Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 19 - 20 - 21

Godzilla PW
15 stycznia 2017, 19:38
Urus:
Śliczna rada osady. Przywodzi mi na myśl skandynawskie kościółki :)
Wzorowałem się na nich.

Mistrz PW
15 stycznia 2017, 23:44
Nawiązując do naszej wcześniejszej rozmowy oto parę moich spostrzeżeń do line-up`u.

Generalna zasada nazewnictwa jednostek w Homm3 to podstawa np. Minotaur i przy ulepszeniu przymiotnik do podstawy np. Minotaur Królewski. Są wyjątki od tego schematu, ale zwykle dotyczą naturalnych rozwinięć danego tematu jak np. Diabeł i Arcydiabeł. Nazwy w stylu "tancerka ostrzy" i "mroczna tancerka ostrzy" tu zwyczajnie nie pasują, tak jak Mag Lodu i warto w ten sposób poszukać zamienników. Druga rzecz, myślę że warto od razu poszukać angielskich odpowiedników nazw jednostek, bo wtedy łatwiej wam będzie dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Co do wstępnie podanych jednostek:

1. Elfi Wojownik => Elfi Żołnierz - tu poszukał bym zamiennika. W podstawowej grze, jest już Elf. Może Strażnik/ Ranger?

2. Harcownik => Hoplita - Oba mają niewiele wspólnego, ale pomysł z Hoplitą mi się bardzo podoba i to zostawił bym jako nazwę podstawy.

3. Pantera => Pantera Szablastozębna - To jest ciekawe. Wprawdzie szablozębne były tygrysy czyli Smildony, ale to już kwestia waszej wizji.

4. Pradawny => Ylhus - tu nie wiem o co chodzi, więc się nie wypowiadam.

5. Mag Lodu => Iluzjonista - To nie pasuje do schematu nazewnictwa, patrz wyżej. Jeżeli chcecie trochę bardziej humorystycznie to może Cyrulik => Cyrulik Syberyjski ;)

6. Wij => Czerw - To zwyczajnie mi się nie podoba. Trochę nie wiem jak miało by to wyglądać, ale wielkie czerwie to się z Dune`ą Herberta kojarzą, a nie z lodowym pustkowiem.

7. Lodowy Gigant => Śnieżny Olbrzym - Nie pasuje to znowu do schematu nazewnictwa ale pomysł jest świetny i chyba wzorowany na Wiedźminie 3? Wiem że wzorujecie się na architekturze skandynawskiej, więc może Jotun? Jotun to Lodowy Olbrzym z Jotuheim`u więc pasuje jak ulał. Poza tym, ulepszeniem mógł by być Ettin, czyli dwugłowy olbrzym z D&D, którego nazwa wywodzi się wprost od Jotun`a właśnie.

Wracając jeszcze do pozycji 6, może zamiast tych czerwi wstawić Yeti? Biedny Yeti aż się prosi o swoje miejsce w jakimś zamku.

Acha, i jeszcze co do nazwy bohaterów mocy to Siepacz średni kojarzy się z elfami. Może Szermierz był by lepszą alternatywą?

Tyle z mojej strony i są to są tylko luźne sugestie. Czekam na postęp prac.

Lord Baffourd PW
16 stycznia 2017, 13:32
Hmm. Patrząc po grafikach, przypomina mi się coś ... Logmar się zwało, bodaj. Ale Vori? A to nie "kto inny" marzył o stworzeniu Vori? Pogubiłem się kompletnie. Chyba zbyt rzadko odwiedzam Grotę...

Ale cóż, życzę zespołowi żeby entuzjazm nie wygasł. Chociaż po opisie fabuły wnioskuję że sami jeszcze nie bardzo wiecie, co ta frakcja będzie chciała osiągnąć w świecie. Przypomina mi to trochę postęp fabuły w każdej nowej grze Pokemon. Czyli w stylu "Nagle znikąd pojawia się wyspa i 100 nowych stworzeń, hej, zdążajmy tam!". No ale skoro Blizzardowi wyszło z Pandarią, to i Wam się może uda.

Zgodzę się z przedmówcą, że Siepacz pasuje bardziej do orków niż do Ośnieżon... Śnieżnych Elfów.

Jednostki to już kwestia dyskusyjna. Na pewno dałoby się dodać więcej stworzeń kojarzących się z lodem, zimnem, śniegiem. Co to Ylhus, to nawet nie wnikam zbytnio. Syrop na kaszel?

A ten kryształowy, krokodylopodobny twór to w charakterze czego ma być? W jednostkach nic takiego za bardzo nie figuruje...hmm.

Moim zdaniem dużo pracy jeszcze przed Wami. Bylebyście nie stracili zapału, to może coś z tego będzie, czego Wam życzę.

Kammer PW
16 stycznia 2017, 13:42
Lord Bufor:
Hmm. Patrząc po grafikach, przypomina mi się coś ... Logmar się zwało, bodaj. Ale Vori? A to nie "kto inny" marzył o stworzeniu Vori? Pogubiłem się kompletnie. Chyba zbyt rzadko odwiedzam Grotę...
Chyba mnie miałeś na myśli. :P
A Voridzilla, to, jeśli dobrze liczę, piąta iteracja próby zagospodarowania tej wyspy. Do tego był projekt Hobbita, o którym praktycznie nikt nie wie. No i Logmar, którego fabuła się częściowo toczy na Vori (a przynajmniej toczyła, gdy ostatnio czytałem fabułę). Z lodowych miast jest jeszcze Konverk.
Podsumowując - w Grocie lubimy śnieżne miasta. :P

Lord Baffourd PW
16 stycznia 2017, 14:22
Aha, dzięki za rozświetlenie mrocznych, ośnieżonych ścieżek Groty. Tak, właśnie Ciebie, Kammerze miałem na myśli - bo coś chyba kiedyś/nadal o Vori prawiłeś. Ale po nickach nie chciałem nikogo wskazywać, bo podobnie jak z wskazywaniem palcem, nie uchodzi tak:)

Hmm, zastanawiam się czemu tak ciągnie Grotowiczów na śnieg? I jak/czy w Enroth dba się o ośnieżanie dróg? Czy urządza się bitwy na śnieżki? Zasypał mnie śnieg pytań...

Nitj'sefni PW
16 stycznia 2017, 15:22
Lord Baffourd:
A ten kryształowy, krokodylopodobny twór to w charakterze czego ma być? W jednostkach nic takiego za bardzo nie figuruje...hmm.
Ta grafika, jak i parę innych to wstępne prace, które nie zostaną wykorzystane w ostatecznej wersji Vori.
A Ylhus to w pełni autorska jednostka.

Mistrz PW
16 stycznia 2017, 15:38
To napiszcie parę słów co to jest Pradawny i Ylhus.

Nitj'sefni PW
16 stycznia 2017, 18:29
Mistrz:
To napiszcie parę słów co to jest Pradawny i Ylhus.
Okazuje się, że nikt z nas nie ma pojęcia.

Darth Ponda PW
16 stycznia 2017, 18:38
Vori. Nie sądziłem, że uda mi się kiedyś zobaczyć prace nad tym legendarnym miastem. A jednak. I póki co wygląda to całkiem nieźle. Kibicuję wam. Tak trzymać!
PS. Możemy liczyć w niedługim czasie na opisy jednostek?

Nitj'sefni PW
16 stycznia 2017, 18:40
Darth Ponda:
Możemy liczyć w niedługim czasie na opisy jednostek?
Radziłbym nie skupiać się na obecnym line-upie, gdyż z pewnością ulegnie on zmianie.

Godzilla PW
20 stycznia 2017, 16:23

Kuźnia

Godzilla PW
28 stycznia 2017, 11:51
Karczma

Nitj'sefni PW
28 stycznia 2017, 11:56
No i to jest karczma!

Kuririn PW
28 stycznia 2017, 12:08
Dwa cienie?

Kammer PW
28 stycznia 2017, 12:11
Dwa źródła światła.

Nephretes PW
28 stycznia 2017, 13:09
Widać postępy, gratuluję. Karczma jest już całkiem udanym budynkiem (choć nie wiem o co chodzi na ścianie najbardziej po prawej stronie) i na Twoim miejscu zrobiłbym z niej radę miasta, wygląda o wiele okazalej niż dotychczasowa struktura.

Kuźnia natomiast wydaje się trochę za prosta. Wygląda jak domki, który pojawiają się z rozbudową rady miasta.

Godzilla PW
28 stycznia 2017, 13:24
Neph:
i na Twoim miejscu zrobiłbym z niej radę miasta
To co ja wcześniej pokazywałem do rada osady, a nie rada miasta.

Neph:
choć nie wiem o co chodzi na ścianie najbardziej po prawej stronie)
Chodzi ci o to?


Nephretes PW
28 stycznia 2017, 13:51
Tak, co to jest?

Tak czy tak sugeruję aktualną karczmę wykorzystać w tym celu. Budynek wygląda lepiej technicznie i ma więcej możliwości do rozbudowy w przeciwieństwie do rady osady.

Godzilla PW
28 stycznia 2017, 13:53
1)To dechy.

2)Jeszcze nad tym pomyślę.

Godzilla PW
28 stycznia 2017, 21:42
Gildia Magów nieskończona.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 19 - 20 - 21
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel