygląda.
- Benjamin, duch poznany w trakcie kampanii przeciw demonom. Podziela pasje Alphaeusa, lecz przez brak ciała nigdy nie mógł ich praktykować w Heresh; zwykle służy radą w trudnych sytuacjach.

Ekwipunek:
- Skromny płaszcz z kapturem
- Stary Sztylet z brązu
- Drewniany, niemagiczny kostur
- Sakwa pełna złota
- Parę drobnych ostrzy i haków służących w fachu, mało praktycznych w boju
strona: 1 - 2 - 3
temat: [Ogólny] Pradawna Groza - Ancient Fear

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel