Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 41 - 42 - 43

Kastore PW
21 sierpnia 2016, 16:50
Reg! Ty żyjesz! ^^
Witam po przerwie i życzę sukcesu w dokończeniu miasta. :D

Fandor PW
21 sierpnia 2016, 18:56
Hei-Reg wrócił, pytanie czy będzie komu zrobić modele. Czekam niecierpliwie na nowe postępy w pracach.

Drwal PW
21 sierpnia 2016, 18:59
Hei-reg wcale nie wrócił, bo w miarę regularnie pokazuje się w Grocie. Po drugie nie napisał nawet, że znowu zaczyna działać, a jedynie, że nie pozwala na robienie miasta z jego prac przez kogoś innego.

Nephretes PW
21 sierpnia 2016, 21:48
Fandor:
Hei-Reg wrócił, pytanie czy będzie komu zrobić modele.

To jest bardzo dobre pytanie. Minęło już tyle czasu, że chyba każdemu przeszedł początkowy entuzjazm. MDT jeszcze coś tam robi, ale ja osobiście po Oasis i alternatywach kończę z modowaniem H3. Nowego pokolenia grafików natomiast ni widu ni słuchu.

Tak czy tak życzę powodzenia jeśli postanowisz skończyć miasto, Hei-regu :)

zeryss PW
26 grudnia 2016, 07:37
Any news about this city?

Drwal PW
26 grudnia 2016, 10:44
No.

Hei-reg; PW
13 lipca 2017, 23:47
Cześć! :D Pewnie nikt się mnie tu nie spodziewa. :> Mam wrażenie jakby wszystko w tym temacie działo się w poprzednie wakacje... a to minęły 3 calutkie lata! :O Po prostu szok.
Co mnie tu sprowadza zapytacie? Kilka dni temu przypadkowo trafiłem na jutubie na to https://www.youtube.com/watch?v=WvpBg02RLHs Jak usłyszałem ten kawałek to od razu przed oczami pokazała mi się ukończona wersja mojego miasta... no i nie ma bata, obiecałem, że je kiedyś dokończę i ten czas właśnie nastał. Daje sobie czas do września na dokończenie ekranu miasta. :) Potem może spróbuję co nieco zanimować, podłożyć muzykę, wrzucić filmik na jutuba iiii... tutaj niestety moja rola w projekcie dobiegnie końca, bo ani nie programuję, ani nie modeluję 3d, żeby stworzyć jednostki. Ale jeśli pojawi się jakaś drużyna chętna do pociągnięcia projektu dalej, chętnie na to przystanę. :)
Co do muzyki powyżej to nie uważacie, że to kawałek stworzony, żeby grać w tle jakiegoś miasta z heroesów? Mnie zaczarował maksymalnie, szczególnie początek.

Dobra kurde, konkrety!

Przez te dwa dni poszkicowałem sobie na moim ekranie i przedstawia się to następująco:
https://www.dropbox.com/s/4e5z0xkbglg5u4h/new%20town%20screen.png?dl=0




Przez następne dni będę dopicowywał szkice. Brakuje jednak budynków specjalnych. I tutaj kieruję prośbę do was o propozycje.

Jako fosę wymyśliłem "bambusowe doły" czyli po prostu doły z wystającymi zaostrzonymi bambusowymi tyczkami, chyba będzie ok co?


Co do lineupu na razie nic nie zmieniałem. Są tylko poprawki kosmetyczne.
Dla przypomnienia lineup wygląda tak https://www.dropbox.com/s/8c9irg3494wl9pa/line_up_ok.png?dl=0

Podkolorowałem trochę ulepszenia pierwszych trzech jednostek, żeby bardziej się różniły od form podstawowych. W przypadku czwartej jednostki - goryla - wywaliłem z ulepszenia zbroję (ten pomysł był bez sensu :v). Zamiast tego, jako, że na ulepszonym siedlisku, pojawiają się złoża złota - ulepszone goryle mają w przednie łapy wrośnięte właśnie złoto tworzące coś na kształt zbroi zarówno do ataku jak i obrony. Ten pomysł o wiele bardziej mi się podoba. :)

https://www.dropbox.com/s/3p6qwt13ix2t0yh/jednostki%201_4.png?dl=0

Co do jednostek 5-7 - je też zamierzam podrasować. Przeszło mi przez myśl np, żeby naszego jelonka, cernunnosa, przedstawić w formie humanoidalnej, coś ala to : http://orig13.deviantart.net/d246/f/2011/108/6/1/cernunnos_by_pascalblanche-d3e8iaw.jpg Co sądzicie o tym pomyśle?
Co do żółwika to jeszcze pomyślę jak go dopicować. Modliszkę też trochę dopakuję, żeby jakoś się prezentowała poważniej przy tych wszystkich smokach. :)



Jeszcze tylko dodam, że kompletnie nie pamiętam czego tyczyły się toczone w tym temacie dyskusje, dlatego nie będę się do nich odnosił. xD

Tyle ode mnie ;)

Trith PW
14 lipca 2017, 01:26
No to czyli chyba mamy odwilż, bo ja też niedawno do swojego projektu wróciłem. Bardzo miło mi słyszeć, że Tobie też wróciły ochoty do działania.

Mógłbym pomóc z wymodelowaniem i animowaniem jednostek, przynajmniej część z nich, a może też jakieś inne drobnostki. Dalej mam model satyra, co się przewinął w tym temacie te trzy lata temu.

Teraz jednak nieco krytyki. Wszystko tutaj wygląda pięknie na tym ekranie, tylko siłą rzeczy będzie to odstawać stylistycznie od pozostałych ekranów miast, gdyż ten jest malowany. Oryginalne miasta są, z tego co po nich widzę i wiem, kolażem tła zrobionym w 2D (czasami z elementami 3D) i umiejętnie wklejonymi budynkami zrobionymi w 3D. Więc będzie trzeba zdecydować czy zostają tutaj budynki malowane, czy ktoś zrobi na podstawie ilustracji modele 3D. Jedno wyjście da nam ładne budynki, jednak odstające nieco od stylistyki H3, drugie zaś będzie dublowaniem ilości pracy do wykonania.

AmiDaDeer PW
14 lipca 2017, 11:05
Hei-reg:
Co do muzyki powyżej to nie uważacie, że to kawałek stworzony, żeby grać w tle jakiegoś miasta z heroesów?
Jest zbyt mało dynamiczna, zbyt jednostajna - poza końcówką nie ma właściwie żadnych zmian w ogólnym brzmieniu. Poza tym nie wiem, czy autor muzyki będzie zadowolony z jej wykorzystania w modzie.

Jakby co oferuję swoją pomoc, pisałem już muzykę dla Forge, Oazy, Dworu i paru innych modów, to mogę napisać też jakiś kawałek dla tego miasta.

Nephretes PW
14 lipca 2017, 14:37
Robota grafika 2D nie kończy się na zaprojektowaniu ekranu miasta i jednostek. Części pracy nie da się wykonać w samym 2D, ale jako utalentowany grafik koncepcyjny możesz zaprojektować jeszcze:
a) Mapę oblężenia (wraz z wykonaniem tła i szkicami jak mają wyglądać mury obronne)
b) wygląd bohatera podczas walki (szkic)
c) puzzle
d) portrety bohaterów
e) procesowanie renderów 3D (np. portrety jednostek)
f) tworzenie tekstur do modeli 3D jeśli zajdzie taka potrzeba

Faktycznie jest to za ładne, ale moim zdaniem hei-reg maluje na tyle dobrze, że na początek wystarczy przepuścić niektóre grafiki przez filtr, trochę spikselizować, trochę oszukać, póki nie znajdzie się grafik chętny wykonać budynki. Budynki będzie trzeba jednak wykonać tak czy tak w 3D, żeby były na mapę przygody.

Powodzenia!

MinosKing PW
14 lipca 2017, 16:27
To świetna wiadomość, że wróciłeś Hei-reg. ;] Ekran miasta wygląda jak zawsze majestatycznie!
Tylko Satyrowie czy tam Fauni na poziomie pierwszym mnie nieco niepokoją, bo już takowe jednostki mamy w Grove. Ale gdyby zmienić im nieco nazwę np. na Stróże Leśne? Lub przynajmniej na coś coby się nie powtarzało? Oczywiście to tylko luźna sugestia.

Hobbit zaś zrobił bardzo fajne podkłady muzyczne dla między innymi Forge, Ziggurat <które niestety chyba się nie pojawi> oraz jak wspomniał dla Oazy i Dworu! Nie wiem czy jesteś na bieżąco z rozwojem możliwości np. na VCMI doszła możliwość dodania własnej machiny oblężniczej, ale to może lepiej zostawić gdzieś na dalszy plan? Teraz zaś najważniejszy jest ekran miasta.

A co do pozostałych jednostek, to Żaboludy, Goryle, Rosiczki oraz pozostałe jednostki których nazw nie zapamiętałem, zapowiadają się bardzo dobrze. Co prawda możesz trochę nad nimi popracować by nieco bardziej wpasować je w klimat homm 3, lecz moim skromnym zdaniem już są dość niesamowite! Chociaż fakt Modliszka nieco odstaje od np. Smoków czy innych jednostek 7 poziomu, więc drobna zmiana u niej może być jak najbardziej na plus. :P

I na koniec co do Ziggurat, jeśli ktoś pracuje nad tym miastem? To możliwe że mogłem to przeoczyć. Więc w tym wypadku z góry przepraszam za możliwą błędną informację. Tak czy inaczej życzę tobie powodzenia Hei-reg przy dalszym rozwoju miasta, no i by wszystko szło po twojej myśli.

Trith PW
14 lipca 2017, 17:50
Budynki na mapę przygody też można narysować ręcznie. Tylko że model już raz zrobiony można zastosować w ekranie jak i na mapie i w obu przypadkach łatwiej byłoby osiągnąć fakturę grafik H3, bez bawienia się w szukanie odpowiednich filtrów i podobnych.


Cytat:
Grove
Trith, anno Domini 2017:
Grove was a mistake.
Tak bardzo chcę o tym zapomnieć, ale nie ważne jak bardzo zapiję się w trupa maślanką, ten koszmar zawsze do mnie wraca.
Cytat:
Stróże Leśne
To zły pomysł, były już dyskusje o tym, że takie nazwy są bardzo miałkie, gdyż Jaki stróż lasu? Wszak widać że to satyr, a stróżem lasu to byle co może być, więc taka nazwa nic nam nie daje.
Ewentualnie jak ktoś już bardzo chce żeby Grove i Preserve mogło istnieć obok siebie (żeby to pierwsze wyglądało jeszcze biedniej niż zwykle), to w jednym mieście może być użyte satyr, a w drugim faun.

witchking PW
14 lipca 2017, 17:56
Moim zdaniem większym problemem od satyra w Grove jest ten który pojawia się w hota i który wypada całkiem ładnie. Nie wiem czy ktoś już go przeniósł do VCMI, ale wcześniej czy później tam trafi jak całą Hota.

@Hei-Reg cieszę się bardzo, ze wróciłeś i życzę powodzenia:)

MinosKing PW
14 lipca 2017, 18:10
Witchking trafił i nie tylko on, ale też Fangarm i armata! Chociaż to ostatnie na samym końcu dopiero. :3

A wracając do tematu, to Trith to była tylko sugestia. Niema zbyt wiele możliwości nazewnictwa tego typu jednostek jakimi są Satyry czy Fauni! Niemniej jednak zawsze to jakaś alternatywna nazwa jak w przypadku np. Smoków! Zielony, Czerwony, Złoty, Czarny, Kryształowy, Błękitny. Chociaż wszystko zależy teraz od wyobraźni Hei-rega no i propozycji grotowiczów. By było nad czym się zastanowić, może w przyszłości coś zmieni się na lepsze?

Trith PW
14 lipca 2017, 18:12
Witchking mój drogi, od kiedy TO PASQCTVO jest ładne?

Drwal PW
14 lipca 2017, 18:16
Według mnie ładniejszy nigdy nie powstał. Co prawda ten ze screenów beta HotA miażdżył wszystko, ale z jakiś powodów on i ulepszenie nigdy nie trafiły do gry.

Alistair PW
14 lipca 2017, 18:17
A co, jest brzydkie? Niby czemu?

Trith PW
14 lipca 2017, 18:21
Ramię wygląda jak doklejone do torsu i jest coś niepokojącego w samym kształcie, wielkości i ułożeniu tego ramienia. Sprawy nie poprawia fakt, że fujarka zlewa się z drugą ręką również ją wydłużając, a po przyjrzeniu się to prawie wygląda jakby trzymał pistolet.

Alistair PW
14 lipca 2017, 18:31
Ok, z tym się zgodzę, ten "pistolet" też zauważyłem, ale to w zasadzie kosmetyka do poprawy. Całej jednostki bym nie skreślał.

Nephretes PW
14 lipca 2017, 19:16
Faktycznie nie jest to zbyt udana jednostka, jedna z gorszych w HotA. Sam model ma duży potencjał, ale nie wiem kto przepuścił te gumowe tłuste łapki i pistoletodłoń dalej w modzie słynącym z perfekcjonizmu.

Mimo wszystko, ja bym się nie przejmował że gdzieś inny satyr istnieje, szczególnie że udanej wizji jednostki nigdzie nie ma.
strona: 1 - 2 - 3 ... 41 - 42 - 43
temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel