Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 21 - 22 - 23

Turtle PW
3 października 2016, 13:38
@Kurek Jasne, że nie żartuje widzisz jego avka? On to robi by Sylvan wyglądał na urozmaicony. Sprytnie...

kochan PW
3 października 2016, 13:53
Kurek, czyli planujesz oprócz wrót żywiołów, masę neutrali wprowadzić dodatkową frakcję inferno? Bo z tych niemiastowych tworów, można wyczytać, że reszta będzie miastowa.


Matikun PW
3 października 2016, 15:01
Nie wiem, czy nie za dużo tych żywiołaków. Pomniejsze, elitarne, zwykłe, większe... Można się pogubić ;D. Ja bym jednak proponował starą wersję ulepszeń, typu żywiołak powietrza -> burzy. Ponadto, z tego co pamiętam, wszystkie stworki z Confluxu mają być minimum elitą, tak? Nie lepiej to przerobić na konwencjonalną wersję, osłabić nieco niektóre żywiołaki? Wtedy np. większe żywiołaki miałyby sens w zaklęciu przywołania żywiołaków :P. Swoją drogą ciekawy byłby tani budynek specjalny uczący tego czaru ;P.

flapdzak PW
3 października 2016, 15:57
Moim zdaniem, opcja:
Żywiołak Powietrza -> Burzy
Jest dużo lepsza od mniejszych, większych itd;


Kammer PW
3 października 2016, 16:01
Popieram przedmówców - proponuję zrobić to podobnie do Wrót Żywiołów z H5 i z podobnym rozkładem umiejętności.

Kurek PW
6 października 2016, 02:55
@3 ostatnie posty
Nie. Jest Żywiołak Ognia, który ulepsza się w Większego Żywiołaka Ognia. Elitarny Żywiołak Ognia i Pomniejszy Żywiołak Ognia to tylko urozmaicające neutrale pozamiastowe. Tak z nimi będzie. Nie będę tego zmieniał.

Jeżeli chodzi o siłę Żywiołaków to: Pomniejszy < Zwykły < Elitarny < Większy

Wszystkie miastowe żywiołaki, poza Ognistym Ptakiem/Feniksem/Ż Umysłu/Ż Magii, są równe levelem, mają minimalny przyrost i wysoką cenę. Tego też nie zmienię.


A tutaj wszystkie duchy Ashanu, które zrobiłem, podziękowania dla Dvoytka za tektury z MMX:

Turtle PW
6 października 2016, 08:55
@Kurek No wygląda to fajnie, tylko czy te duchy nie będą zbyt podobne do siebie? Nie chodzi mo o wygląd, lecz o statystyki?

Asderuki PW
6 października 2016, 10:22
Pomimo, że to głównie przekolorowanie, to najbardziej podoba mi się Zbłąkana dusza oraz Starożytny duch. Jedno tak klasycznie, ale przyjemnie wygląda, a drugie nietypowo z tą zieloną "skórą". Reszta jest spoko.

Andruids PW
6 października 2016, 11:20
Ej, to jest super. Wielokrotnie ubolewałem nad tym, że oba duchy są do siebie zbyt podobne i odróżnienie ich na pierwszy rzut oka jest niemożliwe. Fajnie byłoby gdyby Banshee bardziej się odróżniała, np. miała tekstury Zbłąkanej duszy i mniejszą przezroczystość.

Jeśli szukasz inspiracji na następne przemalowanki, to proponowałbym Przeora. Jeden z użytkowników HC, Neraus, ma bardzo fajny avatarek, który wygląda jakby kapłan Przestani przeszedł na stronę Nekropolii. Bardzo podoba mi się taka paleta.


Kurek PW
6 października 2016, 18:49
@UP
Nie, to zaburzy moją listę "do zrobienia". A jest tego duuuuużo. Następny będzie Nosferatu z HV.

flapdzak PW
6 października 2016, 18:57
To miały być Wrota Żywiołów, a teraz robi się składzik na nieumarłych + jednostki z innych gier. :(

Nie bardzo uśmiecha mi się mieć w grze 12 takich samych duchów.

Możesz te neutrale dodać jako osobny mod?

Andruids PW
6 października 2016, 19:20
Mi się podoba siódemkowy wampir, ale jestem ciekaw efektów twojej pracy.

kochan PW
6 października 2016, 19:58
Proponuje zmienić nazwę moda na Ashan v2 bo oprócz Wrót dostajemy :
Neutrale z Inferno, Necropolii, zaraz dojdą pewnie Sylvan zwany Lasem lub Kurek odtworzy całą rasę Shantiri :P

ShEv441 PW
6 października 2016, 20:25
Zgadzam się z przedmówcami. Co za dużo neutrali to nie zdrowo, zwłaszcza jak różnią się tylko kolorami ( 5 niemal identycznych duchów - serio?). Jak dla mnie powinieneś się skupić na mieście + jak już robić neutrale to takie jak Dziki Rębacz.

Nitj'sefni PW
6 października 2016, 20:27
ShEv441:
Dziki Rębacz
ZĘBACZ!
Ale zgadzam się. My czekamy na nowe miasto, a Kurek się bawi w kolorowanie duchów. :/

Matikun PW
6 października 2016, 20:51
A same elity 4 poziomu nie będą czasem za mocne? Przecież to tak jakbyśmy sobie zwiększyli przyrost minotaurów x6 i wywalili inne jednostki. To będzie chyba lekko op :P.

Kurek PW
6 października 2016, 22:01
Ja nie wiem jeszcze, czy którykolwiek z neutrali będzie w modzie. Bawię się w ich tworzenie i przynosi mi to frajdę. Robienie w edytorze innych rzeczy jest bardziej czasochłonne, a ostatnio nie mam czasu na więcej niż chwilkę z edytorem dziennie. Wiem, że miały to być wrota i wrota będą. Być może dam neutrale w oddzielnej paczce stworów. Jeszcze nie wiem. Proszę o wyrozumiałość, jestem tylko fanem bawiącym się edytorem.

Fandor PW
6 października 2016, 22:12
Rozumiem, że Kurek narobił ochoty, że niby wszystko gotowe, że może 1 fanowskie miasto wyprzedzi dodatek od Ubi, ale to jego sprawa czy w ogóle miasto wyda, ma prawo tworzyć inne rzeczy lub nic nie robić jeżeli nie chce. Niemniej bardzo ładnie prosimy, byś zechciał zabawę w kolorowanki odłożyć na po wydaniu samego Confluxu, bo bardzo go wszyscy oczekują. Co do balansu, uważam że lepsza byłaby struktura 4:2. Wrzuć ogień, wodę, ziemię powietrze do 2 poziomu trzonu, a światło i ciemność do 4 elity. Oczywiście to tylko sugestia, zawsze możesz wyregulować ich potęgę mniejszym przyrostem i wyższą ceną.
Przekolorowanki mi się podobają, ale jednak za dużo na jednym modelu, trzeba będzie zrobić paczkę z najciekawszymi przekolorowankami każdej jednostki.

Kurek PW
6 października 2016, 22:20
@UP
Nie będę zmieniał struktury poziomów jednostek.

Andruids PW
6 października 2016, 22:44
Twój mod, twoje zabawki, twoje kredki. Trudno jednoznacznie stwierdzić, że "balans jest do bani", albo "nie da się tym grać" dopóki nikt obiektywny tego nie przetestuje, ale nie byłbym taki uparty w przyszłym dopuszczeniu jakichkolwiek zmian.

Od siebie, doradziłbym wrzucenie wszystkich żywiołaków do poziomu elity, ale na zasadzie alternatyw. Czyli:
Ołtarz np. Chaosu dawałby albo żywiołaka Powietrza, albo Ognia (latacz albo strzelec).
Ołtarz np. Natury (albo Harmonii) dawałby albo żywiołaka Ziemi, albo Wody (tank albo strzelec).
Ołtarz np. Zmierzchu dawałby albo żywiołaka Światła, albo Ciemności (cośtam albo cośtam).

Co do podstawy, trzeba byłoby wymyślić coś innego, ale na pierwszą myśl przychodzi mi Kappa, jakaś przekolorowanka Rusałek i... hm... Pantery? Twoje Złote Golemy? Może Syreny?
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 21 - 22 - 23
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel