Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: [mod] M&M8 - Rebirth
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 16 - 17 - 18

Sir Galuf PW
8 września 2016, 13:57
Bardzo ładnie! Czekam na lokacje z Mrocznymi Krasnoludami.^^

J. M. Sower PW
8 września 2016, 15:28
W grze wystąpią krasnoludy, jednak w formie takiej jak w MM7. Bowiem wywodzić się będą z plemienia Czerwonych Kradnoludów.

Sir Galuf PW
8 września 2016, 16:39
Aha... szkoda, ale te też są super! A jaką rolę będą pełnić fabularnie ?

J. M. Sower PW
9 września 2016, 08:07
To będzie niewielka frakcja, opowiadająca się po stronie dobra, jednak nie biorąca udziału w ważniejszych wydarzeniach. Przynajmniej póki co nic takiego nie planowałem, ale zwracam uwagę na to, że mój projekt kształtuje się w miarę powstawania i wszystko może się zmienić.

Sir Galuf PW
9 września 2016, 08:29
O! I fajnie! Mnie się podoba. ;)

Irhak PW
9 września 2016, 10:26
Cytat:
To będzie niewielka frakcja, opowiadająca się po stronie dobra, jednak nie biorąca udziału w ważniejszych wydarzeniach.
To mi brzmi jak kalka z krasnoludów z MM7. Teoretycznie po stronie dobra, ale i tak ich rola sprowadziła się tylko do odrestaurowania zamku Harmondale.

J. M. Sower PW
9 września 2016, 15:24
Niestety, ale póki co nie mam na nich żadnego pomysłu. Jednakże, tak jak pisałem, dużo jeszcze może się w moim projekcie zmienić (naprawdę wiele wymyślam w biegu ;P). Tak czy inaczej, w najbliższej przyszłości dostaniecie do rąk tylko pierwszą mapę, na której spotkamy co najwyżej kilkoro z nich. Ich siedziba będzie do zwiedzenia nieco później.

J. M. Sower PW
21 września 2016, 20:58
Mały news. ;) Przedmiot generalnie będzie do znalezienia w nieco dalszym etapie rozgrywki, ale że ma pewne powiązanie z pierwszą mapą, to już go wykonałem. ;)



Ps. Proszę nie zwracać uwagi na takie kwiatki w tekstach jak brak przecinka po "legendarnej" (co akurat teraz przykuło moją uwagę). Wiele tekstów piszę na tzw. "kolanie", przez co wymagają jeszcze naniesienia poprawek.

Hayven PW
22 września 2016, 23:53
Ale akurat tutaj po "legendarne" przecinka chyba nie powinno być :)

Skoro już mamy łapę krwiożerczego królika, to czy jest jakaś szansa na Święty Granat Ręczny?

J. M. Sower PW
23 września 2016, 08:27
Na pewno nie powinno tam być przecinka? No cóż, nigdy nie byłem dobry z zasad rządzących językiem polskim. ;P

Hmm... może jeszcze jakiś tego typu przedmiot się pojawi. ;)

Hayven PW
23 września 2016, 09:14
Cytat:
Na pewno nie powinno tam być przecinka?

Dobra, aż sobie doczytałem. I z tego, co doczytałem, wynika, że pierwotnie nie miałem do końca racji - tzn. przecinka nie powinieneś postawić, jeśli nazywasz królika "krwiożerczą bestią" i dodajesz, że występuje on tylko w legendach; jeśli natomiast nazywasz go po prostu "bestią" i twierdzisz, że jest on zarówno "legendarny" jak i "krwiożerczy", to ten przecinek należałoby postawić (żeby się upewnić, zadaj sobie pytanie: czy gdyby zamienić kolejność wyrazów na "krwiożerczej, legendarnej bestii" - tu już z przecinkiem - wciąż uzyskałbyś to samo, co chciałeś uzyskać?).

To chyba tylko moja intuicja zasugerowała pierwszy przypadek, bo wydało mi się, że te dwa przymiotniki nie są równorzędne, że "legendarny" to określenie całej reszty.


J. M. Sower PW
23 września 2016, 16:19
Ano, doszedłeś do sedna sprawy. ;P

Irhak PW
23 września 2016, 17:11
Zostawić bez przecinka. Wygląda znacznie lepiej.

Sir Galuf PW
6 października 2016, 17:11
Z czystej ciekawości, nie dało by się wrzucić do gry model z szóstki?
W tedy na przykład w grze mogli by się pojawić rycerze zagłady z tejże części. Mógłbyś w tedy wykorzystać krasnoludy z szóstki ( By zrobić, ,cywilów '' mógłbyś wziąć krasnoludzkie kobity z siódemki) :-)

J. M. Sower PW
6 października 2016, 17:26
Potwory w MM6 nie mają wszystkich animacji wymaganych w następnych częściach. Poza tym, w MM7 mamy krasnoludzkich wojowników i cywili (zarówno męskich, jak i żeńskich).

mervell PW
5 listopada 2016, 18:42
Jakieś postępy? :>
Ciekawi mnie ten projekt straszliwie.

J. M. Sower PW
5 listopada 2016, 22:49
Póki co ogólnie nie pracuję zbyt wiele przy modach, a jeśli tak, to przy H3. Przykładowo, pomagam Kuririnowi przy Demosmoku. Proszę o cierpliwość. ;)

J. M. Sower PW
13 listopada 2016, 16:37
No dobra, znalazło się coś, co mogę pokazać. Render jednostki z końcowego etapu gry. Grafikę wrzucam w linku, aby zobaczył tylko ten kto chce. Nie chcę nikomu psuć zabawy z odkrywania takich rzeczy w trakcie gry (o ile znajdą się tacy i o ile w ogóle ukończę moda ;P ).
http://i65.tinypic.com/34qp6qe.jpg

Ps. W grze skala będzie nieco mniejsza, więc będzie to wyglądać troche lepiej. ;P

Ursus PW
13 listopada 2016, 17:19
Zaprawdę śliczne działo :). Gdyby w przyszłości wyszłyby nowe wersje Kuźni na VCMI to mogłoby posłużyć za nową machinę wojenną, tak jak armata w Przystani.

Tarnoob PW
14 listopada 2016, 02:07
Śliczne. ^_^ Łechce sentymenty jak promień śmierci.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 16 - 17 - 18
temat: [mod] M&M8 - Rebirth

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel