Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] ERA - wtyczki, łatki, sprawy ogólne i techniczne komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 | |
majaczek |
Mody Knightmare na Grocie brakuje najnowszego i największego póki co - Amethyst Upgrades nie wiem dlaczego go brakuje na planszy. Mod wciąż rozwijany |
Drwal |
Salamandre na HC zaprezentował swój filmik pokazujący możliwości Mod managara. Dość przydatne dla tych, którzy mieli problemy z korzystaniem lub też są uprzedzeni i dalej twierdzą, że sam WoG 3.58f jest lepszy. :P |
Szaman |
Mam nadzieje, że pisze w dobrym temacie. Mam pytanie, czy obiekty na mapie przygody z Heroes IV są też defami? Jak tak, mógłby mi ktoś przysłać (na priv) defy Siedliska Behemota i Tytana? Chciałbym te defy przerzucić do WOGA gdzie robię swój mod. |
Drwal |
Nie jestem pewny, ale z tego co pamiętam, to nie są defy. Kuririn złamał zęby na wyciąganiu grafik z Heroes IV i on powinien wiedzieć najlepiej. |
Szaman |
Czy ktoś z was wie jak/czym otworzyć plik z formatem "ERA". Plik jest jakąż wtyczką/pluginem do moda Random skins. |
avatar |
WoG nie powiedział ostatniego słowa, gdyżRosjanie robią nowy mod/dodatek pod ERĘ. Na filmiku widać, że skupiają się na nowych kampaniach, zrobili nawet filmik po nie, a poza tym dużo nowych obiektów, defów i nowej mechaniki. Link do rosyjskiej strony o modzie tu. |
Tego |
Wygląda to równie koślawo i brzydko co WoG, ale miło po latach usłyszeć muzykę z Noxa ;) |
Warmonger |
Oho, ktoś wpadł na ten sam pomysł, co ja - Feniksy wszystkich kolorów w jednej walce ;) |
witchking |
O jednostki z miasta Kreml, szkoda, że to nie te zrobione przez Alexandera. Mimo wszystko miło je widzieć. |
Szaman |
Cytat: brzydko co WoG... Gdyby nie WoG to byście nie mieli swej kochanej Hoty i VCMI:P To WoG wszystko zapoczątkował i otworzył wspaniałe drogę ku modom. Jedyny problem są ludzie którzy nie rozumieją jej mechaniki i możliwości (ERM). Za pomocą ERM wszystko praktycznie można zrobić... Tylko trzeba mieć szczere chęci... ale cóż łatwiej krytykować... |
Kastore |
Szaman: Eee... ale WoG był brzydki.
Gdyby nie WoG to... |
avatar |
Jeśli chodzi o design map, to już biednie nie jest :) |
Szaman |
Nadal nie pojmuje, jak WoG może być brzydki... WoG to nie tylko zmiany graficzne (w ogóle można je wyłączyć!). Krytyka WoGa opiera się na jego złożoności, niż na faktycznej brzydoty (której nie ma!). Ludzie zawsze idą po linii najmniejszego oporu. Kiedy widzą ERM i OPCJE WOG. I zamiast poświęcić trochę czasu na jej ogarnięcia, wolą krytykować. Gdyby krytykowali jej mechanizm, to być może bym zrozumiał, bo jest ciężki, ale 90% idzie za ciosem i krytykują byle co, byle była krytyka, bo "inni to robią". Taka sama analogia była w Windows 8 i 10. Ludzie nie krytykowali, jej mechanizmów (bo i tak nie rozumieją), tylko to, że niema "menu start", a nowe menu można by było się nauczyć w 15 minut? |
Kastore |
Szaman: Bo nowe defy, które przyzwyczailiśmy się widzieć w WoGu były na ogół brzydkie i niepasujące do reszty grafiki. :PNadal nie pojmuje, jak WoG może być brzydki... Szaman: Ludzie zawsze idą po linii najmniejszego oporu... Szaman: 90% idzie za ciosem i krytykują byle co, byle była krytyka, bo "inni to robią"... Szaman: Taka sama analogia była w Windows 8 i 10... Szaman: Too much data!!!
...jej mechanizmów (bo i tak nie rozumieją)... |
Uland |
WoG nie jest brzydki... jest bardzo brzydki! Grafiki składają się albo ze sklejek, albo z "grafik pożyczonych" z innych gier. Jego mechaniki też są słabe, doświadczenie jednostek? dowódcy? burzenie miast? Jest poza tym toporny. Jeśli komuś nie pasowało, że nie ma menu start, to znaczy, że nie może mieć opinii o tym systemie? Przecież nowe "menu" to jeden z mechanizmów, więc w czym problem? Aha, mam Windows 7 :P |
Szaman |
A w VCMI powstają arcydzieła?:P I nie chodzi mi o Mod Design Team bo to są zespoły które równie dobrze mogli by pracować dla WoGa... Tylko że w VCMI nie nadpisuje istniejących, defów i tyle. Ludzi przeraża ogrom WoGa... podczas Hota to po prostu Install i Play. Nawet nie trzeba pobierać z X stron, tylko mieć zainstalowanego HD patcha i nacisnąć magiczny obrazek. Tak samo tyczy się VCMI które większość modów ma się pod nosem... No i większość ludzi kojarzy VCMI na zasadzie "NOWE ZAMKI!" i tyle im wystarczy do szczęścia. Myślicie że Hota zawdzięcza swój sukces bo są "pasujące dekoracje!?". Gdyby nie Przystań, nikt by dzisiaj nie fascynował by się hotą. Nie wiem czy jakaś ułomność, tego pokolenia czy co... Jakoś ludzie w 2004 roku, potrafili instalować WoGa, choć to wymagało zmian w samym systemie! (zmiana języka regionalnego), wiem że to nie wielka zmiana, wręcz do zrobienia w zamkniętymi oczami, ale jaki byłby dzisiaj lament i hejt, gdyby WoG powstał dzisiaj a instalacja wyglądała by tak samo jak w 2004. (I robienie 30 minutowych filmików, gdzie się zmienia język na Windowsie i jak nacisnąć przycisk Install i nie daj Boże jeśli to będzie zapakowane w Zipie to już kaplica, bariera nie do przeskoczenia dla 80% ludzkości). Dzisiaj mamy ERE2, ale to nadal problem bo trzeba włożyć X folder do Y folderu i nacisnąć Enable! Zgroza... |
Warmonger |
Cytat: Owszem, nowe zamki to jest dokładnie to, co ludzi pociąga. Tematy pod tytułem "mam pomysł na miasto" można spokojnie liczyć w setkach. Mniejsze obiekty i mody nie cieszą się takim zainteresowaniem - zwłaszcza po stronie samych moderów :P
No i większość ludzi kojarzy VCMI na zasadzie "NOWE ZAMKI!" i tyle im wystarczy do szczęścia. Myślicie że Hota zawdzięcza swój sukces bo są "pasujące dekoracje!?". Gdyby nie Przystań, nikt by dzisiaj nie fascynował by się hotą. |
Kastore |
Szaman: No ale co to ma do rzeczy, to ja nie wiem...
A w VCMI powstają arcydzieła? |
Godzilla |
Szaman: Bo nie było żadnych innych modów typu VCMI, Hota czy ERA II?Jakoś ludzie w 2004 roku, potrafili instalować WoGa, Szaman: A tego samego nie ma w VCMI?Dzisiaj mamy ERE2, ale to nadal problem bo trzeba włożyć X folder do Y folderu i nacisnąć Enable! Szaman: Ale to nie zmienia faktu że jest brzydki i niezbalansowany jako mod.
Gdyby nie WoG to byście nie mieli swej kochanej Hoty i VCMI:P |
Tego |
Nie przeraża mnie ogrom WoGa, jego skomplikowaność i boskie objawienie, które stoi za jego kodem. WoG jest brzydki i badziewny i tyle. W swoich czasach był odkrywczy (i może wciąż jest innowacyjny), ale to nie zmienia faktu, że praktycznie nie było tam nawet jednej grafiki, na którą przyjemnie było patrzeć, nie zastanawiając się nad ilością jednostek, które musiały poświęcić życie, by z ich kończyn stworzyć coś tak potwornego jak dowódca w Fortecy (skąd te zielonkawe nogi w różowych portkach?!). Leżało tam wszystko, od czcionek po umiejętności dowódwców. Same opcje WoGa były przekomplikowane i zmieniały grę w kierunku, w którym twórcy prawdopodobnie nigdy by nie podążyli. Wielką przewagą Hoty nad praktycznie każdą inną modyfikacją* do Heroesa 3 jest to, że jest dobra i profesjonalna. Niewielkie zgrzyty graficzne, które tam występują, nie odstają od zgrzytów obecnych w oryginalnej grze. Zmiany techniczne są wielkim ułatwieniem i wygodą, a nie kompletną przeróbką w myśl zasady "zróbmy sobie tutaj teraz KAŻDĄ grę jednocześnie!!". A WoG niestety nie umiera i odradza się w postaci rażących oczy Przygód Gunduli, obiektów Freda, niemożliwego do zamordowania Vori czy kolejnych Forge'ów. Wszystkie te mody rozbijają się na górze lodowej braku wystarczających umiejętności graficznych. *wyjątkiem są dla mnie jednostki Oasis, bo Nephowi momentami udaje się idealnie odtworzyć styl H3. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 |
temat: [ważne] ERA - wtyczki, łatki, sprawy ogólne i techniczne | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel