Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 91 - 92 - 93 ... 128 - 129 - 130

Warmonger PW
18 lipca 2016, 18:31
Jeśli chodzi o obiekty dekoracyjne, RMG bierze wszystkie, jak leci.
Ogólnie obsługa nowych obiektów jest nieukończona. Mam pomysł na lepsze rozwiązanie, ale to plany na przyszłość.

Drwal PW
23 lipca 2016, 11:44
Warmongerze, jak to jest z dźwiękami obiektów/siedlisk w VCMI? W oryginale każdy budynek wydaję dźwięk zaraz po jego odwiedzeniu (gdy skończymy walkę, po rekrutacji jednostek) - najczęściej jest to jakieś echo czy ledwo słyszalny efekt dźwiękowy. Przeglądam pliki i nigdzie nie widzę odpowiedzialnych za to jsonów.

Kuririn PW
31 lipca 2016, 19:32
Taka sytuacja:
- Ktoś, coś, need??

Drwal PW
31 lipca 2016, 20:44
Napisz więcej szczegółów. Widzę dość przyjemny projekt miasta, pewnie z Heroes VI/VII. ;)

Kammer PW
31 lipca 2016, 20:47
Oj tam, Drwalu, daj Kuriemu uczyć Ubi, jak się powinno prowadzić kampanię reklamową.

Osobiście czuję się bardzo miło zaskoczony tym, że możemy podziwiać jakże piękny ekran miasta, który wygląda cokolwiek... znajomo. :P

Kuririn PW
31 lipca 2016, 21:38
No tak, ja rozmowny to nie jestem (chyba). ^^
Czy znalazłby się interesant, do dłubania przy tym mieście?
Zrobiłem cały town hall do kapitolu i tawerne.
Ogólnie, czy jest sens przenoszenia miasta z h6, do koffanej trójeczki! - chodzi mi o styl, bla, bla, bla, bla.

Fandor PW
31 lipca 2016, 22:52
Styl architektoniczny jest dość oryginalny i można go myślę dopasować do H3. Jeżeli chodzi o kwestię jednostek, to one zdecydowanie nie pasują. Humanoidalny rekin na pierwszy poziom, kappa wedle uznania, i kirin jak najbardziej, duch wody byłby cacy, ale gryzłby się z Cove, więc proponowałbym go odrzucić. Nag bym nie tykał bo ich miejsce jest w Tower, ma ktoś jakąś oryginalną koncepcję na rasę? Teoretycznie mamy trytonów które by dobrze pasowały do tych budynków.

avatar PW
9 sierpnia 2016, 18:05
Co to jest za program???

xardas33 PW
9 sierpnia 2016, 21:41
Pisze w lewym górnym rogu - Microsoft Visual Studio. To chyba to kompilowania plików w których się programuje.

Warmonger PW
9 sierpnia 2016, 21:49
Avatarowi jednak chyba nie o ten program chodzi :P

Wpasowywacz istniał w początkach powstania projektu, zanim jeszcze dołączyłem do zespołu. Jak widać, służy do dobierania koordynatów budynków w mieście. Jeśli jeszcze istnieje, to ma go tylko Tow.

Pointer PW
1 września 2016, 15:13
Dawno mnie w tych klimatach nie było, więc mam dosyć trywialne pytanie. Która wersja VCMI jest na dzień dzisiejszy najaktualniejsza z działających? I czy wszystkie mody dostępne przez Launcher działają bez crashów itp? Czy są jakieś ogólnie znane mody kompatybilne z najnowszą wersją, które z jakiegoś powodu nie są uwzględniane w Launcherze?

Warmonger PW
1 września 2016, 15:50
Oficjalnie jesteśmy nadal na wersji 0.98g. Dodatkowo są dostępne automatyczne buildy.

W sumie powinienem wypuścić kolejną :v. Ostatnio projekt strasznie się rozrasta.

To, co jest w Launcherze, powinno być przetestowane i działać. Jeżeli czegoś nie ma w Launcherze, to albo jest nieprzetestowane, albo wątpliwej jakości.

avatar PW
1 września 2016, 16:33
Zdecydowanie polecam najnowsze automatyczne buildy z linku Warmongera.

Co do modów: w launcherze dostępny jest mod WoG. Trudno o bardziej zabugowany w necie mod do VCMI :)

Pointer PW
1 września 2016, 22:26
Po włączeniu wersji 0.98g z modami z Launchera w tej konfiguracji włącza mi się czarny ekran. Dźwięk działa, sama gra teoretycznie też, bo jak wciskam skróty klawiszowe typu "Esc" czy "N" to się klika, ale niestety obrazu nie ma. Podobny problem miałem w wersji 0.98, ale tam przynajmniej po zrzuceniu do paska i ponownym wywołaniu grafika wracała do normy. Problem nie pojawia się w wersji 0.98h do ściągnięcia do pomocy przy pracach nad edytorem. W wersji 0.98 jest też problem z grafiką przy podglądzie parametrów jednostki. Jak w ekranie miasta klikam na ikonę jednostki, to niby okno ze statami się wyświetla, ale rozjechane po całym ekranie w dziwnych miejscach. Nie ma też portretów bohaterów z H3 Golden Edition. Portrety pojawiają się tylko dla bohaterów z modów, typu Tarnum lub bohaterowie z Cove.

avatar PW
1 września 2016, 22:41
Cytat:
W wersji 0.98 jest też problem z grafiką przy podglądzie parametrów jednostki. Jak w ekranie miasta klikam na ikonę jednostki, to niby okno ze statami się wyświetla, ale rozjechane po całym ekranie w dziwnych miejscach. Nie ma też portretów bohaterów z H3 Golden Edition.

Problemy o których piszesz, pojawiają się w 0.98g wtedy, jeśli w launcherze obok moda VCMI Essential Files pojawia się taki zielony wykrzyknik, który zachęca do naciśnięcia UPDATE. Niestety, zupdate'owanie w taki sposób VCMI prowadzi do opisywanego przez ciebie bałaganu. Ściągnij po prostu najnowszy build vcmi, rozpakuj go i przekopiuj normalnie do katalogu z VCMI pomieniając pliki a problemy powinny zniknąć.

Pointer PW
2 września 2016, 14:45
Sytuacja dość dziwna, bo po wgraniu najnowszego builda zadziałało... raz. Za drugim sytuacja sprzed wgrania builda. Po usunięciu całego VCMI i ponownym wgraniu wersji 0.98g i builda na czystą Złotą Edycję nadal nie działa...

Warmonger PW
2 października 2016, 09:24
Krótki komunikat:

Projekt rozwija się bardzo dynamicznie. Nowej wersji nie będzie w najbliższym czasie, bo chłopaki wciąż chcą coś dołożyć :P Dla chętnych są dostępne auomatyczne buildy.

Natomiast los edytora map jest niepewny - tzn. sam edytor działa, ale mapy jeszcze nie.

Zachari PW
2 października 2016, 11:51
Kolejną wersją będzie 9.9? Bo już się numery pomału kończą i zbliżamy się do 1.0.

Drwal PW
2 października 2016, 12:28
Najprędzej 0.99. Numeracja jest i tak pewnie najmniej ważna, gdyż podobno nigdzie nie jest napisane, że 1.0 będzie całkowicie ukończone. Mnie bardziej interesuje co "chłopaki" dokładają.

Warmonger PW
2 października 2016, 12:50
Cytat:
Mnie bardziej interesuje co "chłopaki" dokładają.

Na przykład informację o bohaterze w trakcie bitwy:



Planowane jest też dodanie dźwięków otoczenia na mapie przygody.

Oczywiście najważniejsze jest naprawianie błędów, od wersji 0.98g ubyło ich już prawie 100, w tym kilka najpoważniejszych. Po raz pierwszy w historii bilans błędów jest ujemny :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 91 - 92 - 93 ... 128 - 129 - 130
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel