Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] M&M8 - Rebirth komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 16 - 17 - 18 | |
J. M. Sower |
Cieszę się, że udało mi się wystrzelić w oryginalny styl. ;) Mam tylko nadzieję, że umiejętnie dorobię pozostałe dwa poziomy (wygląd z rendera powyżej będzie poziomem drugim, bądź pierwszym). |
J. M. Sower |
GrayFace wypuścił tymczasową wersję 2.2 MMExtension, do której m. in. załączył skrypt przywracający miotaczom ich właściwość strzału, a jako, że broń już wcześniej przywróciłem do gry, to teraz mogę jej już spokojnie używać. :D Tak więc w moim modzie miotacze powrócą do MM8! Screen z widocznym pociskiem wystrzelonym z tejże broni: |
mervell |
J. M. Sower: Ale proszę mi tak nie żartować. Bo czekam bardzo.
o ile w ogóle ukończę moda |
J. M. Sower |
Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o wpływie pór roku w grze na wygląd mapy. Wprowadziłem już skrypt, który biorąc to pod uwagę zmienia otoczenie podczas wchodzenia ma mapę startową (jednak w każdym momencie mogę z tego zrezygnować). Osobiście trochę się waham, gdyż mimo, iż jest to ciekawy dodatek, to jednak ma swój minus - zaburza ustalony styl w jakim jest utrzymana konkretna mapa. Oczywiście na pewnych mapach nigdy nie uświadczymy śniegu bądź trawy, jednak mimo wszystko nie jestem pewien, czy to do końca dobry pomysł. Jeśli jednak ostatecznie się na to zdecyduję, to zapowiadam pojawienie się dodatkowych wyglądów podłoża (trawa z opadłym listowiem itp.), no i chyba musiałbym dorobić nowe drzewa (bądź przerobić stare), tak aby miały kilka wariantów, na różne okresy. Ps. Zapytam GrayFace'a, czy jest możliwość wprowadzenia do MM8 opadów śniegu znanych z "Szóstki". |
Zachari |
Wszystko zależy od tego, jak długo będzie trwać dana pora roku. |
J. M. Sower |
W MM6-8 technicznie pory roku zawsze występowały. W MM7 bodajże zmieniał się nieraz wygląd drzew. Przejście całej gry powinno zająć jakieś parę lat, więc raczej nieczęsto doświadczało by się zmian. Pojawia się zatem pytanie, czy z racji tego, iż gra rozpoczyna się 1 stycznia, to czy szybsi gracze ujrzeliby w ogóle pewne krainy w innej szacie niż w śniegu. Chyba ten pomysł porzucę (w końcu wymaga także dodatkowej pracy), jednak chcę poznać zdanie innych. |
Kastore |
Jestem za, jeszcze jakby udało się ustawić inną początkową datę, tak żeby była wiosna albo lato to już w ogóle byłoby super. |
Kammer |
Osobiście uważam to za kapitalny pomysł, tylko optowałbym za zwiększeniem różnorodności wyglądu... Może dałoby się wprowadzić różną bujność trawy? Sam pomysł jest jak różny wygląd zamków w H3 w zależności od terenu. :D |
J. M. Sower |
Właśnie zależałoby mi aby gra nie rozpoczynała się wtedy podczas zimy i tego chyba nie przeskoczę, jednak zapytałem o to GrayFace'a i będę czekał na odpowiedź. Jeśli się na to zdecyduję to postaram się dorzucić parę nowych terenów. To jednak wiąże się z kolejnym pytaniem, które skierowałem do GF - aktualnie nie jestem w stanie przypisać nowym terenom wybranych przeze mnie dźwięków chodzenia po nich. |
Fandor |
Mam dość proste, chociaż nie wszystkim mogące się spodobać rozwiązanie, ustal własne ramy czasowe pór roku nawet mogą się powtarzać. Przykładowo: 1 stycznia - 31 marca wiosna/lato; 1 kwietnia - 30 czerwca lato/jesień; 1 lipca - 30 września jesień/zima; i 1 października - 31 grudnia zima/wiosna. |
J. M. Sower |
Dość radykalny pomysł, ale zawsze jest to jakieś wyjście. ;) |
Kastore |
Albo zmień nazwy miesięcy. |
J. M. Sower |
Przyszedł mi właśnie do głowy niegłupi pomysł. Po prostu mogę łatwo ustawić, iż gra zaczyna się później o określoną ilość czasu i nie chciałem tego robić, gdyż to przesunięcie miałoby wpływ na długość czasu gry wyświetloną na dyplomie, po ukończeniu wątku fabularnego. Pomyślałem jednak, że przecież podczas wywoływania skryptu odpowiadającego za zakończenie fabuły mogę chwilowo cofnąć zegar o tę ilość, pozwolić się wyświetlić dyplomowi itp. i przesunąć go ponownie do przodu. Gracz nie powinien nic zauważyć. :D Czasem najlepsze rozwiązania problemów potrafią być banalnie proste. ;D Edit: Ustawiłem datę początkową jako 1 Lipiec i dopracowałem skrypt zmieniający wygląd mapy. Teraz wszystko jest ok. Pozostaje jedynie w przyszłości to dopracować dodając różne nowe grafiki (tereny, drzewa itp.). Dla bardzo ciekawskich - ustaliłem, że w M&M pory roku mają takie granice: Wiosna: 21 marzec - 20 czerwiec Lato: 21 czerwiec - 20 wrzesień Jesień: 21 wrzesień - 20 grudzień Zima: 21 grudzień - 20 marzec |
J. M. Sower |
Co powiecie na zwierzaki z MM7? Były w plikach tamtej części, lecz nie były wykorzystane w grze. W sumie były cztery: kot, kura, pies i kret. Z ostatniego zrezygnowałem, gdyż wprowadziłem je do mojego moda w postaci jednego stwora (inne zwierze na każdym z trzech poziomów potwora). Osobiście uważam, że mogą one dodatkowo ożywić aglomeracje miejskie w grze. ;P |
Kastore |
Daję okejkę. |
avatar |
Daję drugą! |
Szaman |
Zawsze to jakieś urozmaicenie:) |
ewerlordxp |
Who let the dogs out? |
Dren |
Pomysły są naprawdę dobre i mnie się podobają. Pytanie brzmi czy dasz radę to zrobić? |
Kammer |
Podoba mi się to. I to bardzo! Jak tak dalej pójdzie, to sobie kupię specjalnie M&M8 dla tego moda! |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 16 - 17 - 18 |
temat: [mod] M&M8 - Rebirth | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel