Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 111 - 112 - 113 ... 200 - 201 - 202 | |
Fandor |
Przez The Game'a przyszedł mi do głowy zwariowany pomysł, otóż ulepszeniem mógłby być Lodowy Czart, tak żeby zróżnicować trochę miasto, pomysł strasznie od czapy ale może jednak? Kammer, w tej chwili jest tylko pytanie, czy dostosowujemy jednostkę do tego co daje VCMI czy nie. Jeżeli uznajemy że wystarczą nam rozwiązania, które już były w grze to faktycznie możemy wybrać coś z dostępnych umiejętności i pod to zrobić jednostkę. Z drugiej strony skrypty kiedyś się pojawią, i fajnie byłoby móc jednostce "wszczepić" jednak coś wyjątkowego, a wtedy w granicach zdrowego rozsądku lepiej jest stworzyć super jednostkę i potem dostosować do niej umiejętności, decyzja należy do Kuririna. |
Kastore |
Lodowy czart nie będzie pasował do reszty jednostek. |
Kammer |
Idziesz sobie przez miasteczko demonów, mijasz jeziorko lawy, przechodzisz nad rzeczką lawy, zasłaniasz sobie twarz przełażąc pod chmurami siarki, salutujesz bóstwu ognia, pozdrawiasz kumpla z bractwa ognia, a potem idziesz do przedsionku lodowego piekła i kupujesz pół tuzina lodowych czarów. No nie wiem, mi tam coś tu nie gra. :P W H4 się to jeszcze jako-tako trzymało kupy, bo to diabły przywoływały te lodowe demony, a i samo miasto nie wyglądało, jakby było wyciągnięte ze zbocza czynnego wulkanu. A skryptami będziemy się martwić, gdy one wyjdą. Ewentualnie zawsze można opóźniać premierę moda w oczekiwaniu na wyjście systemu skryptów jak Oaza i edytor map, ale mam wrażenie, że to jest nieco... nieefektywne. |
Magiellan |
Fandor Lodowy czart powiadasz... No całkiem ciekawy pomysł, ale chyba bardziej na nową jednostkę neutralną niż na ulepszenie do Inferno... Kastore A co w tym przywołaniu demonów niby takiego super ? Zazwyczaj zanim czart zdąży przyzwać demonów to sam już dawno zostanie zniszczony. Natomiast te demony które pojawiają się same ( przynajmniej w WOGu ) tak naprawdę nic nie dają bo, żeby ich była jakaś sensowna ilość to samych czartów musi być dużo. A, że grając tym zamkiem komputer zwykle się właśnie na nich znęca ( i na ifrytach ) to to też dużo nie daje... |
Kastore |
The Game: Bo nie umiesz i tyle. :PA co w tym przywołaniu demonów niby takiego super ? Zazwyczaj... Kilkadziesiąt dodatkowych demonów po pierwszym miesiącu to standard. |
Magiellan |
Kastore Tak i też w sumie może być... W ogóle mam taki problem, skrzywienie zawodowe czy jakkolwiek to inaczej nazwać, że nie mogę wytrzymać jak w moim najbliższym otoczeniu jest coś czego nie zdobyłem, czy nie zaznaczyłem... Problem jest szczególnie dotkliwy gdy w grę wchodzą siedliska jednostek 3 poziomu... Często gram mapy losowe i przecież komputer nie patrzy czy to siedlisko drakolicza, błękitnego smoka czy jeszcze co... Dla niego takie siedliska, to jak drzewo wiedzy, czy kopalnia. I tak często mi się zdarza, że mam takie siedlisko na głównym terenie i zamiast je odpuścić i poczekać, aż bohater będzie nie co silniejszy i miał trochę więcej armii, to ja atakuje i co będzie to będzie tracąc połowę armii... |
Mistrz |
Jak już pisałem wcześniej mój przyjaciel zajął się kolorowaniem moich prac. Oto pierwsze efekty: Pradawny Troglodyta szkic: Mistrz kolor: Jako_M |
Kuririn |
Brawo! Bardzo dobrze się spisaliście! Obawiam się, że będzie trzeba zrezygnować z dużej ilości pasków na nogach(intuicja), ale to się zobaczy. |
avatar |
Pradawny w kolorach wzbudził we mnie najwyższe uznanie! |
Drwal |
Na temat meduzy: Wygląda jakby miała dredy. ;) Już zresztą pisałem Ci na priv. Model jest świetny, ale tekstury niezbyt dobrze dopasowane. Jednostka nie wygląda na pierwsze ulepszenie, a co dopiero drugie. Nic tylko eksperymentować. Na temat czarta: Katasrofa. xD Jak na Ciebie, to bardzo słabo. Tekstury zbyt plastikowe i ostre, nie widać wcale detali. Taki efekt się osiąga przy przemalowaniu zbyt mocno jednostki w Gimpie. Skrzydła pasują tu jak włosy do pachy (nie ogólnie, ale akurat te). Potrzeba więcej detali, jakiś szczegółów na korpusie, nie wiem, śladów od bicza na ciele czy czegoś tam. Na temat troglodyty: Bardzo dobry art, aczkolwiek paski zbyt świecące. Ta jednostka jest ślepa, więc na co jej światło? Może nadać jej krecich kolorów? |
Mistrz |
Dziękujemy za uznanie! @Drwal Kolory są rozwinięciem tych u Piekielnego Troglodyty. Tak jak w pierwotnym opisie, Troglodyta ma światełka by wabić ofiary, jak ryby głębinowe. |
Zachari |
Ładny ale... Paski na łydkach rękach i ogonie nie są potrzemne (moim zdaniem) :) |
Kastore |
Obrazek trylobity bardzo ładny, jednakże przy tworzeniu modelu należy zwrócić uwagę, iż w grze stoi w innej pozycji, bardziej wyprostowanej. Narząd świetlny w grze będzie wyglądał idiotycznie, kolor rąk od łokcia do dłoni oraz nóg zostawiłbym jak u oryginałów, barwy reszty ciała też bym jakoś zmienił, bo obecnie jest to po prostu piekielny trylobita, ze świecącymi zielonymi częściami. Może jakby zamienić zieleń na lekko pomarańczową żółć? Kolczasta grzywa i lepsza włócznia są bardzo ładne. Inna sprawa czy owa ulepszona włócznia będzie jakkolwiek widoczna w grze... |
Mistrz |
Narząd świetlny bedzie w tym samym miejscu co na koncepcie. Idiotyczne czy nie, to kwestja gustu. Schemat kolorystycznym ma być ewolucyjny w stosunku do poprzedniej wersji, nie rewolucyjny bo to upgrade. |
Drwal |
Tylko pamiętaj o jednym. Kolory muszą być naturalne. To nie Forge, że jednostki święcą neonami. |
Mistrz |
Ok.Ja rozumiem. Wzorowałem się na rybach głebinowych o naturalnej bioluminescencji, no i historia jednostki jest taka, że poluje ona w najgłębszych korytarzach wabiąc ofiary za pomocą światła. Broń Boże nie mam zamiaru wykorzystywać świecących elementów w innych projektach. |
Kastore |
Mistrz: Czytaj:Schemat kolorystycznym ma być ewolucyjny w stosunku do poprzedniej wersji, nie rewolucyjny bo to upgrade. "Schemat kolorystycznie ma być ewolucyjny w stosunku do poprzedniej wersji, nie rewolucyjny w stosunku do poprzedniej wersji." Mistrzu, ucz mnie!!! I tak swoją drogą, nie wiem do czego pijesz. Nie jesteś w stanie przyjąć do wiadomości, że to co przedstawiłeś kolorystycznie nie różni się praktycznie niczym od piekielnego trylobity? |
Mistrz |
Podstawowy kolor jest zdecydowanie ciemniejszy, a pasy neonowo-zielone i świecące. Przywodzi na myśl PT i jednocześnie jest wystarczająco inny. Taki był zamysł. Zamiast starać się być nieprzyjemnym, opisz dokładnie co proponujesz? |
Kastore |
Mistrz: Przepraszam.Zamiast starać się być nieprzyjemnym... Mistrz: Już to zrobiłem.
...opisz dokładnie co proponujesz? |
Aayren |
Bardzo mi się ten troglodyta nie podoba. Bardzo oczojebne te paski, chociaż nawet rozumiem o co chodzi... Ja bym zostawił tylko te świecące pizdrełko na czole, a ze świecących pasków zrezygnował. IMHO |
strona: 1 - 2 - 3 ... 111 - 112 - 113 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel