Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 37 - 38 - 39 ... 49 - 50 - 51

Drwal PW
18 stycznia 2017, 20:16
Mod wydaje się kapitalny, a najlepsza robota to wg mnie Wiwerna. Oczywiście, że w niektórych przypadkach troszkę to odstaje od Heroes II, ale wciąż jest to dobre.

Magiellan PW
18 stycznia 2017, 21:35
Fajny ten line up. Mi się bardzo podobają te jednostki. Szczególnie ten łeb, na 4 poziomie, w Lochach i ta wiwerna w Fortecy wyglądają super... Eh... Stara dobra dwójeczka i to jeszcze z elementami trójeczki... Coś pięknego. Naprawdę, aż nie mogę się doczekać :)

Orzie PW
19 stycznia 2017, 09:36
@Fandor

The gaming mechanics will mostly resemble Heroes 3. However, there will be some differences. The artifact system, for example, will differ and be something in the middle of H2 and H3 systems. Same for magic (but magic is a matter of future versions, we didn't touch it for v0.8 beta). The creature upgrade system will also be based on its H2 analog. Also, all castles will have level 5 Magic Guilds like it was in H2.

Probably, something will change in future, we can never deny that.

avatar PW
19 stycznia 2017, 09:50
@Orzie.
When SW come out, you'll have beer every day from us :)

Ragoon PW
19 stycznia 2017, 12:17
@avatar

Przypominam, że mod jest tworzony przez cały team, nie tylko jedną osobę ;)
Ale za cierpliwość mu sie należy, fakt :D

Orzie PW
19 stycznia 2017, 12:31
@Ragoon

Sure. Without feanor as a programming guru and fantastic amount of contributions from Russian, Polish and Western European community members it won't advance much farther than the old 2013 version.

I try to arrange things in that way so that I'll be replaceable in the long run if something bad happens. Yet, that's harder than it may seem for you now. :)

Ragoon PW
20 stycznia 2017, 22:20
Nowy wilkołak, zaprojektowany przezemnie i lekko poprawiony przez użytkownika Agar:


Co myślicie o takim składzie?

//EDIT
Narazie to tylko propozycja ;)

Hayven PW
20 stycznia 2017, 22:51
Wilkołak za modliszkę? W takim składzie miasto prezentuje się znacznie lepiej :)

Felag PW
20 stycznia 2017, 23:01
Moim zdaniem modliszka wydawała się trochę niewyraźna i nie pasowała do końca do reszty jednostek, a zamiana jej na wilkołaka (który teraz dobrze wpisuje się w resztę jednostek) jest jak najbardziej na plus.

Górski Krasnolud PW
20 stycznia 2017, 23:11
Naprawdę dobra robota. Nie mogę się doczekać składu armii Heretyka, jednak Cytadela po Kreeganach, to moja druga ulubiona frakcja. Jedynie jednostkę pierwszego poziomu bym zamienił na coś bardziej zwierzęcego, ale i tak jest "full wypas". :D A wilkołak jak reszta - genialny!

Hayven PW
20 stycznia 2017, 23:23
Akurat jednostka pierwszego poziomu jest dobra, poza tym - jak dotąd w H2 we wszystkich frakcjach na poziomie pierwszym był jakiś humanoid.

Szczerze mówiąc, przydałoby się jeszcze coś zrobić z Entem, bo nie do końca pasuje do reszty :/

Górski Krasnolud PW
21 stycznia 2017, 00:12
Jak już zastępować Enta, to (przynajmniej wg mnie) są cztery opcje:
- Szaman Jaszczuroczłek
- Bagienny Wąż (jak na tym screenie)
- Coś w rodzaju tych pająków na siódmym poziomie
- I oczywiście Gor-go-ny.

Ragoon PW
21 stycznia 2017, 00:55
Hayven, ent tak jak i reszta nowych jednostek na pewno zostanie poprawiony w jakimś stopniu tak, aby pasował do reszty klasycznych stworzeń. Jeżeli masz jakieś sugestie to chętnie Cię wysłucham :)

Górski Krasnolud, raczej nie będzie to miało miejsca, wszystkie pomysły wymienione przez Ciebie były już omawiane na anglojęzycznym forum.

Jeżeli chodzi o szamana to mamy już wystarczająco humanoidów rzucających czary, pozatym musiałby być tak jak zasugerowałeś albo tubylcem albo jaszczurem co z kolei byłoby duplikatem w obrębie tej samej frakcji co zdecydowanie nie jest dobrym pomysłem.
Stanowisko Orziego w sprawie węża (lub wężopodobnego bazyliszka) jest podobne, mianowicie miałby on być duplikatem hydry oraz meduzy. O pająku szczerze nawet nie słyszałem, chociaż istniał w M&M6, więc zobaczymy czy będą dla niego plany w przyszłości, na chwilę obecną ent jest lepszym wyborem. Jeżeli chodzi o gorgony: D&D, brak baśniowych korzeni + jest zbyt bardzo podobna do Heroes 3.

W skrócie: Ent najprawdopodobniej zostanie. Możliwe są zmiany w jego wyglądzie, ale do bety musi wystarczyć to co mamy (co jest i tak już czwartym projektem)

Hayven PW
23 stycznia 2017, 00:14
Cytat:
Hayven, ent tak jak i reszta nowych jednostek na pewno zostanie poprawiony w jakimś stopniu tak, aby pasował do reszty klasycznych stworzeń. Jeżeli masz jakieś sugestie to chętnie Cię wysłucham :)

Co do samego Enta, to koncepcja bardzo mi się podoba, jedyne co, to jak już w mieście nie ma Modliszki, drzewko zostaje samo ze swoim kolorem (ściślej rzecz ujmując - z kolorem swoich liści). Z drugiej strony w większości stronnictw są wyłamujące się nieco kolorystycznie jednostki, więc nie jest to koniecznie jakiś problem tak po głębszym zastanowieniu. Zdecydowanie gorsze były jednokolorowe frakcje w Heroes 6, także może lepiej jest, jak jest :)

Fandor PW
23 stycznia 2017, 00:19
Przedkładam wypuszczenie bety nad wszelkie zmiany w line-upach (oczywiście to moja propozycja), jutro postaram się dokładniej opisać moje bolączki w line-upach może was czymś zainspiruje, na razie podpiszę się pod Hayvenem, że różnorodność kolorystyczna jest ważna, ale Ent z Modliszką pasowali razem, więc jeżeli już ich wykluczyć to razem, w kolejnej wersji. ;)

Ragoon PW
23 stycznia 2017, 02:13
Problem kolorystyki będzie napewno naprawiany i tak jak mówiłem, ent jak narazie nigdzie się nie śpieszy ;)

Ulepszenie jaszczura będzie tego niebieskiego koloru (nie wiem dokładnie jak go nazwać :p), co z resztą lineup'u to się zobaczy jeszcze

Ursus PW
23 stycznia 2017, 06:26
Czy dodatek dalej jest tworzony pod Erę czy planowany jest jako samodzielny, jak. np. HotA?

Hayven PW
23 stycznia 2017, 08:16
Ja bym powiedział, że to miętowozielony, ale z mięta ma niewiele wspólnego :P

Konwencja H2 z tego, co mi się wydaje, zakłada, że stwory bez ulepszeń można podpasować zarówno do nieulepszonej, jak i ulepszonej wersji miasta, nie zaś jednej z nich (nie odbieraj tego jako narzekania, proszę :) ) :/

Ragoon PW
23 stycznia 2017, 13:19
Ursus, obecna wersja testowa działa dalej na ERZE, nie mam zbyt wielu informacji co jest planowane na dalsze wydania ale na chwilę obecną brakuje Nam na to programistów

Hayven, to akurat jest bardzo trafne spostrzeżenie! :p
Nie chciałbyś założyć konta na angielskim forum i tam brać udziału w dyskusji na bieżąco? Mogę tłumaczyć Twoje wiadomości jak masz z tym problem ;)
http://heroes2.forumactif.com/

PS Dzięki, że jesteście z Nami i za zainteresowanie

Fandor PW
23 stycznia 2017, 14:55
Fandora wariacje odnośnie line-upów czas zacząć. :D Zaznaczam od razu, że nie prezentuję postawy rozszczeniowej, chcę tylko podzielić się moim zdaniem i propozycjami odnośnie line-upów. Mimo wszystko liczę, że wszystkie już pokazane jednostki, zostaną neutralnymi, zwłaszcza, że ich większość została zwerbowana do jednego z miast. Komentuję na podstawie tego obrazka, mam nadzieję, że jest aktualny:
https://pp.vk.me/c837528/v837528414/223ff/T53OqmILRCo.jpg
Do Zamku Rycerza nie mam żadnych zastrzeżeń. Kusznik to był dobry pomysł i dobrze wykonany.
Zamek Barbarzyńcy wolałbym ujrzeć bez jednostek latających, była to pewna bolączka, która wymagała od nas więcej myślenia strategicznego, harpia dużo ułatwi, ponadto można to potraktować jako swego rodzaju równoważenie między złem, a dobrem. Rycerz także nie korzysta z usług stworzeń latających. Idąc moją logiką, pasowałby tu więc jakiś strzelec, skoro i rycerz dostał kusznika, jako że rasy zielonoskórych nam się chyba skończyły, najoczywistszy byłby jakiś barbarzyńca lub "rdzenny mieszkaniec", który mógłby miotać toporami lub włóczniami, wybaczcie oryginalniejszego pomysłu nie mam.
W Zamku Czarodziejki bolączkę sprawia mi Satyr, jakoś mi nie pasuje, i jest to tylko subiektywne odczucie, podobał mi się pomysł Owlbeara, który był kiedyś prezentowany, było to coś zupełnie nowego i oryginalnego. Uważam, że już bardziej pasuje do tego miasta Leprechaun i umieściłbym go na 3 poziomie, a elfa na 4. Szkoda, że w grze elf już posiada ulepszenie, bo myślę że fajnie by wyglądał spikselizowany elf arystokrata.
U Czarodzieja na 3 poziomie jest kolejny niziołek? Bardzo mi się to nie podoba, nie byli oni nigdy dominującą rasą w mieście (nawet nie wiem, czy któryś z bohaterów nim był), ponadto jeżeli to jakaś jednostka "mag" to bardzo dziwnie wg mnie wygląda taka różnica między jednostkami magicznymi (3 a 6 poziom) niby oczywiście może być to słabiutki mag zwłaszcza, że niziołek, jednak w H3 jednostki mago podobne oscylowały na granicy 4-6 poziomu, przy czym 6 poziomowy Czarodziej pojawił się dopiero w dodatkach.
Niemniej jest to ciężki orzech do zgryzienia, do dwójkowej koncepcji czarodzieja mało co już pasuje (pewnie dlatego wywrócono jego koncepcję do góry nogami w trójeczce), miałem kiedyś osobiście drastyczny pomysł umieszczenia tutaj Drzewca tak suchy, drewniany, myślę że pasowałby na 4 poziom, wtedy golemy trzeba by było cofnąć na 3.
Czarnoksiężnik ma cudowny skład, chociaż jeżeli zależy wam na harpii nad którą po kilku wersjach widać, że długo pracowaliście, to wcisnąłbym ją tutaj na 4 poziom.
Nekromanta jest gotowy.
Zamek Wiedźmy (?) jest według mnie do gruntownego przemyślenia i remontu. Nie widzę w nim żadnego wspólnego mianownika. Na chwilę bety wypuściłbym go w zaprezentowanej formie, lub wcale. Może niegłupim pomysłem, byłoby faktycznie pójść tutaj bardziej w owady? W pewnym sensie byłoby to bardzo ciekawe. Wyverny nie widzę na 7 poziomie, jest zbyt dalekim kuzynek smoków, aby to się przyjęło (tak zdaje sobie sprawę, że taki Dżin, Feniks, Cyklop, czy człowieczek z mieczem w realnym świecie mogłyby być słabsze, ale jednak Wyvernę, umiejscowiłbym gdzieś między Hydrą a Gryfem (w kontekście siły potworów mistycznych, nie żeby migrowała od razu do Czarnoksiężnika ;) .
Na sam początek umiejscowiłbym Jaszczuroczłeka na 1 poziomie. Następnie Żabę na 2/3. Właściwie jakie są jej specjalne umiejętności? Przychodzą mi tylko na myśl możliwość sparaliżowania przeciwników na jakiś czas podczas bitwy lub zrobić z niej strzelca (wzorując się na Lurkerze z Age of Wonders). Osa zdecydowanie na poziom 4, na poziom 5 mogłaby powrócić Tarantula prezentowana w jednej z wersji, Modliszka na 7. Gdybyście jeszcze chcieli jakieś akcenty nie owadzie, to można pomyśleć o Quetzalcoatl z mitologii azteckiej. Jeżeli nie chcecie miasta owadów to możecie także zaczerpnąć z pomysłów naszych forumowiczów na Preserve Hei-Rega:
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2396
Ostatniego miasta wyczekuję niecierpliwie, jest super, zwłaszcza jak na miasto, którego główną bazą był zbiór jednostek neutralnych, których teoretycznie nic nie łączy. :) Trochę żałuje, że zrezygnowaliście z ducha, jednak jest to oczywiście uzasadnione. Strażnicy VARNu w H2, miodzio i jeszcze pięknie wykonane Mantykory. Chociaż, jeżeli chcielibyście jeszcze gdzieś przemieszczać Wyvernę, to jakąś jej pustynną odmianę widziałbym właśnie tutaj, niestety wtedy zamiast Mantykory. Ale nie może być zbyt pięknie, jednostka magiczna na 2 poziomie zdecydowanie nie. Wygląda jak troszkę pomniejszony, przebrany mag, więc tym bardziej nie ma żadnego uzasadnienia, aby była taka jednostka na 2 poziomie. Co do pomysłów na możliwe jednostki, to mógłbym zaproponować wojowniczkę z czakramem, albo jakąś derwiszkę, lub coś na wzór krwawych sióstr z lochu z H5. Inny trochę głupi pomysł, to może lotnik magicznego dywanu? :D Pasowałby gdzieś w okolice 3/4 poziomu. Jeżeli żaden z moich pomysłów się nie nadaje, to wróćcie po prostu do skorpiona, był miodzio. ;)
Wielkie dzięki wszystkim, którym chciało się to czytać i przepraszam za wszelkie powtórzenia i błędy gramatyczne, ale niestety nie miałem zbyt wiele czasu na napisanie tego ani tym bardziej żeby to teraz czytać i poprawiać kilka razy.
Postaram się jak znajdę trochę więcej czasu dołączyć także do waszego forum i tam przedstawiać swoje pomysły, o ile te tutaj już was nie zniechęciły. :)
EDIT: O teraz wpadłem, jednostkę z 4 poziomu czarnoksiężnika można przenieść na 2 nowego miasta, harpię do czarnoksiężnika i będzie miodzio. :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 37 - 38 - 39 ... 49 - 50 - 51
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel