Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Tower Defense of Might and Magic
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2

Drwal PW
11 lipca 2016, 11:47
Czas chyba założyć temat o tej grze, gdyż naprawdę sporo informacji ostatnio (a nie wszystko nadaje się na niusa). Autorzy przekazali, że pracę w sprawie połączenia wszystkich części zostały zakończone. Będziemy więc mieli jedną całość. W dodatku dzięki fanom udało się przetłumaczyć TDMM aż na 6 języków. Poza standardową angielską wersją gotowe są już: rosyjska, ukraińska, węgierska, słowacka no i polska wersja. :) Mało tego, autorzy udostępnili plik, który pozwoli nam tłumaczyć grę na kolejne języki (klik).

Co do daty premiery, to jeszcze nie jest znana, ale pewnie nie będzie trzeba długo czekać.


Acid Dragon PW
11 lipca 2016, 12:07
Jak już premiera będzie, to proszę o niusa na głównej.

Zabawa w Tower Defense of M&M wystarcza na ledwie godzinę-dwie, ale ma pewną wartość "replayability", jeśli uwzględnić przechodzenie gry wszystkimi frakcjami i/lub bohaterami.

I niechże ktoś przejrzy tę "polskawą" wersję, bo w chwili obecnej jest "Manitikora" a Familiar to "Znajomy".

Drwal PW
11 lipca 2016, 14:55
Acid:
Jak już premiera będzie, to proszę o niusa na głównej.

Oczywiście. Autorzy właśnie podali informację, że spróbują wydać wersję przed końcem lipca. Co do błędów, to przejrzę to i wyśle im poprawiony plik.

Acid Dragon PW
13 lipca 2016, 16:25
Zabawa z magami:


bRyland PW
13 lipca 2016, 20:30
A gdzie samodzielna komnata dla TD M&M? :-)

Drwal PW
13 lipca 2016, 20:55
@Acid Jak na śp. Jarmarku Europa w sobotnie południe. :P

@bRyland Jakby gra się rozrosła i było większe zainteresowanie, to można by pewnie pomyśleć o czymś więcej niż pojedynczy nius.

Drwal PW
14 sierpnia 2016, 22:45
Jest już wersja przeglądarkowa najnowszej wersji: http://www.newgrounds.com/portal/view/679499

Acid Dragon PW
15 sierpnia 2016, 00:30
A działa?
Bo mi się ładuje do ok. 90% i pasek staje w miejscu.

Drwal PW
15 sierpnia 2016, 10:31
Faktycznie mi też nie działa. Zgłosiłem.

Drwal PW
15 sierpnia 2016, 12:25
Gra już powinna działać, mi się odpaliła.

bRyland PW
15 sierpnia 2016, 22:23
Działa na GC, ale na FF mam ten sam problem co Acid... 90% i ani rusz...

Ale jest po polsku. :)

Drwal PW
15 sierpnia 2016, 22:53
Mi działa na Firefoksie.

bRyland PW
17 sierpnia 2016, 08:56
Sprawdziłem: gra się nie uruchamia, jeśli na danej przeglądarce włączony jest AdBlock.

Drwal PW
26 sierpnia 2016, 12:40
Dla Polaków pewnie nic ciekawego, ale dla formalności napiszę, że kolejna mała aktualizacja za nami. Jedyna nowość to dwa nowe języki do wyboru: niemiecki i hiszpański.

Drwal PW
27 października 2016, 16:13
Twórcy trochę przerabiają Tower Defense. Realizują w zasadzie nowy projekt na tym samym silniku. Pokazali nawet video z dema:

https://vk.com/video-95500524_456239027

Drwal PW
1 grudnia 2016, 21:35
Jakby ktoś nie zauważył, to była mała aktualizacja TD MM. Poprawiono błędy, dodano podobno jakiś czar i na razie tyle. Zawsze to jednak coś. Nic póki co nie wiadomo o większych nowościach.

diabełek412 PW
19 lipca 2017, 21:17
Jakieś wieści o Tower Defense of Might and Magic? Jestem zaciekawiony tą grą bardzo.

Drwal PW
19 lipca 2017, 21:19
Najnowsza wersja pojawiła się 19 kwietnia. Pisałem o niej tutaj. Od tego czasu nic nowego nie zostało zapowiedziane.

Magiellan PW
20 lipca 2017, 16:39
Jeszcze jako ciekawostkę mogę napisać, że nie dawno znowu wyszła aktualizacja do tej pierwszej wersji gry. Niestety nic wielkiego ona nie wprowadza. Zauważyłem, tylko, że zmieniły się tła w poszczególnych kampaniach i być może (ale wcale nie jestem pewien XD) niektóre ikonki (np. Od rzucania czarów). Jako, że gra od samego początku przypadła mi do gustu to grałem już w niej wszystkimi zamkami i to przeciwko wszystkim dostępnym więc nie sprawdzałem czy coś w kwestii walki zmieniło się po ostatniej aktualizacji (choć szczerze to wątpię).



Ps: Mam jeszcze pytanko do tych co grali więcej lub mniej w tą gierkę (oczywiście jeżeli tacy grotowicze w ogóle istnieją XD). Mianowicie chodzi mi o cytadelę... Nie wiem w którym momencie się to pojawiło. Być może było od początku, ale ja zauważyłem to dopiero za jakiś czas. Otóż grając tym zamkiem ustawiałem od groma reptilionów a potem jeszcze bazyliszków ( żeby oślepiali rywali). I tak doszedłem do ostatniej kampanii i za groma nie mogłem jej przejść. I wtedy po jakimś czasie przełom. Postawiłem gorgonę... I co się okazało?, że wystarczy postawić nawet jedną gorgonę żeby wygrać praktycznie każdą mapę... A dlaczego? Bo gdy wykona ona swoje spojrzenie śmierci (nie wykonuje go za każdym razem) to od razu giną wszystkie wrogie jednostki będące na mapie XD... Nie powiem... Znaczenie ułatwia to grę jednak bądźmy szczerzy... Jest to całkowicie bez sensu XD...

Hieronim PW
17 marca 2019, 12:43
Jakby kogoś to interesowało to ponownie można grać 5 frakcjami, bo ostatnio dodali twierdzę. Wprowadzono też kilka zmian w rozrywce, o których nie będę pisał.

Jeżeli ktoś gra/grał - jaka frakcja najbardziej się wam podoba? Mnie przypadła do gustu twierdza.

- Crag Hack na 20lv potrafi zwiększyć obrażenia istot o ponad 80%.

- Ogry - ich umiejętność przyśpieszania sojuszników jest bardzo przyjemna, a do tego jeszcze stune.

- W drodze do behemotów dobrym zapychaczem są ptaki gromu. Przyśpieszone i atakujące błyskawicami również potrafią być mordercze.

- Cyklopy dużo obrażeń nie zadadzą (w porywach mniej niż ogr), ale czasem są przydatne ze względu na spowolnienie. Nie jest to jednak "szałowa" jednostka.

- Starożytne behemoty same w sobie zadają 150 obrażeń,z bustem od Craga 260-300,a jak by tego było mało mają 20% szans na podwójne obrażenia.



strona: 1 - 2
temat: Tower Defense of Might and Magic

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel