Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 24 - 25 - 26 | |
avatar |
Patrząc na defy budynków w tym modzie, są one tak szczęśliwie 'obdarte' ze śniegu, że zmiana tła praktycznie by na nich nie miała wpływu. |
avatar |
Small Era Mods v 1.0 Jak nazwa wskazuje - mod zawiera kilka submodów (dokładnie sześć), które zostały przerobione z prostych erowskich modów i które można w każdej chwili włączyć bądź wyłączyć. 1. Darkened Players (znany mod, który nadaje kolorom w grze ciemniejsze nasycenie i jest milszy dla oka). 2. Giant Titan - mod zawiera przerobiony def Tytana, który rzeczywiście jest zauważalnie większy na polu walki. 3. New difficulty buttons - mod-głupotka; podmienia grafiki wyboru poziomu trudności gry. 4. New Flags - mod zamienia chorągwie z kolorem gracza na coś w rodzaju rodowych herbów. Mod niestety gryzie się z popularnym modem new-menu, który podmienia te same grafiki. 5. Unmounted Heroes - mod zmienia grafiki bohaterów na koniach na postacie kroczące na nogach. Efekt najwyżej taki se. 6. No flashing trees - animowane drzewa może i z początku były fajne, ale animacje mogły po dłuższym czasie irytować. Ten mod animuje drzewa w sposób łagodniejszy, nie błyskający po oczach! A wszystko do ściągnięcia stąd. |
avatar |
Red Castle v1.0 Przygotowany do starszej wersji przez Mitlandy'ego mod został dostosowany do najnowszej wersji. Zdjęcie mówi wszystko :) Jedyną rzeczą, którą nie mogłem poprawić, jest dziwne wyświetlanie niektórych defów w edytorze map (w grze grafiki wyświetlają się poprawnie). |
voncur |
A czemu na screenie pikinier i łucznik są na niebiesko? I wersja pod hote? |
avatar |
Szczerze mówiąc - nie wiem! Ściągnąłem z netu taką wersję, gdzie Pikeman ma defa tego z HotY, a na czerwono są tylko jednostki ulepszone. |
MinosKing |
Avatarze widzę że sobie nie odpuszczasz poszukiwań różnych modyfikacji. :d Wygląda to ciekawie, lecz z tymi obiektami w edytorze map to faktycznie bardzo dziwna sprawa. :3 |
avatar |
Pytanie: bardzo januszowo wyszła mi podmiana obrazka Księgi Zaklęć? |
Demorator |
Wyszła bardzo dobrze... ale do gry utrzymanej w klimatach mangowo-kreskowych, jak CoH. Moim zdaniem nie pasuje do H3. |
Drwal |
Nawet spoko, nie wygląda źle. Czy jest lepsza od oryginalnej? Nie? Czy może stanowić fajną alternatywę? Jak najbardziej. |
Kammer |
A mi się naprawdę podoba. Jedyny zarzut mam wobec tych sznureczków robiących za zakładkę - zbytnio mi to zalatuje Cyganami. :P |
avatar |
New Backgrounds v1.0 Stary mod do WoGa autorstwa ww13, gnollkinga i Big Jockera. W zamierzeniu miał zmienić tła miast na nowe. W pełni powstała paczka do Necropolis i Stronghold. Fortress też ma nowe tło, aczkolwiek w tym przypadku zmiana ograniczyła się do jednej grafiki. To wszystko można teraz mieć w VCMI :) Aha, w paczce są także tła do Castle i Inferno (wystarczy zmienić nazwę pliku mod.json_ na mod.json w odpowiednim katalogu by submody zaczęły działać), niestety po wybudowanie siedliska Aniołów i Latarni z Zamku, oraz Grala w Inferno, widać że trzeba przerobić graficznie defy tych budynków i wpasować je w nowe tło. A to pewnie trudne, ja tego zrobić nie umiem :( |
szmotsu |
Fajna rzecz ten mod do miast :) Mnie marzyła się niegdyś modyfikacja dodające animację do obiektów w miastach (np wody, budynków), które jej nie mają (w HotA animowane jest praktycznie całe miasto, więc inne miasta na jej tle się nieco odcinają.) Może kiedyś jak się zbierze jakaś grupa osób to coś się uda "zmalować"; pracy byłoby trochę. BTW sprawdzał ktoś czy z HD modem nie działają przypadkiem nawet 24 bitowe obrazy? Jakiś czas temu robiłem testy z obrazami RGB wstawianymi do defów i wyglądało to obiecująco. |
Warmonger |
Cytat: Nie uda się, bo się nie zbierze. Nigdy się nie zebrała na niczyje życzenie. Chcesz mieć moda - zrób go sam.
Może kiedyś jak się zbierze jakaś grupa osób to coś się uda "zmalować" |
Fandor |
Może dałoby się to w jakiś sposób połączyć z tym modem, który wrzuciłeś Avatarze na temat główny VCMI, w sensie gotowe tła stąd i na nie "naklejać" budynki z tamtego projektu? Mogłoby to dać ciekawy efekt i może ułatwić pracę, ale ekspertem nie jestem, więc musi ktoś znający się na rzeczy spróbować, czy dałoby to pożądany efekt. |
Drwal |
To jest na wersję 0.98? |
avatar |
Cytat: Może dałoby się to w jakiś sposób połączyć z tym modem, który wrzuciłeś Avatarze na temat główny VCMI, w sensie gotowe tła stąd i na nie "naklejać" budynki z tamtego projektu? Wybacz Fandorze, umknął mi Twój post. A możesz wyjaśnić dokładniej, co miałeś na myśli?:) |
Fandor |
Wybacz Avatarze, za tak późną odpowiedź, w sumie sam nie wiem, chyba po prostu chodziło mi o to, że jakbyś wziął wszystkie budynki, i elementy zagospodarowania terenu, które pojawiają się dopiero po rozbudowie miasta, to musiałbyś w gimpie tworzyć tło widoczne przed rozbudową, i wykorzystanie teł (tak to się odmienia?) z tego moda, jeżeli budynki by na nie dało ładnie nałożyć mogło by Ci to oszczędzić masę pracy. |
avatar |
Jak masz możliwość zobaczenia defów Grala w Internecie bądź Portalu Chwały i Latarni w Zamku to zobaczysz, że zabawa z tłami w tych miastach nie należy do łatwych graficznie 😣 |
Fandor |
Zdaję sobie sprawę że obróbka graficzna gotowych obrazów nie jest łatwa, stąd mój pomysł, wykorzystanie budynków z tamtych ekranów i nałożenie ich na czyste tła, zawarte jak mniemam w tym modzie, wydaje mi się, że byłoby to łatwiejsze ale może się mylę. W tej chwili nie mam dostępu do komputera własnego i możliwe, że moje rozumowanie jest oparte, o niewiedzę, jakie konkretnie bitmapy są w modach. |
avatar |
Gdy człowiek jest chory i ma gorączkę, staje się trochę niepoczytalny. Stąd ten mod ;) Lenin Ghost v1.0 Z włączonym modem duch Lenina pomieszkuje w Inferno, Zamku i Nekropolii ;) |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel