Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Nasze wcielenia
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14

Field PW
3 grudnia 2009, 21:48
Mitabrin - byłeś jeszcze myszą :P

Mitabrin PW
3 grudnia 2009, 21:56
Też racja... :3

Sawyer PW
30 stycznia 2010, 18:38
*Wampir zmienił szybko swą postać*Ehkm... Witajcie, Jestem tu już od paru miesięcy, i pewnie wiecie że pierw byłem duchem mieszkającym w kuźni, potem moja dusza została zbawiona i zostałem człowiekiem i wampirem w postaci ludzkiej, o podstępności wampira a o wiedzy człowieka. W świecie zwanym Nosghot byłem znany jako królewski wampir z rodu Kaina, po upadku filarów teleportowałem się na obrzeża dziwnego kontynentu. Byłem zdziwiony że nie posiadam moich mocy typu telekineza czy czytanie w umysłach... Ale dlaczego byłem pierw duchem mieszkającym w kuźni? Już wyjaśniam. Kiedy zmaterializowałem się na ten kontynent nie miał swoich mocy jak już wspominałem, potem nagle dostałem wielką łapą w moją wampirzą głowę... Obudziłem się w kuźni, nie wiedziałem że jestem już duchem! Więc w pośpiechu chciałem wyważyć drzwi i... przeleciałem przez nie, i od razu domyśliłem się kim jestem. Zaczynałem się bać że tutejsze demoniczne wampiry wchłoną moją dusze, ale gdy uderzyłem moimi duchowymi pazurami w drzwi... pękły!
Potem znalazłem cmentarz i zobaczyłem na nim grotowiczów i od razu wtajemniczyłem się w krąg tejże grupy. Potem oto nastąpiła moja transformacja w starą postać... lecz ostatniej osoby którą zabiłem, czyli starszego wędrowca. Taki zostałem, z czerwonymi ślepiami i w postaci starszej postaci ludzkiej.

Edit@
Niedawno znalazłem ciekawy rubinowy amulet i gdy nosiłem go już parę dni przybrałem formę kościotrupa... Zostanę już nim ale jako mag z pustyń! Takk, pustyń! Teraz Zwę się Kamixo The Dark Kalif

PS: Przepraszam za ożywienie tematu.

Irhak PW
22 lutego 2010, 20:03
A o Kreatorach nikt nie wspomniał? Nieładnie...

A co do nieumarłych, to trzymajcie niektórych z dala ode mnie! Zwłaszcza tego zdziczałego S*****!

PS. Anquietas - Pradawny, ale nie Starożytny ;)

Gavin Magnus PW
16 kwietnia 2010, 14:29

"Mam wrażenie próby proszenia o skorumpowanie siebie... :>

EDIT: Właśnie przyszedł list od Gavina Magnusa z pytaniem, co mu rozbiło okno. Możesz to jakoś wytłumaczyć?"

Coś Takiego :]

Laxx PW
13 listopada 2014, 23:48
Mam rozumieć, że ten topik służy wyrażeniu tego w kogo się wcielamy/kim jesteśmy? ;)

Ja jestem Laxx, Demon płci żeńskiej :P Nie z gatunku dziwacznych Demonów z Sheogh, lecz z siejących postrach Kreegans...

Pozdrawiam piekielnie.

Viking PW
14 listopada 2014, 01:15
Ja z kolei nazywam się Gustav i jestem synem Gustava znanego jak Północ długa i szeroka z wybijania setek Jotunów oraz wszczynania tysięcy karczemnych burd. V w moim imieniu nie jest pomyłką, lecz odróżnia mnie od Mickiewiczowskiego Gustawa, który co prawda w gębie był na tyle mocny by mierzyć się nawet z Bogiem, lecz w boju uczciwym różnie z jego męstwem bywało. Wybaczcie w tym miejscu przydługą dygresję, teraz przechodzę do rzeczy sedna: urodziłem się jako piętnasty w kolejności syn mego przesławnego ojca, więc aby móc cokolwiek znaczyć wśród krewnych i znajomych musiałem wcześnie dowieść swego męstwa w boju. I tak w wieku lat dwunastu opanowałem sztukę władania toporem, a będąc szesnastolatkiem dzierżyłem już mój młot bojowy Ziutkiem zwany (nie byłem nigdy zbyt lotny stąd ta niewyszukana nazwa) oraz zasiadałem na niezbyt honorowym miejscu na rufie drakkaru "Postrach Węży Morskich" (podobno jedna z tych bestii padła ze śmiechu na widok jego załogi po trzymiesięcznym rejsie). Pływałem do ziem zwanych Ruś oraz Essex i zdobywałem bogate łupy (jedynie w złocie; niewolnice były jedynie dla wyższych rangą). Wówtenczas zyskałem przydomek Twardoporty, który jak łatwo zrozumieć odnosił się do opłakanego stanu moich spodni szorujących tygodniami szorstki pokład drakkaru.

Pewnego razu będąc dobrze podchmieleni wraz z chłopakami wpłynęliśmy w wir morski. Nigdy więcej nie spotkałem już moich kamratów. Po przebudzeniu się zapoznałem się zato z niebieskoskórym jegomościem o imieniu Yog. Ten rzekł abym w rewanżu za uratowanie mi życia nauczył go władać bronią i pomógł w ucieczce z krainy zwanej Braccada,co też uczyniłem. Setnie się nawalczyłem u boku Yoga, lecz summa summarum ta znajomość nie wyszła mi na dobre. Otóż niegdyś w pewnej tawernie założyłem się z Yogiem, że własnoręcznie ubiję Kwasowego Smoka. Była to jak się miało okazać najgłupsza podjęta pod wpływem alkoholu decyzja w mym marnym życiu. Gdy dotarłem do Groty i wykrzyczałem wciąż przepitym głosem swe wyzwanie śmiech jeno gromki z wielu gardeł posłyszałem. Smok nawet nie raczył się ukazać, a mnieopadła horda innych stworzeń, które najpierw spuściły mi straszliwe lanie, a potem zaprowadziły do ogniska. Nie mając czego szukać już w szerokim świecie z ostatecznie zniszczoną reputacją pozostaję w Grocie po dziś dzień i uczę się pilnie o świecie, w którym znalazłem się za sprawą Yoga. Smok i inniwciąż kpią z mojej głupoty, lecz ja czuję, że tutaj odnalazłem swoje miejsce w nowym świecie. W końcu przez całe swe parszywe życie nie zaznałem tak wiele dobrego jadła i wywczasu jak w tej gościnnej Grocie.

Eggyslav PW
14 listopada 2014, 22:00
Jam jest sir Eggyslav, Mistrz Komandor zakonu Rycerzy Światłości ze Świętego Cesarstwa Gryfa w Ashanie. Urodziłem się 645 roku Siódmego Smoka, W samym sercu Imperium, niedaleko Talonguard, jako pierworodny syn bogatego kupca. Miałem pójść w jego ślady, i handlować z Wolnymi Miastami, ale zrządzenie losu to zmieniło.

Pewnego razu spotkałem na drodze rannego mnicha. Podobno napadli go bandyci, a ponieważ był tylko biednym pielgrzymem i nie miał przy sobie złota, te łotry poturbowały go i zostawiły by skonał. Na szczęście miałem przy sobie zioła lecznicze i mikstury zakupione w Siedmiu Miastach, i opatrzywszy mu rany wziąłem go do najbliższej gospody. Tam się nim zaopiekowałem, a gdy wrócił do zdrowia, odeskortowałem go do stolicy. Mnich ów nazywał się Cutbert, i kiedyś był paladynem. Cutbert zauważył, że mam potencjał, i wyszkolił mnie na rycerza, po czym użył swoich wpływów jakimi się cieszył wśród braci Paladynów bym został przyjęty do Zakonu. Elrath widocznie czuwał nade mną, gdyż nie dość że mnie przyjęli, to jeszcze szybko awansowałem, i otrzymałem rangę mistrza i własną komandorię doborowych rycerzy. Było to w czasie szóstego zaćmienia, i mój zakon miał pełne ręce roboty. Po wojnie, moim przełożonym został niejaki Alaryk, swoją drogą z wyglądu bardzo mnie przypominał, ale nie z charakteru (na całe szczęście, Alaryk to był straszny fanatyk i dewota, a przy tym arogancki i bezlitosny, zginął zresztą marnie z ręki jakiegoś orka).

Parę lat później, Podczas gdy Demony władały Talonguard, Ja paradowałem w masce Bezimiennego, a to dlatego, że Jej Wysokość Cesarzowa, Święta Izabela (a tak naprawdę Sukkub Biara, o czym dowiedziałem się znacznie później) powierzyła mi misję infiltracji królestwa cieni, Ygg-Chal. Niestety, Mroczne elfy przejrzały me zamiary, i mnie pojmały. Ci tchórze wiedzieli że jeśli mnie zabiją, zostanę męczennikiem, a mój zakon mnie krwawo pomści, więc wtrącili mnie do lochu. Lata spędziłem w mrocznych kazamatach Malassy, jednakże dzięki swej wierze nie popadłem w obłęd. W końcu jednak udało mi się uciec. Elrath prowadził mnie przez zawiłe podziemne korytarze, aż znalazłem się w dziwnym miejscu zwanym Kwasową Grotą, gdzie spotkałem wiele stworzeń, nie tylko z Ashanu, ale i również z innych, cudownych krain o których słyszałem tylko ze starych opowieści, jak Enroth, Xeen, czy Axeoth. Zaintrygowało mnie to iż wszyscy żyją tam w harmonii, nawet Demony i nieumarli żyją w zgodzie z innymi, pod berłem Kwasowego Smoka, który, jak zapewne mniemam, jest jakimś zapomnianym potomkiem Ashy, który stworzył to miejsce. Pomyślałem że skoro Smoczy Bóg Światłości tu mnie doprowadził, to musiał mieć w tym jakiś cel, a ja jako Jego skromny sługa nie powinienem się przeciwstawiać Jego woli, i postanowiłem tu zostać na dłużej. Jako że nie zapomniałem o swoich korzeniach, jako Paladyn poprzysiągłem pomagać mieszkańcom Groty w każdy sposób. Ostatnio pomagam niejakiemu Nephretesowi założyć osadę na pustyni.

Belegor PW
17 listopada 2014, 22:24
Dobra, odzywam się tu tylko dlatego, że ktoś (Dartanion) podważył moją męską naturę.

Otóż, pełne imię to Belegor Meriadok von Dragenhaart. Kiedyś tu bywałem, ale nie wspominam dobrze tego czasu. Znacznie lepiej się czułem w Anduinie i Tawernie gdzie mogłem rozwinąć skrzydła- w sensie metaforycznym, nie fizycznym. Tutaj wróciłem by spróbować jeszcze raz, a tak szczerze był konkurs literacki, a ja uwielbiam wyzwania. Cóż, może nie pokonałem Alamara (choć wciąż uważam, że lepiej znam lore Ashan niż on) ale zdobyłem zaszczytne II miejsce.

Dobra, uciekam od sedna, otóż nazwa mej rasy wam niewiele powie. Jestem sylvatarem, w najprostszych, lakonicznych słowach można opisać to tak: góra elfa, dół raptora (o gonady nie pytać, to prywatne sprawy). Mimo podobieństw nie jestem spokrewnionym żadnym z nich (mimo iż pewien ork, którego imienia nie wspomnę wrzuca mi że to owoc elfki zgwałconej przez jaszczura). Pochodzenie rasy jest tak zawiłe i pełne zwrotów z dziedziny biologii ewolucyjnej, że dla dobra waszych umysłów oszczędzę wam takiego kazania.

Oto mój portret zrobiony, przez wspaniałą tawernianą artystkę- Asderuki:



Edit: I kto tu teraz jest nie męski, co?

EditII: Za namową Acida jednak wyjaśnię ewolucyjne zawiłości mojej rasy. Otóż są dwie teorie: jedna naukowa, druga.... już mniej.

Pierwsza wyjaśnia, że sylvatarzy pochodzą od grupy synapsydów. Podobnych do długonogich cynodontów, tylko że zamiast uciekać na ziemię, uciekły na drzewa. Żeby lepiej się wspinać wykształciły sierpowate pazury, z czego po jednym większym na kończynę, by zadawać większe rany ofierze, przy atakowaniu jej z góry. Życie na drzewach wymagało dużej sprawności ruchowej, jak również skakanie po drzewach. Ogon nabrał cech chwytnych, podobnie jak kończyny przednie. Sierpowate szpony kończyn przednich był niepotrzebny, pozostałością został ostrzejszy paznokieć na kciuku. Oczy zostały skierowane z boków na przód głowy. Pysk uległ skróceniu, jak również siła zgryzu się zmniejszyła wraz z przejściem na wszystkożerność. Wykształciły się również małżowiny uszne by w porę usłyszeć skradającego się drapieżnika lub zlokalizować pisk ptasich piskląt. Rozmnażanie również sprawiało problemy, gdyż ciężko utrzymywać gniazdo, kiedy stada ruszały za pożywieniem. Szybko więc z pokolenia na pokolenie najpierw liczba jaj w jednym lęgu uległa zmniejszeniu, a następnie przejście z jajorodności do żyworodności, poprzez jajożyworodność. Układ rozrodczy jak i rozwój płodu wymusił przebudowę miednicy samicy jak i redukcję piersi do dwóch sutków (jak u małp). Ta wymuszona przebudowa ułatwiła potem osiągnięcie brachiacji. Nowa postawa zmieniła formę poruszania jak i przebudowę mózgu- konwergentnie do ssaków wykształcono korę mózgową do analizowania danych by móc swobodnie się poruszać w labiryncie gałęzi, lub skakać z drzewa na drzewo. Wówczas również potrafili rozróżniać kolory. Kiedy środowisko zaczęło sprzyjać formom trawiastym lub o niskiej roślinności zeszli z drzew i zaczęli szukać pożywienia na ziemi. Dalej do historia rodem z odysei ludzkości- trend ku zwiększeniu pojemności mózgu, rozwój kultury i oswajania swojego otoczenia. Tak, tak to można ująć w skrócie- mam nadzieję, że dość jasno i łopatologicznie wyjaśniłem, są jakieś pytania?

Acid Dragon PW
17 listopada 2014, 23:13
Cytat:
Pochodzenie rasy jest tak zawiłe i pełne zwrotów z dziedziny biologii ewolucyjnej, że dla dobra waszych umysłów oszczędzę wam takiego kazania.

Ależ nie krępuj się. Nie o takich biologiach ewolucyjnych mówiliśmy.

Zazdroszczę portretu.

Kammer PW
19 października 2016, 20:04
To się chyba tu nadaje, najwyżej ktoś przeniesie.

Długo szukałem takiego... ultymatywnego testu na postać z D&D i chyba znalazłem - 129 pytań po angielsku chyba dobrze pozwala dopasować...

Mój wynik jest jednoznaczny:
Lawful Neutral Human Wizard (1st Level)


Ability Scores:
Strength- 9
Dexterity- 9
Constitution- 11
Intelligence- 17
Wisdom- 17
Charisma- 11

Alignment:
Lawful Neutral- A lawful neutral character acts as law, tradition, or a personal code directs him. Order and organization are paramount to him. He may believe in personal order and live by a code or standard, or he may believe in order for all and favor a strong, organized government. Lawful neutral is the best alignment you can be because it means you are reliable and honorable without being a zealot. However, lawful neutral can be a dangerous alignment when it seeks to eliminate all freedom, choice, and diversity in society.

Race:
Humans are the most adaptable of the common races. Short generations and a penchant for migration and conquest have made them physically diverse as well. Humans are often unorthodox in their dress, sporting unusual hairstyles, fanciful clothes, tattoos, and the like.

Class:
Wizards- Wizards are arcane spellcasters who depend on intensive study to create their magic. To wizards, magic is not a talent but a difficult, rewarding art. When they are prepared for battle, wizards can use their spells to devastating effect. When caught by surprise, they are vulnerable. The wizard's strength is her spells, everything else is secondary. She learns new spells as she experiments and grows in experience, and she can also learn them from other wizards. In addition, over time a wizard learns to manipulate her spells so they go farther, work better, or are improved in some other way. A wizard can call a familiar- a small, magical, animal companion that serves her. With a high Intelligence, wizards are capable of casting very high levels of spells.

Alignment:
Lawful Good ----- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (21)
Neutral Good ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Chaotic Good ---- XXXXXXXXX (9)
Lawful Neutral -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (31)
True Neutral ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (24)
Chaotic Neutral - XXXXXXXXXXXXXXXXXXX (19)
Lawful Evil ----- XXXXXXXXXXXXXXXXXX (18)
Neutral Evil ---- XXXXXXXXXXX (11)
Chaotic Evil ---- XXXXXX (6)

Law & Chaos:
Law ----- XXXXXXXXXXXXXXX (15)
Neutral - XXXXXXXX (8)
Chaos --- XXX (3)

Good & Evil:
Good ---- XXXXXX (6)
Neutral - XXXXXXXXXXXXXXXX (16)
Evil ---- XXX (3)

Race:
Human ---- XXXXXXXXXXXXX (13)
Dwarf ---- XXXXXXXXXX (10)
Elf ------ XXXXXXXXXX (10)
Gnome ---- XXXXXXXX (8)
Halfling - XXXXXX (6)
Half-Elf - XXXXXXXX (8)
Half-Orc - XXXXXX (6)

Class:
Barbarian - XX (2)
Bard ------ XXXX (4)
Cleric ---- XXXXXXXXXXXX (12)
Druid ----- XXXXXXXXXX (10)
Fighter --- XXXXXXXXXX (10)
Monk ------ XXXXXXXXXXXXXXXX (16)
Paladin --- XXXXXXXXXXXX (12)
Ranger ---- XXXXXX (6)
Rogue ----- XXXX (4)
Sorcerer -- XXXXXXXXXXXXXXXX (16)
Wizard ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXX (18)

Bardzo ciekawe jest to, że blisko mi do mnicha... uważałem ich za ciekawy archetyp.
Interesujące jest to, że mam tyle samo krasnala i elfa. Czyli to ludzie są ich mieszanką? :P

Felag PW
19 października 2016, 20:36
To w takim razie też się podzielę wynikiem:

Mój wynik jest niejednoznaczny:
Lawful Neutral Elf Wizard/Sorcerer (1st/1st Level)


Ability Scores:
Strength- 9
Dexterity- 14
Constitution- 11
Intelligence- 14
Wisdom- 14
Charisma- 11

Alignment:
Lawful Neutral- A lawful neutral character acts as law, tradition, or a personal code directs him. Order and organization are paramount to him. He may believe in personal order and live by a code or standard, or he may believe in order for all and favor a strong, organized government. Lawful neutral is the best alignment you can be because it means you are reliable and honorable without being a zealot. However, lawful neutral can be a dangerous alignment when it seeks to eliminate all freedom, choice, and diversity in society.

Race:
Elves are known for their poetry, song, and magical arts, but when danger threatens they show great skill with weapons and strategy. Elves can live to be over 700 years old and, by human standards, are slow to make friends and enemies, and even slower to forget them. Elves are slim and stand 4.5 to 5.5 feet tall. They have no facial or body hair, prefer comfortable clothes, and possess unearthly grace. Many others races find them hauntingly beautiful.

Primary Class:
Wizards- Wizards are arcane spellcasters who depend on intensive study to create their magic. To wizards, magic is not a talent but a difficult, rewarding art. When they are prepared for battle, wizards can use their spells to devastating effect. When caught by surprise, they are vulnerable. The wizard's strength is her spells, everything else is secondary. She learns new spells as she experiments and grows in experience, and she can also learn them from other wizards. In addition, over time a wizard learns to manipulate her spells so they go farther, work better, or are improved in some other way. A wizard can call a familiar- a small, magical, animal companion that serves her. With a high Intelligence, wizards are capable of casting very high levels of spells.

Secondary Class:
Sorcerers- Sorcerers are arcane spellcasters who manipulate magic energy with imagination and talent rather than studious discipline. They have no books, no mentors, no theories just raw power that they direct at will. Sorcerers know fewer spells than wizards do and acquire them more slowly, but they can cast individual spells more often and have no need to prepare their incantations ahead of time. Also unlike wizards, sorcerers cannot specialize in a school of magic. Since sorcerers gain their powers without undergoing the years of rigorous study that wizards go through, they have more time to learn fighting skills and are proficient with simple weapons. Charisma is very important for sorcerers; the higher their value in this ability, the higher the spell level they can cast.

Detailed Results:

Alignment:
Lawful Good ----- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (21)
Neutral Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (20)
Chaotic Good ---- XXXXXXXXXXXXXXX (15)
Lawful Neutral -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (24)
True Neutral ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (23)
Chaotic Neutral - XXXXXXXXXXXXXXXXXX (18)
Lawful Evil ----- XXXXXXXXXXXX (12)
Neutral Evil ---- XXXXXXXXXXX (11)
Chaotic Evil ---- XXXXXX (6)

Law & Chaos:
Law ----- XXXXXXXXXXX (11)
Neutral - XXXXXXXXXX (10)
Chaos --- XXXXX (5)

Good & Evil:
Good ---- XXXXXXXXXX (10)
Neutral - XXXXXXXXXXXXX (13)
Evil ---- X (1)

Race:
Human ---- XXXXXXXXXXXXX (13)
Dwarf ---- XXXXXX (6)
Elf ------ XXXXXXXXXXXXXX (14)
Gnome ---- XXXXXX (6)
Halfling - XXXXXXXX (8)
Half-Elf - XXXXXXXXX (9)
Half-Orc - XXXXXX (6)

Class:
Barbarian - XXXXXXXX (8)
Bard ------ XXXXXXXXXXXX (12)
Cleric ---- XXXXXXXXXX (10)
Druid ----- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Fighter --- XXXX (4)
Monk ------ XXXXXXXXXX (10)
Paladin --- XXXXXX (6)
Ranger ---- XXXXXXXX (8)
Rogue ----- XXXX (4)
Sorcerer -- XXXXXXXXXXXXXXXX (16)
Wizard ---- XXXXXXXXXXXXXXXX (16)

Nie wiem czemu mając po równo wyniki pomiędzy człowiekiem a elfem, nie zostaję pół-elfem, no ale ogólnie chyba jestem zadowolony wynikiem.

Rabican PW
28 sierpnia 2017, 16:09
Tak sobie dla rozrywki zrobiłem. Trochę dobra nałapałem za bycie lojalnym wobec przyjaciół, sporo zła - za nieprzejmowanie się pozostałymi ludźmi i ignorowanie żebraków :P Dziwi duża dawka chaosu, to chyba przez gardzenie honorem, dogmatyzmem i swoim krajem. Ot, trudno skwantyfikować system wartości człowieka trochę bardziej skomplikowanego od przeciętnego NPC w D&D :P

Poza tym atrybuty mam beznadziejne:
Chaotic Neutral Human Wizard (2nd Level)


Ability Scores:
Strength- 9
Dexterity- 9
Constitution- 11
Intelligence- 13
Wisdom- 10
Charisma- 10

Alignment:
Chaotic Neutral- A chaotic neutral character follows his whims. He is an individualist first and last. He values his own liberty but doesn't strive to protect others' freedom. He avoids authority, resents restrictions, and challenges traditions. A chaotic neutral character does not intentionally disrupt organizations as part of a campaign of anarchy. To do so, he would have to be motivated either by good (and a desire to liberate others) or evil (and a desire to make those different from himself suffer). A chaotic neutral character may be unpredictable, but his behavior is not totally random. He is not as likely to jump off a bridge as to cross it. Chaotic neutral is the best alignment you can be because it represents true freedom from both society's restrictions and a do-gooder's zeal. However, chaotic neutral can be a dangerous alignment when it seeks to eliminate all authority, harmony, and order in society.

Race:
Humans are the most adaptable of the common races. Short generations and a penchant for migration and conquest have made them physically diverse as well. Humans are often unorthodox in their dress, sporting unusual hairstyles, fanciful clothes, tattoos, and the like.

Class:
Wizards- Wizards are arcane spellcasters who depend on intensive study to create their magic. To wizards, magic is not a talent but a difficult, rewarding art. When they are prepared for battle, wizards can use their spells to devastating effect. When caught by surprise, they are vulnerable. The wizard's strength is her spells, everything else is secondary. She learns new spells as she experiments and grows in experience, and she can also learn them from other wizards. In addition, over time a wizard learns to manipulate her spells so they go farther, work better, or are improved in some other way. A wizard can call a familiar- a small, magical, animal companion that serves her. With a high Intelligence, wizards are capable of casting very high levels of spells.


Detailed Results:

Alignment:
Lawful Good ----- XXXXXXXXXXX (11)
Neutral Good ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Chaotic Good ---- XXXXXXXXXXXXXXX (15)
Lawful Neutral -- XXXXXXXXXXXXXXXXX (17)
True Neutral ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (20)
Chaotic Neutral - XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (21)
Lawful Evil ----- XXXXXXXXXXXX (12)
Neutral Evil ---- XXXXXXXXXXXXXXX (15)
Chaotic Evil ---- XXXXXXXXXXXXXXXX (16)

Law & Chaos:
Law ----- XXXXX (5)
Neutral - XXXXXXXX (8)
Chaos --- XXXXXXXXX (9)

Good & Evil:
Good ---- XXXXXX (6)
Neutral - XXXXXXXXXXXX (12)
Evil ---- XXXXXXX (7)

Race:
Human ---- XXXXXXXXXXXXXXX (15)
Dwarf ---- XXXX (4)
Elf ------ XXXXXXXXXX (10)
Gnome ---- XXXXXXXXXX (10)
Halfling - XXXXXXXXXXXX (12)
Half-Elf - XXXXXXXXXXX (11)
Half-Orc - (0)

Class:
Barbarian - XXXXXX (6)
Bard ------ XXXXXXXXXX (10)
Cleric ---- XXXXXX (6)
Druid ----- XXXXXX (6)
Fighter --- XXXXXXXXXXXX (12)
Monk ------ XXXXXXXXXXXXXX (14)
Paladin --- XXXXXXXX (8)
Ranger ---- XXXXXXXXXX (10)
Rogue ----- XXXXXXXX (8)
Sorcerer -- XXXXXXXXXXXX (12)
Wizard ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXX (18)

Dydzio PW
28 sierpnia 2017, 17:16
Jako kosmopolita, anarchista i piwniczak mogłem się spodziewać czegoś podobnego...
Ja:
Chaotic Neutral Human Monk/Wizard (2nd/1st Level)


Ability Scores:
Strength- 11
Dexterity- 10
Constitution- 9
Intelligence- 14
Wisdom- 13
Charisma- 11

Alignment:
Chaotic Neutral- A chaotic neutral character follows his whims. He is an individualist first and last. He values his own liberty but doesn't strive to protect others' freedom. He avoids authority, resents restrictions, and challenges traditions. A chaotic neutral character does not intentionally disrupt organizations as part of a campaign of anarchy. To do so, he would have to be motivated either by good (and a desire to liberate others) or evil (and a desire to make those different from himself suffer). A chaotic neutral character may be unpredictable, but his behavior is not totally random. He is not as likely to jump off a bridge as to cross it. Chaotic neutral is the best alignment you can be because it represents true freedom from both society's restrictions and a do-gooder's zeal. However, chaotic neutral can be a dangerous alignment when it seeks to eliminate all authority, harmony, and order in society.

Race:
Humans are the most adaptable of the common races. Short generations and a penchant for migration and conquest have made them physically diverse as well. Humans are often unorthodox in their dress, sporting unusual hairstyles, fanciful clothes, tattoos, and the like.

Primary Class:
Monks- Monks are versatile warriors skilled at fighting without weapons or armor. Good-aligned monks serve as protectors of the people, while evil monks make ideal spies and assassins. Though they don't cast spells, monks channel a subtle energy, called ki. This energy allows them to perform amazing feats, such as healing themselves, catching arrows in flight, and dodging blows with lightning speed. Their mundane and ki-based abilities grow with experience, granting them more power over themselves and their environment. Monks suffer unique penalties to their abilities if they wear armor, as doing so violates their rigid oath. A monk wearing armor loses their Wisdom and level based armor class bonuses, their movement speed, and their additional unarmed attacks per round.

Secondary Class:
Wizards- Wizards are arcane spellcasters who depend on intensive study to create their magic. To wizards, magic is not a talent but a difficult, rewarding art. When they are prepared for battle, wizards can use their spells to devastating effect. When caught by surprise, they are vulnerable. The wizard's strength is her spells, everything else is secondary. She learns new spells as she experiments and grows in experience, and she can also learn them from other wizards. In addition, over time a wizard learns to manipulate her spells so they go farther, work better, or are improved in some other way. A wizard can call a familiar- a small, magical, animal companion that serves her. With a high Intelligence, wizards are capable of casting very high levels of spells.

Detailed Results:

Alignment:
Lawful Good ----- XXXXXXXXXXXXXXXXXXX (19)
Neutral Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (20)
Chaotic Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (23)
Lawful Neutral -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (21)
True Neutral ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (22)
Chaotic Neutral - XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (25)
Lawful Evil ----- XXXXXXX (7)
Neutral Evil ---- XXXXXXXX (8)
Chaotic Evil ---- XXXXXXXXXXX (11)

Law & Chaos:
Law ----- XXXXXX (6)
Neutral - XXXXXXX (7)
Chaos --- XXXXXXXXXX (10)

Good & Evil:
Good ---- XXXXXXXXXXXXX (13)
Neutral - XXXXXXXXXXXXXXX (15)
Evil ---- X (1)

Race:
Human ---- XXXXXXXXXXXXX (13)
Dwarf ---- XXXXXX (6)
Elf ------ XXXXXXXXXXXX (12)
Gnome ---- XXXXXXXX (8)
Halfling - XXXXXXXX (8)
Half-Elf - XXXXXXXXXXX (11)
Half-Orc - XXXX (4)

Class:
Barbarian - XXXXXX (6)
Bard ------ XXXXXX (6)
Cleric ---- XXXXXXXXXX (10)
Druid ----- XXXXXXXXXXXX (12)
Fighter --- XXXXXXXXXX (10)
Monk ------ XXXXXXXXXXXXXXXX (16)
Paladin --- XXXXXXXXXXXX (12)
Ranger ---- XX (2)
Rogue ----- XXXXXXXX (8)
Sorcerer -- XXXXXXXXXXXX (12)
Wizard ---- XXXXXXXXXXXXXXXX (16)

Kurek PW
28 sierpnia 2017, 18:47
Chyba powinienem powrócić do tego avatara z inkwizytorem. Dostałem dokładnie to, co chciałem! DEUS VULT!

:
Neutral Good Human Cleric (4th Level)



Ability Scores:
Strength- 13
Dexterity- 12
Constitution- 15
Intelligence- 13
Wisdom- 14
Charisma- 16

Alignment:
Neutral Good- A neutral good character does the best that a good person can do. He is devoted to helping others. He works with kings and magistrates but does not feel beholden to them. Neutral good is the best alignment you can be because it means doing what is good without bias for or against order. However, neutral good can be a dangerous alignment when it advances mediocrity by limiting the actions of the truly capable.

Race:
Humans are the most adaptable of the common races. Short generations and a penchant for migration and conquest have made them physically diverse as well. Humans are often unorthodox in their dress, sporting unusual hairstyles, fanciful clothes, tattoos, and the like.

Class:
Clerics- Clerics act as intermediaries between the earthly and the divine (or infernal) worlds. A good cleric helps those in need, while an evil cleric seeks to spread his patron's vision of evil across the world. All clerics can heal wounds and bring people back from the brink of death, and powerful clerics can even raise the dead. Likewise, all clerics have authority over undead creatures, and they can turn away or even destroy these creatures. Clerics are trained in the use of simple weapons, and can use all forms of armor and shields without penalty, since armor does not interfere with the casting of divine spells. In addition to his normal complement of spells, every cleric chooses to focus on two of his deity's domains. These domains grants the cleric special powers, and give him access to spells that he might otherwise never learn. A cleric's Wisdom score should be high, since this determines the maximum spell level that he can cast.

Alignment:
Lawful Good ----- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (23)
Neutral Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (28)
Chaotic Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (20)
Lawful Neutral -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (22)
True Neutral ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (27)
Chaotic Neutral - XXXXXXXXXXXXXXXXXXX (19)
Lawful Evil ----- XXXXXXXXXX (10)
Neutral Evil ---- XXXXXXXXXXXXXXX (15)
Chaotic Evil ---- XXXXXXX (7)

Law & Chaos:
Law ----- XXXXXXXXX (9)
Neutral - XXXXXXXXXXXXXX (14)
Chaos --- XXXXXX (6)

Good & Evil:
Good ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Neutral - XXXXXXXXXXXXX (13)
Evil ---- X (1)

Race:
Human ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Dwarf ---- XXXXXXXX (8)
Elf ------ XXXX (4)
Gnome ---- XXXXXXXXXX (10)
Halfling - XXXXXX (6)
Half-Elf - XXXXXXXXX (9)
Half-Orc - XXXXXXXX (8)

Class:
Barbarian - XXXXXX (6)
Bard ------ XXXXXXXX (8)
Cleric ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXX (18)
Druid ----- XXXX (4)
Fighter --- XXXXXXXX (8)
Monk ------ XXXXXXXXXXXXXX (14)
Paladin --- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Ranger ---- XXXXXXXX (8)
Rogue ----- XXXXXXXXXX (10)
Sorcerer -- XXXXXXXXXXXX (12)
Wizard ---- XXXXXXXX (8)

chaos PW
28 sierpnia 2017, 19:30
Wykonałem z ciekawości, wynik chyba raczej zadowalający, czy odzwierciedlający? pewnie tak...

Chaotic Neutral Half-Orc Fighter (5th Level)


Ability Scores:
Strength- 12
Dexterity- 19
Constitution- 14
Intelligence- 18
Wisdom- 13
Charisma- 15

Alignment:
Chaotic Neutral- A chaotic neutral character follows his whims. He is an individualist first and last. He values his own liberty but doesn't strive to protect others' freedom. He avoids authority, resents restrictions, and challenges traditions. A chaotic neutral character does not intentionally disrupt organizations as part of a campaign of anarchy. To do so, he would have to be motivated either by good (and a desire to liberate others) or evil (and a desire to make those different from himself suffer). A chaotic neutral character may be unpredictable, but his behavior is not totally random. He is not as likely to jump off a bridge as to cross it. Chaotic neutral is the best alignment you can be because it represents true freedom from both society's restrictions and a do-gooder's zeal. However, chaotic neutral can be a dangerous alignment when it seeks to eliminate all authority, harmony, and order in society.

Race:
Half-Orcs are the short-tempered and sullen result of human and orc pairings. They would rather act than ponder and would rather fight than argue. They love simple pleasures, such as feasting, boasting, and wild dancing. They are an asset at the right sort of party, but not at the duchess's grand ball. Half-orcs are as tall as humans but their brutish features betray their lineage. They regard scars as tokens of pride and things of beauty. They rarely reach 75 years of age.

Class:
Fighters- Fighters can be many things, from soldiers to criminal enforcers. Some see adventure as a way to get rich, while others use their skills to protect the innocent. Fighters have the best all-around fighting capabilities of the PC classes, and they are trained to use all standard weapons and armor. A fighter's rigorous martial training grants him many bonus feats as he progresses, and high-level fighters have access to special melee maneuvers and exotic weapons not available to any other character.


Detailed Results:

Alignment:
Lawful Good ----- XXXXXX (6)
Neutral Good ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Chaotic Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXX (18)
Lawful Neutral -- XXXXXXXXXXXX (12)
True Neutral ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (20)
Chaotic Neutral - XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (24)
Lawful Evil ----- XXXXXXXXXXXX (12)
Neutral Evil ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (20)
Chaotic Evil ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (24)

Law & Chaos:
Law ----- XXX (3)
Neutral - XXXXXXXXXXX (11)
Chaos --- XXXXXXXXXXXXXXX (15)

Good & Evil:
Good ---- XXX (3)
Neutral - XXXXXXXXX (9)
Evil ---- XXXXXXXXX (9)

Race:
Human ---- XXXXXXXXXXXXX (13)
Dwarf ---- XXXXXX (6)
Elf ------ XXXXXX (6)
Gnome ---- XXXXXX (6)
Halfling - XXXX (4)
Half-Elf - XXXXXXXX (8)
Half-Orc - XXXXXXXXXXXXXXXX (16)

Class:
Barbarian - XXXXXX (6)
Bard ------ XXXXXXXXXX (10)
Cleric ---- XXXXXXXX (8)
Druid ----- XXXXXXXXXXXX (12)
Fighter --- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Monk ------ XXXXXXXXXX (10)
Paladin --- XXXXXXXXXXXX (12)
Ranger ---- XXXX (4)
Rogue ----- XXXXXXXXXX (10)
Sorcerer -- XXXXXXXXXXXX (12)
Wizard ---- XXXXXXXXXX (10)

Eggyslav PW
28 sierpnia 2017, 23:06
You're a Sorcerer Eggy!

:
True Neutral Human Sorcerer (3rd Level)



Ability Scores:
Strength- 12
Dexterity- 10
Constitution- 12
Intelligence- 14
Wisdom- 10
Charisma- 12

Alignment:
True Neutral- A true neutral character does what seems to be a good idea. He doesn't feel strongly one way or the other when it comes to good vs. evil or law vs. chaos. Most true neutral characters exhibit a lack of conviction or bias rather than a commitment to neutrality. Such a character thinks of good as better than evil after all, he would rather have good neighbors and rulers than evil ones. Still, he's not personally committed to upholding good in any abstract or universal way. Some true neutral characters, on the other hand, commit themselves philosophically to neutrality. They see good, evil, law, and chaos as prejudices and dangerous extremes. They advocate the middle way of neutrality as the best, most balanced road in the long run. True neutral is the best alignment you can be because it means you act naturally, without prejudice or compulsion. However, true neutral can be a dangerous alignment when it represents apathy, indifference, and a lack of conviction.

Race:
Humans are the most adaptable of the common races. Short generations and a penchant for migration and conquest have made them physically diverse as well. Humans are often unorthodox in their dress, sporting unusual hairstyles, fanciful clothes, tattoos, and the like.

Class:
Sorcerers- Sorcerers are arcane spellcasters who manipulate magic energy with imagination and talent rather than studious discipline. They have no books, no mentors, no theories just raw power that they direct at will. Sorcerers know fewer spells than wizards do and acquire them more slowly, but they can cast individual spells more often and have no need to prepare their incantations ahead of time. Also unlike wizards, sorcerers cannot specialize in a school of magic. Since sorcerers gain their powers without undergoing the years of rigorous study that wizards go through, they have more time to learn fighting skills and are proficient with simple weapons. Charisma is very important for sorcerers; the higher their value in this ability, the higher the spell level they can cast.

Detailed Results:

Alignment:
Lawful Good ----- XXXXXXXXXXXXXXXXXXX (19)
Neutral Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (22)
Chaotic Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (21)
Lawful Neutral -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (22)
True Neutral ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (25)
Chaotic Neutral - XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (24)
Lawful Evil ----- XXXXXXX (7)
Neutral Evil ---- XXXXXXXXXX (10)
Chaotic Evil ---- XXXXXXXXX (9)

Law & Chaos:
Law ----- XXXXXXX (7)
Neutral - XXXXXXXXXX (10)
Chaos --- XXXXXXXXX (9)

Good & Evil:
Good ---- XXXXXXXXXXXX (12)
Neutral - XXXXXXXXXXXXXXX (15)
Evil ---- (0)

Race:
Human ---- XXXXXXXXXXXXX (13)
Dwarf ---- XXXXXX (6)
Elf ------ XXXXXXXXXX (10)
Gnome ---- XXXXXX (6)
Halfling - XXXXXX (6)
Half-Elf - XXXXXXXXXX (10)
Half-Orc - XXXXXXXX (8)

Class:
Barbarian - XXXXXX (6)
Bard ------ XXXXXXXXXXXXXX (14)
Cleric ---- XXXXXXXXXX (10)
Druid ----- XXXXXX (6)
Fighter --- XXXXXXXXXX (10)
Monk ------ XXXXXXXXXX (10)
Paladin --- XXXXXXXXXX (10)
Ranger ---- XXXXXX (6)
Rogue ----- XXXXXXXX (8)
Sorcerer -- XXXXXXXXXXXXXXXX (16)
Wizard ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)


Belegor PW
29 sierpnia 2017, 09:27
Sprawdziłem i wyszło mi to:

<b>I Am A:</b> Lawful Good Human Wizard (3rd Level)


<u>Ability Scores:</u>

<b>Strength-</b>13

<b>Dexterity-</b>10

<b>Constitution-</b>13

<b>Intelligence-</b>15

<b>Wisdom-</b>13

<b>Charisma-</b>11


<u>Alignment:</u>
<b>Lawful Good</b> A lawful good character acts as a good person is expected or required to act. He combines a commitment to oppose evil with the discipline to fight relentlessly. He tells the truth, keeps his word, helps those in need, and speaks out against injustice. A lawful good character hates to see the guilty go unpunished. Lawful good is the best alignment you can be because it combines honor and compassion. However, lawful good can be a dangerous alignment when it restricts freedom and criminalizes self-interest.


<u>Race:</u>
<b>Humans</b> are the most adaptable of the common races. Short generations and a penchant for migration and conquest have made them physically diverse as well. Humans are often unorthodox in their dress, sporting unusual hairstyles, fanciful clothes, tattoos, and the like.


<u>Class:</u>
<b>Wizards</b> are arcane spellcasters who depend on intensive study to create their magic. To wizards, magic is not a talent but a difficult, rewarding art. When they are prepared for battle, wizards can use their spells to devastating effect. When caught by surprise, they are vulnerable. The wizard's strength is her spells, everything else is secondary. She learns new spells as she experiments and grows in experience, and she can also learn them from other wizards. In addition, over time a wizard learns to manipulate her spells so they go farther, work better, or are improved in some other way. A wizard can call a familiar- a small, magical, animal companion that serves her. With a high Intelligence, wizards are capable of casting very high levels of spells.


Find out <a href='http://www.easydamus.com/character.html' target='mt'>What Kind of Dungeons and Dragons Character Would You Be?</a>, courtesy of Easydamus <a href='mailto:zybstrski@excite.com'>(e-mail)</a>



Alignment:
Lawful Good ----- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (26)
Neutral Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (23)
Chaotic Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXX (18)
Lawful Neutral -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (25)
True Neutral ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (22)
Chaotic Neutral - XXXXXXXXXXXXXXXXX (17)
Lawful Evil ----- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Neutral Evil ---- XXXXXXXXXXX (11)
Chaotic Evil ---- XXXXXX (6)

Law & Chaos:
Law ----- XXXXXXXXXXXX (12)
Neutral - XXXXXXXXX (9)
Chaos --- XXXX (4)

Good & Evil:
Good ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Neutral - XXXXXXXXXXXXX (13)
Evil ---- XX (2)

Race:
Human ---- XXXXXXXXXXXXX (13)
Dwarf ---- XXXXXXXX (8)
Elf ------ XXXXXXXX (8)
Gnome ---- XXXXXXXX (8)
Halfling - XXXXXXXX (8)
Half-Elf - XXXXXXXX (8)
Half-Orc - XXXXXXXX (8)

Class:
Barbarian - XXXX (4)
Bard ------ XXXXXXXXXXXX (12)
Cleric ---- XXXXXXXXXXXX (12)
Druid ----- XXXXXXXXXXXX (12)
Fighter --- XXXXXXXX (8)
Monk ------ XXXXXXXXXXXX (12)
Paladin --- XXXXXXXXXXXX (12)
Ranger ---- XXXXXXXXXX (10)
Rogue ----- XXXXXX (6)
Sorcerer -- XXXX (4)
Wizard ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXX (18)

Aayren PW
29 sierpnia 2017, 11:05
Tak jak się obawiałem, za mało we mnie fanatyzmu na Paladyna ;(
Neutral Good Human Monk (3rd Level)


Ability Scores:
Strength- 12
Dexterity- 11
Constitution- 14
Intelligence- 14
Wisdom- 13
Charisma- 13

Alignment:
Neutral Good- A neutral good character does the best that a good person can do. He is devoted to helping others. He works with kings and magistrates but does not feel beholden to them. Neutral good is the best alignment you can be because it means doing what is good without bias for or against order. However, neutral good can be a dangerous alignment when it advances mediocrity by limiting the actions of the truly capable.

Race:
Humans are the most adaptable of the common races. Short generations and a penchant for migration and conquest have made them physically diverse as well. Humans are often unorthodox in their dress, sporting unusual hairstyles, fanciful clothes, tattoos, and the like.

Class:
Monks- Monks are versatile warriors skilled at fighting without weapons or armor. Good-aligned monks serve as protectors of the people, while evil monks make ideal spies and assassins. Though they don't cast spells, monks channel a subtle energy, called ki. This energy allows them to perform amazing feats, such as healing themselves, catching arrows in flight, and dodging blows with lightning speed. Their mundane and ki-based abilities grow with experience, granting them more power over themselves and their environment. Monks suffer unique penalties to their abilities if they wear armor, as doing so violates their rigid oath. A monk wearing armor loses their Wisdom and level based armor class bonuses, their movement speed, and their additional unarmed attacks per round.

Alignment:
Lawful Good ----- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (25)
Neutral Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (25)
Chaotic Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXX (17)
Lawful Neutral -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (23)
True Neutral ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (23)
Chaotic Neutral - XXXXXXXXXXXXXXX (15)
Lawful Evil ----- XXXXXXXXXXX (11)
Neutral Evil ---- XXXXXXXXXXX (11)
Chaotic Evil ---- XXX (3)

Law & Chaos:
Law ----- XXXXXXXXXXX (11)
Neutral - XXXXXXXXXXX (11)
Chaos --- XXX (3)

Good & Evil:
Good ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Neutral - XXXXXXXXXXXX (12)
Evil ---- (0)

Race:
Human ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Dwarf ---- XXXXXXXX (8)
Elf ------ XXXXXXXXXX (10)
Gnome ---- XXXX (4)
Halfling - XXXXXX (6)
Half-Elf - XXXXXXXXXXXXXX (14)
Half-Orc - XXXXXX (6)

Class:
Barbarian - XXXX (4)
Bard ------ XXXXXXXX (8)
Cleric ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Druid ----- XXXXXX (6)
Fighter --- XXXXXXXXXX (10)
Monk ------ XXXXXXXXXXXXXXXXXX (18)
Paladin --- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Ranger ---- XXXX (4)
Rogue ----- XXXXXX (6)
Sorcerer -- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Wizard ---- XXXXXXXXXXXX (12)

Magiellan PW
29 sierpnia 2017, 11:30
Neutral Good Human Fighter (2nd Level)



Ability Scores:
Strength- 12
Dexterity- 12
Constitution- 11
Intelligence- 11
Wisdom- 12
Charisma- 9

Alignment:
Neutral Good- A neutral good character does the best that a good person can do. He is devoted to helping others. He works with kings and magistrates but does not feel beholden to them. Neutral good is the best alignment you can be because it means doing what is good without bias for or against order. However, neutral good can be a dangerous alignment when it advances mediocrity by limiting the actions of the truly capable.

Race:
Humans are the most adaptable of the common races. Short generations and a penchant for migration and conquest have made them physically diverse as well. Humans are often unorthodox in their dress, sporting unusual hairstyles, fanciful clothes, tattoos, and the like.

Class:
Fighters- Fighters can be many things, from soldiers to criminal enforcers. Some see adventure as a way to get rich, while others use their skills to protect the innocent. Fighters have the best all-around fighting capabilities of the PC classes, and they are trained to use all standard weapons and armor. A fighter's rigorous martial training grants him many bonus feats as he progresses, and high-level fighters have access to special melee maneuvers and exotic weapons not available to any other character.


Web page and journal code: Copy and paste the following:

<b>I Am A:</b> Neutral Good Human Fighter (2nd Level)


<u>Ability Scores:</u>

<b>Strength-</b>12

<b>Dexterity-</b>12

<b>Constitution-</b>11

<b>Intelligence-</b>11

<b>Wisdom-</b>12

<b>Charisma-</b>9


<u>Alignment:</u>
<b>Neutral Good</b> A neutral good character does the best that a good person can do. He is devoted to helping others. He works with kings and magistrates but does not feel beholden to them. Neutral good is the best alignment you can be because it means doing what is good without bias for or against order. However, neutral good can be a dangerous alignment when it advances mediocrity by limiting the actions of the truly capable.


<u>Race:</u>
<b>Humans</b> are the most adaptable of the common races. Short generations and a penchant for migration and conquest have made them physically diverse as well. Humans are often unorthodox in their dress, sporting unusual hairstyles, fanciful clothes, tattoos, and the like.


<u>Class:</u>
<b>Fighters</b> can be many things, from soldiers to criminal enforcers. Some see adventure as a way to get rich, while others use their skills to protect the innocent. Fighters have the best all-around fighting capabilities of the PC classes, and they are trained to use all standard weapons and armor. A fighter's rigorous martial training grants him many bonus feats as he progresses, and high-level fighters have access to special melee maneuvers and exotic weapons not available to any other character.


Find out <a href='http://www.easydamus.com/character.html' target='mt'>What Kind of Dungeons and Dragons Character Would You Be?</a>, courtesy of Easydamus <a href='mailto:zybstrski@excite.com'>(e-mail)</a>




Detailed Results:

Alignment:
Lawful Good ----- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (30)
Neutral Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (30)
Chaotic Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (23)
Lawful Neutral -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (23)
True Neutral ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (23)
Chaotic Neutral - XXXXXXXXXXXXXXXX (16)
Lawful Evil ----- XXXXXXXXXXX (11)
Neutral Evil ---- XXXXXXXXXXX (11)
Chaotic Evil ---- XXXX (4)

Law & Chaos:
Law ----- XXXXXXXXXXX (11)
Neutral - XXXXXXXXXXX (11)
Chaos --- XXXX (4)

Good & Evil:
Good ---- XXXXXXXXXXXXXXXXXXX (19)
Neutral - XXXXXXXXXXXX (12)
Evil ---- (0)

Race:
Human ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Dwarf ---- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Elf ------ XXXX (4)
Gnome ---- XXXXXXXXXXXX (12)
Halfling - XXXXXX (6)
Half-Elf - XXXXXX (6)
Half-Orc - XXXX (4)

Class:
Barbarian - XXXXXX (6)
Bard ------ XXXXXXXX (8)
Cleric ---- XXXXXXXXXXXX (12)
Druid ----- XXXXXXXXXXXX (12)
Fighter --- XXXXXXXXXXXXXXXX (16)
Monk ------ XXXXXXXXXXXX (12)
Paladin --- XXXXXXXXXXXXXX (14)
Ranger ---- XXXXXXXXXXXX (12)
Rogue ----- XXXXXXXX (8)
Sorcerer -- XXXXXXXX (8)
Wizard ---- XX (2)
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14
temat: Nasze wcielenia

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel