Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 21 - 22 - 23

Adolf_Egzekutor PW
4 września 2016, 15:36
I jak tam postępy? Czekam z niecierpliwością na tego moda :D

Kurek PW
6 września 2016, 16:26
Na pewno skończę, ale to nie jest łatwe znaleźć czas na modowanie, gdy bronię licencjat podczas sesji poprawkowej.

ShEv441 PW
28 września 2016, 13:51
Mam kilka pytań odnośnie moda. Czy będzie on zawierał nowe neutralne jednostki? Widziałem w innym temacie screeny z Rokami i Dzikimi zębaczami. Jeśli tak, to czy masz jakieś pomysły na kolejne neutralne jednostki? Czy po premierze "dodatku" rozważasz dalsze modowanie H7? Szczególnie ciekawi mnie czy planujesz zająć się dodawaniem kolejnych miast - Cytadela / Inferno / Sanktuarium.
No i oczywiście jak idą postępy nad Wrotami Żywiołów.

Kurek PW
28 września 2016, 15:27
@UP
Tak, dużo ich będzie. Piekielny Troglodyta, Rokh i Ptak Gromu, Jaszczuroczłek Wieśniak, jednostki z H6 i MMX(te, które mają modele podobne w H7) i wiele innych. W tej chwili poprawiam piekielnego troglodytę, który jest w niektórych sprawach słabszy od Chthonianina, a w niektórych silniejszy, nie będzie poruszał się pod ziemią, ale będzie miał 15 punktów przeznaczenia i zdolność "piekielna szarża", która jest podobna do znolności srebrnogrzbieta, ale zadaje obrażenia od ognia. Nie będzie miejskim ulepszeniem Troglodyty, ale jego wzmocnioną wersją. Powstają one kiedy zbyt głęboko się dokopią...

Turtle PW
28 września 2016, 15:54
@Kurek No widzę, że chcesz zrobić dodatek który prawdopodobnie będzie lepszy, niż ten od Ubi i szczerze ci gratuluję (drugie gratulacje otrzymasz w dniu premiery moda).
Kurek:
Jaszczuroczłek Wieśniak
Padłem.

Kurek PW
28 września 2016, 18:09
@Turtle

To jak nazwać kolegę po lewej?

ShEv441 PW
28 września 2016, 18:22
Czy poszerzenie zawartości względem pierwotnych planów bardzo opóźni premierę? Czy poza miastem i neutralami będą też inne nowości? Mapy, artefakty?

kochan PW
28 września 2016, 18:34
Zawsze można użyć Reptilianina.

Kurek czy jest możliwe, zobaczenie obecnego etapu Twojej pracy, na jakimś filmiku z youtube jak to poprzednio wykonałeś np: z obrazem miasta?

Górski Krasnolud PW
28 września 2016, 18:48
@Kurek
Może niech zwykłe będą po prostu "Jaszczuroludźmi" a tym drugim dać nazwę "Dzicy Jaszczuroudzie"? Chodzi o to, że mogłyby to być niedobitki po pierwotnych Jaszczuroludziach stworzonych jeszcze przez Agara, przodka Dagara.
Opis:
Choć powszechnie uważa się, iż to Dagar stworzył wszystkie hybrydy gado-ludzkie, to plany o takich istotach istniały już wieki wcześniej. Pomysł powstał w głowie innego słnnego czarodzieja - Agara, który uważał takową fuzję za jedną z ciekawszych, jednak przez to, że pomysł powstał parę miesięcy przed jego śmiercią, niewiele powstało osobników z tego gatunku. Są oni bardziej nieokiełznani od swoich kuzynów, silniejsi fizycznie, lecz nieporównywalnie głupsi. Eksperymenty przeprowadzane na szybko doprowadziły do miernego rezulatatu - życia, które było bardzo niestabilne, mogło trwać lat piętnaście, czy też lat pięćdziesiąt, wszystko zależało od osobnika, nie było na to żadnych logicznych wytłumaczeń. Mimo, że ten gatunek Jaszczuroludzi jest bardzo rzadko spotykany, to informacje o jego całkowitym wyginięciu są fałszywe.

Andruids PW
28 września 2016, 19:04
Kurek:
To jak nazwać kolegę po lewej?

Bagiennym Jaszczuroczłekiem albo Jaszczuroczłekiem Włóczęgą.

Turtle PW
28 września 2016, 19:09
ShEv44I:
Czy poza miastem i neutralami będą też inne nowości? Mapy, artefakty?
Dołączam się do pytania, czy przewidujesz jakieś niespodzianki?

Kurek:
To jak nazwać kolegę po lewej?
Propozycja kochana z reptilionem jest dobra. Poza tym nie wygląda na wieśniaka, na obtartusa z lasu to tak, ale nie na wieśniaka (brakuje mu wideł i słomianego kapelusza)

Kurek PW
28 września 2016, 20:51
Bardzo chciałbym pokazać coś więcej, nagrać filmik itp, ale chciałbym najpierw wszystko doszlifować.

Co sprawia problem?

- Zdolność kontrataku Większego Żywiołaka Światła z rozbłyskiem z H6 nie chce działać.

- Większy Żywiołak wody nie chce rzucać czarów, gdy gra nim komputer, zdolność jest ok, ale komputer jej nigdy nie używa w walce. To samo Rokh i Ptak Gromu.

- Przesadziłem z Ptakiem Gromu i dałem mu WSZYSTKIE skille z H6. Nie wiem, jakie usunąć, aby mieściły się w pasku rzucania zdolności, gdy gra nim gracz.

- Większy Żywiołak Ciemności i Większy Żywiołak Światła nigdy nie używają Widmowego Ataku/Prędkości Światła(atak + powrót + brak kontrataku), tylko preferują normalne atakowanie, gdy gra nimi komputer.

- Większy Żywiołak Powietrza ma zdolność Ataku błyskawicami z H6. Kiedyś działało to dobrze, ale teraz gdy strzela to często pocisk zostawia za sobą dziwne smugi, które mrygają na powierzchni podłoża pola walki. Dziwny bug.

- Większy Żywiołak Ziemi dostał Regenerację i Skamienienie z H6. Skamienienie wprawdzie rzuca, ale jego cel tej klątwy nie otrzymuje, a tura większego żywiołaka ziemi trwa dalej, przez co bitwa zatrzymuje się i tury dalej nie mijają.

- Przywoływacz często przyjmuje pozycję "T pose", czyli brak animacji podczas ataku, czasami nawet jego pocisk nie zadaje obrażeń. CZEMUUUUU!!!???

- Zdolność rasowa Confluxu i jego podzdolności nie działają wszystkie jak należy.

- Niektórzy wędrowcy nie mają animacji do rzucania czarów. Kiedyś Dvoytek mi zrobił dla Gralkora, Thunar i Erdammona, ale potrzebuję dla Shalwenda, Fiura(model wyłysiałego wampira na animacjach Walkirii), Risellin i Sinshana.

- Dziki Zębacz nie ma dobrze działającej zdolności Berserku. Na razie wywala ona grę.

- Miasto niezrobione, ze względu na brak czasu. Mam tylko graficznie gotowe.

- Animacje niektórych koni są do poprawienia, ale nie mogą na razie edytować plików "PS".

- Chciałbym zrobić hełm Żywiołakowi Magii, ale musiałby się znaleźć ktoś, kto chciałby dla mnie to wymodelować na modelu magicznego Bohatera Akademii.

- pliki typu ParticleSystem zawieszają edytor przy otwarciu ich we wbudowanym w edytor PSEditor. Niedawno jeszcze tego nie było. Wiele osób też tak ma, ale nie wszyscy. Zgłosiłem to do Ubi, ale chyba tam już nikt nie pracuje :P, bo nie odpisali

Tutaj piekielny Troglodyta:

Oprócz niego zrobiłem 6 różnych Elitarnych Żywiołaków, które są czymś pomiędzy zwykłymi a mniejszymi. Hierarchia wygląda więc tak: Większe Żywiołaki>Elitarne Żywiołaki>Żywiołaki>Pomniejsze Żywiołaki. Są one nierekrutowalne jak pomniejsze, a dałem je tylko dla drobnego urozmaicenia. Mają wygląd tych z M&MX. Dojdą jeszcze Wilki i Czarne Wilki, Czarni Rycerze i Upiorni Rycerze znani nam z H3 i H5, Złoty Golem, Kryształowy Golem, Jaszczuroczłek w słabszej wersji zwany wieśniakiem lub czymśtam, wieeele elitarnych jednostek z MMX, jednostki z H5, DoC oraz Heroes Online(na bazie modeli z H7, tak jak Piekielny Troglodyta i Żywiołak Umysłu).

A tutaj zdjęcie przedstawiające to, co następuje (zawsze 50% szans, że tak się stanie) gdy kopiuję pliki, kompresuję grafiki, kopiuję jednostki, klikam za szybko, zapisuję mapę, otwieram ParticleSystems, wyzywam w myślach twórców gry, importuję coś do edytora, nadpisuję zamiast zapisać do nowego pliku(zapominam, że tak nie wolno, bo edytor nie wyrabia):
kill me

dvoytek PW
28 września 2016, 22:08
Kurek:
Niektórzy wędrowcy nie mają animacji do rzucania czarów. Kiedyś Dvoytek mi zrobił dla Gralkora, Thunar i Erdammona, ale potrzebuję dla Shalwenda, Fiura(model wyłysiałego wampira na animacjach Walkirii), Risellin i Sinshana.
Jeśli chcesz, to mogę dorobić, animacje do kolejnych bohaterów, ale pamiętam, że wysłałem Ci instrukcję, jak to zrobić, żeby nie było crasha :P

Kurek:
Przywoływacz często przyjmuje pozycję "T pose", czyli brak animacji podczas ataku, czasami nawet jego pocisk nie zadaje obrażeń. CZEMUUUUU!!!???
Prawdopodobnie dałeś mu podstawową animację ataku, a nie dodałeś tych od ataku pod różnymi kątami. Jednostki wojenne z takich korzystają.

Kurek:
- pliki typu ParticleSystem zawieszają edytor przy otwarciu ich we wbudowanym w edytor PSEditor. Niedawno jeszcze tego nie było. Wiele osób też tak ma, ale nie wszyscy. Zgłosiłem to do Ubi, ale chyba tam już nikt nie pracuje :P, bo nie odpisali
Dostałem wiadomość od ubi, że ich testerzy próbowali odtworzyć błąd na podobnej do mojej konfiguracji, ale się nie udało. No i żebym sprawdził czy w najnowszej aktualizacji, dalej będę to miał :P
Od jak dawna czekasz na odpowiedź?

Kurek PW
28 września 2016, 23:15
@Dvoytek

1. Dzięki tobie wiem jak to zrobić, ale przyznam szczerze, że nie zajmowałem się tym.

2. Nie pomyślałem o tym. Chyba już wiem jak to naprawić.

3. Ubi nie odpisało. Minęło 19 dni :P Nie liczę na nich. Nie zmieniło się nic w edytorze. Chyba trzeba będzie zainstalować na kompie kumpla...

Kurek PW
2 października 2016, 21:25

Zrobiłem ulepszone Sukkuby z H5. Jedna będzie miała strzał łańcuchowy, druga opętanie.
Od lewej:
Sukkub, Lilim, Władczyni Sukkubów, Sukkub Kusicielka(Uwodzicielski Sukkub)
Zostało jeszcze 10 z DoC. Sześć z tych dziesięciu mogę też zrobić, będą łatwiejsze do zrobienia niż te z H5. Niestety Lilim Biczownik ma dwa bicze, Sukkub w Pętach ma łańcuchy, Fanatyczka Mrocznego Płomienia ma książkę, a Sukkub Egzekutor nawet nie przypomina swoich koleżanek.
Po co aż tyle robię? Bo się da :P! Wszystkie będą należały do Frakcji Inferno, ale będą niemiastowe, czyli półneutralne.

Fandor PW
2 października 2016, 21:46
Wszystkie jednostki z DoCa chcesz w ten sposób dodać, czy tylko taki fetysz na Sukkuby? Fajnie by było gdybyś cześć z tych rzeczy, które masz gotowe już wypuścił i ogólnie podzielił na malutkie modziki, bo nie wszystkim wszystko może się podobać, i np. Acid wciąż nie usunął żywiołaków z alternatyw, więc na tę chwilę wybrałbym alternatywy + resztę twoich modów.

Turtle PW
2 października 2016, 22:02
Fandor ma rację, wypadałoby z tego zrobić pare modów (oczywiście to Twój mod więc to Twa wola) bo w sumie ostatnimi czasy umieszczasz informacje o neutralach, a o Wrotach cisza.

Antonsky07 PW
2 października 2016, 22:34
To wygląda świetnie!!! Nigdy nie lubiłem wersji sukkubów z Heroes 6 (i co za tym idzie Heroes 7), ale te są na prawdę fenomenalne.

Green Dragon PW
3 października 2016, 12:15
Jak dla mnie to może być tak, że sukkuby stanowić będą osobną frakcje.
Co wy na to?

Kurek PW
3 października 2016, 13:15
@greendragon

To żart, tak?
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 21 - 22 - 23
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel