Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [HotA] Nasze pomysły, życzenia, oczekiwania
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11

Drwal PW
19 stycznia 2017, 17:05
Bardzo mało prawdopodobne, by HotA aż tak bardzo zmieniła oryginalną grę. Jest to dodatek klasyczny, więc rewolucji nie będzie. Dłubanie przy line-upie to co najmniej niebezpieczne przedsięwzięcie.

Ursus PW
19 stycznia 2017, 17:26
@Doomsday Raczej mało prawdopodobne, aby robić przetasowania w oryginalnych line-up'ach. To tak jakby wywalić wszystkie smoki, bo się powtarzają.

Turtle PW
19 stycznia 2017, 17:34
Ja bym po krasnalach nie płakał. Ale fakt, jedyne co HOTA zmienia w zamkach istniejących to balans. Więc taki krok byłby zbędny.

Kastore PW
19 stycznia 2017, 18:06
Cytat:
@Doomsday Raczej mało prawdopodobne, aby robić przetasowania w oryginalnych line-up'ach.
Raczej niemożliwe.
Doomsday:
Domyślam się, że jak już kiedyś dodadzą ten Kronwerk to będą musieli usunąć Krasnoluda z Bastionu.
W ogóle go nie dodadzą, jeżeli miałoby to być miasto krasnoludów. Z tego, co wiem, miało być to miasto wikingów.
Doomsday:
Centaurowi tez bliżej do Twierdzy niż Bastionu.
LOL, niby na jakiej podstawie? o_0
Doomsday:
Może planują podmienić tę jednostki na Satyra i leprechauna? Jak myślicie?
Nie planują.

Doomsday PW
19 stycznia 2017, 18:08
Drwal:
Niby macie racje, ale równie dobrze można powiedzieć, że dodanie Przystani czy w.w Kronverk zakłóca balans i jest zbyt dużą ingerencja w oryginalną grę :)
A czym jest podmiana 1 czy 2 jednostek w porównaniu do np.2 zamków i 14zupełnie nowych jednostek?:)

Doomsday PW
19 stycznia 2017, 18:17
Kastore:
W ogóle go nie dodadzą, jeżeli miałoby to być miasto krasnoludów. Z tego, co wiem, miało być to miasto wikingów
Aha, myślałem, że to zamek na wzór Krasnali z Heroes 5 z Kuźni Przeznaczenia.

Kastore PW
19 stycznia 2017, 18:21
Doomsday:
A czym jest podmiana 1 czy 2 jednostek w porównaniu do np.2 zamków i 14zupełnie nowych jednostek?:)
Czym jest PODMIANA w porównaniu do DODANIA? No nie wiem.
Doomsday:
Niby macie racje, ale równie dobrze można powiedzieć, że dodanie Przystani czy w.w Kronverk zakłóca balans
Przecież się w niego wpisuje, to jak ma go zakłócać?
Doomsday:
Aha, myślałem, że to zamek na wzor Krasnali z Heroes 5 z Kuźni Przeznaczenia.
Bo to prawda, z tym, że hotowski Kronverk miał być miastem wikingów, nie krasnoludów.

Doomsday PW
19 stycznia 2017, 18:27
Kastore:
Centaurowi tez bliżej do Twierdzy niż Bastionu.
LOL, niby na jakiej podstawie? o_0
Na takiej podstawie że od H4 Centaur caly czas jest dodawany właśnie jako jednostka Twierdzy

Kastore PW
19 stycznia 2017, 18:30
Doomsday:
Na takiej podstawie że od H4 Centaur caly czas jest dodawany właśnie jako jednostka Twierdzy
H3 było wcześniej. :/

Yaaqob PW
19 stycznia 2017, 18:36
Doomsday:
Centaurowi tez bliżej do Twierdzy niż Bastionu.
Ja tam trzymam sztamę z elfami i krasnoludami. ;D

Ulepsz.Wiesniak PW
19 stycznia 2017, 19:19
Ciekawe, czy mocno zmienią balans między Przystanią a innymi miastami, bo póki co mam wrażenie, że granie Przystanią jest dosyć przesadzone.

Fajnie też by było, jakby naprawili symultaniczne tury, bo o ile działają, to od którejś wersji HDmoda nie da się z nimi graćb gdy dodatkowo gra się na mapie z botem.

Kastore PW
19 stycznia 2017, 19:22
Ulepsz.Wiesniak:
Ciekawe czy mocno zmienią balans między przystanią a innymi miastami bo póki co mam wrażenie że granie przystanią jest dosyć przesadzone.
W oryginalnej grze były bardziej przesadzone miasta. :P
Ulepsz.Wiesniak:
Fajnie też by było jakby naprawili symultaniczne tury, bo o ile działają to od którejś wersji hdmoda nie da się z nimi grać gdy dodatkowo gra się na mapie z botem.
Z tym to chyba to twórców HDModa.

ruski_szpieg PW
19 stycznia 2017, 19:25
Też myślę, że HotA nie zmodyfikuje oryginalnych zamków (nie licząc grafik).
Centaurowi faktycznie bliżej do Twierdzy. Bastion kojarzy się z siłami natury, a centaury były dzikie i prymitywne i żywiły się zwierzęcym mięsem. Twierdza kojarzy się z dzikością, gobliny, orki to prymitywne istoty. Przynajmniej według kanonu światów fantasy...

Kastore PW
19 stycznia 2017, 19:29
ruski_szpieg:
Centaurowi faktycznie bliżej do Twierdzy. Bastion kojarzy się z siłami natury, a centaury były dzikie i prymitywne
Niby gdzie w MM masz dzikie i prymitywne centaury? o_0
ruski_szpieg:
i żywiły się zwierzęcym mięsem.
Więc większość Grotowiczów jest dzika i prymitywna, bo je mięso? :P
ruski_szpieg:
Przynajmniej według kanonu światów fantasy...
A co "kanony światów fantasy" mają do MM? :P

avatar PW
19 stycznia 2017, 19:35
Kanony fantasy to na 99% Dungeons & Dragons. Też nie widzę sensu, by hociarze upodabniali na siłę line-upy H3 pod ten bestiariusz.

ruski_szpieg PW
19 stycznia 2017, 19:40
Jak tutaj się cytuje?
KammerKammerTagi na forum.

Opieram swoją wypowiedź tylko o ogólnie przyjętą charakterystykę, Centaury opisuję zgodnie z mitologią Grecką, z której się wywodzą.

Grotowicze faktycznie są dzicy i prymitywni, ale ich bym w to nie mieszał :P

Skoro Centaur je zwierzęce mięso, to nie może przebywać w tym samym mieście co Jednorożce, bo zacząłby na nie polować :D

avatar PW
19 stycznia 2017, 19:44
W każdym innym kanonie fantasy Elf i Krasnolud nie mogliby blisko siebie przebywać :)

Kastore PW
19 stycznia 2017, 19:54
ruski_szpieg:
Skoro Centaur je zwierzęce mięso, to nie może przebywać w tym samym mieście co Jednorożce, bo zaczął by na nie polować :D
Chińczyk nie może mieć kota, bo by na niego polował? :P
Elfy w MM z tego co kojarzę też jedzą mięso.

Saki PW
19 stycznia 2017, 23:53
Akurat to faktycznie jest bardzo pokrętna argumentacja, bo nie widzę żadnych przeciwwskazań, by być ludem, który jednocześnie poluje na zwierzęta i darzy je, jak i całą naturę, nabożnym wręcz czasem szacunkiem. Takie spojrzenie na świat nie jest zresztą obce zarówno kulturom ludzkim, jak i różnorakim ludom wymyślanym na potrzeby różnych światów.

Janosik PW
20 stycznia 2017, 10:35
Czytam, czytam, co tutaj piszecie i muszę przyznać, że nie skupiacie się na tym, co należałoby zrobić najpierw.

Po pierwsze wrócę do tego, co już pisałem poprzednio, trzeba się skupić nad takimi aspektami gry, aby wydłużyć lub dodać "coś", aby rozwijać bohatera.

Podam przykłady, abyście na własne oczy zobaczyli, co można poprawić. Jak wiadomo - zobaczyć znaczy uwierzyć, dlatego też przygotowałem serie screenów abyście zobaczyli w czym rzecz:

http://images.tinypic.pl/i/00861/kvf7bivyrlhl_t.jpg

*Jak już pisałem mapy w HotA są o wiele większe niż w podstawce.
*Na takich mapach jest więcej potworów, budowli itd itd.
*Na takich mapach szybciej osiąga się lvl 25, który kończy dobieranie i ulepszanie umiejętności bohatera.
*Po osiągnięciu takowego lvl bohatera dalszy rozwój sprowadza się do klikania OK i zobaczenia, która umiejętność dostanie te marne +1.
*Najsmutniejsze w tym jest, że jeśli nasza (np.) obrona osiągnie magiczną granicę "99" dalszy jej rozwój jest zatrzymany i mimo, że dostaniemy z kolejnego lvl +1 do obrony nie zostanie on uwzględniony, ani też gdy odwiedzimy jakiś obiekt dający +1 do obrony -koniec. Obrona 99 lvl i już.

http://files.tinypic.pl/i/00861/8czkhhepilug_t.jpg

Nie wiem, czemu takie ograniczenie, chyba tylko po to, aby ładnie wyglądały staty w okienku. Trzeba by było zmniejszyć czcionkę, aby to 100 się zmieściło i wyglądałoby to bardziej estetycznie?!
Bo na pewno nie chodzi o magiczną granice 100 pkt obrony, ponieważ np. anioł ma obrony 30 + 99 bohatera co daje już 129 pkt obrony. A więc już sporo więcej niż limit 99.


http://files.tinypic.pl/i/00861/4319cu9entn6_t.jpg


Powinno się coś z tym zrobić.

Graal w mieście Tower. Sprawdziłem, ile trwa jedna tura, gdy mamy odsłoniętą całą mapę i 7 przeciwników - 24 sekundy zabiera nam z życia komputer - gdy mamy inny zamek, tura trwa 2 sekundy. Teraz policzmy pierwszy miesiąc, dajmy na to, że tura nie trwa 24 sekundy a 22 sekundy więc 22 sekundy * 28 dni daje nam: 7 minut i 33 sekundy, które musimy spokojnie wyczekać.

Bez graala : 2 *28 = 56 sekund - oczywiście w dalszych miesiącach może się to wydłużyć, bo w końcu przeciwnik się ukaże, ale i tak.

Czy możliwość podglądu co turę jest aż taka fajna...? -_-

Do końca nie wiem, co z tym zrobić:

- pokazanie mapy na żądanie?
- podczas trwania tury przeciwnika dodać nowe małe okno które wyrazistym kolorem pokazuje ścieżki bohaterów na mapie?
- może rozszerzyć tego Graala o możliwość podglądu całkowitego w zamkach i bohaterach przeglądanie ich statystyk. (Może tak jakby dodać wszystkie zamki do osobnego panelu wraz z bohaterami, aby gracz mógł (jakby chciał) kliknąć sobie na zamek, wejść do środka, zobaczyć, co może rekrutować, jakiego ma bohatera w zamku itd. Na minimapie ukazałyby się tylko zameczki, abyś wiedział, gdzie on mniej więcej jest. I aktualne miejsce bohaterów.


Lord Haart - postać z Zamku ma umiejętność finanse 5%. Wszystko ładnie ale powinna być informacja, ile on aktualnie daje pieniędzy. Niby nic. ;)

http://files.tinypic.pl/i/00861/4kwsjoam4bsy_t.jpg


strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11
temat: [HotA] Nasze pomysły, życzenia, oczekiwania

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel