Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA] Mniejsze mody
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 - 18

Drwal PW
17 maja 2016, 18:50
Nie grałem w Disciples zbyt dużo i nie wiedziałem, że niektóre grafiki są w aż tak podobnym stylu graficznym do Heroes III. W praktyce co obecnie stoi na przeszkodzie by je wykorzystać?

avatar PW
17 maja 2016, 18:55
Zdolności i dużo samozaparcia, gdyż to praca nad plikami o rozmiarze 32x32 :(

Drwal PW
18 czerwca 2016, 23:25
Dwa mody muzyczne:

New Music Pack

New Sounds Pack

Pierwszy zmienia niemal wszystkie motywy muzyczne w grze, niestety nie potrafię rozpoznać czy to autorskie utwory czy też pochodzą z innych gier.

Drugi mod zmienia się dźwięki jednostek w grze i innych mniejszych elementów.

Drwal PW
5 lipca 2016, 10:10
Upgradable Silos to malutka modyfikacja, która pozwala ulepszać magazyn zasobów:

Cytat:
Each town silo produces 1 ore & 1 wood + 1 of the special resource asked for level 7 creature
Each silo can be upgraded once a week, and will produce +1 of the special resource.
Each silo can be right or left clicked for different hints.
Regular incomes from silos are all removed.

Jej autorem jest Valery (aka Salamandre). Mod rozpakowuje się w kategorii Cheats i nie zaleca się go używać na mapach losowych.

Download



Drwal PW
6 lipca 2016, 13:26
U nas niewiele osób interesują się mocno tzw. mod-mapkami. Dlatego nie założę nowego tematu, a wspomnę o tym tutaj.

Jej nazwa to Deadlift. Mapka jest w rozmiarze XL i aby działała prawidłowo musimy wyłączyć wszystkie inne modyfikacje (tak jak w przypadku innych mapek zawierających dużą ilość skryptów ERM). Wcielamy się w postać Tazara i więcej na razie nie mogę napisać, gdyż jeszcze nie testowałem. Autor to Doc Sumann.

Download






Drwal PW
7 lipca 2016, 18:00
Czwarty post z rzędu w tym temacie, wbrew pozorom nie taki więc wcale sezon ogórkowy. :P
Tym razem chciałbym was poinformować o naprawdę pożytecznym modzie Find me. Dzięki niemu dodaje nam się nowy przycisk, za pomocą którego możemy szukać obiektów na mapie przygody, podczas gry rzecz jasna. Jeżeli ktoś jeszcze wątpi w użyteczność tego narzędzia, to radzę sobie przypomnieć ile razy szukaliście studzienki, monolitu czy kopalni, zwłaszcza na wielkich mapach. Można więc zapomnieć o traceniu czasu na czynności.



Donwload
https://m.box.com/file/73022178445/download?shared_link=https://app.box.com/s/j9t9qii3rtv3ne59vqan5uk322bqzusm

voncur PW
7 lipca 2016, 21:49
Ło, całkiem fajne.
Przez chwile myślałem, że chodzi o czaszkę. :P

Drwal PW
8 lipca 2016, 00:10
Mod został zaktualizowany, można teraz w dużo efektywniejszy sposób wyszukiwać bohaterów na mapie.

Erui PW
8 lipca 2016, 09:57

Mod może został zaktualizowany ale link w dalszym ciągu prowadzi donikąd. Sprawdź go Drwalu.
Taki komunikacik mi wyskakuje gdy na niego klikam (już od pierwszej wersji):

! 404 !
Ooops! Strona, której adres podałeś nie istnieje!
The page you've tried to enter does not exist!

Drwal PW
8 lipca 2016, 10:06
Teraz powinno działać. Pod "Download" jest wersja od autora - nie zawsze mogę ją ściągnąć, wyskakuje komunikat o wirusach, ale plik jest czysty.
Drugi to taka pętelka, która pozwala ściągnąć pomimo poprzedniego komunikatu.

Drwal PW
9 lipca 2016, 18:35
Salamandre (aka Valery) przygotował video ostatniego moda Find me. Naprawdę bardzo użyteczne narzędzie.



Drwal PW
11 lipca 2016, 12:18
Kolejne niewielkie narzędzie o nazwie Display Events. Pozwala jednym przyciskiem (F6) włączyć pokazywanie ukrytych zdarzeń czasowych na mapie (i je wyłączać). Jest to ponownie dzieło Salamandre'a.

Download


avatar PW
5 sierpnia 2016, 17:27
Rosjanie (chyba) szykują nowy mod o nazwie Castlewania.






Kastore PW
5 sierpnia 2016, 17:42
Liczymy, że podoba się autorowi. :P

avatar PW
27 sierpnia 2016, 22:57
A Song Of Ice and Fire.
Mimo, że waży to 230 MB, to mod jest skromny w dodawaniu nowej zawartości. Po nazwie można odgadnąć, że chodzi o Grę o Tron G. R. R. Martina. A więc co zawiera mod?
- nowe portrety bohaterów.
- nowe ikonki
- moda Morn Battlefields. Po co? Nie wiem, bo Morn Battlefields jest popularnym modem.
- moda Random Skins, który powoduje, że zmieniają się skórki w grze na bardziej GoTowe...
- nowa muzyka (być może z serialu)
- i co najciekawsze - 27 map. Nazwy map odnoszą się do lokacji znanych w książkach: Dothraki Sea, Skagos, Valyria itd. Nie sprawdzałem czy bardzo grywalne - w edytorze wyglądają baaaardzo OK. A mod np. tu

avatar PW
15 marca 2018, 08:54
igrik stworzył nowe okno bohatera. Teraz mieści się w nim 10 skilli.
Są dwie wersje do pobrania.

- z ikonami błogosławieństw i przekleństw.


- z wartością liczbową doświadczenia


Kurek PW
16 marca 2018, 09:13
To dwa oddzielne mody? Która opcja lepsza waszym zdaniem?

avatar PW
16 marca 2018, 09:18
Jeśli grasz w mapy losowe, gdzie nie ma ani wysłanników Bógów ani zagadek Sfinksa to miejsca na ikonki błogosławieństw/klątw w opcji pierwszej są kompletnie niewykorzystywane.

Magiellan PW
16 marca 2018, 21:15
Hejka. Podobnie jak Kurek też mam pytanko do tego ostatniego moda. Otóż ściągnąłem i używałem tą drugą wersję. Początkowo wszystko było ok. Problem pojawił się gdy już zebrałem 10 umiejętności na poziomie eksperckim. Wtedy przy okazji kolejnego awansu znowu dostałem do wyboru umiejętność z maszynami bojowymi i coś tam jeszcze. Po wybraniu jednej zajęła ona miejsce umiejętności ataku... Wziąłem autosave i odpisałem i sytuacja się powtórzyła. Odpisałem ponownie tyle, że tym razem włączyłem również ten mod, że ten ekran z umiejętnościami to są jakby dwie strony (wiecie te takie strzałki). Wtedy po wybraniu umiejętności jakby wskakiwały wszystkie (żadna nie została zmieniona) ale po przejściu na drugą stronę i powrocie znowu na pierwszą było znowu 8 umiejętności, i dwa puste okienka, a pozostałe umiejętności były na następnej stronie. Ktoś ma może jakiś pomysł dlaczego tak mi się dzieje?

avatar PW
17 marca 2018, 09:23
Mod ma kilka dni dopiero, chyba dopiero będą napływać raporty o ewentualnych bugach. Ja jeszcze tak daleko nie doszedłem :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 - 18
temat: [WoG, ERA] Mniejsze mody

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel