Witaj Nieznajomy!
|
temat: [HotA] Nasze pomysły, życzenia, oczekiwania komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 | |
Drwal |
Bardzo mało prawdopodobne, by HotA aż tak bardzo zmieniła oryginalną grę. Jest to dodatek klasyczny, więc rewolucji nie będzie. Dłubanie przy line-upie to co najmniej niebezpieczne przedsięwzięcie. |
Ursus |
@Doomsday Raczej mało prawdopodobne, aby robić przetasowania w oryginalnych line-up'ach. To tak jakby wywalić wszystkie smoki, bo się powtarzają. |
Turtle |
Ja bym po krasnalach nie płakał. Ale fakt, jedyne co HOTA zmienia w zamkach istniejących to balans. Więc taki krok byłby zbędny. |
Kastore |
Cytat: Raczej niemożliwe.@Doomsday Raczej mało prawdopodobne, aby robić przetasowania w oryginalnych line-up'ach. Doomsday: W ogóle go nie dodadzą, jeżeli miałoby to być miasto krasnoludów. Z tego, co wiem, miało być to miasto wikingów.Domyślam się, że jak już kiedyś dodadzą ten Kronwerk to będą musieli usunąć Krasnoluda z Bastionu. Doomsday: LOL, niby na jakiej podstawie? o_0Centaurowi tez bliżej do Twierdzy niż Bastionu. Doomsday: Nie planują.
Może planują podmienić tę jednostki na Satyra i leprechauna? Jak myślicie? |
Doomsday |
Drwal: Niby macie racje, ale równie dobrze można powiedzieć, że dodanie Przystani czy w.w Kronverk zakłóca balans i jest zbyt dużą ingerencja w oryginalną grę :)A czym jest podmiana 1 czy 2 jednostek w porównaniu do np.2 zamków i 14zupełnie nowych jednostek?:) |
Doomsday |
Kastore: Aha, myślałem, że to zamek na wzór Krasnali z Heroes 5 z Kuźni Przeznaczenia.W ogóle go nie dodadzą, jeżeli miałoby to być miasto krasnoludów. Z tego, co wiem, miało być to miasto wikingów |
Kastore |
Doomsday: Czym jest PODMIANA w porównaniu do DODANIA? No nie wiem.A czym jest podmiana 1 czy 2 jednostek w porównaniu do np.2 zamków i 14zupełnie nowych jednostek?:) Doomsday: Przecież się w niego wpisuje, to jak ma go zakłócać?Niby macie racje, ale równie dobrze można powiedzieć, że dodanie Przystani czy w.w Kronverk zakłóca balans Doomsday: Bo to prawda, z tym, że hotowski Kronverk miał być miastem wikingów, nie krasnoludów.
Aha, myślałem, że to zamek na wzor Krasnali z Heroes 5 z Kuźni Przeznaczenia. |
Doomsday |
Kastore: Na takiej podstawie że od H4 Centaur caly czas jest dodawany właśnie jako jednostka Twierdzy
Centaurowi tez bliżej do Twierdzy niż Bastionu. LOL, niby na jakiej podstawie? o_0 |
Kastore |
Doomsday: H3 było wcześniej. :/
Na takiej podstawie że od H4 Centaur caly czas jest dodawany właśnie jako jednostka Twierdzy |
Yaaqob |
Doomsday: Ja tam trzymam sztamę z elfami i krasnoludami. ;D
Centaurowi tez bliżej do Twierdzy niż Bastionu. |
Ulepsz.Wiesniak |
Ciekawe, czy mocno zmienią balans między Przystanią a innymi miastami, bo póki co mam wrażenie, że granie Przystanią jest dosyć przesadzone. Fajnie też by było, jakby naprawili symultaniczne tury, bo o ile działają, to od którejś wersji HDmoda nie da się z nimi graćb gdy dodatkowo gra się na mapie z botem. |
Kastore |
Ulepsz.Wiesniak: W oryginalnej grze były bardziej przesadzone miasta. :PCiekawe czy mocno zmienią balans między przystanią a innymi miastami bo póki co mam wrażenie że granie przystanią jest dosyć przesadzone. Ulepsz.Wiesniak: Z tym to chyba to twórców HDModa.
Fajnie też by było jakby naprawili symultaniczne tury, bo o ile działają to od którejś wersji hdmoda nie da się z nimi grać gdy dodatkowo gra się na mapie z botem. |
ruski_szpieg |
Też myślę, że HotA nie zmodyfikuje oryginalnych zamków (nie licząc grafik). Centaurowi faktycznie bliżej do Twierdzy. Bastion kojarzy się z siłami natury, a centaury były dzikie i prymitywne i żywiły się zwierzęcym mięsem. Twierdza kojarzy się z dzikością, gobliny, orki to prymitywne istoty. Przynajmniej według kanonu światów fantasy... |
Kastore |
ruski_szpieg: Niby gdzie w MM masz dzikie i prymitywne centaury? o_0Centaurowi faktycznie bliżej do Twierdzy. Bastion kojarzy się z siłami natury, a centaury były dzikie i prymitywne ruski_szpieg: Więc większość Grotowiczów jest dzika i prymitywna, bo je mięso? :Pi żywiły się zwierzęcym mięsem. ruski_szpieg: A co "kanony światów fantasy" mają do MM? :P
Przynajmniej według kanonu światów fantasy... |
avatar |
Kanony fantasy to na 99% Dungeons & Dragons. Też nie widzę sensu, by hociarze upodabniali na siłę line-upy H3 pod ten bestiariusz. |
ruski_szpieg |
Jak tutaj się cytuje? Opieram swoją wypowiedź tylko o ogólnie przyjętą charakterystykę, Centaury opisuję zgodnie z mitologią Grecką, z której się wywodzą. Grotowicze faktycznie są dzicy i prymitywni, ale ich bym w to nie mieszał :P Skoro Centaur je zwierzęce mięso, to nie może przebywać w tym samym mieście co Jednorożce, bo zacząłby na nie polować :D |
avatar |
W każdym innym kanonie fantasy Elf i Krasnolud nie mogliby blisko siebie przebywać :) |
Kastore |
ruski_szpieg: Chińczyk nie może mieć kota, bo by na niego polował? :PSkoro Centaur je zwierzęce mięso, to nie może przebywać w tym samym mieście co Jednorożce, bo zaczął by na nie polować :D Elfy w MM z tego co kojarzę też jedzą mięso. |
Saki |
Akurat to faktycznie jest bardzo pokrętna argumentacja, bo nie widzę żadnych przeciwwskazań, by być ludem, który jednocześnie poluje na zwierzęta i darzy je, jak i całą naturę, nabożnym wręcz czasem szacunkiem. Takie spojrzenie na świat nie jest zresztą obce zarówno kulturom ludzkim, jak i różnorakim ludom wymyślanym na potrzeby różnych światów. |
Janosik |
Czytam, czytam, co tutaj piszecie i muszę przyznać, że nie skupiacie się na tym, co należałoby zrobić najpierw. Po pierwsze wrócę do tego, co już pisałem poprzednio, trzeba się skupić nad takimi aspektami gry, aby wydłużyć lub dodać "coś", aby rozwijać bohatera. Podam przykłady, abyście na własne oczy zobaczyli, co można poprawić. Jak wiadomo - zobaczyć znaczy uwierzyć, dlatego też przygotowałem serie screenów abyście zobaczyli w czym rzecz: http://images.tinypic.pl/i/00861/kvf7bivyrlhl_t.jpg *Jak już pisałem mapy w HotA są o wiele większe niż w podstawce. *Na takich mapach jest więcej potworów, budowli itd itd. *Na takich mapach szybciej osiąga się lvl 25, który kończy dobieranie i ulepszanie umiejętności bohatera. *Po osiągnięciu takowego lvl bohatera dalszy rozwój sprowadza się do klikania OK i zobaczenia, która umiejętność dostanie te marne +1. *Najsmutniejsze w tym jest, że jeśli nasza (np.) obrona osiągnie magiczną granicę "99" dalszy jej rozwój jest zatrzymany i mimo, że dostaniemy z kolejnego lvl +1 do obrony nie zostanie on uwzględniony, ani też gdy odwiedzimy jakiś obiekt dający +1 do obrony -koniec. Obrona 99 lvl i już. http://files.tinypic.pl/i/00861/8czkhhepilug_t.jpg Nie wiem, czemu takie ograniczenie, chyba tylko po to, aby ładnie wyglądały staty w okienku. Trzeba by było zmniejszyć czcionkę, aby to 100 się zmieściło i wyglądałoby to bardziej estetycznie?! Bo na pewno nie chodzi o magiczną granice 100 pkt obrony, ponieważ np. anioł ma obrony 30 + 99 bohatera co daje już 129 pkt obrony. A więc już sporo więcej niż limit 99. http://files.tinypic.pl/i/00861/4319cu9entn6_t.jpg Powinno się coś z tym zrobić. Graal w mieście Tower. Sprawdziłem, ile trwa jedna tura, gdy mamy odsłoniętą całą mapę i 7 przeciwników - 24 sekundy zabiera nam z życia komputer - gdy mamy inny zamek, tura trwa 2 sekundy. Teraz policzmy pierwszy miesiąc, dajmy na to, że tura nie trwa 24 sekundy a 22 sekundy więc 22 sekundy * 28 dni daje nam: 7 minut i 33 sekundy, które musimy spokojnie wyczekać. Bez graala : 2 *28 = 56 sekund - oczywiście w dalszych miesiącach może się to wydłużyć, bo w końcu przeciwnik się ukaże, ale i tak. Czy możliwość podglądu co turę jest aż taka fajna...? -_- Do końca nie wiem, co z tym zrobić: - pokazanie mapy na żądanie? - podczas trwania tury przeciwnika dodać nowe małe okno które wyrazistym kolorem pokazuje ścieżki bohaterów na mapie? - może rozszerzyć tego Graala o możliwość podglądu całkowitego w zamkach i bohaterach przeglądanie ich statystyk. (Może tak jakby dodać wszystkie zamki do osobnego panelu wraz z bohaterami, aby gracz mógł (jakby chciał) kliknąć sobie na zamek, wejść do środka, zobaczyć, co może rekrutować, jakiego ma bohatera w zamku itd. Na minimapie ukazałyby się tylko zameczki, abyś wiedział, gdzie on mniej więcej jest. I aktualne miejsce bohaterów. Lord Haart - postać z Zamku ma umiejętność finanse 5%. Wszystko ładnie ale powinna być informacja, ile on aktualnie daje pieniędzy. Niby nic. ;) http://files.tinypic.pl/i/00861/4kwsjoam4bsy_t.jpg |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 |
temat: [HotA] Nasze pomysły, życzenia, oczekiwania | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel