Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] M&M8 - Rebirth komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 16 - 17 - 18 | |
Tarnoob |
Super. :‑) Bardzo pasuje do klimatu MM6–8. |
Garett |
@J. M. Sower Czyżby twój nowy awatar był spoilerem tego co ujrzymy w modzie? :P Swoją drogą bardzo ładny i nawet zbytnio nie odbiega stylistycznie od normalnych portretów z MM8, aczkolwiek moim zdaniem przydałoby się futro tego wilczka nieco przyciemnić lub dać jakiś odcień szarości i będzie w sam raz. |
J. M. Sower |
Ano, swoją drogą to nie wiem, co ja mam z tymi spojlerami w awatarach. ;P [z sentymentem spogląda na Forge] Tego wilczka zostawię już chyba w takich barwach ale drugiego zamierzam już utrzymać w mniej barwnej kolorystyce. Pewnie za jakiś czas się pochwalę jak to wygląda, ale póki co jest jeszcze parę rzeczy do poprawy. |
J. M. Sower |
Druga z kolei mapa zyskała ostatnio nieco kształtów. Poniżej dwa screeny (oczywiście nie pokażę na screenach wszystkiego, aby było co zwiedzać w grze ;P ). Jestem też na drodze przywrócenia do gry Blasterów/Miotaczy. Wymaga to jednak pomocy samego GrayFace'a i nie mam pewności czy rzeczywiście da się to zrobić. Jestem jednak dobrej myśli. |
Tarnoob |
Bardzo ładnie, ale jednak pracowanie na polskiej wersji (pewnie z Antologii Cenegi) to nie jest trochę strata? Nie lepiej na angielskiej, np. z goga? |
J. M. Sower |
Przeniesienie plików nie powinno sprawiać problemów. Niewiele danych podlega lokalizacji. Głównie interfejs i pliki tekstowe. Takie pliki jak nowe/zmienione dźwięki pozostawiam w pewnym folderze aby można je było wrzucić do innej wersji. |
J. M. Sower |
Udało mi się sklecić chyba całkiem przyzwoitą animację dla syren. Złożyłem w defa (wystarczy pobrać Def Preview i otworzyć), abyście mogli podejrzeć jak wygląda ona z jednej strony (konkretnie z lewej). Pozostało mi teraz wyrenderować ją z każdej wymaganej strony i wszystko uporządkować, tak aby dało się to wrzucić do gry. Co o niej sądzicie? http://www.speedyshare.com/VhuJW/syrena.def |
Kuririn |
Sowerek: Super! Jest brak w animacji, ale to raczej nie problem, wprowadź w ruch, dolna cześć tego "węża" (na tym, co się opiera syrenka). Gdy tylna cześć ogona się zwija do płetwy, powinno to ciągnąc cały model za sobą,(dolna cześć).
Udało mi się sklecić chyba całkiem przyzwoitą animację dla syren. |
J. M. Sower |
Teraz postaram się wprowadzić (na razie tylko) podstawową wersję tej jednostki i gdy mi się to uda to nie będzie większego problemu by podmienić wybrane klatki animacji na poprawione. Jednak dziękuję za uwagę. Postaram się później to poprawić. |
J. M. Sower |
No i proszę. Syrena w grze. :) Póki co tylko wersja podstawowa jednostki. Byłby ktoś chętny do opracowania statystyk stwora? Jeśli tak to prosiłbym pisać na PW. Objaśniłbym gdzie pojawia się stwór itp. |
Tarnoob |
Bardzo ładna. :‑) Tak trzymaj. Do H3 też by się nadała. |
Sir Galuf |
Mam jedno pytanie: Czy w grze będzie grywalna postać krasnoluda? ;-) A ta Syrenka bardzo fajna :-) |
J. M. Sower |
Z pewnych względów technicznych nie byłbym w stanie wprowadzić takiej jednostki. Liczyłbym co najwyżej na krasnoludy jako stwory. Ewentualnie jako jakaś większa frakcja jak w MM7, ale póki co nie umieściłem ich nigdzie w moim zarysie fabuły. |
Sir Galuf |
Hmmmm... szkoda. Bardzo liczyłem, że taka postać się pojawi. A pro po krasnoludów jako stworów, wykorzystasz krasnoludy z M&M7 czy Mroczne krasnoludy z ósemki ? |
mervell |
Czekam na nowe wieści na temat tego projektu. :3 |
J. M. Sower |
Jeszcze przynajmniej tydzień nic się nie ruszy. Mogę jednak poinformować, że niedawno Hobbit zaoferował mi swoją pomoc, głównie przy muzyce. |
mervell |
Ooo! O nowej muzyce to nawet nie śmiałem marzyć. A muzyka stworzona specjalnie na potrzeby moda to już w ogóle przekraczała moje horyzonty myślowe. xD Tym bardziej czekam na moda i jakieś kolejne wieści. |
Fandor |
Wprowadzisz Megasmoka Kuririna do gry? Proszę. :3 |
J. M. Sower |
Jeśli model wraz z teksturami prezentuje się wystarczająco dobrze w dużej rozdzielczości, to można go użyć. Jednak jakieś już smoki mamy w MM8 i byłaby to zmiana jedynie kosmetyczna, zatem nie jest to dla mnie żaden priorytet ;) (tym bardziej, jeśli Kuririn nie zrobi animacji, a to one wymagają największego nakładu pracy w MM6-8) Ale w przyszłości, to kto wie... |
J. M. Sower |
Kolejny element mapy startowej - Kopalnia - zaczyna nabierać kształtów. ;) |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 16 - 17 - 18 |
temat: [mod] M&M8 - Rebirth | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel