Witaj Nieznajomy!
|
temat: Skład map komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
Dark Dragon |
Odpisałeś na mój post sprzed 7 lat -_-''. Tak, ta brakująca mapa została przywrócona w wydaniu H3HD. Nie została ona przetłumaczona, to prostu to samo tłumaczenie, które było dołączone do pierwszych wydań H3 w Polsce. |
avatar |
mariez chyba ma rację. W pierwszych wydania H3 w Polsce ta mapa była, ale w wersji angielskiej. W późniejszych wydaniach znikła. Wraz z pojawieniem się H3 HDE mapa powróciła, tym razem przetłumaczona na polski. |
Alamar |
Tak, mapa z RoE była w języku angielskim. Od czasów AB nie była dostępna w kolejnych wydaniach gry, aż do wypuszczenia H3HD. |
avatar |
Znalazłem na necie ciekawy projekt. Zestaw sześciu map pod wspólnym tytułem The Rise and Fall of Sandro, które oczywiście opowiadają historię dobrze znanego nam Nekromanty. Ale ciekawostką jest, że każda poszczególna mapa zrobiona jest pod inną część gry. Tak więc część pierwsza Sandro Arrives to mapa HoMM1, druga Sandro Returns - HoMM2 PoL, trzecia Sandro Avaits - HoMM3 SoD, czwarta Sandro's Revenge - HoMM3 WoG, piąta Sandro's War - HoMM4 WoW i ostatnia Sandro's Judgement pod HoMM4 Equlibris. Sprytnie pomyślane, prawda? |
uhm |
Z zainteresowaniem odpaliłem sobie pierwszą mapkę i muszę przyznać, że jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony. Jak na standardy H1 scenariusz prezentuje się bardzo ładnie, troszkę niestety boli brak jakichkolwiek eventów (zdaje się, że w H1 jeszcze ich nie wymyślili ;P). Grę rozpocząłem Rycerzem, Lordem Haartem, golusieńkim jak go matka na ten świat wydała (wcześniej nawet nie wiedziałem, że możliwe jest stworzenie w H1 Ghost Hero). Poziom trudności ustawiony był na maksymalny (SI - geniusze, poziom - niemożliwy, Król Wzgórza), miałem jednak sporo farta i gra niemal wszyskie neutralne wioski wylosowała jako wioski rycerza. SI też inteligencją nie grzeszyło, więc gra to był w sumie spacerek. Zobaczymy jak będą wyglądać kolejne mapy, mam nadzieję, że będą ciut trudniejsze. Edit: Podsumowując, pierwsza mapa to ot, taka typowa strategia, nic nadzwyczajnego. |
Kammer |
Generalnie - jestem pod wrażeniem, że komuś się chciało zgłębiać edytory kolejnych czterech gier. I, co dopiero zawiera efekt wow - że opracował mapki również na WoG-a i Eq, które, mam wrażenie, jest nieco... zapomniane. |
avatar |
Można powiedzieć: nareszcie. Ktoś podjął się decyzji by zrobić remake standardowych kampanii H3, które dla weteranów są zbyt proste. Na tapetę najpierw poszła kampania Dragon Slayer (heh, kampanii RoE chyba nikt nie 'utrudni':P ). Więcej informacji tutaj. Z wpisu wynika, że nie tylko poziom trudności został zwiększony, ale także rozmiar map. |
Kastore |
Polecam, naprawdę ładnie wykonane mapy, szkoda tylko, że trzeba się tak spieszyć przez limit czasowy, bo aż ma się ochotę owe mapy "czyścić". :) |
avatar |
Louis_Cyphre ukończył swój remake kampanii Armageddon's Blade! Po więcej informacji jak zwykle tu: ps. Kampania działa jedynie pod SoD/Heroes Complete. Grając pod HotA/WoG może być nieukańczalna. |
avatar |
Ta mapa jest zwyciężczynią rosyjskiego konkursu mapmakerskiego. Konkurs był raczej inny niż wszystkie, gdyż nadesłane mapy miały mieć rozmiar 18x18 (działają tylko pod HotA). Więcej konkursowych map tutaj. |
Kastore |
O co w ogóle chodzi w tej mapie? Jak to przejść? Wiem, że to prawie niemożliwe, ale nie rozumiem rosyjskiego. :/ |
avatar |
Akademia Wojny ogłosiła zwycięzców tegorocznego konkursu mapmakerskiego H3. |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: Skład map | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel