Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 21 - 22 - 23

desmond PW
5 sierpnia 2016, 21:28
Otwórz plik z modem winzipem albo innym tego typu programem i pokasuj pliki odnoszące się do jednostek i budynków 1-3 poziomu. Nie powinno to być trudne, bo z nazw poszczególnych katalogów i plików wynika czego one dotyczą.

Header PW
5 sierpnia 2016, 21:52
Wpadłem na to, ale trochę tego chyba tam jest. Znając mnie coś popieprzę, więc wolę się zapytać najpierw.

CubxMajster PW
5 sierpnia 2016, 22:43
Ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak, pobrać modyfikacje dzielącą bohaterów na klasy?

Matheo PW
5 sierpnia 2016, 22:52
Ten mod z uniwersalnym wyglądem bohaterów jest bardzo ciekawy. Jednak jest problem z pobraniem go. Ktoś zdążył pobrać?

Kammer PW
8 sierpnia 2016, 22:28
Wrzucam nowe modele klas, bo ponoć nie można ściągnąć.
I jeszcze pracuję nad wyeksportowaniem podmianki jednostek tylko na disy, ale wychodzi to... średnio.

KIng_Mariusz PW
24 września 2016, 08:04
Pomęczyłem się jakieś 3 miesiące, ale ostatecznie się udało.
Dla zainteresowanych spolszczenie moda Might & Magic: Heroes 5.5 wersja 5.58 i 5.58b
Podaje link na moddb do spolszczenia wersji 5.58b:
http://www.moddb.com/mods/might-magic-heroes-55/downloads/mmh55-polish-translation-rc8b
Wystarczy rozpakować archiwum zip i plik z rozszerzeniem pak wkleić do folderu Data z grą.

Wielkie podziękowania dla mircu, za tłumaczenie wersji 5,57 na język polski.
Co prawda i tak tłumaczyłem po kolei plik po pliku z angielskiej wersji, ale miałem już podstawę do edytowania, a to duże ułatwienie.

Link do wcześniejszej wersji 5.58 (jeśli ktoś jeszcze kontunuuje grę na tej wersji) : https://www.dropbox.com/s/zbkohx3kdtrhj3n/MMH55-Texts-PL.pak?dl=0
Plik z rozszerzeniem pak wklejamy do folderu Data z grą

desmond PW
30 października 2016, 11:38
Skoro mod heroes 5.5 znalazł się w skarbcu, to można by dodać do niego spolszczenie opracowane przez Kinga_Mariusza.

Poza tym niedawno na heroes community ukazał się mod dodający nowych bohaterów o unikalnych specjalizacjach.




Kammer PW
30 października 2016, 11:42
To spolszczenie było dziurawe, więc trzeba było je pokorygować, ale, spokojnie, wrzucę.

KIng_Mariusz PW
30 października 2016, 20:13
No cóż wszystkie uchybienia jakie udaje mi się znaleźć poprawiam na bieżąco, chociaż muszę przyznać, że nie miałem ostatnio wiele czasu na granie. Wychwycenie wszystkich błędów wymaga pomocy innych graczy, bo nie wszystko człowiek sam zauważy. Wystarczy czasem "zjeść" jedną literę i np. zamiast nazwy szablonu mapy pojawia się puste miejsce, albo na skutek ograniczenia interfejsu tekst nie jest widoczny w całości. Nie chciałem co chwila zawracać głowy Magnomagusowi żeby wrzucił kolejną wersję na moddb, bo spodziewałem się kolejnej wersji moda i wraz z nią chciałem wrzucić poprawki. Nawet oryginalne tłumaczenie nie jest idealne - np. wilki przywołują swoich braci przy pierwszym ataku na jednostkę wroga, a w tłumaczeniu jest, że na początku walki. Poprawiłem to i dorzuciłem do archwiwum. W archiwum znajduje się blisko 3000 plików, więc zdaje sobie sprawę, że tłumaczenie wymaga wygładzenia. Cieszę się, że nad tym pracujesz. Nie bardzo rozumiem jednak co miałeś na myślipisząc, że tłumaczenie jest "dziurawe", ale mniejsza o to.
Tymczasem wrzucam link do zaktualizowanej wersji.
https://www.dropbox.com/s/abgr07xwgq7l210/MMH55-Texts-PL.pak?dl=0

Kammer PW
31 października 2016, 00:57
Odnośnie dziurawości - szczególnie dwie kwestie mocno zapamiętałem:
- przetłumaczenie Ranger ma Łowczy, gdy nawet w oryginalnej grze jest to Łowca;
- były pewne problemy z nazwami klas Twierdzy - raz zamiast polskiej nazwy było Chieftain, raz w jakimś oknie wszystkie klasy były Hersztami, no i bohaterki magii raz były Szamankami, a raz Wiedźmami.

Szczerze mówiąc - dublowanie Hersztów i Szamanek w nazwach klas mnie na tyle irytowało, że tych pierwszych przechrzciłem na Wodzów, za te drugie - na Wiedźmy. No i zabrałem przedmiot kultu Szamankom Słońca.

KIng_Mariusz PW
31 października 2016, 01:37
Co do Rangera masz rację (nazwałem go jeszcze gorzej - Leśniczy - zmienię jutro na Łowcę), ale co do bohaterów Twierdzy:
1. Chieftaina nie znalazłem (jeśli był prawdopodobnie wcześniej naprawiłem)
2. Wszyscy nie nazywają się Hersztami (nie pamiętam może był taki błąd i też naprawiłem)
3. Są trzy klasy bohaterów Twierdzy:
a) Herszt (Magnomagus wykorzystał nazwę jednostki - Herszt, która została przechrzczona jeśli dobrze pamiętam na Warlorda (nazwałem go Watażką)
2 bohaterki magii:
b) Szamanka (tu ponownie została wykorzystana nazwa jednostki - Szamanki, którą to z kolei Magnomagus przechrzcił na Sun Daughter - jak dla mnie Córę Słońca)
c) Wiedźma (Witch)
Szamanka od Wiedźmy różni się szkołami magii (Szamanka włada "dobrą" magią a Wiedźma "złą" magią)
Także nazwy klas bohaterów Twierdzy nie są moim wymysłem, tak postanowił Magno, ja tylko przetłumaczyłem. Każda frakcja ma teraz trzy klasy postaci. Inna kwestia, że klasa postaci Lochu nazywa się Zabójca tak jak jedna z jednostek i tu akurat Magno nie widzi powodu do zmiany nazwy.
Oczywiście każdy może sobie zmieniać co chce do woli, czekam na Twoją wersję. Podejrzę co zmieniłeś i może coś wykorzystam dla swojej osobistej wersji.

KIng_Mariusz PW
31 października 2016, 07:02
Zaktualizowana wersja (z Łowcą na pokładzie):
https://www.dropbox.com/s/quq9szlxaj64ut3/MMH55-Texts-PL.pak?dl=0

Godzilla PW
23 listopada 2016, 19:44
Serce Ashan:
http://www.mediafire.com/file/tg7bucc1t783us2/Serce_Ashan.iso

KIng_Mariusz PW
12 grudnia 2016, 22:58
ThGryphn z Heroes Community stworzył nowego moda. Jest to coś w rodzaju encyklopedii stworzeń działającej z poziomu gry. Modyfikacja jest przeznaczona dla Heroes V Dzikie Hordy, a głownie jako dodatek do moda Magnomagusa Heroes 5.5, ponieważ zawiera aktualne dla tej wersji statystyki, umiejętności i zaklęcia poszczególnych jednostek. Mod został przeze mnie w 100% spolszczony (niektórzy już się pewnie boją). Były pewne problemy z długością nazw niektórych umiejętności (nie mieściły się), więc musiałem je skrócić. Zmianie uległy :
1. Odporność na magię opartą na żywiole Ognia
2. Odporność na magię opartą na żywiole Ziemi
3. Odporność na magię opartą na żywiole Wody
4. Odporność na magię opartą na żywiole Powietrza
5. Mniejsza skuteczność w walce na dystans
Na:
1. Odporność na magię Ognia
2. Odporność na magię Ziemi
3. Odporność na magię Wody
4. Odporność na magię Powietrza
5. Nieskuteczny na dystans
Mam nadzieje, że nie będzie to dla Was jakimś problemem.
Dzięki wielkiej uprzejmości ThGryphn otrzymaliśmy specjalną wersję dostosowaną do języka polskiego.
Oto link do strony z konwersacją: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=43030&pagenumber=3
A to link do aktualnej polskiej wersji: http://www.mediafire.com/file/b9f1x86nq4n1nfp/Creaturepedia_v6_PL.pak (link znajduje się także na podanej wyżej stronie)
Mod prawdopodobnie stanie się częścią heroes 5.5 w kolejnym jej wydaniu (notabene prawdopodobnie doczekamy sie w końcu możliwości awansu bohatera na 50 poziom, zamiast dotychczasowego 40-tego), ale póki co działa samodzielnie po wklejeniu go do folderu Data z grą. Otrzymujemy małą ikonkę na ekranie najmu istot w mieście, ekranie ulepszenia istot i na samym ekranie istoty. Nie bedę się więcej rozpisywał można sobie zobaczyc screeny (na stronce z pierwszym linkiem), a najlepiej wypróbować samemu. Są jeszcze drobne niedociągnięcia, ale może autor moda pozytywnie sie do nich ustosunkuje (niektóre zaklęcia wraz z poziomem zaawansowania nie miesczą się w jednej linii i koszt najmu niektórych istot w surowcach podany jest po angielsku. Na tą chwilę nie da się tego przetłumaczyć, bo jest to część pliku graficznego). Ale kto wie może zamiast nazw surowców będą ikonki.
Dobrej nocy!

KIng_Mariusz PW
13 grudnia 2016, 22:59
Zaktualizowana wersja moda Creaturepedia dla Heroes 5.5 (z polską lokalizacją):
https://www.dropbox.com/s/xv26uz6g7cu4bea/CreaturepediaPL_v8.pak?dl=0

jak ktoś woli wersja anglojęzyczna:
http://www.mediafire.com/file/gvpncm7fgtpjqap/Creaturepedia_v8.pak

ThGryphn udostępnił też wersję dla Dzikich Hord (angielska wersja):
http://www.mediafire.com/file/wj5a6da3st5abvg/CreaturepediaTOTE_v8.pak

KIng_Mariusz PW
14 grudnia 2016, 22:44
Mam nadzieję, że to ostatnie uaktualnienie:
https://www.dropbox.com/s/wmc7p4ngk2ecdkz/CreaturepediaPL_v8.pak?dl=0

Mam problem z kosztem istot 7. poziomu, a ściślej z surowcami.
Niby to banalne, ale nie wiem która wersja jest najlepsza.
1. Pierwotnie przed siarką i rtęcią dodałem uncje (zapożyczyłem z http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_430_skarby-i-surowce-na-mapie-przygody-w-heroes-v.html kryształy i klejnoty bez uncji.
np. 3550 + 2 uncje siarki
4000 +2 klejnoty
2. Wersja bez uncji: np 3550 + 2 siarki/rtęci
3400 + 2 kryształy
Jak dla mnie 2 siarki, 2 rtęci brzmi trochę dziwnie.
3. z zastosowaniem skrótu "j." od słowa jednostka (cały wyraz się nie mieści), np.
3600 + 2 j. siarki
3700+ 1 j. klejnotu
3600+ 2 j. kryształu

W ostatniej wersji wydaje mi się, że lepiej by brzmiało 3700+ 1 j. klejnotów (zamiast klejnotu)
3600+ 2 j. kryształów (zamiast kryształu)
W linku zastosowałem wersję 3. (klejnotu, kryształu), bo zaczerpnęłem z plików gry, w których jest np.:
Daje dwie jednostki siarki tygodniowo.
Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę kryształu.
Magazyn zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę klejnotu.
Daje dwie jednostki klejnotu tygodniowo.
Daje dwie jednostki siarki, kryształu i klejnotu tygodniowo.
Magazyn zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę rtęci.

Co o tym sądzicie? Może ktoś ma jakiś lepszy pomysł?

desmond PW
15 grudnia 2016, 18:58
Z drugiej strony w grze występują takie opisy:
Bogactwo kryształów: Dostarcza 2 jednostki kryształów pierwszego dnia każdego tygodnia.
Bogactwo klejnotów: Dostarcza 2 jednostki klejnotów pierwszego dnia każdego tygodnia.

Więc chyba poprawnie powinno być 1 jednostka kryształu oraz X>1 jednostki kryształów.

Ursus PW
27 grudnia 2016, 10:46
Chaos Theory wcale nie umarł tylko twórcy całkowicie przerzucili się na MODDB. W zasadzie gotowe są już 3 frakcje:
Imperium

Chaos

Legion

O frakcji Kalifat póki co niewiele wiadomo. Wersja Alfa może wyjdzie w 2017.

KIng_Mariusz PW
27 grudnia 2016, 13:28
Creaturepedia dla moda Heroes 5.5 ver.9 (thGryphn usunął m.in. drobne błędy, dodał link do istot Nekropolis na ekranie wskrzeszania nieumarłych po bitwie, poprawił jakość tekstur i okien dialogowych, zmianie uległy ikony w Kole Umiejętności)
wersja angielskojęzyczna dla heroes 5.5:
http://www.mediafire.com/file/il2rg19wrg1ehdn/Creaturepedia_v9.pak
wersja angielskojęzyczna dla heroes V dzikie hordy:
http://www.mediafire.com/file/inqdftcct9lh7nz/CreaturepediaTOTE_v9.pak
wersja polska dla heroes 5.5:
https://www.dropbox.com/s/eb932jt1zt0ihlq/CreaturepediaPL_v9.pak?dl=0
Pliki lokalizacyjne PL (jeśli nie podoba Ci się moje tłumaczenie zmień co chcesz i wklej do archiwum angielskiej wersji creaturepedia v.9 dla heroes 5.5):
https://www.dropbox.com/sh/gxm70mjjfw81zru/AAB-F0hzcmCZPL9wdqSlfRsMa?dl=0
polska wersja do heroes V dzikie hordy:
https://www.dropbox.com/sh/gxm70mjjfw81zru/AAB-F0hzcmCZPL9wdqSlfRsMa?dl=0 (tworzy konflikty z niektórymi modami)



Asderuki PW
28 grudnia 2016, 12:25
@Ursus O, fajnie wiedzieć... szczególnie, że z nim pracowałam i wywiało go z Tawerny bez słowa, że przenosi całą uwagę gdzie indziej :/
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 21 - 22 - 23
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel